Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
Ehm, you shit me right? Ik had 4x gekeken en gezien dat het op fucking Woensdag wasquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gooi mij ook maar op plus eten. Want als ik niet de hele dag vrij kan krijgen (lijkt me sterk, maar goed) dan kan ik vast wel 2.5u eerder ff weg.
In Rotterdam doen ze nog een woensdag er tussen, bij jou niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef Qwea het volgende:
EN DE DAG ERNA IS DONDERDAG =Want dan ben ik vrij
Schatjepatatje, halve finales zijn standaard op dinsdag en donderdagquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, you shit me right? Ik had 4x gekeken en gezien dat het op fucking Woensdag was
shut itquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
In Rotterdam doen ze nog een woensdag er tussen, bij jou niet?
I failquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Schatjepatatje, halve finales zijn standaard op dinsdag en donderdag
Jawel hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu kan je niet?
Yeah. Right. Je regelt het maar
Stage.quote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk een verkapte 'haal mij maar bij de OVB weg want ik kom sowieso wel maar ik kijk even of ik het eten haal'?
Jaquote:
Whieeeeeeeeeeequote:
Zowel het eten als de mevrouw zijn op dit moment nog even een vraagtekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Whieeeeeeeeeee
Kom je alleen of met je mevrouw?
Ik zet jou vast op aanwezig. Eten nog een vraagteken, goed?
Als jij maandag met mij mee-eet.quote:
Wat nou "evt"quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Eten jullie met de Sjoelies mee?
Ik weet niet of ik dat maandag haal, maar dan neem ik wat later een hamburgert met patat evt.
Of willen jullie ook 'los' eten?
Ze bedoelt vast ijs op dienblad.quote:
Ja zeg dan had je niet met mij moeten afspreken is wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
Ja maar nu 'moet' ik zowel om 18 uur als later mee eten, dat wordt wat veel
Wrom moet jij later mee-eten? Nergens voor nodig. Doe je dan maar wat bitterballen of zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:11 schreef Greys het volgende:
Ja maar nu 'moet' ik zowel om 18 uur als later mee eten, dat wordt wat veel
Hoe komen we nou vanuit het sjoeltopic in het meettopic?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja zeg dan had je niet met mij moeten afspreken is wat ik bedoel.
21quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Heeft Henk trouwens een minimumleeftijd voor de toegang?
Nee hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Jeweettog dat ik altijd op je reken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe komen we nou vanuit het sjoeltopic in het meettopic?
En ik hoorde in het sjoeltopic dat Cat er ook op rekende dat ik daar mee at, dat wist ik niet
Maar mss kunnen we dat beter in dát topic bespreken
Brechtje van Yvonne en Iteejer bij voorbeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Er komen ook soms kinderen met hun ouders
met jou? ik ben er sowieso om 18:00quote:
Dat wordt ombouwen en twee weken smokkelenquote:
En hoe laat is het afgelopen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Er komen ook soms kinderen met hun ouders
Maar die is met haar ouders, zijn er ook wel eens mensen van mijn leeftijd zónder ouders?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brechtje van Yvonne en Iteejer bij voorbeeld.
Gewoon een kilo plofkip in een BH van de Zeeman frottenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat wordt ombouwen en twee weken smokkelen![]()
[..]
En hoe laat is het afgelopen?
[..]
Maar die is met haar ouders, zijn er ook wel eens mensen van mijn leeftijd zónder ouders?
Oh dan ga ik helemaal travoquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gewoon een kilo plofkip in een BH van de Zeeman frotten
Zullen we vragen of hij fristie inkoopt?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Zullen we vragen of hij fristie inkoopt?.
fixed hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:05 schreef Greys het volgende:
Oh nee dat doet Q.
Want dan kan ze meteen in de weer met bold enzo.
Omdat dat kut is, 2 topicsquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe komen we nou vanuit het sjoeltopic in het meettopic?
En ik hoorde in het sjoeltopic dat Cat er ook op rekende dat ik daar mee at, dat wist ik niet
Maar mss kunnen we dat beter in dát topic bespreken
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Zullen we vragen of hij fristie inkoopt?.
Ja maar Muis had een post van dáár van mij hier gequote.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat dat kut is, 2 topicszit ook telkens in de verkeerde
Jij niks. Die lange lat moet dat doenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:44 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
GREYS IK DACHT DAT JIJ MIJN DOODLE IN ZOU VULLEN! Cat heeft dat als enige al gedaan
Stel haters
Ja jezus, het gaat om een weddenschap wanneer ze haar tetten laat zienquote:
Nou?quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gaan jullie op 18 mei héél toevallig weer meeten?
Braaf poesje.quote:
nee ik wil het al niet meer wetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jezus, het gaat om een weddenschap wanneer ze haar tetten laat zien
Weet jij niet wat tetten zijn? Arme, arme jongen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef sp3c het volgende:
ik wilde het niet eens, ik heb geen idee wat het is![]()
* sp3c maakt vioolmuziek voor zichzelf
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef sp3c het volgende:
godverdomme wat is dit irritant zo in 2 topics
iedere keer opent er een nieuw tabje
bumpquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn ik zit godverdomme telkens in het verkeerde kutvenster te typen.
Teringzooitje
neen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen jullie het sjoelen en de meet niet mergen?
Kan wel, maar dit is toch zoveel leuker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen jullie het sjoelen en de meet niet mergen?
Prrrrrrrr.....quote:
Sterkte dan de komende maanden.quote:
Geen idee, regel het!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
GREYS?! Waarom staat de kamerdeal met codewoord niet in de OP?
Ja, want ik ben te lui om te zoeken. Kusjah!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, regel het!
Moet ik de post ff zoeken en dat je de quote dan onderaan de OP zet?
Wait for it, ik ben wat moois aan het makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want ik ben te lui om te zoeken. Kusjah!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | [quote][b]SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?[/b] Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af. [u]Kamer[/u] Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche: Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine :9 ) Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op. [u]Hoe te boeken:[/u] - Bel 010 - 462 - 55 66 - Vraag naar Sabina - Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei - LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang) [cimg=300]http://www.hotelmoment.nl/images/21166/hotel_header/regardz-airport-hotel-rotterdam-photo9.jpg[/cimg][/quote] |
quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.)
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
quote:
Maar Greesquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
Ja dat met die meer verdiepingen kwam vorige keer volgens mij omdat niet iedereen Sabina had bij het boeken aan de foon![]()
En 3-persoontjes zijn volgens mij gewoon weer mogelijk.
Ik ga nog wel even vragen hoeveel er dan bij komt voor een extra bed van de week anders.
Ik heb net gemaild
Daar is niets voor afgesproken/geregeld iigquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar Grees
Sorry dat ik zo aandring
Maar hebben jullie op zaterdag tijdens de finale nou ook een feestje?
Misschien kan ik daarvoor wel wat regelen
Maar hadden jullie vorig jaar op zaterdag niet ook wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is niets voor afgesproken/geregeld iig
Want het is nog helemaal niet zeker dat Nederland daar in zit en die kroeg heeft dan een veel groter vast publiek, dus die zitten er denk ik niet op te wachten dat er dan op groot scherm songfestival gekeken wordt
Op dinsdag gaan ze speciaal voor ons open en dan zijn er dus geen andere gasten, alleen FOK!kers.
Nee niet met het Songfestivalquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar hadden jullie vorig jaar op zaterdag niet ook wat?
Oh jammerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet met het Songfestival
We hebben wel tussendoor-meets gehad op zaterdag. O.a. bingo en die avond dat Joan kwam zingen.
Met wie?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
Ja dat met die meer verdiepingen kwam vorige keer volgens mij omdat niet iedereen Sabina had bij het boeken aan de foon![]()
En 3-persoontjes zijn volgens mij gewoon weer mogelijk.
Ik ga nog wel even vragen hoeveel er dan bij komt voor een extra bed van de week anders.
Ik heb net gemaild
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens, ik ga wel compleet door het lint als Anouk niet doorgaat naar de finale, he. Dat jullie dat even weten.
heeft Henk Champagne?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil die kroeg wel eens zien ploffen als we na negen jaar eindelijk weer eens doorgaan.
Toeterend de straten door.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil die kroeg wel eens zien ploffen als we na negen jaar eindelijk weer eens doorgaan.
MAAR WAT MOETEN WE DAN?!?!?!?!??????????!?!?!?!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is niets voor afgesproken/geregeld iig
Want het is nog helemaal niet zeker dat Nederland daar in zit en die kroeg heeft dan een veel groter vast publiek, dus die zitten er denk ik niet op te wachten dat er dan op groot scherm songfestival gekeken wordt
Nee joh!quote:
we enteren de boel gewoonquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
MAAR WAT MOETEN WE DAN?!?!?!?!??????????!?!?!?!
Anouk gaat sowieso winnen
Zolang ze maar geen kou vatquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toeterend de straten door.Greys die haar boobs gaat flashen naar iedere voorbijganger.
.quote:
schrok alquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!![]()
![]()
Ik bemoei me alleen graag met alles!
He Greys?![]()
Nah, de adrenaline houdt haar warm.quote:
Rustig maar, is niet goed voor je hart.quote:
Ik ga met barkrukken smijten en mijn feces tegen de muren smeren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar baalde ik al... al vond ik na het optreden van Joan de uitschakeling geen totale shock... maar dit jaar zou ik echt gaan schelden
maak je maar geen zorgen. Is div. keren hard en ruw getest dit jaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rustig maar, is niet goed voor je hart.
Wij hadden Franklin Brown als aanwezige die direct opmerkte dat het slecht gezongen was. En dat hadden we via de 'illegale' stream voor de generale repetitie ook al opgemerkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar baalde ik al... al vond ik na het optreden van Joan de uitschakeling geen totale shock... maar dit jaar zou ik echt gaan schelden
Zal Henk blij mee zijn. Worden we verbannen uit de kroeg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga met barkrukken smijten en mijn feces tegen de muren smeren.
Ik hoop dat we dit jaar ook weer de stream hebben!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden Franklin Brown als aanwezige die direct opmerkte dat het slecht gezongen was. En dat hadden we via de 'illegale' stream voor de generale repetitie ook al opgemerkt.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we dit jaar ook weer de stream hebben!was leuk meespieken, zeker in de lege greenrooms.
Winter is coming jongequote:Op woensdag 3 april 2013 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Dikke kans dat het dan warm is... het zal toch een keer moeten komen
Bloedheet hoeft echt niet, maar 25 graden? Graagquote:Op woensdag 3 april 2013 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Dikke kans dat het dan warm is... het zal toch een keer moeten komen
Wij stonden zelf zo hard mee te loeien met dat nummer op het moment zelf dat we helemaal niet hoorden dat het niet helemaal goed gezongen wasquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden Franklin Brown als aanwezige die direct opmerkte dat het slecht gezongen was. En dat hadden we via de 'illegale' stream voor de generale repetitie ook al opgemerkt.
Fixed.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik en ik stonden zelf zo hard mee te loeien met dat nummer op het moment zelf dat we helemaal niet hoorden dat het niet helemaal goed gezongen was![]()
ja, doe maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet je ook mee met het buffetje denk je op dinsdag?
Oh en OOIT kom je ook sjoelen een keer
ESF / FOK! ESF-kroegsjoelclub - volgende 8 april
Vorig jaar was het 30 graden ofzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bloedheet hoeft echt niet, maar 25 graden? Graag
25 is mij al te warmquote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bloedheet hoeft echt niet, maar 25 graden? Graag
En wat vind je d'r van?quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:48 schreef Schunckelstar het volgende:
vandaag voor de eerste keer (!) het nummer van anouk gehoord, dus ik ben vast voorbereid
mwahquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2013 21:46 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah![]()
sluit qua sfeer wel goed aan bij het weertype van de laatste tijd
Pfff, Henk/invalkok... whateverquote:
ik hou helemaal niet van tomatosoupquote:Op zondag 7 april 2013 02:12 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Pfff, Henk/invalkok... whateverGimme that tomatosoup!
![]()
Vinnik ook lekkerquote:Op zondag 7 april 2013 02:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik hou helemaal niet van tomatosoup
goulashsoep wil ik
done deal lijkt mequote:
quote:Op zondag 7 april 2013 02:38 schreef sp3c het volgende:
echt waar hoor, soms zit ik thuis mijn eigen eten te regelen en dan denk ik
man ... was Greys hier maar, dan zat ik nu lekker voor de tv en kreeg ik strax te eten
quote:Op zondag 7 april 2013 02:38 schreef sp3c het volgende:
echt waar hoor, soms zit ik thuis mijn eigen eten te regelen en dan denk ik
man ... was Greys hier maar, dan zat ik nu lekker voor de tv en kreeg ik strax te eten
Ja hoiquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Gezien ik op zn 5min afstand zit kom ik denk ik ook even langswippen. Zowel niet voor anouk dan wel de vervelende fokkers
Niet denken, maar doen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:20 schreef Jimbo het volgende:
Gezien ik op zn 5min afstand zit kom ik denk ik ook even langswippen. Zowel niet voor anouk dan wel de vervelende fokkers
Oh darn, ook vergetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:26 schreef Cat22 het volgende:
Heeft iemand inmiddels een hotelkamer geboekt?![]()
Ik vergeet het steeds.
Elk buitenlands wedkantoor zo ongeveer en elk buitenlands eurovisieforumquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:23 schreef Jimbo het volgende:
Er denken toch niet serieus mensen dat anouk een kans maakt toch?
Help mij er dan morgenvroeg ook even aan denken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh darn, ook vergeten
Ik ga het morgenochtend direct doen! Die Sabina zal wel denken
meh, zie t echt niet gebeuren..sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Elk buitenlands wedkantoor zo ongeveer en elk buitenlands eurovisieforum
dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet denken, maar doen!
Je kunt dat 'langs wippen' alleen wel vergeten, want wedden dat je blijft plakken?
Tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh, zie t echt niet gebeuren..sorry
Maarja ik kom graag kijken
Inmiddels al een paar keer de kroeg uitgeveegd ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso
Als het een beetje lijkt op de gemiddelde meet kan het heel laat worden haha
Ik zou een ochtendje vrij nemen de woensdag er na voor de zekerheidquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso
Als het een beetje lijkt op de gemiddelde meet kan het heel laat worden haha
denk dat ik thuis eet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
Je gaat er geen spijt van krijgen. Vorige keren waren er ook een kluit FOK!kers die eigenlijk geen reet met het songfestival hebben maar die het toch zo gezellig vonden dat ze de keer er na weer kwamen![]()
Ik heb je in de OP gezet.
Wil je me tzt laten weten of je ook met het buffetje mee wilt eten?
Gehaktballen, spareribs, saté enzo.
savonds een vent, sochtends een vent :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou een ochtendje vrij nemen de woensdag er na voor de zekerheid
Zie bovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Help mij er dan morgenvroeg ook even aan denken.
Bedankt! Was het weer vergeten.quote:
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:17 schreef Greys het volgende:
Done, de slaperds staan boven de OVB's nu
wut?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:02 schreef Greys het volgende:
Hotelkamer geboekt
Ik belde 'Ik wil graag een kamer boeken voor 14 mei'.
Dame aan de foon: 'EN WAT IS HET CODEWOORD???'
Ze doen altijd zo leuk mee daar
We hebben daar regelmatig meets gehad in die kroeg (waar WAS je al die tijdquote:
Het leuke is, die kroeg kom ik al jaren, maar nooit met fokmeets iets gezien of ietsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben daar regelmatig meets gehad in die kroeg (waar WAS je al die tijd).
Zaten we met 50 FOK!kers te bingoën enzo![]()
Meestal na die grote meets blijven er een aantal in Rdam Airport Hotel slapen. Daar kennen ze de FOK!kers dus inmiddels. En omdat iedereen gewoon voor zichzelf boekt telefonisch en omdat we dan een beetje bij elkaar op één gang willen hebben we samen met een heel toffe hotelmedewerkster daar ooit bedacht dat we dan een codewoord moesten hebben bij het boeken, dan weten ze dat we bij elkaar horen
Het eerste codewoord was Hont22.
Dat was helemaal leuk, want toen durfde bijna niemand meer te bellen.
Nu is het woord BIRDS.
Birds is the word!
Ik kom er ook al jarenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het leuke is, die kroeg kom ik al jaren, maar nooit met fokmeets iets gezien of iets
Het hotel vond het eerst maar raar de eerste keer dat we kwamen/boekten.quote:wel echt heel stoer geregeld met dat hotel
Voor zover ik weet is dat maar één keer gebeurd hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wut?
edit:
op gelezen, vet geregeld
Dat word een natte neukbende daar die avond in het hotel
Bienvenue!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
En vóór het Airport Hotel sliepen we in... help me ff, hoe heette dat crappy hotel ook alweer in het centrum?![]()
![]()
En dan deden we 's nachts een silent polonaise door de straat.
Ze lufden ons!
Je had je ook kunnen omdraaien.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Greys het volgende:
Met je muil in het douchegordijn moeten liggen slapen noem ik crappy.
Ja, maar jij bent toch ook iets van 2.10?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Greys het volgende:
Met je muil in het douchegordijn moeten liggen slapen noem ik crappy.
1.80quote:Op woensdag 10 april 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent toch ook iets van 2.10?
Ah wie weet, dat zullen we de 14e merkenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er ook al jaren
Dus wie weet kennen we elkaar wel van gezicht.
We zochten ooit een kroeg waar we songfestival op groot scherm konden kijken, heb het aan Henk gevraagd en die vond het lachen. En toen was het hek van de dam, we zijn inmiddels heel veel meets verder. We hebben er elke 14 dagen op maandagavond ook de FOK! sjoelclub (). Afgelopen maandag zat heel die kroeg vol, het leek wel vrijdag. Met sjoelende FOK!kers. Mwehehehe.
[..]
Het hotel vond het eerst maar raar de eerste keer dat we kwamen/boekten.
'Wat is dat voor groep dan?'
Eh van internet...
'En dan met zijn allen hier slapen, dat klinkt eh... dubieus!'.
Inmiddels als ik bel roepen ze al 'Ohhh, van het songfestival, met die indianenjurkjes van vorig jaar?' Hahaha.
Weet nog wel hoe het vroeger ging met de meetsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat maar één keer gebeurd hoor.![]()
De afterpartys zijn echt wild te noemen. Keiharde muziek, dansen op de bedden en veel drank.![]()
Not.
Zoals ik al zei, een grote natte bendequote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
Airport Hotel heeft van die fijne grooooote inloopdouches met regendouche
En een lekker ontbijt
Ik zou het doenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef Jimbo het volgende:
Zit me nu gelijk te bedenken of het niet slim is een taxi naar huis te nemendan kan ik tenminste flink drinken
anders kom ik nooit op hetzelfde niveau![]()
dat is 3 straten bij mij vandaan.....ziet er niet uitnodigend uit in elk geval.quote:
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen
En kom anders maandag 22 april ook ff, kan je alvast wat FOK!kers zien sjoelen (...) die de 14e mei ook komen.
Luxepaardjequote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
En vóór het Airport Hotel sliepen we in... help me ff, hoe heette dat crappy hotel ook alweer in het centrum?![]()
![]()
En dan deden we 's nachts een silent polonaise door de straat.
Ze lufden ons!
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Ik ga denk ik incognito een beetje zitten kijken. De eerste die me herkent krijgt een biertje
(Makkelijk te winnen voor me)
Hoelaat begint dat? Want -technisch gezien- zou het kunnen. Ik moet alleen even overleggen met MikeyMo of het handig isquote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen
En kom anders maandag 22 april ook ff, kan je alvast wat FOK!kers zien sjoelen (...) die de 14e mei ook komen.
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".quote:Op woensdag 10 april 2013 14:46 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik komhihihihi ik zei ik kom. Maar definitief enzo.
Hoelaat checkt men in het hotel in? Met mooi weer wilde ik roepen "krijg allemaal de pleuris ik zit om 00:00 bij henk" maar die is dan nog niet openfail
Kun je die laatste 2 niet beter omdraaien, dan ben je niet meer zo kritisch over je kapselquote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".
En inchecken is om eh.. ja wtf hoe laat was dat ook alweer?
14 uur ofzo. Dan heb ik om 15.00 uur eindelijk mijn kamer gevonden, om 15.15 uur mijn haar getemd en om 15.20 uur even een borrel van jou
als ik zn pakje had deed ik hem aanquote:
Sjoelen begint officieel ergens tussen zeven en half acht en dan meer half acht dan zevenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoelaat begint dat? Want -technisch gezien- zou het kunnen. Ik moet alleen even overleggen met MikeyMo of het handig is
Check. Ik zal wel weer eens even kijken wat ik meeneemquote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".
En inchecken is om eh.. ja wtf hoe laat was dat ook alweer?
14 uur ofzo. Dan heb ik om 15.00 uur eindelijk mijn kamer gevonden, om 15.15 uur mijn haar getemd en om 15.20 uur even een borrel van jou
Nou, ik geloof niet dat ik eten ga redden. Hmm, ik ga eens even kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjoelen begint officieel ergens tussen zeven en half acht en dan meer half acht dan zeven
Sommigen zijn er om zes uur al om te eten.
bier!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check. Ik zal wel weer eens even kijken wat ik meeneem
Dit:quote:
Ja dat moet ie wel weer even goed timen, zodat de 'woesh' exact goed woesht!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef Fascination het volgende:
Gaat Tha_Erik trouwens weer een (paar) weekje(s) van te voren naar de kapper, zodat z'n haar met de meet perfect zit?
En wat trekken we aan!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moet ie wel weer even goed timen, zodat de 'woesh' exact goed woesht!
Ben afgelopen week naar de kapper geweest, hopelijk valt mijn haar dan ook net goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moet ie wel weer even goed timen, zodat de 'woesh' exact goed woesht!
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Oranje trui eronder aan (laatste tijd overal verkrijgbaar), nog zo'n hoedje scoren. Klah!
Takke... ga jij mee hotelvoorpretteren?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kun je die laatste 2 niet beter omdraaien, dan ben je niet meer zo kritisch over je kapsel![]()
Niks !quote:
Als ik Muis meegesleept krijgquote:Op woensdag 10 april 2013 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke... ga jij mee hotelvoorpretteren?
Hop! Regelen!quote:
Ja, dat is het plan juist! Rijden jullie gezellig met mij naar het hotel, doen we voorpretteren en dan naar Henk en van daaruit dwarrel ik na afloop met een taxi weer terug naar het hotel.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:46 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik moest jou daar toch afzetten, of rij je niet meer mee?
Hoeveel pret we gaan hebben weet ik niet:quote:Op woensdag 10 april 2013 15:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan juist! Rijden jullie gezellig met mij naar het hotel, doen we voorpretteren en dan naar Henk en van daaruit dwarrel ik na afloop met een taxi weer terug naar het hotel.
Maar als dat tijdstechnisch lastig is dan kunnen we ook rechtstreeks naar Henk, meld ik bij het hotel wel even dat ik een late late-night incheck heb.
En als jullie me bij het hotel droppen voor de voorpret en zelf al naar Henk gaan... haske lief en kan ook, maar dan zitten jullie daar waarschijnlijk als aller-aller-eersten.
Uitdaging voor Q: non alco shotjes maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoeveel pret we gaan hebben weet ik niet:
- ik mag geen shotjes van Q![]()
- Muis kan niet volgen wat de rest allemaal tettert![]()
Voorpretteren doe jij toch wel, we vertrekken op tijdquote:Op woensdag 10 april 2013 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uitdaging voor Q: non alco shotjes maken.![]()
Kijk maar wat voor jullie handig is. Ik rijd mee, als ik op enig moment in de kroeg beland vind ik het allang goed.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voorpretteren doe jij toch wel, we vertrekken op tijd
Ze hebben in het hotel al vaker om onze outfits gegniffeld, maar ik weet niet of ze het gaan waarderen als we daar nakend-punt-en-el door de lobby gaan stiefelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:42 schreef Jimbo het volgende:
Wat is het doel van kleren aantrekken als je aan het eind van de dag toch weer naakt bent
Oftewel het cafe word een nudisten cafe ?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben in het hotel al vaker om onze outfits gegniffeld, maar ik weet niet of ze het gaan waarderen als we daar nakend-punt-en-el door de lobby gaan stiefelen.
Eenmaal in de kroeg maakt het niet zoveel meer uit, het café is normaal op dinsdag toch gesloten dus het is FOK!-only.
Huisgemaakte boswandeling.quote:
Erhm popje... het was jouw ideequote:Op woensdag 10 april 2013 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oftewel het cafe word een nudisten cafe ?
vrouwenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef Toekito het volgende:
Takaiki wel in mijn FoBo lurken maar zelf een dicht FoBodat kan niet hé
yuuuupquote:
yeah buddyquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef Toekito het volgende:
Takaiki wel in mijn FoBo lurken maar zelf een dicht FoBodat kan niet hé
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Takkie is die ene die heel blij naast iederéén staat
Bingo Joop? Hallo ben nog redelijk nieuw in de groep héquote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Takaiki het volgende:
In de sjoelbucket ben ik diegene die heel blij naast Bingo-Joop staat
uhhh zie die foto nergens hoor. Ben ik nou zo stoned van de winegums of watquote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Takaiki het volgende:
Erm,die Elisa flink op haar bek........ eh WANG neemt
ja lieffie snap dat ik niet maandag moest kijken en sloot 3 weken terug ook uit (toen was het mijn sjoeldoop)quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Takaiki het volgende:
Niet van afgelopen maandag hae,ik was er niet bijIs een oudere foto....
Ik was bij de tweede sjoelquote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja lieffie snap dat ik niet maandag moest kijken en sloot 3 weken terug ook uit (toen was het mijn sjoeldoop)
18 maart bedoel je? want dan is er iets goed mis gegaan.....toen was ik er ookquote:
Neuj,4 maartquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
18 maart bedoel je? want dan is er iets goed mis gegaan.....toen was ik er ook
Ik kom er wel net achter dat RenRen mijn schoonzusje kent....
dan kijk ik om je heen, niet bewust, blijkbaar.quote:
Die er goed uitziet in een korte broekquote:
Hoe bedoel je een open sollicitatie meneer ik bestel bier op kosten van iemand die ik nog niet kenquote:
hey zo ging het helemaal niet!!!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een open sollicitatie meneer ik bestel bier op kosten van iemand die ik nog niet ken
Ik heb afgelopen maandag 126 gebatstquote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Jimbo het volgende:
al dat gepraat over sjoelen... gewoon een net synoniem voor batsen
wat heb ik nou aan 3 bijmannenquote:
Hooooeeeeeerquote:
Ow, daarom mag ik niet meer van Takkemanquote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef Jimbo het volgende:
al dat gepraat over sjoelen... gewoon een net synoniem voor batsen
Prima tochquote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey zo ging het helemaal niet!!!
er werd gemorreld over wie welke rekening ging betalen en aangezien het niet over mijn rekening ging heb ik er maar een bier op laten zetten
quote:
true that!quote:Op woensdag 10 april 2013 22:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Prima tochBij een kroeg als dat van Henk kan dat. In het centrum kost een biertje 5 € dan is het minder grappig.
Ik zou juist meer mannen toevoegen, is volgens mij een grotere strafquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik zou juist meer mannen toevoegen, is volgens mij een grotere straf
Ja maar ik doe nu even bijvrouwenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik zou juist meer mannen toevoegen, is volgens mij een grotere straf
mazzeltje voor cat22quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je zo blijft zoenen na afloop wordt het er maar 1.
dat eerste kan ik welquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
nee man gewoon bier drinken en gezellig doen
Dat eerste nee dank je neem jij maar maar dat tweede is altijd goed geregeldquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
nee man gewoon bier drinken en gezellig doen
True storyquote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat eerste nee dank je neem jij maar maar dat tweede is altijd goed geregeld
Of JJDJ want die droefsnoet haalde dat biertje voor Sp3c.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Takaiki het volgende:
Toek, volgende keer rekening openen op naam van sp3c
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Takaiki het volgende:
We klinken wel lekker samen eigk: Toek en Tak![]()
Fijne neefquote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Of JJDJ want die droefsnoet haalde dat biertje voor Sp3c.
Ik ben al 28 jaar niet anders gewend van die gastquote:
*haalt biertje voor bijman*quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
dat is hem ja!
het is JJDJ zijn schuld!
ik maakte verdorie maar een grapje
echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Verder issie wel lief?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben al 28 jaar niet anders gewend van die gastOok dattie op de meest gekke tijden belt dat zijn bankpas stuk is en of ik hem geld wil brengen/lenen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
neequote:
nee joh gekquote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nou Toek die twee euro ligt voor je klaar hoor jongen
Hij heeft zo zijn momenten hahaha. Net als ik trouwens. Iets zegt dat dat een familiekwaal is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |