Elk buitenlands wedkantoor zo ongeveer en elk buitenlands eurovisieforumquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:23 schreef Jimbo het volgende:
Er denken toch niet serieus mensen dat anouk een kans maakt toch?
Help mij er dan morgenvroeg ook even aan denken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh darn, ook vergeten
Ik ga het morgenochtend direct doen! Die Sabina zal wel denken
meh, zie t echt niet gebeuren..sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Elk buitenlands wedkantoor zo ongeveer en elk buitenlands eurovisieforum
dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet denken, maar doen!
Je kunt dat 'langs wippen' alleen wel vergeten, want wedden dat je blijft plakken?
Tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh, zie t echt niet gebeuren..sorry
Maarja ik kom graag kijken
Inmiddels al een paar keer de kroeg uitgeveegd ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso
Als het een beetje lijkt op de gemiddelde meet kan het heel laat worden haha
Ik zou een ochtendje vrij nemen de woensdag er na voor de zekerheidquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso
Als het een beetje lijkt op de gemiddelde meet kan het heel laat worden haha
denk dat ik thuis eet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
Je gaat er geen spijt van krijgen. Vorige keren waren er ook een kluit FOK!kers die eigenlijk geen reet met het songfestival hebben maar die het toch zo gezellig vonden dat ze de keer er na weer kwamen![]()
Ik heb je in de OP gezet.
Wil je me tzt laten weten of je ook met het buffetje mee wilt eten?
Gehaktballen, spareribs, saté enzo.
savonds een vent, sochtends een vent :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou een ochtendje vrij nemen de woensdag er na voor de zekerheid
Zie bovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Help mij er dan morgenvroeg ook even aan denken.
Bedankt! Was het weer vergeten.quote:
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:17 schreef Greys het volgende:
Done, de slaperds staan boven de OVB's nu
wut?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:02 schreef Greys het volgende:
Hotelkamer geboekt
Ik belde 'Ik wil graag een kamer boeken voor 14 mei'.
Dame aan de foon: 'EN WAT IS HET CODEWOORD???'
Ze doen altijd zo leuk mee daar
We hebben daar regelmatig meets gehad in die kroeg (waar WAS je al die tijdquote:
Het leuke is, die kroeg kom ik al jaren, maar nooit met fokmeets iets gezien of ietsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben daar regelmatig meets gehad in die kroeg (waar WAS je al die tijd).
Zaten we met 50 FOK!kers te bingoën enzo![]()
Meestal na die grote meets blijven er een aantal in Rdam Airport Hotel slapen. Daar kennen ze de FOK!kers dus inmiddels. En omdat iedereen gewoon voor zichzelf boekt telefonisch en omdat we dan een beetje bij elkaar op één gang willen hebben we samen met een heel toffe hotelmedewerkster daar ooit bedacht dat we dan een codewoord moesten hebben bij het boeken, dan weten ze dat we bij elkaar horen
Het eerste codewoord was Hont22.
Dat was helemaal leuk, want toen durfde bijna niemand meer te bellen.
Nu is het woord BIRDS.
Birds is the word!
Ik kom er ook al jarenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het leuke is, die kroeg kom ik al jaren, maar nooit met fokmeets iets gezien of iets
Het hotel vond het eerst maar raar de eerste keer dat we kwamen/boekten.quote:wel echt heel stoer geregeld met dat hotel
Voor zover ik weet is dat maar één keer gebeurd hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wut?
edit:
op gelezen, vet geregeld
Dat word een natte neukbende daar die avond in het hotel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |