Elk buitenlands wedkantoor zo ongeveer en elk buitenlands eurovisieforumquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:23 schreef Jimbo het volgende:
Er denken toch niet serieus mensen dat anouk een kans maakt toch?
Help mij er dan morgenvroeg ook even aan denken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh darn, ook vergeten
Ik ga het morgenochtend direct doen! Die Sabina zal wel denken
meh, zie t echt niet gebeuren..sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Elk buitenlands wedkantoor zo ongeveer en elk buitenlands eurovisieforum
dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet denken, maar doen!
Je kunt dat 'langs wippen' alleen wel vergeten, want wedden dat je blijft plakken?
Tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh, zie t echt niet gebeuren..sorry
Maarja ik kom graag kijken
Inmiddels al een paar keer de kroeg uitgeveegd ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso
Als het een beetje lijkt op de gemiddelde meet kan het heel laat worden haha
Ik zou een ochtendje vrij nemen de woensdag er na voor de zekerheidquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso
Als het een beetje lijkt op de gemiddelde meet kan het heel laat worden haha
denk dat ik thuis eet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
Je gaat er geen spijt van krijgen. Vorige keren waren er ook een kluit FOK!kers die eigenlijk geen reet met het songfestival hebben maar die het toch zo gezellig vonden dat ze de keer er na weer kwamen![]()
Ik heb je in de OP gezet.
Wil je me tzt laten weten of je ook met het buffetje mee wilt eten?
Gehaktballen, spareribs, saté enzo.
savonds een vent, sochtends een vent :pquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou een ochtendje vrij nemen de woensdag er na voor de zekerheid
Zie bovenquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Help mij er dan morgenvroeg ook even aan denken.
Bedankt! Was het weer vergeten.quote:
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:17 schreef Greys het volgende:
Done, de slaperds staan boven de OVB's nu
wut?quote:Op woensdag 10 april 2013 11:02 schreef Greys het volgende:
Hotelkamer geboekt
Ik belde 'Ik wil graag een kamer boeken voor 14 mei'.
Dame aan de foon: 'EN WAT IS HET CODEWOORD???'
Ze doen altijd zo leuk mee daar
We hebben daar regelmatig meets gehad in die kroeg (waar WAS je al die tijdquote:
Het leuke is, die kroeg kom ik al jaren, maar nooit met fokmeets iets gezien of ietsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben daar regelmatig meets gehad in die kroeg (waar WAS je al die tijd).
Zaten we met 50 FOK!kers te bingoën enzo![]()
Meestal na die grote meets blijven er een aantal in Rdam Airport Hotel slapen. Daar kennen ze de FOK!kers dus inmiddels. En omdat iedereen gewoon voor zichzelf boekt telefonisch en omdat we dan een beetje bij elkaar op één gang willen hebben we samen met een heel toffe hotelmedewerkster daar ooit bedacht dat we dan een codewoord moesten hebben bij het boeken, dan weten ze dat we bij elkaar horen
Het eerste codewoord was Hont22.
Dat was helemaal leuk, want toen durfde bijna niemand meer te bellen.
Nu is het woord BIRDS.
Birds is the word!
Ik kom er ook al jarenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het leuke is, die kroeg kom ik al jaren, maar nooit met fokmeets iets gezien of iets
Het hotel vond het eerst maar raar de eerste keer dat we kwamen/boekten.quote:wel echt heel stoer geregeld met dat hotel
Voor zover ik weet is dat maar één keer gebeurd hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wut?
edit:
op gelezen, vet geregeld
Dat word een natte neukbende daar die avond in het hotel
Bienvenue!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
En vóór het Airport Hotel sliepen we in... help me ff, hoe heette dat crappy hotel ook alweer in het centrum?![]()
![]()
En dan deden we 's nachts een silent polonaise door de straat.
Ze lufden ons!
Je had je ook kunnen omdraaien.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Greys het volgende:
Met je muil in het douchegordijn moeten liggen slapen noem ik crappy.
Ja, maar jij bent toch ook iets van 2.10?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Greys het volgende:
Met je muil in het douchegordijn moeten liggen slapen noem ik crappy.
1.80quote:Op woensdag 10 april 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent toch ook iets van 2.10?
Ah wie weet, dat zullen we de 14e merkenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er ook al jaren
Dus wie weet kennen we elkaar wel van gezicht.
We zochten ooit een kroeg waar we songfestival op groot scherm konden kijken, heb het aan Henk gevraagd en die vond het lachen. En toen was het hek van de dam, we zijn inmiddels heel veel meets verder. We hebben er elke 14 dagen op maandagavond ook de FOK! sjoelclub (). Afgelopen maandag zat heel die kroeg vol, het leek wel vrijdag. Met sjoelende FOK!kers. Mwehehehe.
[..]
Het hotel vond het eerst maar raar de eerste keer dat we kwamen/boekten.
'Wat is dat voor groep dan?'
Eh van internet...
'En dan met zijn allen hier slapen, dat klinkt eh... dubieus!'.
Inmiddels als ik bel roepen ze al 'Ohhh, van het songfestival, met die indianenjurkjes van vorig jaar?' Hahaha.
Weet nog wel hoe het vroeger ging met de meetsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat maar één keer gebeurd hoor.![]()
De afterpartys zijn echt wild te noemen. Keiharde muziek, dansen op de bedden en veel drank.![]()
Not.
Zoals ik al zei, een grote natte bendequote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
Airport Hotel heeft van die fijne grooooote inloopdouches met regendouche
En een lekker ontbijt
Ik zou het doenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef Jimbo het volgende:
Zit me nu gelijk te bedenken of het niet slim is een taxi naar huis te nemendan kan ik tenminste flink drinken
anders kom ik nooit op hetzelfde niveau![]()
dat is 3 straten bij mij vandaan.....ziet er niet uitnodigend uit in elk geval.quote:
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen
En kom anders maandag 22 april ook ff, kan je alvast wat FOK!kers zien sjoelen (...) die de 14e mei ook komen.
Luxepaardjequote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
En vóór het Airport Hotel sliepen we in... help me ff, hoe heette dat crappy hotel ook alweer in het centrum?![]()
![]()
En dan deden we 's nachts een silent polonaise door de straat.
Ze lufden ons!
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Ik ga denk ik incognito een beetje zitten kijken. De eerste die me herkent krijgt een biertje
(Makkelijk te winnen voor me)
Hoelaat begint dat? Want -technisch gezien- zou het kunnen. Ik moet alleen even overleggen met MikeyMo of het handig isquote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen
En kom anders maandag 22 april ook ff, kan je alvast wat FOK!kers zien sjoelen (...) die de 14e mei ook komen.
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".quote:Op woensdag 10 april 2013 14:46 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik komhihihihi ik zei ik kom. Maar definitief enzo.
Hoelaat checkt men in het hotel in? Met mooi weer wilde ik roepen "krijg allemaal de pleuris ik zit om 00:00 bij henk" maar die is dan nog niet openfail
Kun je die laatste 2 niet beter omdraaien, dan ben je niet meer zo kritisch over je kapselquote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".
En inchecken is om eh.. ja wtf hoe laat was dat ook alweer?
14 uur ofzo. Dan heb ik om 15.00 uur eindelijk mijn kamer gevonden, om 15.15 uur mijn haar getemd en om 15.20 uur even een borrel van jou
als ik zn pakje had deed ik hem aanquote:
Sjoelen begint officieel ergens tussen zeven en half acht en dan meer half acht dan zevenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoelaat begint dat? Want -technisch gezien- zou het kunnen. Ik moet alleen even overleggen met MikeyMo of het handig is
Check. Ik zal wel weer eens even kijken wat ik meeneemquote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".
En inchecken is om eh.. ja wtf hoe laat was dat ook alweer?
14 uur ofzo. Dan heb ik om 15.00 uur eindelijk mijn kamer gevonden, om 15.15 uur mijn haar getemd en om 15.20 uur even een borrel van jou
Nou, ik geloof niet dat ik eten ga redden. Hmm, ik ga eens even kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjoelen begint officieel ergens tussen zeven en half acht en dan meer half acht dan zeven
Sommigen zijn er om zes uur al om te eten.
bier!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check. Ik zal wel weer eens even kijken wat ik meeneem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |