Bienvenue!quote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
En vóór het Airport Hotel sliepen we in... help me ff, hoe heette dat crappy hotel ook alweer in het centrum?![]()
![]()
En dan deden we 's nachts een silent polonaise door de straat.
Ze lufden ons!
Je had je ook kunnen omdraaien.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Greys het volgende:
Met je muil in het douchegordijn moeten liggen slapen noem ik crappy.
Ja, maar jij bent toch ook iets van 2.10?quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef Greys het volgende:
Met je muil in het douchegordijn moeten liggen slapen noem ik crappy.
1.80quote:Op woensdag 10 april 2013 12:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent toch ook iets van 2.10?
Ah wie weet, dat zullen we de 14e merkenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom er ook al jaren
Dus wie weet kennen we elkaar wel van gezicht.
We zochten ooit een kroeg waar we songfestival op groot scherm konden kijken, heb het aan Henk gevraagd en die vond het lachen. En toen was het hek van de dam, we zijn inmiddels heel veel meets verder. We hebben er elke 14 dagen op maandagavond ook de FOK! sjoelclub (). Afgelopen maandag zat heel die kroeg vol, het leek wel vrijdag. Met sjoelende FOK!kers. Mwehehehe.
[..]
Het hotel vond het eerst maar raar de eerste keer dat we kwamen/boekten.
'Wat is dat voor groep dan?'
Eh van internet...
'En dan met zijn allen hier slapen, dat klinkt eh... dubieus!'.
Inmiddels als ik bel roepen ze al 'Ohhh, van het songfestival, met die indianenjurkjes van vorig jaar?' Hahaha.
Weet nog wel hoe het vroeger ging met de meetsquote:Op woensdag 10 april 2013 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat maar één keer gebeurd hoor.![]()
De afterpartys zijn echt wild te noemen. Keiharde muziek, dansen op de bedden en veel drank.![]()
Not.
Zoals ik al zei, een grote natte bendequote:Op woensdag 10 april 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
Airport Hotel heeft van die fijne grooooote inloopdouches met regendouche
En een lekker ontbijt
Ik zou het doenquote:Op woensdag 10 april 2013 13:08 schreef Jimbo het volgende:
Zit me nu gelijk te bedenken of het niet slim is een taxi naar huis te nemendan kan ik tenminste flink drinken
anders kom ik nooit op hetzelfde niveau![]()
dat is 3 straten bij mij vandaan.....ziet er niet uitnodigend uit in elk geval.quote:
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen
En kom anders maandag 22 april ook ff, kan je alvast wat FOK!kers zien sjoelen (...) die de 14e mei ook komen.
Luxepaardjequote:Op woensdag 10 april 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
En vóór het Airport Hotel sliepen we in... help me ff, hoe heette dat crappy hotel ook alweer in het centrum?![]()
![]()
En dan deden we 's nachts een silent polonaise door de straat.
Ze lufden ons!
quote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Ik ga denk ik incognito een beetje zitten kijken. De eerste die me herkent krijgt een biertje
(Makkelijk te winnen voor me)
Hoelaat begint dat? Want -technisch gezien- zou het kunnen. Ik moet alleen even overleggen met MikeyMo of het handig isquote:Op woensdag 10 april 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou het doen
En kom anders maandag 22 april ook ff, kan je alvast wat FOK!kers zien sjoelen (...) die de 14e mei ook komen.
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".quote:Op woensdag 10 april 2013 14:46 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik komhihihihi ik zei ik kom. Maar definitief enzo.
Hoelaat checkt men in het hotel in? Met mooi weer wilde ik roepen "krijg allemaal de pleuris ik zit om 00:00 bij henk" maar die is dan nog niet openfail
Kun je die laatste 2 niet beter omdraaien, dan ben je niet meer zo kritisch over je kapselquote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".
En inchecken is om eh.. ja wtf hoe laat was dat ook alweer?
14 uur ofzo. Dan heb ik om 15.00 uur eindelijk mijn kamer gevonden, om 15.15 uur mijn haar getemd en om 15.20 uur even een borrel van jou
als ik zn pakje had deed ik hem aanquote:
Sjoelen begint officieel ergens tussen zeven en half acht en dan meer half acht dan zevenquote:Op woensdag 10 april 2013 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoelaat begint dat? Want -technisch gezien- zou het kunnen. Ik moet alleen even overleggen met MikeyMo of het handig is
Check. Ik zal wel weer eens even kijken wat ik meeneemquote:Op woensdag 10 april 2013 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan roep ik bij deze "Krijg allemaal de pleuris ik zit om 16.00-ish daar".
En inchecken is om eh.. ja wtf hoe laat was dat ook alweer?
14 uur ofzo. Dan heb ik om 15.00 uur eindelijk mijn kamer gevonden, om 15.15 uur mijn haar getemd en om 15.20 uur even een borrel van jou
Nou, ik geloof niet dat ik eten ga redden. Hmm, ik ga eens even kijken.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjoelen begint officieel ergens tussen zeven en half acht en dan meer half acht dan zeven
Sommigen zijn er om zes uur al om te eten.
bier!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check. Ik zal wel weer eens even kijken wat ik meeneem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |