dat eerste kan ik welquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
nee man gewoon bier drinken en gezellig doen
Dat eerste nee dank je neem jij maar maar dat tweede is altijd goed geregeldquote:Op woensdag 10 april 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
nee man gewoon bier drinken en gezellig doen
True storyquote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat eerste nee dank je neem jij maar maar dat tweede is altijd goed geregeld
Of JJDJ want die droefsnoet haalde dat biertje voor Sp3c.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:19 schreef Takaiki het volgende:
Toek, volgende keer rekening openen op naam van sp3c
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:21 schreef Takaiki het volgende:
We klinken wel lekker samen eigk: Toek en Tak![]()
Fijne neefquote:Op woensdag 10 april 2013 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Of JJDJ want die droefsnoet haalde dat biertje voor Sp3c.
Ik ben al 28 jaar niet anders gewend van die gastquote:
*haalt biertje voor bijman*quote:Op woensdag 10 april 2013 22:22 schreef sp3c het volgende:
dat is hem ja!
het is JJDJ zijn schuld!
ik maakte verdorie maar een grapje
echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Verder issie wel lief?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben al 28 jaar niet anders gewend van die gastOok dattie op de meest gekke tijden belt dat zijn bankpas stuk is en of ik hem geld wil brengen/lenen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:26 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
neequote:
nee joh gekquote:Op woensdag 10 april 2013 22:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nou Toek die twee euro ligt voor je klaar hoor jongen
Hij heeft zo zijn momenten hahaha. Net als ik trouwens. Iets zegt dat dat een familiekwaal is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |