Dit:quote:
Ja dat moet ie wel weer even goed timen, zodat de 'woesh' exact goed woesht!quote:Op woensdag 10 april 2013 14:58 schreef Fascination het volgende:
Gaat Tha_Erik trouwens weer een (paar) weekje(s) van te voren naar de kapper, zodat z'n haar met de meet perfect zit?
En wat trekken we aan!quote:Op woensdag 10 april 2013 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moet ie wel weer even goed timen, zodat de 'woesh' exact goed woesht!
Ben afgelopen week naar de kapper geweest, hopelijk valt mijn haar dan ook net goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat moet ie wel weer even goed timen, zodat de 'woesh' exact goed woesht!
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dit:
[ afbeelding ]
Oranje trui eronder aan (laatste tijd overal verkrijgbaar), nog zo'n hoedje scoren. Klah!
Takke... ga jij mee hotelvoorpretteren?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:50 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kun je die laatste 2 niet beter omdraaien, dan ben je niet meer zo kritisch over je kapsel![]()
Niks !quote:
Als ik Muis meegesleept krijgquote:Op woensdag 10 april 2013 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke... ga jij mee hotelvoorpretteren?
Hop! Regelen!quote:
Ja, dat is het plan juist! Rijden jullie gezellig met mij naar het hotel, doen we voorpretteren en dan naar Henk en van daaruit dwarrel ik na afloop met een taxi weer terug naar het hotel.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:46 schreef Takaiki het volgende:
Maar ik moest jou daar toch afzetten, of rij je niet meer mee?
Hoeveel pret we gaan hebben weet ik niet:quote:Op woensdag 10 april 2013 15:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat is het plan juist! Rijden jullie gezellig met mij naar het hotel, doen we voorpretteren en dan naar Henk en van daaruit dwarrel ik na afloop met een taxi weer terug naar het hotel.
Maar als dat tijdstechnisch lastig is dan kunnen we ook rechtstreeks naar Henk, meld ik bij het hotel wel even dat ik een late late-night incheck heb.
En als jullie me bij het hotel droppen voor de voorpret en zelf al naar Henk gaan... haske lief en kan ook, maar dan zitten jullie daar waarschijnlijk als aller-aller-eersten.
Uitdaging voor Q: non alco shotjes maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoeveel pret we gaan hebben weet ik niet:
- ik mag geen shotjes van Q![]()
- Muis kan niet volgen wat de rest allemaal tettert![]()
Voorpretteren doe jij toch wel, we vertrekken op tijdquote:Op woensdag 10 april 2013 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uitdaging voor Q: non alco shotjes maken.![]()
Kijk maar wat voor jullie handig is. Ik rijd mee, als ik op enig moment in de kroeg beland vind ik het allang goed.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:56 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Voorpretteren doe jij toch wel, we vertrekken op tijd
Ze hebben in het hotel al vaker om onze outfits gegniffeld, maar ik weet niet of ze het gaan waarderen als we daar nakend-punt-en-el door de lobby gaan stiefelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:42 schreef Jimbo het volgende:
Wat is het doel van kleren aantrekken als je aan het eind van de dag toch weer naakt bent
Oftewel het cafe word een nudisten cafe ?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben in het hotel al vaker om onze outfits gegniffeld, maar ik weet niet of ze het gaan waarderen als we daar nakend-punt-en-el door de lobby gaan stiefelen.
Eenmaal in de kroeg maakt het niet zoveel meer uit, het café is normaal op dinsdag toch gesloten dus het is FOK!-only.
Huisgemaakte boswandeling.quote:
Erhm popje... het was jouw ideequote:Op woensdag 10 april 2013 16:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oftewel het cafe word een nudisten cafe ?
vrouwenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef Toekito het volgende:
Takaiki wel in mijn FoBo lurken maar zelf een dicht FoBodat kan niet hé
yuuuupquote:
yeah buddyquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef Toekito het volgende:
Takaiki wel in mijn FoBo lurken maar zelf een dicht FoBodat kan niet hé
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
Takkie is die ene die heel blij naast iederéén staat
Bingo Joop? Hallo ben nog redelijk nieuw in de groep héquote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Takaiki het volgende:
In de sjoelbucket ben ik diegene die heel blij naast Bingo-Joop staat
uhhh zie die foto nergens hoor. Ben ik nou zo stoned van de winegums of watquote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Takaiki het volgende:
Erm,die Elisa flink op haar bek........ eh WANG neemt
ja lieffie snap dat ik niet maandag moest kijken en sloot 3 weken terug ook uit (toen was het mijn sjoeldoop)quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Takaiki het volgende:
Niet van afgelopen maandag hae,ik was er niet bijIs een oudere foto....
Ik was bij de tweede sjoelquote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja lieffie snap dat ik niet maandag moest kijken en sloot 3 weken terug ook uit (toen was het mijn sjoeldoop)
18 maart bedoel je? want dan is er iets goed mis gegaan.....toen was ik er ookquote:
Neuj,4 maartquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
18 maart bedoel je? want dan is er iets goed mis gegaan.....toen was ik er ook
Ik kom er wel net achter dat RenRen mijn schoonzusje kent....
dan kijk ik om je heen, niet bewust, blijkbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |