Braaf poesje.quote:
nee ik wil het al niet meer wetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja jezus, het gaat om een weddenschap wanneer ze haar tetten laat zien
Weet jij niet wat tetten zijn? Arme, arme jongen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:50 schreef sp3c het volgende:
ik wilde het niet eens, ik heb geen idee wat het is![]()
* sp3c maakt vioolmuziek voor zichzelf
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:52 schreef sp3c het volgende:
godverdomme wat is dit irritant zo in 2 topics
iedere keer opent er een nieuw tabje
bumpquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaEn ik zit godverdomme telkens in het verkeerde kutvenster te typen.
Teringzooitje
neen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen jullie het sjoelen en de meet niet mergen?
Kan wel, maar dit is toch zoveel leuker.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:55 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen jullie het sjoelen en de meet niet mergen?
Prrrrrrrr.....quote:
Sterkte dan de komende maanden.quote:
Geen idee, regel het!quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
GREYS?! Waarom staat de kamerdeal met codewoord niet in de OP?
Ja, want ik ben te lui om te zoeken. Kusjah!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, regel het!
Moet ik de post ff zoeken en dat je de quote dan onderaan de OP zet?
Wait for it, ik ben wat moois aan het makenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want ik ben te lui om te zoeken. Kusjah!
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | [quote][b]SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?[/b] Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af. [u]Kamer[/u] Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche: Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine :9 ) Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op. [u]Hoe te boeken:[/u] - Bel 010 - 462 - 55 66 - Vraag naar Sabina - Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei - LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang) [cimg=300]http://www.hotelmoment.nl/images/21166/hotel_header/regardz-airport-hotel-rotterdam-photo9.jpg[/cimg][/quote] |
quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.)
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
quote:
Maar Greesquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
Ja dat met die meer verdiepingen kwam vorige keer volgens mij omdat niet iedereen Sabina had bij het boeken aan de foon![]()
En 3-persoontjes zijn volgens mij gewoon weer mogelijk.
Ik ga nog wel even vragen hoeveel er dan bij komt voor een extra bed van de week anders.
Ik heb net gemaild
Daar is niets voor afgesproken/geregeld iigquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:26 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar Grees
Sorry dat ik zo aandring
Maar hebben jullie op zaterdag tijdens de finale nou ook een feestje?
Misschien kan ik daarvoor wel wat regelen
Maar hadden jullie vorig jaar op zaterdag niet ook wat?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is niets voor afgesproken/geregeld iig
Want het is nog helemaal niet zeker dat Nederland daar in zit en die kroeg heeft dan een veel groter vast publiek, dus die zitten er denk ik niet op te wachten dat er dan op groot scherm songfestival gekeken wordt
Op dinsdag gaan ze speciaal voor ons open en dan zijn er dus geen andere gasten, alleen FOK!kers.
Nee niet met het Songfestivalquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar hadden jullie vorig jaar op zaterdag niet ook wat?
Oh jammerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet met het Songfestival
We hebben wel tussendoor-meets gehad op zaterdag. O.a. bingo en die avond dat Joan kwam zingen.
Met wie?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Greys het volgende:
Ja dat met die meer verdiepingen kwam vorige keer volgens mij omdat niet iedereen Sabina had bij het boeken aan de foon![]()
En 3-persoontjes zijn volgens mij gewoon weer mogelijk.
Ik ga nog wel even vragen hoeveel er dan bij komt voor een extra bed van de week anders.
Ik heb net gemaild
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens, ik ga wel compleet door het lint als Anouk niet doorgaat naar de finale, he. Dat jullie dat even weten.
heeft Henk Champagne?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil die kroeg wel eens zien ploffen als we na negen jaar eindelijk weer eens doorgaan.
Toeterend de straten door.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil die kroeg wel eens zien ploffen als we na negen jaar eindelijk weer eens doorgaan.
MAAR WAT MOETEN WE DAN?!?!?!?!??????????!?!?!?!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is niets voor afgesproken/geregeld iig
Want het is nog helemaal niet zeker dat Nederland daar in zit en die kroeg heeft dan een veel groter vast publiek, dus die zitten er denk ik niet op te wachten dat er dan op groot scherm songfestival gekeken wordt
Nee joh!quote:
we enteren de boel gewoonquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
MAAR WAT MOETEN WE DAN?!?!?!?!??????????!?!?!?!
Anouk gaat sowieso winnen
Zolang ze maar geen kou vatquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toeterend de straten door.Greys die haar boobs gaat flashen naar iedere voorbijganger.
.quote:
schrok alquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!![]()
![]()
Ik bemoei me alleen graag met alles!
He Greys?![]()
Nah, de adrenaline houdt haar warm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |