`Dat kan je aan Q wel overlatenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
En Qwea maar lekker olie op het vuur blijven gooien toen natuurlijk
Ja daaahaaag! Je was onwijs pissigquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit op het werk en het is een beetje lang verhaal
Maar het was iets met Qwea en oh-oh en ik. Oh-oh ging naar Texel en die vroeg/zei in de F&F SC iets over die boot en dat ze nog boodschappen ging doen en of ze dat dan in Den Helder zou toen of op Texel. Geloof ik. En ik met mijn immer goede adviezen () zei 'Als je eenmaal met de auto in de rij staat voor die boot kan je er niet meer uit om boodschappen te doen'. En zij vonden van wel. Of deden alsof. Of zoiets. We begrepen elkaar niet echt. Dat werd een discussie van anderhalf topic lang en uiteindelijk riep ik 'ach sterf'.
Normaal scheld ik amper/nooit en kom ik niet verder dan 'treurwilg', dus dat ik toen dat riep hebben ze het jaren later nog over*proud*
Waar ontken ik dat dan?quote:
QFCquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:08 schreef Greys het volgende:
Ze wilden me over de zeik, ze kregen me over de zeik.
En ik riep sterf.
Wat moet ik nog meer toegeven dan Q? Dat is het toch?
Ik?quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
En Qwea maar lekker olie op het vuur blijven gooien toen natuurlijk
Hahahahaha die DM van jequote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar ontken ik dat dan?
Dat moet ook wel hoor, anders roep ik geen sterf
Nee welnee muts, ik dacht (tis al jaren geleden namelijk en ik ben oudquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahahaha die DM van jeHoe is het leven boven op de kast?
Saai.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee welnee muts, ik dacht (tis al jaren geleden namelijk en ik ben oud) dat ik wellicht iets vergeten was
Ik eet een Kitkat en ben aan het werk, geen tijd voor de kast
Maar dat is makkelijk op te lossenquote:
nee, want pinpas is foetsiequote:
kut voor jequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, want pinpas is foetsieen zit op werk.
nogalquote:
Ik zeg niks toe... dat heb ik ondertussen wel geleerdquote:
Ooh ja, kut. Dat vergeet ik steeds te fixenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb definitief vrij 14+15 mei, dus ik kom zeker
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:34 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb definitief vrij 14+15 mei, dus ik kom zeker
ik ben vooral bang dat ik de kamer vergeet te boekenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja, kut. Dat vergeet ik steeds te fixen
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
WHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Knopen doorhakken, ik houd er van!
En je gaat er geen spijt van krijgen
Ik doe het zelf ook echt morgen welquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben vooral bang dat ik de kamer vergeet te boeken
dat zijn van die "oh, dat doe ik morgen wel" dingen
Eet je ook mee met het buffetje denk je op dinsdag?quote:
Hoe laat begint dat buffet eigenlijk?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet je ook mee met het buffetje denk je op dinsdag?
Da's nog een beetje in overleg met ons.quote:
Mwehehehe dat wordt wat tijdens het songfestival kijken.quote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe dat wordt wat tijdens het songfestival kijken.
*pwepppp*
En dan snel naar een ander wijzen. 'Ohohhhhhhhhhh!'
Nou ja, tijdens Montenegro valt het niet opquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*pwepppp*
jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:51 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ben vooral bang dat ik de kamer vergeet te boeken
dat zijn van die "oh, dat doe ik morgen wel" dingen
Dus dit is eigenlijk een verkapte 'haal mij maar bij de OVB weg want ik kom sowieso wel maar ik kijk even of ik het eten haal'?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, tijdens Montenegro valt het niet op
Maar ik zal kijken of ik hier wat vroeger wegkan om op tijd te zijn voor het buffet.
Gooi mij ook maar op plus eten. Want als ik niet de hele dag vrij kan krijgen (lijkt me sterk, maar goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dit is eigenlijk een verkapte 'haal mij maar bij de OVB weg want ik kom sowieso wel maar ik kijk even of ik het eten haal'?
Ok, geen live aanstekers bij Birds.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*pwepppp*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |