ja maar knuffelen mag wel hoor!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaa maar jij bent bezet en zelfbescherming enzo en dit dat alles![]()
![]()
![]()
Een maand voor De Dag en nog geen hotelmonopoly gespeeld.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Het wachten lijkt dit keer inderdaad langer te duren dan voorgaande jaren.
Een heel schattige redenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kom deze keer wel! En vorige keer had ik best een goede reden
Kan ik je niet meteen zeggen, het liep ietwat storm.quote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Toekito het volgende:
Hoeveel aanmeldingen/sollicitaties heb je Catje?
Daar moet je Greys naar vragen.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga boeken, dan zie ik wel wie er roomie wil zijn met me.![]()
Aanmeldingen in dit topic mét motivatiebrief en referenties.
Hier wil ik , net als ongetwijfeld vele anderen, ook wel op reageren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Functie: kamergenoot-voor-1-nacht van Cat22. Nuff said.
Iets meer informatie waarom ik juist jou zou moeten kiezen zou niet misstaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 04:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begin nu toch ook wel nieuwsgierig te worden naar die boot en die boodschappen.
[..]
[..]
Hier wil ik , net als ongetwijfeld vele anderen, ook wel op reageren.
Al was het maar zodat ik op het volgende familiefeest eens tegen mijn zeer christelijke familie kan zeggen: "Ja hoor, ik reageer wel eens op online oproepen voor 'kamergenoot-voor-1-nacht'.![]()
(misschien lijdt dat de aandacht een beetje af van het feit dat ik nooit gedoopt ben, zit ze nog steeds niet lekker)
Referenties: ThaErik, Steve, Greys.
quote:
En Goodbyequote:Op dinsdag 2 april 2013 04:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Referenties: ThaErik, Steve, Greys.
Ik zit op het werk en het is een beetje lang verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |