quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:42 schreef Takaiki het volgende:
Jammer dat ik weer een hotelexperience mis, maar ik magMuis
rondrijden
![]()
EnCat
ook voor de helft van de dag
![]()
Zijn er nog zuiderlingen die in de Takketaxi mee willen?
Ik zie je sollicitatiebrief wel tegemoetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er naast me wil liggen
Het is zo ongeveer de stamkroegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef Murmeli het volgende:
dit is bij mij om de hoek!
Greys etc, komen jullie vaker bij 't halve maatje? Dan kennen we elkaar misschien wel van gezicht
Misschien kom ik ook wel langs
Ja ik kom daar vakerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:37 schreef Murmeli het volgende:
dit is bij mij om de hoek!
Greys etc, komen jullie vaker bij 't halve maatje? Dan kennen we elkaar misschien wel van gezicht
Misschien kom ik ook wel langs
dat zijn toch altijd best oude dames? of heb ik niet goed gekeken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik kom daar vaker
Sterker nog, elke 14 dagen hebben we zelfs de FOK! sjoelclub () daar.
8 April weer! Maandagavond!
De oudere dames sjoelen op één bak, en sinds een maand of 2 (correct me if I am wrong) staan daar 2 bakken naast met FOK!kertsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zijn toch altijd best oude dames? of heb ik niet goed gekeken?
Woon jij daar ook om de hoek/in de straat dan?
Maar wel echt grappigIk kwam er afgelopen zomer heel veel, nu weer minder, probeer mijn leven te beteren
De oudere dames (Sjoeligans) sjoelen er idd al jaren elke maandag.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat zijn toch altijd best oude dames? of heb ik niet goed gekeken?
Woon jij daar ook om de hoek/in de straat dan?
Maar wel echt grappigIk kwam er afgelopen zomer heel veel, nu weer minder, probeer mijn leven te beteren
Ik al jarenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:52 schreef Murmeli het volgende:
Ahhh zo! Ik ben er de afgelopen 2 maanden niet geweest![]()
Maar komen jullie er al langer dan?
*ohhh nou wil ik weten of ik jullie ken hahaha*
Ja De Snor idd en jaren nog dáárvoor werkte hij op de Straatweg bij een evenementenbureau.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:56 schreef Murmeli het volgende:
Haha, nee dat weet ik. henkie werkte eerst bij de Snor toch?
Henk is leuk(niet leuk leuk maar gewoon kroegeigenaartofleukgezellig)
Joop van de bingo is een keer speciaal voor FOK! op zaterdag komen bingoën daar ipv op donderdag.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:02 schreef Murmeli het volgende:
Ah okay dat wist ik dan weer niet.
haha Joop van de Bingo toch? Die is grappig!
Ik herkende jou dan weer niet, maar ik ben een drama met gezichten. Waarschijnlijk herken ik je in t echie wel, maar dan zullen we denk ik niet zo heel vaak met elkaar gepraat hebben. Ik zat meestal in het groepje bij het meisje dat in de keuken werkte toen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:01 schreef Greys het volgende:
Ik zit in je fobo te loeren en je hebt wel een bekend hoofd
T***?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik herkende jou dan weer niet, maar ik ben een drama met gezichten. Waarschijnlijk herken ik je in t echie wel, maar dan zullen we denk ik niet zo heel vaak met elkaar gepraat hebben. Ik zat meestal in het groepje bij het meisje dat in de keuken werkte toen.
prima hoor, pm me je mailadres maar krijg je morgen mijn sollicitatiebrief en CV.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Wat je normaal in een sollicitatiebrief schrijft natuurlijk.![]()
Functie: kamergenoot-voor-1-nacht van Cat22. Nuff said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |