Je kunt op facebook ook instellen dat als je getagd wordt door iemand, je dat eerst moet goedkeuren voordat de tag erbij staatquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja op FOK! sobersoooooooooo!
Op FB ook even vragen, maar meestal zegt diegene dan 'doe maar, maar tag mij maar niet' bv.
Nee daarom, altijd ff vragen iddquote:
Bij de ESF meets hebben we er echt nog nooit gezeik over gehadquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef Toekito het volgende:
Ik weet uit ervaring wat een gezeik er kan komen op FB dus ja is wel handig als je het even vraagt
Ja goede tipquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Je kunt op facebook ook instellen dat als je getagd wordt door iemand, je dat eerst moet goedkeuren voordat de tag erbij staat(geldt voor zowel foto's als normale statussen).
Klein tipjen.
Vond ik ook. Hemeltje lief... het deed gewoon zéérquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel lekker idd maar godverdomme dat zingen van dat mens
kolere
Gelukkigquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
Bij de ESF meets hebben we er echt nog nooit gezeik over gehad
Nette deal!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:35 schreef Greys het volgende:
Als ik nu op de site kijk van het hotel en 14 mei kies, dan is de goedkoopste kamer 124 euro zónder ontbijt voor 2 personen. Klopt dat? Kijk ik dan goed?
Ik heb Sabina gesproken en ze biedt ons aan:
- kamer voor 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.)
- INCLUSIEF luxe ontbijt
- parkeren kost 12,50 per dag, krijgen wij 50% korting op
Lijkt mij een nette deal
BOEKEN:
- Dinsdag (of later) bellen met 010 - 462 - 55 66 (want ze is er vanaf dinsdag weer en ze moet het even zelf in de computer zetten, met het codewoord enzo en onze eigen prijs)
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei, het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang als dat lukt)
Takketaxiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:42 schreef Takaiki het volgende:
Jammer dat ik weer een hotelexperience mis, maar ik magMuis
rondrijden
![]()
EnCat
ook voor de helft van de dag
![]()
Zijn er nog zuiderlingen die in de Takketaxi mee willen?
Ligt eraan wie er naast me wil liggenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
Ja je zou gek zijn als je in het hotel ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |