ja dat zeg je nu. Maar als het piemeltje bij het muisje komt....quote:
Bij Shabu kost dat geloof ik 23,50 voor 13 dingen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef Qwea het volgende:
Ooh trouwens, als het toch over sushi gaat he.. wilde ik al een poosje zeggenWe hebben hier een sushi tent... Ik weet niet wat AFHALEN bij shabu kost, maar hier 1.30 per ding! En die dingen met een zeewier randje 1,50 en handrollen 2,50 en komkommer fucking ook 2,50
![]()
Maar ze hebben wel zwarte sesam ijs
Tis een chinees in een japans jasje geloof ik
Ja hier ook, geen warme zooi. En hier p/s dus en niet per 13 oid.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij Shabu kost dat geloof ik 23,50 voor 13 dingen.
Maar als je bv de spicy tuna aankruist is dat 1 ding en krijg je er drie.
Dus al met al is het wel veel wat je dan krijgt. Alleen kan je dan alleen sushi nemen en geen warme dingen en geen vlees enzo.
Fascination mag iig van de OVB's naar de komertsquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:
Ik sloop alle OVB's uit de OP trouwens. Die komen maar gewoon. Done deal.
Okeuj!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Fascination mag iig van de OVB's naar de komerts![]()
![]()
Doe jij dat?
quote:
Tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
Dit wordt denk ik remlof (halllohallo rem are you there?) zijn favoriet van dit jaar
Even door de eerste 20 seconden heen luisteren, die overgang naar het refrein daarna is echt amazing
Ik word er echt hyper van, in a good way, van dat nummerquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof
Alcoholalcoholalcoholisfreealcoholalcoholalcoholisfree
alcoholalcoholalcoholisfree
Is haast niet te horen dat ze dat zingen. Brak Engels.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Tof
Alcoholalcoholalcoholisfreealcoholalcoholalcoholisfree
alcoholalcoholalcoholisfree
Brak Engels..., dan kan je je lol op met het Songfestivalquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is haast niet te horen dat ze dat zingen. Brak Engels.![]()
Kutnummer.
Leuk dat er zo een quizelement aan wordt toegevoegd. "Welke taal zingen ze? Absoluut Grieks. Hmm, maar de titel is in het Engels, zou het dan toch in het Engels zijn? Neeee, dat klinkt echt niet als Engels. Oh, het is toch Engels volgens de commentator."quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Brak Engels..., dan kan je je lol op met het Songfestival
Soms zitten er van die Oostblokh**ren tussen die vooral heel goed zijn in schudden met tetten en bipsenwerk en dan ben zelfs ik daar nog wel enigszins van onder de indruk (quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk dat er zo een quizelement aan wordt toegevoegd. "Welke taal zingen ze? Absoluut Grieks. Hmm, maar de titel is in het Engels, zou het dan toch in het Engels zijn? Neeee, dat klinkt echt niet als Engels. Oh, het is toch Engels volgens de commentator."
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms zitten er van die Oostblokh**ren tussen die vooral heel goed zijn in schudden met tetten en bipsenwerk en dan ben zelfs ik daar nog wel enigszins van onder de indruk (![]()
) en dan aan het eind van het verder onverstaanbare schelle schetterwerk denk je 'verhip, was het Engels?
'...
Zullen er veel lesbo's kijken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben doorgaans nogal hetero maar ik kan me af en toe idd echt vergapen aan de vrouwen op het Eurovisie. En het mooiste vind ik dat de mooie tettertantes met niemandal-liedjes en dito jurkjes vaak nog doorgaan ook, dus so much for 'alleen nichten kijken er naar'
In elk geval héél veel meer hetero mannen dan altijd gedacht wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen er veel lesbo's kijken?
Typisch voorbeeld van vorig jaar, ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummerquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar ook een hete oostblokdame, maar kan 't weer niet vinden, he.
Whehe, nee, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van vorig jaar, ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummer
Bedoel je deze?
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef Greys het volgende:
ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummer
quote:
Fijn dat ik weet wat heb weten op te lossenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat was het ultieme lekkere wijf van de ESF meet
Onze mascotte!quote:
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Niemand leek haar te kennen, maar ze heeft de hele ESF-meet debiel lopen doenquote:
Geen zorgen, niemand zet ongevraagd je hoofd online.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef Schunckelstar het volgende:
netjes![]()
ik ga de cameras goed in de gaten houden denk ik voordat ik er volgend jaar onder sta
wel lekker idd maar godverdomme dat zingen van dat mensquote:
Het was toch of die foto uebrhaupt online mag?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
maar als je met iemand anders op de foto staat en je wilt die bv op je facebook zetten, vraag dan ff aan de ander of die ook getagd wil of niet, bv.
Gaat altijd heel netjes
Ja op FOK! sobersoooooooooo!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was toch of die foto uebrhaupt online mag?
Niet als je Qwea heetquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja op FOK! sobersoooooooooo!
Op FB ook even vragen, maar meestal zegt diegene dan 'doe maar, maar tag mij maar niet' bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |