Zullen er veel lesbo's kijken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben doorgaans nogal hetero maar ik kan me af en toe idd echt vergapen aan de vrouwen op het Eurovisie. En het mooiste vind ik dat de mooie tettertantes met niemandal-liedjes en dito jurkjes vaak nog doorgaan ook, dus so much for 'alleen nichten kijken er naar'
In elk geval héél veel meer hetero mannen dan altijd gedacht wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen er veel lesbo's kijken?
Typisch voorbeeld van vorig jaar, ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummerquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:04 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij was er vorig jaar ook een hete oostblokdame, maar kan 't weer niet vinden, he.
Whehe, nee, maar je hebt gelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van vorig jaar, ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummer
Bedoel je deze?
Bedoel je deze?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef Greys het volgende:
ultiem lekker wijf, vreselijk vals gezongen en een kutnummer
quote:
Fijn dat ik weet wat heb weten op te lossenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat was het ultieme lekkere wijf van de ESF meet
Onze mascotte!quote:
Dat vraag ik me ook nog steeds af. Niemand leek haar te kennen, maar ze heeft de hele ESF-meet debiel lopen doenquote:
Geen zorgen, niemand zet ongevraagd je hoofd online.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef Schunckelstar het volgende:
netjes![]()
ik ga de cameras goed in de gaten houden denk ik voordat ik er volgend jaar onder sta
wel lekker idd maar godverdomme dat zingen van dat mensquote:
Het was toch of die foto uebrhaupt online mag?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:55 schreef Greys het volgende:
maar als je met iemand anders op de foto staat en je wilt die bv op je facebook zetten, vraag dan ff aan de ander of die ook getagd wil of niet, bv.
Gaat altijd heel netjes
Ja op FOK! sobersoooooooooo!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was toch of die foto uebrhaupt online mag?
Niet als je Qwea heetquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja op FOK! sobersoooooooooo!
Op FB ook even vragen, maar meestal zegt diegene dan 'doe maar, maar tag mij maar niet' bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |