quote:Op zondag 31 maart 2013 17:44 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
mehehehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die meme's
goegelquote:Op zondag 31 maart 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Waar vind je die? Ik ga er eentje stelen voor op FB
Okeuj.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
Qwea, maak er anders een apart topic voor aan met Eurovisie meme's?![]()
Dan help ik wel zoeken
Preciesquote:Op zondag 31 maart 2013 17:28 schreef Takaiki het volgende:
Net mijn ouders op bezoek gehad en die vinden onze inzending ook niks
Maakt niets uit,wapperen ende jubelen doen we toch
Falsetto is de gein van countertenor hequote:Op zondag 31 maart 2013 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat die kerel die zeker het halve nummer in een hysterisch eh... hoe noem je dat ook alweer... falsetto staat te tetteren?
Ik hou van lekker foute dingenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:31 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind dat nog fouter dan Bulgarije, en dat wil wat zeggenMaar smaken verschillen
.
Welnee, als wij maar lol hebbenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef Qwea het volgende:
Zie Greys, ik wist wel dat het een slecht idee was
noeoeoeoeoes weer nietquote:
ik kom deze keer wel! En vorige keer had ik best een goede redenquote:
maar ik was er, dus dat moet dan wel een heeeeeele goede reden zijn geweestquote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kom deze keer wel! En vorige keer had ik best een goede reden
Je komt wel?! Mijn bff is er tóch?!quote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
J, dat was de redenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
maar ik was er, dus dat moet dan wel een heeeeeele goede reden zijn geweest
maar maar maar je hield toch van mequote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
J, dat was de reden
Ben zelfs van baan veranderd om niet meer bij jou in de buurt te werken
jaaaaa maar jij bent bezet en zelfbescherming enzo en dit dat allesquote:
ja maar knuffelen mag wel hoor!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaa maar jij bent bezet en zelfbescherming enzo en dit dat alles![]()
![]()
![]()
Een maand voor De Dag en nog geen hotelmonopoly gespeeld.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Het wachten lijkt dit keer inderdaad langer te duren dan voorgaande jaren.
Een heel schattige redenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan ik je niet meteen zeggen, het liep ietwat storm.quote:Op maandag 1 april 2013 22:54 schreef Toekito het volgende:
Hoeveel aanmeldingen/sollicitaties heb je Catje?
Daar moet je Greys naar vragen.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:25 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga boeken, dan zie ik wel wie er roomie wil zijn met me.![]()
Aanmeldingen in dit topic mét motivatiebrief en referenties.
Hier wil ik , net als ongetwijfeld vele anderen, ook wel op reageren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Functie: kamergenoot-voor-1-nacht van Cat22. Nuff said.
Iets meer informatie waarom ik juist jou zou moeten kiezen zou niet misstaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 04:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik begin nu toch ook wel nieuwsgierig te worden naar die boot en die boodschappen.
[..]
[..]
Hier wil ik , net als ongetwijfeld vele anderen, ook wel op reageren.
Al was het maar zodat ik op het volgende familiefeest eens tegen mijn zeer christelijke familie kan zeggen: "Ja hoor, ik reageer wel eens op online oproepen voor 'kamergenoot-voor-1-nacht'.![]()
(misschien lijdt dat de aandacht een beetje af van het feit dat ik nooit gedoopt ben, zit ze nog steeds niet lekker)
Referenties: ThaErik, Steve, Greys.
quote:
En Goodbyequote:Op dinsdag 2 april 2013 04:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Referenties: ThaErik, Steve, Greys.
Ik zit op het werk en het is een beetje lang verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |