Rustig maar, is niet goed voor je hart.quote:
Ik ga met barkrukken smijten en mijn feces tegen de muren smeren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar baalde ik al... al vond ik na het optreden van Joan de uitschakeling geen totale shock... maar dit jaar zou ik echt gaan schelden
maak je maar geen zorgen. Is div. keren hard en ruw getest dit jaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rustig maar, is niet goed voor je hart.
Wij hadden Franklin Brown als aanwezige die direct opmerkte dat het slecht gezongen was. En dat hadden we via de 'illegale' stream voor de generale repetitie ook al opgemerkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar baalde ik al... al vond ik na het optreden van Joan de uitschakeling geen totale shock... maar dit jaar zou ik echt gaan schelden
Zal Henk blij mee zijn. Worden we verbannen uit de kroeg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga met barkrukken smijten en mijn feces tegen de muren smeren.
Ik hoop dat we dit jaar ook weer de stream hebben!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden Franklin Brown als aanwezige die direct opmerkte dat het slecht gezongen was. En dat hadden we via de 'illegale' stream voor de generale repetitie ook al opgemerkt.
Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik hoop dat we dit jaar ook weer de stream hebben!was leuk meespieken, zeker in de lege greenrooms.
Winter is coming jongequote:Op woensdag 3 april 2013 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Dikke kans dat het dan warm is... het zal toch een keer moeten komen
Bloedheet hoeft echt niet, maar 25 graden? Graagquote:Op woensdag 3 april 2013 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Dikke kans dat het dan warm is... het zal toch een keer moeten komen
Wij stonden zelf zo hard mee te loeien met dat nummer op het moment zelf dat we helemaal niet hoorden dat het niet helemaal goed gezongen wasquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hadden Franklin Brown als aanwezige die direct opmerkte dat het slecht gezongen was. En dat hadden we via de 'illegale' stream voor de generale repetitie ook al opgemerkt.
Fixed.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Erik en ik stonden zelf zo hard mee te loeien met dat nummer op het moment zelf dat we helemaal niet hoorden dat het niet helemaal goed gezongen was![]()
ja, doe maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Eet je ook mee met het buffetje denk je op dinsdag?
Oh en OOIT kom je ook sjoelen een keer
ESF / FOK! ESF-kroegsjoelclub - volgende 8 april
Vorig jaar was het 30 graden ofzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bloedheet hoeft echt niet, maar 25 graden? Graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |