quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:43 schreef JaimyLee het volgende:
Satellite Stories mag wel komen
Dinsdag ontdekt via 3FM, nu verslaafd
Feestje gegarandeerd!
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:56 schreef Operc het volgende:
Volgens de facebookpagina van Placebo staan ze 16 augustus in Istanbul, doorvliegen naar Biddinghuizen daarna aub
Hoop ook wel op Jamie Lidell, maar las dat hij in de Melkweg heel erg tegen vielquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Rock Werchter heeft ook wat fijne namen bekend gemaakt, mag zeker wel wat van naar Lowlands komen. O.a. The National en Nick Cave & Bad Seeds (ben u ook om), Jamie Lidell, Bloody Beetroots, Modestep, Bastille, Charles Bradley en nog wel wat meer moois.
Scheelt weer ruimte in het voorvakquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:05 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kan Placebo missen als kiespijn.
alsin die komen zeker of alsin ik verwacht ze zeker.quote:
Voorlopig nog verwacht ik zeker, na Pinkpop zullen er meer festivals bij komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsin die komen zeker of alsin ik verwacht ze zeker.
volgens mij verwacht iedereen ze welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Voorlopig nog verwacht ik zeker, na Pinkpop zullen er meer festivals bij komen.
Wat ik volgens mij de wereld in gekieperd hadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij verwacht iedereen ze wellees de reeks maar terug. Net zoals M & M wel verwacht worden
die open deur mag jij op je naam hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat ik volgens mij de wereld in gekieperd had
Iemand moet de deuren open houden hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die open deur mag jij op je naam hebben
Wat hoffelijk van jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Iemand moet de deuren open houden he
Kleine moeitequote:
Eminem?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Net zoals M & M wel verwacht worden
quote:
Mister and Mississippiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:32 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet serieus, maar ik heb geen idee wie er wel mee bedoeld wordt
Om welke functie in te vullen?quote:
Zondagmiddag natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Om welke functie in te vullen?
Drankstandje ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het verschil tussen nerds en hipsters. Hehe.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Dan sta ik dus eerste rij als een malle mee te 'rappen'. Wat een held.
Veels te klein voor.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:57 schreef whosvegas het volgende:
Gisteren Biffy Clyro nog op tv gezien, wat lijkt me dat goed live zeg
Als er nederlandse data bekend worden, ga ik er zeker naar toe.
Maar hoe hoog achten jullie de kans dat Biffy op Lowland staat?
Zou een mooie Alpha afsluiter kunnen zijn
Dat is ook goedquote:Op zondag 31 maart 2013 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Biffy C is niet groter dan een Kasabian, dus een middagplekje in de Alpha lijkt me meer dan genoeg.
Nope, niets over gezegd.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, heeft Mumford nog geroepen dat ze op Lowlands staan?
'See you soon'quote:Op zondag 31 maart 2013 19:59 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Nope, niets over gezegd.
Wat een ongelooflijk bazen concert was dat gisteravond zeg!![]()
![]()
Als ze dan maar geen broodjes pindakaas backstage hebben liggenquote:
Hoer !quote:
Verder nog leuke dingen gezien die je op lowlands terug wil zien?quote:Op maandag 1 april 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb op paaspop Traumahelikopter gezien. Zeker LL waardig. Leuk bandje voor NL begrippen.
µder?quote:
Mozes and the Firstborns, Mister and Mississippi vond ik ook meer dan goed voor Nederlandse begrippen. Kraantje Pappie was bijzonder matig, net als Faberyayo, en Will and the People wordt er ook niet leuker op.quote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Verder nog leuke dingen gezien die je op lowlands terug wil zien?
Nah muzikaal kom je daar niet echt aan je trekken. Mozes & Firstborn heb ik helaas niet gezien. Bloody Beetroots was vat, net als Goose. Waarvan de eerste zeker wel naar Biddinghuizen mag terugkeren.quote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Verder nog leuke dingen gezien die je op lowlands terug wil zien?
C2C beviel me vorig jaar op Lowlands zeer. Maar na vorig jaar hoeven ze dit jaar niet weer te komenquote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nah muzikaal kom je daar niet echt aan je trekken. Mozes & Firstborn heb ik helaas niet gezien. Bloody Beetroots was vat, net als Goose. Waarvan de eerste zeker wel naar Biddinghuizen mag terugkeren.
C2C viel me persoonlijk wat tegen. Blaudzun was ok en Fresku was ook goed te vertoeven. Maar die zullen er dit toch wss niet staan.
De enige die ik echt kan opnoemen is Mister And Mississippi wat wel aardig was. Maar Paaspop is toch wel duidelijk wat niveautjes minder dan Lowlands.
Edit:
En ik vond Noisa tegenvallen ondanks alle goede verhalen die ik er over had gehoord. Niet mijn ding.
Heb vorig jaar de laatste 20 minuutjes van die set mee gepakt en dat was goed te doen inderdaad. Maar op Paaspop kon het me niet echt bekoren.quote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
C2C beviel me vorig jaar op Lowlands zeer. Maar na vorig jaar hoeven ze dit jaar niet weer te komen
op naar de volgende weer extremen? Weer verzuipen op Glasto en smelten op Lowlands?quote:Op maandag 1 april 2013 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb vorig jaar de laatste 20 minuutjes van die set mee gepakt en dat was goed te doen inderdaad. Maar op Paaspop kon het me niet echt bekoren.
Maar publiek leek er ook niet echt voor open te staan had ik het idee. De sfeer was dan ook stukken minder dan op LL.
Ach ik ben weer een festival ervaring rijker. op naar Glastonbury en Lowlands
Dit dus: http://www.013.nl/blog/1291_wu_tang_clan_exclusief_naar_013.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
W van 'wel op de markt, niet op Lowlands', vrees ik. Zelfde met Run-D.M.C., ook niet richting Biddinghuizen. Dat zijn van die blinde vlekken van Lowlands post mid-00's waar Best Kept Secret in de toekomst mooi op kan inhaken.
Jij vindt Nederlandse acts over het algemeen van hetzelfde niveau als de internationale acts?quote:
Ik vind het vooral van veel vooroordeel getuigen.quote:Op maandag 1 april 2013 19:21 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Jij vindt Nederlandse acts over het algemeen van hetzelfde niveau als de internationale acts?
Ik niet.
Valt wel mee, alsof erin Nederland geen goede muzikanten rondlopen. Het probleem is mensen alles wat van den vreemde komt interessanter vindt en derhalve al een voorsprong geeft.quote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef Micson het volgende:
Nederlandse muziek is niveauloze rotzooi.
Behalve Zij maakt het verschil , dat is mooie muziek.
Onzin, het is pure logica dat er tussen 7 miljard mensen meer goede muzikanten zitten dan tussen 16 miljoen Nederlanders.quote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee, alsof erin Nederland geen goede muzikanten rondlopen. Het probleem is mensen alles wat van den vreemde komt interessanter vindt en derhalve al een voorsprong geeft.
Ok, laten we nog even kijken wat jij ook alweer zei...quote:Op maandag 1 april 2013 19:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, het is pure logica dat er tussen 7 miljard mensen meer goede muzikanten zitten dan tussen 16 miljoen Nederlanders.
Jouw stelling is juist andersom het geval. Artiesten als Nick en Simon en Blof hebben enkel bestaansrecht omdat mensen opgewonden worden van die Nederlandse interessantdoenerij.
Hierop zeg ik dat het onzin is om dat zo absoluut te stellen. Er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland, mensen hebben de neiging om buitenlandse bands een voorsprong te geven puur omdat ze uit het buitenland komen.quote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef Micson het volgende:
Akkoord.quote:Op maandag 1 april 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, laten we nog even kijken wat jij ook alweer zei...
[..]
Hierop zeg ik dat het onzin is om dat zo absoluut te stellen. Er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland, mensen hebben de neiging om buitenlandse bands een voorsprong te geven puur omdat ze uit het buitenland komen.
Los van bovenstaande heb je gelijk dat er meer muzikanten zijn in het buitenland. Dat lijkt me nogal logisch, maar het is niet zo relevant voor het punt wat ik maak. Nederlandse muzikanten worden niet minder doordat er in het buitenland meer muzikanten rondlopen.
Ik zou het juist willen omdraaien, ik denk dat veel talent niet van de grond komt doordat men in de regel liever buitenlandse pulp koopt.
Top!quote:
Vrij standaard? Valt wel mee, kan zo snel geen band noemen die er echt op lijkt hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik doe de band misschien te kort doordat ik alleen de singles ken maar vanwaar die populariteit van Biffy Clyro? Klinkt toch vrij standaard...
Mooie line-up daar!quote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
M&S ook headliner op Lollapalooza in Augustus.
Als ik lowlove zo lees, komen ze iddquote:Op maandag 1 april 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb op paaspop Traumahelikopter gezien. Zeker LL waardig. Leuk bandje voor NL begrippen.
Nee, want ik had het puur over Nederland vs de rest van de wereld. Er staan nu eenmaal relatief veel Nederlandse acts (logisch en prima hoor), maar de spoeling aan kwaliteit is dunner dan wanneer je uit alle landen kan kiezen voor de overige spots. Ik bedoel natuurlijk niet dat een Nederlandse act niet goed kan zijn, ik noemde nav paaspop juist 3 Nederlandse namen die er positief uitsprongen, maar over het algemeen zijn het de internationale namen die 'het moeten doen' wat betreft aantrekkingskracht van de line-up.quote:Op maandag 1 april 2013 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral van veel vooroordeel getuigen.
En internationaal is natuurlijk veel te breed om mee te vergelijken, je moet het per land doen. En dan laten we er heel veel achter ons natuurlijk.
Nice, leuk bandje wel.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik lowlove zo lees, komen ze idd
Eens. En even een voorbeeldje van een Nederlands bandje die daadwerkelijk erg goed zijn, het hele album. Mag ook wel naar Lowlands:quote:Op maandag 1 april 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, laten we nog even kijken wat jij ook alweer zei...
[..]
Hierop zeg ik dat het onzin is om dat zo absoluut te stellen. Er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland, mensen hebben de neiging om buitenlandse bands een voorsprong te geven puur omdat ze uit het buitenland komen.
Los van bovenstaande heb je gelijk dat er meer muzikanten zijn in het buitenland. Dat lijkt me nogal logisch, maar het is niet zo relevant voor het punt wat ik maak. Nederlandse muzikanten worden niet minder doordat er in het buitenland meer muzikanten rondlopen.
Ik zou het juist willen omdraaien, ik denk dat veel talent niet van de grond komt doordat men in de regel liever buitenlandse pulp koopt.
Staat op V-festival dus zou Vrijdags zomaar kunnen. Ik denk alleen dat de Alpha daar echt te groot voor is, Bravo-headliner zou kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zat er net aan te denken en volgens mij hier nog nooit genoemd, maar wat volgens mij een prima Alphaheadliner zou zijn: Calvin Harris
Dan heeft 'ie t toch netjes gedaan, in 6 jaar van de X-Ray naar de Alpha.
Nee, Bravo is ie inmiddels echt ontgroeidquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Staat op V-festival dus zou Vrijdags zomaar kunnen. Ik denk alleen dat de Alpha daar echt te groot voor is, Bravo-headliner zou kunnen denk ik.
Wat een bullshit, er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland. Dat de gemiddelde nederlander voor de verkeerde bands valt is een andere discussie.quote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef Micson het volgende:
Ik nuanceerde het toch al, lulletje rozenwater.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een bullshit, er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland. Dat de gemiddelde nederlander voor de verkeerde bands valt is een andere discussie.
quote:
Geforceerd of niet, maar door dit soort dingen is er altijd wel iets te beleven op Lowlands. Of het nou iets afkomstig is van het festival zelf of van de het publiek wat er op afkomt. Je verveelt je echt geen moment. En niet ieder feestje wat op LL ontstaat is natuurlijk geforceerd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd het idee dat mensen die dit soort dingen helemaal geweldig vinden een bijzonder saai dagelijks leven moeten hebben. Hossen en 'het is stil aan de overkant' zingen, takje erbij in je hand, slaan op tafels. Echt de shit man dat geforceerd creëren van 'gekke' memorabele momenten. 'Ik moet nu zo gek mogelijk doen, want dan kan ik later zeggen dat ik erbij was', dat idee krijg ik er altijd een beetje bij.![]()
Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Nja, lekker spontaan dat WC-gebouw concert dat elk jaar 'legendarisch' is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geforceerd of niet, maar door dit soort dingen is er altijd wel iets te beleven op Lowlands. Of het nou iets afkomstig is van het festival zelf of van de het publiek wat er op afkomt. Je verveelt je echt geen moment. En niet ieder feestje wat op LL ontstaat is natuurlijk geforceerd.
Liever mensen die er een feestje van proberen te maken dan mensen die saai in een hoekje lopen chagrijnen.
Maar misschien ben ik wel een saai persoon (ben ook niet haantje de voorste in dat soort dingen.
Ik stel dat we de komende editie op de camping met megafoons naar indiaantje89 gaan zoeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:04 schreef ohnikua het volgende:
Zoiets is eigenlijk alleen de eerste keer 'legendarisch', maar mooi aan Lowlands is wel dat er vaak zoiets ontstaat. Het ene jaar een wc concert, het andere jaar sinaasappels/modderglijden/watergevecht/HEMAfeest
Ik mis ze zelf eigenlijk altijd
Dacht ik ook van Biffy Clyro, maar heb een optreden gezien op tv, van 3voor12, daarop ben ik de laatste cd gaan luisteren en het is echt goedquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij standaard? Valt wel mee, kan zo snel geen band noemen die er echt op lijkt hoor.
Ik vond hun een na laatste album (Only Revolutions) nog het leukst. Met Gods & Satan, Bubbles en Many Of Horror erop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dacht ik ook van Biffy Clyro, maar heb een optreden gezien op tv, van 3voor12, daarop ben ik de laatste cd gaan luisteren en het is echt goed
18 augustus staan ze ergens in Duitsland, kunnen ze daarna mooi door naar Lowlands (het zou prima passen in het nu bekende schema)
Idd, het laatste album valt nogal tegen vind ik zelf. Maar 2 nummers die ik persoonlijk de moeite waard vind, al zijn nummers van Biffy vaak growers imo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vond hun een na laatste album (Only Revolutions) nog het leukst. Met Gods & Satan, Bubbles en Many Of Horror erop.
Leuke band, alleen je moet er niet te vaak naar luisteren (word het vrij snel beu).
X-Ray lijkt me wel het meest logische ja, al weet je het nooit. Ik kan me wel wat verassingen in de Bravo herinneren vorige jaren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar zal dit staan? X-Ray ofzo? Heerlijke muziek!
Was vet op STRP.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar zal dit staan? X-Ray ofzo? Heerlijke muziek!
In Engeland een megaact, maar hier een kleine naam. Wel aardige nummers. Ze hadden een hitje met een rustig nummer - Many of Horrorquote:Op woensdag 3 april 2013 08:00 schreef AMDB het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat ik nog nooit naar Biffy Clyro heb geluisterd omdat ik de naam vind klinken als een popact voor kinderen?
Snow Patrol meets Foo Fightersquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij standaard? Valt wel mee, kan zo snel geen band noemen die er echt op lijkt hoor.
Ik begrijp de grote van Foo Fighters ook niet. Of idd Snow Patrol. Dan past Biffy daar ook wel bij.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Snow Patrol meets Foo Fighters
Zou fantastisch zijn, maar ik verwacht het niet. Vrees dat die in de categorie 'Wilco' vallen -> acts waar het publiek volgens de organisatie niet meer op zit te wachten.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Belle & Sebastian hebben hun Best Kepst Secret show gecancelled. Laat ze dat maar goedmaken op Lowlands
Tsja, Wilco had op ieder tijdstip van de dag die India vol kunnen krijgen. Maar op het enige tijdstip dat hij dat niet kan, programmeren ze hem juist. Had natuurlijk veel concurrentie van Foo Fighters, The XX en Modeselektor.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn, maar ik verwacht het niet. Vrees dat die in de categorie 'Wilco' vallen -> acts waar het publiek volgens de organisatie niet meer op zit te wachten.
Eens hoor, maar als je de reactie van Eric leest op Lowlove lijkt het er toch op dat ze acts als Wilco niet meer boeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja, Wilco had op ieder tijdstip van de dag die India vol kunnen krijgen. Maar op het enige tijdstip dat hij dat niet kan, programmeren ze hem juist. Had natuurlijk veel concurrentie van Foo Fighters, The XX en Modeselektor.
Stile voor de stormquote:
Dan ga ik ook niet.quote:
Was vorig jaar niks aan. Was elke keer veels en veels te drukquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke tent, benieuwd of er dit jaar weer veranderingen zijn.
Ik ben alleen de vrijdag geweest, toen was het ook druk. Maar aan de rechter kant had je wat meer ruimtequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Was vorig jaar niks aan. Was elke keer veels en veels te druk
Wat meer dance gericht, maar solar in roermond is zeker ook de moeite waard, alhoewel het wel altijd al om 23.00 afgelopen is op het festival terrrein.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
Paaspop bezocht ( genieten weer) maar wat voor festivals zijn er nog meer die in de lijn van Paaspop en Lowlands liggen die zeker het bezoeken waard zijn?
Dan verkoop je toch je Pinkpop kaartquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen pinkpop voor mij dit jaar. Ik ben blut dus moest mn kaartje verkopen
Nee want qua muziek vind ik Pinkpop leuker tot nu toequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch je Pinkpop kaartgeen moeilijke keuze toch?
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat meer dance gericht, maar solar in roermond is zeker ook de moeite waard, alhoewel het wel altijd al om 23.00 afgelopen is op het festival terrrein.
Dat moet je aan camping bezoekers vragen ik ga altijd met een bekende die om de hoek woont waardoor het luxe kamperen in een woonkamer voor mij is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?
Op de camping zijn ook nog wel meerdere plaatsen waar het een tijdje doorgaat. Buiten de georganiseerde campingdisco zijn er nog genoeg ongeorganiseerde feestjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?
Dat vind ik namelijk ook belangrijk, gewoon de algehele sfeer en de vrijheid om naast het festival ook genoeg te doen. Na de verhalen van Pinkpop dat het daar totaal niet zo is blij dat ik vorig jaar faalde onderweg naar Pinkpopquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de camping zijn ook nog wel meerdere plaatsen waar het een tijdje doorgaat. Buiten de georganiseerde campingdisco zijn er nog genoeg ongeorganiseerde feestjes.
quote:
Hoogtepunt van de Line-Up nu toe.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slayer heeft meer aanhang onder begravenen dan onder gecremeeren.
U loopt een beetje achter, he?quote:Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef MaJo het volgende:
Ik zie op de site van Foals dat ze op 18 augustus naar Lowlands komen
Zie ze niet in de OP staanquote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U loopt een beetje achter, he?
Zal nog wel goed komen. Denk dat het terrein na Defqon ook niet in een super staat meer zal zijn. Maar toch wisten ze het afgelopen 2 jaar wel goed te krijgen (althans heb weinig last van gehad).quote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef xenobinol het volgende:
Ik hoop dat ze snel wat gras inzaaien want de huidige camping ligt er heel slecht bij, tijd voor flink wat regen en zon
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 8 april 2013 14:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik wil wel twee uur lang deadmau5. In de Alpha. Om 12 uur 's nachts.
Dus je zegt eigenlijk dat als Slayer zou spelen maar zonder de bandleden dat je dan wel zou kijken?quote:Op zondag 7 april 2013 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mwa, zonder Lombardo, Hanneman en Araya zou ik er niet eens een kijkje gaan nemen, denk ik.
Nee, dat zeg ik niet eigenlijk. Op LL staat Kerry King + 3 en geen Slayer.quote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat als Slayer zou spelen maar zonder de bandleden dat je dan wel zou kijken?
Op de site van Slayer en Newsted staat nog niks van dat nieuws en de tour van Newsted is ook nog niet gecanceld.quote:Op maandag 8 april 2013 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet eigenlijk. Op LL staat Kerry King + 3 en geen Slayer.
Is toch minder.
tis ook niet echt grasweer geweestquote:Op maandag 8 april 2013 12:27 schreef xenobinol het volgende:
Momenteel ligt er geen eens gras op de camping![]()
Hopelijk gaat het snel groeien. Ik ga ook naar Defqon dus zal zuinig zijn op het gras
Ik heb al jaren geen verstand meer van grasquote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook niet echt grasweer geweestalle grasvelden liggen er sowieso slecht bij. Maar dat is in twee weken groen als het weer zich herstelt.
In NL zijn ze behoorlijk pienter als het gaat om de groei van gras. Zijn hele bedrijven die dat top kunnen regelen, dus daar zou ik me geen zorgen over makenquote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen verstand meer van gras
Leuk, maar laatste album vond ik niet veel aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef theodoor9 het volgende:
Eels staat de week na Lowlands op een festival in Zwitserland, zou een prachtige toevoeging zijn! http://www.fornoise.com/
Kan alleen nog maar de zondag, maar lijkt we wel een naam die te verwachten is ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu we toch bezig zijn, Frank Turner heeft weer een nieuw album. Staat ook op Pukkelpop. Zou dat een kanshebber zijn? Heb me prima vermaakt op LL 2011 van zijn set.
Nee want ze doen vroeg in het seizoen shows.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Biffy Clyro staat overigens in het voorprogramma van Muse. Weet niet of dit de kans op Lowlands kleiner maakt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:25 schreef µ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aja had het kunnen weten. Mooie omgeving zo te zien.
For what is worth: Ik las dat Pukkelpop 22-april weer namen bekend gaat maken. Ik verwacht wel dat LL daarvoor nog wat doet ?
Móet wel!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]aja had het kunnen weten. Mooie omgeving zo te zien.
For what is worth: Ik las dat Pukkelpop 22-april weer namen bekend gaat maken. Ik verwacht wel dat LL daarvoor nog wat doet ?
Auschwitzquote:
Thanks ga ik zeker opzetten. Die man is echte pure soul. Hij straalt het echt uit!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Auschwitz
Voor de liefhebbers is er vanavond om 23:00 een portret over Charles Bradley op Nederland 2!
Zou je bijna voor het voor programma naar Muse gaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Biffy Clyro staat overigens in het voorprogramma van Muse. Weet niet of dit de kans op Lowlands kleiner maakt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers is er vanavond om 23:00 een portret over Charles Bradley op Nederland 2!
quote:Hoorzitting Popmuziek: Lowlands Festival-directeur wil wegbezuinigd sectorinstituut popmuziek terug. "Wie vertegenwoordigt ons in het buitenland?" Eric van Eerdenburg en Colin Kyteman Benders vertelden aan Roosmarijn Reijmer in 3VOOR12 Radio wat er moet gebeuren in Nederland muziekland en wat ze morgen (woensdag) in de Tweede Kamer gaan bepleiten. 3voor12 doet verslag van de hoorzitting
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)popmuziek-terug.html
Vind die dagkaarten altijd zo duur, wel een paar keer met VIP kaarten via m'n werk geweest en een gaaf festival!quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:48 schreef TheFastOne het volgende:
Net kaarten besteld voor NSJ-zondag met Charles Bradley(en Sting, Kendrick Lamar, Ben Harper, Joe Jackson, Bonnie Raitt en nog meer).
Welle: Erdball versiequote:Op woensdag 10 april 2013 20:04 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind dat dit moet komen, dat zou best hip zijn nu
Is het ookquote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef PollosHermanos het volgende:
Dit komt ook op Lowlands, klinkt wel nice vind ik
Het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Opvallend, De Wereld Draait Buiten heeft Vampire Weekend geboekt. Had die eerder op Lowlands verwacht.
Klopt, niet 100%. Denk dat DWDB weinig exclusieve namen heeft. Maar Vampire Weekend zie ik niet zo heel veel festivals doen om eerlijk te zijn. Lijkt me toch leuk bandje om keer te zien.quote:Op donderdag 11 april 2013 09:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit toch?
quote:Een beetje Lowlander kijkt natuurlijk niet vreemd op als er opeens iemand met een vissenkom als hoofd voorbijkomt. Of een stel reuzenbaby's in een kinderwagen die toekijken hoe een acrobaat vanuit een levensgroot kanon wordt gelanceerd.
Ook dit jaar zijn je tochtjes over Planet- en Cape Lowlands weer niet zonder absurditeitengevaar: pas op voor het straattheater!
Circo Ripopolo - 'Caffè Ripopolo'
Dat clowns ook maar mensen zijn die wel een bakkie lusten, bewijzen Giancarlo & Gabriele, de twee barista’s van Circo Ripopolo. Bestel aan het loket van hun schattige koffiehuisje gerust een Caffè Ripopolo, of elke andere koffievariant die je maar wenst. Giancarlo zal tot in detail noteren hoe jij je zwarte goud blieft. Maar of Gabriele daar vervolgens even zorgvuldig mee aan de slag gaat is zelfs voor hem geen weet, gna gna. Het blijven clowns natuurlijk. Koekeloer daarom naar hun wonderlijk creatieve schouwspel van objecten, muziek en alles wat met koffie te maken heeft, en lach.
Murmuyo Y Metrayeta - ‘¿Quieres Ser Mi Amigo...???????’
Bang voor clowns? No spang, dushi. Murmuyo y Metrayeta mogen er misschien uitzien als griezels, maar in hun hart zijn het de liefste clowns van het noordelijk halfrond. Kunnen we makkelijk zeggen, haha, want ze komen uit Chili. Zonder dollen, M&M willen niets liever dan je matties worden, van jullie allemaal trouwens. En daar doen ze alles voor - behalve praten. Het resultaat laat zich raden: complete chaos. Vriendjes worden met Murmuyo y Metrayeta is dan ook helemaal niet moeilijk, ze ontwijken wel: het spektakel komt vanzelf op je weg. Lachen!
Compagnie Passanbleu - 'Pardessus'
Pardessus is Frans voor overjas. En dat is dan weer opa-en-omataal voor wat wij gewoon jas noemen. Maar dan wel zo een die tot over de knieën reikt, type regenjas zeg maar. Zo’n jas voor grijze muizen die ermee opgaan in de grijze massa. Moet je net Nelly en Hugo van Compagnie Passanbleu hebben. Allesbehalve grijze muizen. Acrobaten zijn het, dansers, slangenmensen, theaterdieren. En zij zullen die grauwe overjas wel eens in de vaart der volkeren omhoogstoten, aangevuurd door accordeonist Guillaume. Komt dat zien! Komt dat zien! En neem vooral niet je jas mee.
Compagnie Les Baigneurs: Sara Martinet - 'Siège'
Een vrouw. Een stoel. Een vrouw op een stoel. Een vrouw die opstaat van een stoel. Een vrouw die worstelt met de stoel. Vrouw en stoel die om elkaar heen dansen en kronkelen, in een wervelwind van spieren, botten en onvermurwbaar hout. Dat is ‘Siège’, een staat van beleg, of juist de zege? En van wie dan? En wat wil de vrouw ermee zeggen, zonder dat ze wat zegt? Is het poëzie? Acrobatiek? Kolder? Tragiek? Of is het alles tegelijk? Whatever, het is straattheater op Lowlands, en dat is altijd weer even wonderlijk als wonderschoon en wa-wa-wa-wa-waanzinnig goed, je weet toch?
Compagnie Nicole Seiler - 'K Two'
Videogames, hoe zouden we zonder moeten? In 2004 bedacht de Zwitserse choreografe Nicole Seiler 'Madame K', een performance gebaseerd op de eigenaardige manier waarop de gamepoppetjes van toen zich voortbewogen. Je weet wel, een tikkie robotesk, met verende tred, en sloom als een schildpad. Toen Seiler daarop uitgekeken was, werd het tijd voor ‘K Two’, waarin twéé Madame K’s eropuit trekken, nu zonder virtuele TomTom. Lopen de dames tegen de real life-grenzen van hun houterige motoriek en grappige vechtmoves aan? We zullen het gebiologeerd aanzien, en niet alleen vanwege de strakke tanktops en schotsgeruite minirokjes.
Okidok - 'Slips Experience'
Ze hebben een prachtig lichaam. Ze zijn gespierd, elegant en zich bewust van hun verbazingwekkende kwaliteiten. Ze zijn Castor en Pollux, zonen van Zeus, aka Okidok. ‘Slips Experience’ is één grote demonstratie van hun talenten. Talent in zijn zuiverste vorm, het neusje van de acrobatiek, de ganzenlever van de mime, de reuzel van de dans. Zonder apparatuur, zonder versieringen, zonder geluid. Ze hebben genoeg aan twee badjassen, twee lichamen en een paar slips. Nou ja, slips... Laaf je aan deze acrobatische superkolder, waarbij je oohs en aahs roepend van de ene lachstuip in de andere hiklach schiet.
Les Frères Carton - ‘Le Réveil Des Vilains’
Net als de Ramones zijn Les Frères Carton geen echte broers. Maar wel van karton. Nou ja, sort of. Hun lijven zijn kartonnen dozen, met daaronder echte balletbenen en neppe waterhoofden erboven. Zo stappen ze parmantig rond, tot plots de dozen ter aarde zijgen en de broers als duveltjes omhoogschieten, kraaiend en kakelend, ziedend en zingend. Een soort Blitzkrieg Bop dus. De schurken blijken echter even schooierig als schattig en hebben duidelijk de missie om lol te trappen. In het Frans, want het zijn Fransen, of in het koeterwaals, want zo gek als een deur. Wij zeggen: oh la la en gabba gabba hey!
De Gillende Keukenprins
OK, handen aan de knop: wie van jullie kan er pannenkoeken bakken? Jeej, we hadden beter kunnen vragen: wie niet? Maar goed, check two: wie kan er drummen? Kijk, dat zijn er al minder. De volgende schiftingsvraag: wie kan er orgelspelen? Jajaja, het *is* ook niet makkelijk. Maar nu FTW: wie kan dat allemaal tegelijk? Daar is maar één antwoord op mogelijk: De Gillende Keukenprins. Kijk hem rammen op dat keyboard, zie hem beuken met z’n sticks, watch that pannendeksel klepperen, de boter sissen, de poedersuiker omvallen en de vlam in de koekenpan slaan. De spanning stijgt, net als de honger. Zal het lukken, de pannenkoek...? OMG, OMG, aaaaaah!
Trukitrek - 'Jukebox'
Och, ach, poppenkast, o zoete herinnering. Hoeveel Lowlanders zouden er zijn die niet minstens één keer in hun kleuterleven Jan Klaassen en Katrijn, of welke variant dan ook, met elkaar zagen hakketakken vanachter een houten speelgoedgevel met een gordijntje ervoor? Nul, schatten wij. Dus rekenen we op massale belangstelling voor de nostalgische poppenkast van het Catalaanse Trukitrek. Mét een eigenwijs tintje natuurlijk; we zijn hier tenslotte op Lowlands. Dus zijn de poppen half pop, half mens en zingen ze je de oren van het hoofd. Begin maar vast te gillen, jongens en meisjes!
quote:
Coachella YouTube channel 2quote:
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Coachella YouTube channel 2
Ja, maar terecht. Want lekker dit. DISCO TIIIIMEEEHHHquote:
Tetteh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch vond ik de laatste clip met Pharrell beter.
Jankbak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:08 schreef whosvegas het volgende:
Is de verwachting dat Daft Punk nog op Lowlands gaat komen?
Hoop het niet, want heb er verder niks mee
Jankbakquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, maar terecht. Want lekker dit. DISCO TIIIIMEEEHHH
[..]
Tetteh.
[..]
Jankbak.
Is een Brabantse uitspraak, korreltje zout endezo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jankbak
Smaken verschillen nog altijd. Daft Punk is een grote act, dat geld kunnen ze beter aan een andere grote act besteden, die ik beter vind
Ik zou naar Polica gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dit jaar iets van Massive Attack, Air, Portishead of Lamb of andere Trip Hop bandjes.
Maar volgens mij is die tijd beetje achter de rug (en Portishead staat op BKS).
Hoop het niet, want heb er verder niks meequote:
Dat geld kunnen ze beter uitgeven aan een band die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En overdag iedere act die ze gebruikt hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat mij betreft zetten ze Lowlands 2013 in het teken van Daft Punk. Slayer covert Technologic, iedereen een lichtgevende helm op en elke avond Daft Punk met een set van vier uur.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daft Punk is vooral een geweldige marketingstunt met aardige nummers en een leuke show.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Daft Punk is trouwens geen act. Maar een belevenis. Ze hebben in 15 jaar slechts twee keer in Nederland opgetreden. Of je het leuk vindt of niet, je moet er een keer heen.
Van dit moment? Human After All, het laatste echte album, komt uit 2005..quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:00 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Daft Punk is vooral een geweldige marketingstunt met aardige nummers en een leuke show.
Maar in mijn optiek de meest overgewaardeerde act/belevenis van het moment.
Ja, maar de hype (omtrent het nieuwe album en mogelijke tour) is op het moment enormquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Van dit moment? Human After All, het laatste echte album, komt uit 2005..
Ik heb er respect voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:44 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ja, maar de hype (omtrent het nieuwe album en mogelijke tour) is op het moment enorm
Mosca, James Blake, Black Sun Empire, Boards of Canada, Gaiser, Telefon Tel Avivquote:
Boards of Canada hebben nog nooit getoured. Die kan je wel vergeten.quote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef µ het volgende:
[..]
Mosca, James Blake, Black Sun Empire, Boards of Canada, Gaiser, Telefon Tel Aviv
, Daft Punk, Boys Noize en nog veel meer eigenlijk
.
ER STAAT TOCH WAAR IK OP HOOP?!quote:Op zondag 14 april 2013 12:18 schreef stamcel het volgende:
[..]
Boards of Canada hebben nog nooit getoured. Die kan je wel vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef µ het volgende:
[..]
ER STAAT TOCH WAAR IK OP HOOP?!
LAAT ME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of Moirequote:
Die 2 titels vertellen ook wel mooi het verhaal van het surinamerverhaal van 2010.quote:Op zondag 14 april 2013 12:35 schreef friekin_ het volgende:
En ik heb nog steeds hoop gevestigd op sexy FlyLo, want die staat ook op Dour.kerel weet hoe te entertainen. Eindbaas. In 2010 was het alle vormen van episch.
Drop it dudequote:Op zondag 14 april 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 2 titels vertellen ook wel mooi het verhaal van het surinamerverhaal van 2010.
Ja sorry, ik drop een verhaal, want die is dubbel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja sorry, ik drop een verhaal, want die is dubbel.Ik kan er nog steeds niet om lachen, was zo kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das lief.quote:Op zondag 14 april 2013 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sorry voor 't openkrabben van oude wonden, ik ga maanden duimen voor FlyLO voor je. Of voor Daft Punk, als je dat gaarner hebt.
Op MTV censureren ze zelfs het woord shit.quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn van die Robin Thicke-clip trouwens 3 versies, zag ik. Naast de topless en degeen die ik hier een tijdje geleden postte, zag ik op MTV een nóg aangekledere versie.
Djeez, ze moeten blij zijn als er iemand kijkt. Kappen met het censureren.quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfs de fles Rémy Martin was gecensureerd.
Biffyquote:Op zondag 14 april 2013 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hé, ik vind t prima als Biffy Clyro op LL komt hoor, maar kunnen ze dan gewoon eens een shirt aantrekken?
Ik denk dat ik op LL Bat for Lashes ga skippen, boeit niet echt lang.
Maximquote:
Heerlijk wakker worden in de schaduw bij de Limaquote:Op zondag 14 april 2013 13:34 schreef AMDB het volgende:
Maxim afgelopen jaar met z'n betoog tegen de 3 P's (Pillen, Porno en Politiek)![]()
muziek op MTV?quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn van die Robin Thicke-clip trouwens 3 versies, zag ik. Naast de topless en degeen die ik hier een tijdje geleden postte, zag ik op MTV een nóg aangekledere versie.
Lowlandskrantquote:
Ze wáren altijd een overzichtelijk alternatief voor de officiële LL site. Hebben ze mooi verziektquote:Op maandag 15 april 2013 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.lowlove.nl/
Nieuwe website. Vind het nu wel behoorlijk druk ogen.
Hebben eigen tour aangekondigd.quote:Op maandag 15 april 2013 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Huh? Hoezo heb ik gemist dat chvrches komt?
Het oogt mooier, maar het is er niet praktischer op geworden imo.quote:Op maandag 15 april 2013 16:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze wáren altijd een overzichtelijk alternatief voor de officiële LL site. Hebben ze mooi verziekt
O dus niet via Lowlands aangekondigdquote:Op maandag 15 april 2013 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hebben eigen tour aangekondigd.
Potverdikkeme, die site was voorheen ideaal.quote:Op maandag 15 april 2013 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het oogt mooier, maar het is er niet praktischer op geworden imo.
quote:Lowlands Festival
Tijd om de vlag uit te hangen! En met goede reden, want ook dit jaar is er weer een prachtig vlaggenwoud te vinden op Lowlands en schitteren er tientallen vlaggen in de buurt van de Lima. Wat dit vlaggenwoud zo speciaal maakt, is dat ze ontworpen worden door jullie, Lowlanders, zelf! Heb jij een beetje creatieve vingers en ben je lekker kunstzinnig? En zie je het wel voor je: jouw eigen ontworpen vlag, dansend met de wind, in het zicht van 55.000 festivalgangers? Open dan nu je magische ontwerpprogramma’s en ga aan de slag!
Alles mag en alles kan, je kunt helemaal los gaan met je ontwerp! Je creatie moet alleen aan een aantal specificaties voldoen. Die specificaties klinken misschien als hogere wiskunde, maar als je er in je eentje niet uit komt, lukt het vast wel met behulp van internet of een handige vriend of vriendin!
De afmetingen van de vlag zijn 100×300cm. Lever het bestand bij voorkeur aan in .ai .eps (Adobe Illustrator) of .psd formaat (Adobe Photoshop) aan. Als je toch een .jpg of .pdf bestand wil aanleveren zet de resolutie van het ontwerp dan 450 dpi op 10% van de ware grootte. Gebruik zoveel mogelijk PMS-kleuren in vectorbeelden en -teksten. En lever de full colour-beelden aan in CMYK-waarden.
Verder dus geen regels en zien we graag de gekste en creatiefste ontwerpen tegemoet!
Stuur je uiteindelijke ontwerp uiterlijk 1 juli naar vlag@lowlands.nl en wie weet bewonderen we in augustus jouw vlag in het woud!
Maar volgens mij komt de LL-editie van NRC Handelsblad altijd op 1 augustus uit???quote:Lowlands Programmakrant 2013
Lowlands Programmakrant nrc next 2011
Lowlands Programmakrant 2013 zal op donderdag 1 augustus 2013 in een totaaloplage van 150.000 exemplaren verschijnen als gratis bijlage bij nrc next.
Download vanaf 5 februari 2013 hiernaast de tariefkaart van Lowlands Programmakrant 2013.
In de Lowlands programmakrant worden de programmagegevens en het aanbod van het Lowlands festival voor het eerst volledig onder de aandacht gebracht van de (potentiële) bezoekers. De oplage van nrc next zal op de dag van het verschijnen met 40.000 exemplaren worden verhoogd.
De Lowlands programmakrant wordt vanaf begin augustus, in een oplage van 30.000 exemplaren, ook beschikbaar gemaakt op LiveXS verdeelpunten bij poppodia en platenzaken. Diezelfde dag wordt de programmakrant ook online gepubliceerd. Via www.lowlands.nl kan deze fullscreen worden doorgebladerd, gedownload en uitgeprint. In 2012 maakten tienduizenden mensen gebruik van deze service.
twitter:joyformidable twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 10:00:02We've been added to @Lowlands Festival in Biddinghuizen, Netherlands on 8/16/13. @Rapid_Razor_Bob http://http://t.co/Gon5UpuBDO reageer retweet
Leukquote:Op dinsdag 16 april 2013 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:joyformidable twitterde op dinsdag 16-04-2013 om 10:00:02We've been added to @Lowlands Festival in Biddinghuizen, Netherlands on 8/16/13. @Rapid_Razor_Bob http://http://t.co/Gon5UpuBDO reageer retweet
En als je vlag gedrukt wordt krijg je dan ook een gratis kaartje of is dit gewoon een methode om goedkoop gratis ontwerpen op de kop te tikken.quote:
Je krijgt geen kaartjequote:Op dinsdag 16 april 2013 10:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als je vlag gedrukt wordt krijg je dan ook een gratis kaartje of is dit gewoon een methode om goedkoop gratis ontwerpen op de kop te tikken.
Wat een cheappass actie vind ik het dan.quote:
* Basp1 flags this as inappropriatequote:Op dinsdag 16 april 2013 10:31 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat een cheappass actie vind ik het dan.![]()
Als je ziet dat er zoveel tickets bij 3fm en andere acties worden weg gegeven waar de mensen alleen maar voor hoeven te bellen terwijl in een beetje ontwerp flink wat tijd gaat zitten.
Hoge spot India denk.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
The Joy Formidable is een mooie toevoeging aan de line-up. Wat zal dat zijn? India, of al Grolsch?
Gelukkig staat die naam niet op mijn ticket, anders zouden ze die barcode nog blokkeren ook.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
* Basp1 flags this as inappropriate
kom maar doorquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef theodoor9 het volgende:
Netjes hoor deze toevoegingen. Wat denken jullie? Nick Cave als headliner van de Grolsch op zondag? Of toch Alpha?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |