Hoer !quote:
Verder nog leuke dingen gezien die je op lowlands terug wil zien?quote:Op maandag 1 april 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb op paaspop Traumahelikopter gezien. Zeker LL waardig. Leuk bandje voor NL begrippen.
µder?quote:
Mozes and the Firstborns, Mister and Mississippi vond ik ook meer dan goed voor Nederlandse begrippen. Kraantje Pappie was bijzonder matig, net als Faberyayo, en Will and the People wordt er ook niet leuker op.quote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Verder nog leuke dingen gezien die je op lowlands terug wil zien?
Nah muzikaal kom je daar niet echt aan je trekken. Mozes & Firstborn heb ik helaas niet gezien. Bloody Beetroots was vat, net als Goose. Waarvan de eerste zeker wel naar Biddinghuizen mag terugkeren.quote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Verder nog leuke dingen gezien die je op lowlands terug wil zien?
C2C beviel me vorig jaar op Lowlands zeer. Maar na vorig jaar hoeven ze dit jaar niet weer te komenquote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nah muzikaal kom je daar niet echt aan je trekken. Mozes & Firstborn heb ik helaas niet gezien. Bloody Beetroots was vat, net als Goose. Waarvan de eerste zeker wel naar Biddinghuizen mag terugkeren.
C2C viel me persoonlijk wat tegen. Blaudzun was ok en Fresku was ook goed te vertoeven. Maar die zullen er dit toch wss niet staan.
De enige die ik echt kan opnoemen is Mister And Mississippi wat wel aardig was. Maar Paaspop is toch wel duidelijk wat niveautjes minder dan Lowlands.
Edit:
En ik vond Noisa tegenvallen ondanks alle goede verhalen die ik er over had gehoord. Niet mijn ding.
Heb vorig jaar de laatste 20 minuutjes van die set mee gepakt en dat was goed te doen inderdaad. Maar op Paaspop kon het me niet echt bekoren.quote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
C2C beviel me vorig jaar op Lowlands zeer. Maar na vorig jaar hoeven ze dit jaar niet weer te komen
op naar de volgende weer extremen? Weer verzuipen op Glasto en smelten op Lowlands?quote:Op maandag 1 april 2013 16:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Heb vorig jaar de laatste 20 minuutjes van die set mee gepakt en dat was goed te doen inderdaad. Maar op Paaspop kon het me niet echt bekoren.
Maar publiek leek er ook niet echt voor open te staan had ik het idee. De sfeer was dan ook stukken minder dan op LL.
Ach ik ben weer een festival ervaring rijker. op naar Glastonbury en Lowlands
Dit dus: http://www.013.nl/blog/1291_wu_tang_clan_exclusief_naar_013.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
W van 'wel op de markt, niet op Lowlands', vrees ik. Zelfde met Run-D.M.C., ook niet richting Biddinghuizen. Dat zijn van die blinde vlekken van Lowlands post mid-00's waar Best Kept Secret in de toekomst mooi op kan inhaken.
Jij vindt Nederlandse acts over het algemeen van hetzelfde niveau als de internationale acts?quote:
Ik vind het vooral van veel vooroordeel getuigen.quote:Op maandag 1 april 2013 19:21 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Jij vindt Nederlandse acts over het algemeen van hetzelfde niveau als de internationale acts?
Ik niet.
Valt wel mee, alsof erin Nederland geen goede muzikanten rondlopen. Het probleem is mensen alles wat van den vreemde komt interessanter vindt en derhalve al een voorsprong geeft.quote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef Micson het volgende:
Nederlandse muziek is niveauloze rotzooi.
Behalve Zij maakt het verschil , dat is mooie muziek.
Onzin, het is pure logica dat er tussen 7 miljard mensen meer goede muzikanten zitten dan tussen 16 miljoen Nederlanders.quote:Op maandag 1 april 2013 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt wel mee, alsof erin Nederland geen goede muzikanten rondlopen. Het probleem is mensen alles wat van den vreemde komt interessanter vindt en derhalve al een voorsprong geeft.
Ok, laten we nog even kijken wat jij ook alweer zei...quote:Op maandag 1 april 2013 19:40 schreef Micson het volgende:
[..]
Onzin, het is pure logica dat er tussen 7 miljard mensen meer goede muzikanten zitten dan tussen 16 miljoen Nederlanders.
Jouw stelling is juist andersom het geval. Artiesten als Nick en Simon en Blof hebben enkel bestaansrecht omdat mensen opgewonden worden van die Nederlandse interessantdoenerij.
Hierop zeg ik dat het onzin is om dat zo absoluut te stellen. Er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland, mensen hebben de neiging om buitenlandse bands een voorsprong te geven puur omdat ze uit het buitenland komen.quote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef Micson het volgende:
Akkoord.quote:Op maandag 1 april 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, laten we nog even kijken wat jij ook alweer zei...
[..]
Hierop zeg ik dat het onzin is om dat zo absoluut te stellen. Er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland, mensen hebben de neiging om buitenlandse bands een voorsprong te geven puur omdat ze uit het buitenland komen.
Los van bovenstaande heb je gelijk dat er meer muzikanten zijn in het buitenland. Dat lijkt me nogal logisch, maar het is niet zo relevant voor het punt wat ik maak. Nederlandse muzikanten worden niet minder doordat er in het buitenland meer muzikanten rondlopen.
Ik zou het juist willen omdraaien, ik denk dat veel talent niet van de grond komt doordat men in de regel liever buitenlandse pulp koopt.
Top!quote:
Vrij standaard? Valt wel mee, kan zo snel geen band noemen die er echt op lijkt hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik doe de band misschien te kort doordat ik alleen de singles ken maar vanwaar die populariteit van Biffy Clyro? Klinkt toch vrij standaard...
Mooie line-up daar!quote:Op maandag 1 april 2013 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
M&S ook headliner op Lollapalooza in Augustus.
Als ik lowlove zo lees, komen ze iddquote:Op maandag 1 april 2013 13:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb op paaspop Traumahelikopter gezien. Zeker LL waardig. Leuk bandje voor NL begrippen.
Nee, want ik had het puur over Nederland vs de rest van de wereld. Er staan nu eenmaal relatief veel Nederlandse acts (logisch en prima hoor), maar de spoeling aan kwaliteit is dunner dan wanneer je uit alle landen kan kiezen voor de overige spots. Ik bedoel natuurlijk niet dat een Nederlandse act niet goed kan zijn, ik noemde nav paaspop juist 3 Nederlandse namen die er positief uitsprongen, maar over het algemeen zijn het de internationale namen die 'het moeten doen' wat betreft aantrekkingskracht van de line-up.quote:Op maandag 1 april 2013 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral van veel vooroordeel getuigen.
En internationaal is natuurlijk veel te breed om mee te vergelijken, je moet het per land doen. En dan laten we er heel veel achter ons natuurlijk.
Nice, leuk bandje wel.quote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik lowlove zo lees, komen ze idd
Eens. En even een voorbeeldje van een Nederlands bandje die daadwerkelijk erg goed zijn, het hele album. Mag ook wel naar Lowlands:quote:Op maandag 1 april 2013 19:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, laten we nog even kijken wat jij ook alweer zei...
[..]
Hierop zeg ik dat het onzin is om dat zo absoluut te stellen. Er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland, mensen hebben de neiging om buitenlandse bands een voorsprong te geven puur omdat ze uit het buitenland komen.
Los van bovenstaande heb je gelijk dat er meer muzikanten zijn in het buitenland. Dat lijkt me nogal logisch, maar het is niet zo relevant voor het punt wat ik maak. Nederlandse muzikanten worden niet minder doordat er in het buitenland meer muzikanten rondlopen.
Ik zou het juist willen omdraaien, ik denk dat veel talent niet van de grond komt doordat men in de regel liever buitenlandse pulp koopt.
Staat op V-festival dus zou Vrijdags zomaar kunnen. Ik denk alleen dat de Alpha daar echt te groot voor is, Bravo-headliner zou kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zat er net aan te denken en volgens mij hier nog nooit genoemd, maar wat volgens mij een prima Alphaheadliner zou zijn: Calvin Harris
Dan heeft 'ie t toch netjes gedaan, in 6 jaar van de X-Ray naar de Alpha.
Nee, Bravo is ie inmiddels echt ontgroeidquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Staat op V-festival dus zou Vrijdags zomaar kunnen. Ik denk alleen dat de Alpha daar echt te groot voor is, Bravo-headliner zou kunnen denk ik.
Wat een bullshit, er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland. Dat de gemiddelde nederlander voor de verkeerde bands valt is een andere discussie.quote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef Micson het volgende:
Ik nuanceerde het toch al, lulletje rozenwater.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een bullshit, er lopen genoeg goede muzikanten rond in Nederland. Dat de gemiddelde nederlander voor de verkeerde bands valt is een andere discussie.
quote:
Geforceerd of niet, maar door dit soort dingen is er altijd wel iets te beleven op Lowlands. Of het nou iets afkomstig is van het festival zelf of van de het publiek wat er op afkomt. Je verveelt je echt geen moment. En niet ieder feestje wat op LL ontstaat is natuurlijk geforceerd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb altijd het idee dat mensen die dit soort dingen helemaal geweldig vinden een bijzonder saai dagelijks leven moeten hebben. Hossen en 'het is stil aan de overkant' zingen, takje erbij in je hand, slaan op tafels. Echt de shit man dat geforceerd creëren van 'gekke' memorabele momenten. 'Ik moet nu zo gek mogelijk doen, want dan kan ik later zeggen dat ik erbij was', dat idee krijg ik er altijd een beetje bij.![]()
Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Nja, lekker spontaan dat WC-gebouw concert dat elk jaar 'legendarisch' is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Geforceerd of niet, maar door dit soort dingen is er altijd wel iets te beleven op Lowlands. Of het nou iets afkomstig is van het festival zelf of van de het publiek wat er op afkomt. Je verveelt je echt geen moment. En niet ieder feestje wat op LL ontstaat is natuurlijk geforceerd.
Liever mensen die er een feestje van proberen te maken dan mensen die saai in een hoekje lopen chagrijnen.
Maar misschien ben ik wel een saai persoon (ben ook niet haantje de voorste in dat soort dingen.
Ik stel dat we de komende editie op de camping met megafoons naar indiaantje89 gaan zoeken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:04 schreef ohnikua het volgende:
Zoiets is eigenlijk alleen de eerste keer 'legendarisch', maar mooi aan Lowlands is wel dat er vaak zoiets ontstaat. Het ene jaar een wc concert, het andere jaar sinaasappels/modderglijden/watergevecht/HEMAfeest
Ik mis ze zelf eigenlijk altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |