Stile voor de stormquote:
Dan ga ik ook niet.quote:
Was vorig jaar niks aan. Was elke keer veels en veels te drukquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke tent, benieuwd of er dit jaar weer veranderingen zijn.
Ik ben alleen de vrijdag geweest, toen was het ook druk. Maar aan de rechter kant had je wat meer ruimtequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Was vorig jaar niks aan. Was elke keer veels en veels te druk
Wat meer dance gericht, maar solar in roermond is zeker ook de moeite waard, alhoewel het wel altijd al om 23.00 afgelopen is op het festival terrrein.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
Paaspop bezocht ( genieten weer) maar wat voor festivals zijn er nog meer die in de lijn van Paaspop en Lowlands liggen die zeker het bezoeken waard zijn?
Dan verkoop je toch je Pinkpop kaartquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen pinkpop voor mij dit jaar. Ik ben blut dus moest mn kaartje verkopen
Nee want qua muziek vind ik Pinkpop leuker tot nu toequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch je Pinkpop kaartgeen moeilijke keuze toch?
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat meer dance gericht, maar solar in roermond is zeker ook de moeite waard, alhoewel het wel altijd al om 23.00 afgelopen is op het festival terrrein.
Dat moet je aan camping bezoekers vragen ik ga altijd met een bekende die om de hoek woont waardoor het luxe kamperen in een woonkamer voor mij is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?
Op de camping zijn ook nog wel meerdere plaatsen waar het een tijdje doorgaat. Buiten de georganiseerde campingdisco zijn er nog genoeg ongeorganiseerde feestjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?
Dat vind ik namelijk ook belangrijk, gewoon de algehele sfeer en de vrijheid om naast het festival ook genoeg te doen. Na de verhalen van Pinkpop dat het daar totaal niet zo is blij dat ik vorig jaar faalde onderweg naar Pinkpopquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de camping zijn ook nog wel meerdere plaatsen waar het een tijdje doorgaat. Buiten de georganiseerde campingdisco zijn er nog genoeg ongeorganiseerde feestjes.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |