Dacht ik ook van Biffy Clyro, maar heb een optreden gezien op tv, van 3voor12, daarop ben ik de laatste cd gaan luisteren en het is echt goedquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij standaard? Valt wel mee, kan zo snel geen band noemen die er echt op lijkt hoor.
Ik vond hun een na laatste album (Only Revolutions) nog het leukst. Met Gods & Satan, Bubbles en Many Of Horror erop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 19:20 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dacht ik ook van Biffy Clyro, maar heb een optreden gezien op tv, van 3voor12, daarop ben ik de laatste cd gaan luisteren en het is echt goed
18 augustus staan ze ergens in Duitsland, kunnen ze daarna mooi door naar Lowlands (het zou prima passen in het nu bekende schema)
Idd, het laatste album valt nogal tegen vind ik zelf. Maar 2 nummers die ik persoonlijk de moeite waard vind, al zijn nummers van Biffy vaak growers imo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik vond hun een na laatste album (Only Revolutions) nog het leukst. Met Gods & Satan, Bubbles en Many Of Horror erop.
Leuke band, alleen je moet er niet te vaak naar luisteren (word het vrij snel beu).
X-Ray lijkt me wel het meest logische ja, al weet je het nooit. Ik kan me wel wat verassingen in de Bravo herinneren vorige jaren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar zal dit staan? X-Ray ofzo? Heerlijke muziek!
Was vet op STRP.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Waar zal dit staan? X-Ray ofzo? Heerlijke muziek!
In Engeland een megaact, maar hier een kleine naam. Wel aardige nummers. Ze hadden een hitje met een rustig nummer - Many of Horrorquote:Op woensdag 3 april 2013 08:00 schreef AMDB het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat ik nog nooit naar Biffy Clyro heb geluisterd omdat ik de naam vind klinken als een popact voor kinderen?
Snow Patrol meets Foo Fightersquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrij standaard? Valt wel mee, kan zo snel geen band noemen die er echt op lijkt hoor.
Ik begrijp de grote van Foo Fighters ook niet. Of idd Snow Patrol. Dan past Biffy daar ook wel bij.quote:Op woensdag 3 april 2013 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Snow Patrol meets Foo Fighters
Zou fantastisch zijn, maar ik verwacht het niet. Vrees dat die in de categorie 'Wilco' vallen -> acts waar het publiek volgens de organisatie niet meer op zit te wachten.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Belle & Sebastian hebben hun Best Kepst Secret show gecancelled. Laat ze dat maar goedmaken op Lowlands
Tsja, Wilco had op ieder tijdstip van de dag die India vol kunnen krijgen. Maar op het enige tijdstip dat hij dat niet kan, programmeren ze hem juist. Had natuurlijk veel concurrentie van Foo Fighters, The XX en Modeselektor.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zou fantastisch zijn, maar ik verwacht het niet. Vrees dat die in de categorie 'Wilco' vallen -> acts waar het publiek volgens de organisatie niet meer op zit te wachten.
Eens hoor, maar als je de reactie van Eric leest op Lowlove lijkt het er toch op dat ze acts als Wilco niet meer boeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tsja, Wilco had op ieder tijdstip van de dag die India vol kunnen krijgen. Maar op het enige tijdstip dat hij dat niet kan, programmeren ze hem juist. Had natuurlijk veel concurrentie van Foo Fighters, The XX en Modeselektor.
Stile voor de stormquote:
Dan ga ik ook niet.quote:
Was vorig jaar niks aan. Was elke keer veels en veels te drukquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke tent, benieuwd of er dit jaar weer veranderingen zijn.
Ik ben alleen de vrijdag geweest, toen was het ook druk. Maar aan de rechter kant had je wat meer ruimtequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:59 schreef genakt het volgende:
[..]
Was vorig jaar niks aan. Was elke keer veels en veels te druk
Wat meer dance gericht, maar solar in roermond is zeker ook de moeite waard, alhoewel het wel altijd al om 23.00 afgelopen is op het festival terrrein.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef kurk_droog het volgende:
Paaspop bezocht ( genieten weer) maar wat voor festivals zijn er nog meer die in de lijn van Paaspop en Lowlands liggen die zeker het bezoeken waard zijn?
Dan verkoop je toch je Pinkpop kaartquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen pinkpop voor mij dit jaar. Ik ben blut dus moest mn kaartje verkopen
Nee want qua muziek vind ik Pinkpop leuker tot nu toequote:Op vrijdag 5 april 2013 16:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch je Pinkpop kaartgeen moeilijke keuze toch?
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat meer dance gericht, maar solar in roermond is zeker ook de moeite waard, alhoewel het wel altijd al om 23.00 afgelopen is op het festival terrrein.
Dat moet je aan camping bezoekers vragen ik ga altijd met een bekende die om de hoek woont waardoor het luxe kamperen in een woonkamer voor mij is.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?
Op de camping zijn ook nog wel meerdere plaatsen waar het een tijdje doorgaat. Buiten de georganiseerde campingdisco zijn er nog genoeg ongeorganiseerde feestjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar daarna? Gaat het dan de hele nacht nog door op de camping en is de sfeer ook zo goed?
Dat vind ik namelijk ook belangrijk, gewoon de algehele sfeer en de vrijheid om naast het festival ook genoeg te doen. Na de verhalen van Pinkpop dat het daar totaal niet zo is blij dat ik vorig jaar faalde onderweg naar Pinkpopquote:Op vrijdag 5 april 2013 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de camping zijn ook nog wel meerdere plaatsen waar het een tijdje doorgaat. Buiten de georganiseerde campingdisco zijn er nog genoeg ongeorganiseerde feestjes.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |