quote:
Coachella YouTube channel 2quote:
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Coachella YouTube channel 2
Ja, maar terecht. Want lekker dit. DISCO TIIIIMEEEHHHquote:
Tetteh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch vond ik de laatste clip met Pharrell beter.
Jankbak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:08 schreef whosvegas het volgende:
Is de verwachting dat Daft Punk nog op Lowlands gaat komen?
Hoop het niet, want heb er verder niks mee
Jankbakquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, maar terecht. Want lekker dit. DISCO TIIIIMEEEHHH
[..]
Tetteh.
[..]
Jankbak.
Is een Brabantse uitspraak, korreltje zout endezo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jankbak
Smaken verschillen nog altijd. Daft Punk is een grote act, dat geld kunnen ze beter aan een andere grote act besteden, die ik beter vind
Ik zou naar Polica gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dit jaar iets van Massive Attack, Air, Portishead of Lamb of andere Trip Hop bandjes.
Maar volgens mij is die tijd beetje achter de rug (en Portishead staat op BKS).
Hoop het niet, want heb er verder niks meequote:
Dat geld kunnen ze beter uitgeven aan een band die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En overdag iedere act die ze gebruikt hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat mij betreft zetten ze Lowlands 2013 in het teken van Daft Punk. Slayer covert Technologic, iedereen een lichtgevende helm op en elke avond Daft Punk met een set van vier uur.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daft Punk is vooral een geweldige marketingstunt met aardige nummers en een leuke show.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Daft Punk is trouwens geen act. Maar een belevenis. Ze hebben in 15 jaar slechts twee keer in Nederland opgetreden. Of je het leuk vindt of niet, je moet er een keer heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |