Dit !quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Doe mij maar My bloody valentine als harde band
Nee, die is vrijgesproken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit !
Zit die zanger van Lamb Of God niet vast?
Dat is helemaal niet hard...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Nee, gewoon nee. Zonde van de plekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:01 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Absoluut! En ik zie noudat ik Jamie Lidel toen gemist heb!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zondagavond van 2005 is echt onovertroffen, nog nooit zoveel toffe dingen op de afsluitende avond.
http://www.lowlove.nl/wp-(...)og_zondag.jpg?316666
Bij Miss Kittin met vocals van haarzelf er overheen, heb toevallig van de week die mix in de auto gedraaid!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die werd bij of 2 Many DJs of Miss Kittin
De albums zijn niet hard inderdaad, maar tijdens de concerten krijg je toch een bak herrie over je uitgestort.quote:
Garpje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:42 schreef friekin_ het volgende:
http://www.daftpunk.tk/
Snel downloaden! Nieuw DP album!
Episch geil. Scuba was erg lekker vorig jaar. Sowieso Karenn, Pearson Sound, Ben UFO, Jeff Mills, Pangaea, Surgeonquote:Dekmantel organiseert deze zomer voor het eerst een Dekmantel Festival. Op vrijdag 23 en zaterdag 24 augustus spelen o.a. Laurent Garnier, Four Tet, Dixon, de Hessle Audio-crew, John Talabot, Optimo, James Holden, Joy Orbison en Underground Resistance Presents Timeline op evenemententerrein Land van Bosse in het Amsterdamse Bos. Vijfduizend mensen kunnen terecht bij drie podia.
Line-up:
• Âme
• Ben Klock
• Ben UFO
• Cinnaman
• Dekmantel Soundsystem
• Dixon
• Four Tet (live)
• Gerd Janson
• James Holden
• Jeff Mills
• John Talabot
• Joy Orbison
• Karenn (Blawan en Pariah) (live)
• Laurent Garnier
• Legowelt (live)
• Magic Mountain High (Move D en Juju & Jordash) (live)
• Makam
• Marcel Dettmann
• Mathew Jonson (live)
• Midland
• Optimo
• Pangaea
• Pearson Sound
• Planetary Assault Systems (live)
• Robert Hood Presents Floorplan (live)
• ROD
• Ron Morelli
• San Proper
• Scuba
• Surgeon
• Tom Trago
• Truss alias MPIA3
• Underground Resistance Presents Timeline (live)
• Vakula
• Voices From The Lake (live)
• Xosar (live)
Jezus christus wat een line up. Tien keer geiler dan Awakequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Episch geil. Scuba was erg lekker vorig jaar. Sowieso Karenn, Pearson Sound, Ben UFO, Jeff Mills, Pangaea, Surgeon
Ik voorspel een geile hete zomer.
Ik noes. Ik gleed ook van mijn stoel af. Docent keek raar op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:14 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Jezus christus wat een line up. Tien keer geiler dan Awake
Niet normaal inderdaad! Zal wel snel uitverkopen, vrijdag gaan er maar 1000 kaarten in de verkoop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik noes. Ik gleed ook van mijn stoel af. Docent keek raar op.
Overdag is overrated.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Prima nachtprogramma, wat staat er overdag?
Ik heb zin in de zomer want de zon schijnt buiten en mijn medestudenten praten over bier. Ik wil dit jaar op Lowlands twerken echt een kans geven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elke keer als ik de naam Tom Trago zie, moet ik aan dit clipje denken. En daar krijg ik toch altijd zo'n zin in de zomer van.
I'm right behind youquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb zin in de zomer want de zon schijnt buiten en mijn medestudenten praten over bier. Ik wil dit jaar op Lowlands twerken echt een kans geven.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Isda ja?
Dan wast zekers veuls te wErm.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Excuus.
Twerken bij defensie. Je moet het maar kunnen.
en na een paar weken geen namen krijg je "waar blijven de nieuwe namen"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat een lame topic is dit eigenlijk, met al die 'stuur maar door' en 'mogen van mij ook komen'- posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |