Hoogtepunt van de Line-Up nu toe.quote:Op zaterdag 6 april 2013 15:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Slayer heeft meer aanhang onder begravenen dan onder gecremeeren.
U loopt een beetje achter, he?quote:Op zondag 7 april 2013 12:35 schreef MaJo het volgende:
Ik zie op de site van Foals dat ze op 18 augustus naar Lowlands komen
Zie ze niet in de OP staanquote:Op zondag 7 april 2013 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U loopt een beetje achter, he?
Zal nog wel goed komen. Denk dat het terrein na Defqon ook niet in een super staat meer zal zijn. Maar toch wisten ze het afgelopen 2 jaar wel goed te krijgen (althans heb weinig last van gehad).quote:Op maandag 8 april 2013 11:37 schreef xenobinol het volgende:
Ik hoop dat ze snel wat gras inzaaien want de huidige camping ligt er heel slecht bij, tijd voor flink wat regen en zon
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 8 april 2013 14:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik wil wel twee uur lang deadmau5. In de Alpha. Om 12 uur 's nachts.
Dus je zegt eigenlijk dat als Slayer zou spelen maar zonder de bandleden dat je dan wel zou kijken?quote:Op zondag 7 april 2013 11:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mwa, zonder Lombardo, Hanneman en Araya zou ik er niet eens een kijkje gaan nemen, denk ik.
Nee, dat zeg ik niet eigenlijk. Op LL staat Kerry King + 3 en geen Slayer.quote:Op maandag 8 april 2013 16:21 schreef iAvani het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat als Slayer zou spelen maar zonder de bandleden dat je dan wel zou kijken?
Op de site van Slayer en Newsted staat nog niks van dat nieuws en de tour van Newsted is ook nog niet gecanceld.quote:Op maandag 8 april 2013 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet eigenlijk. Op LL staat Kerry King + 3 en geen Slayer.
Is toch minder.
tis ook niet echt grasweer geweestquote:Op maandag 8 april 2013 12:27 schreef xenobinol het volgende:
Momenteel ligt er geen eens gras op de camping![]()
Hopelijk gaat het snel groeien. Ik ga ook naar Defqon dus zal zuinig zijn op het gras
Ik heb al jaren geen verstand meer van grasquote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook niet echt grasweer geweestalle grasvelden liggen er sowieso slecht bij. Maar dat is in twee weken groen als het weer zich herstelt.
In NL zijn ze behoorlijk pienter als het gaat om de groei van gras. Zijn hele bedrijven die dat top kunnen regelen, dus daar zou ik me geen zorgen over makenquote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen verstand meer van gras
Leuk, maar laatste album vond ik niet veel aan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:08 schreef theodoor9 het volgende:
Eels staat de week na Lowlands op een festival in Zwitserland, zou een prachtige toevoeging zijn! http://www.fornoise.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |