Coachella YouTube channel 2quote:
Zal eens kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Coachella YouTube channel 2
Ja, maar terecht. Want lekker dit. DISCO TIIIIMEEEHHHquote:
Tetteh.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch vond ik de laatste clip met Pharrell beter.
Jankbak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:08 schreef whosvegas het volgende:
Is de verwachting dat Daft Punk nog op Lowlands gaat komen?
Hoop het niet, want heb er verder niks mee
Jankbakquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, maar terecht. Want lekker dit. DISCO TIIIIMEEEHHH
[..]
Tetteh.
[..]
Jankbak.
Is een Brabantse uitspraak, korreltje zout endezo.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Jankbak
Smaken verschillen nog altijd. Daft Punk is een grote act, dat geld kunnen ze beter aan een andere grote act besteden, die ik beter vind
Ik zou naar Polica gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 15:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dit jaar iets van Massive Attack, Air, Portishead of Lamb of andere Trip Hop bandjes.
Maar volgens mij is die tijd beetje achter de rug (en Portishead staat op BKS).
Hoop het niet, want heb er verder niks meequote:
Dat geld kunnen ze beter uitgeven aan een band die ik leuk vind.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En overdag iedere act die ze gebruikt hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat mij betreft zetten ze Lowlands 2013 in het teken van Daft Punk. Slayer covert Technologic, iedereen een lichtgevende helm op en elke avond Daft Punk met een set van vier uur.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daft Punk is vooral een geweldige marketingstunt met aardige nummers en een leuke show.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Daft Punk is trouwens geen act. Maar een belevenis. Ze hebben in 15 jaar slechts twee keer in Nederland opgetreden. Of je het leuk vindt of niet, je moet er een keer heen.
Van dit moment? Human After All, het laatste echte album, komt uit 2005..quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:00 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Daft Punk is vooral een geweldige marketingstunt met aardige nummers en een leuke show.
Maar in mijn optiek de meest overgewaardeerde act/belevenis van het moment.
Ja, maar de hype (omtrent het nieuwe album en mogelijke tour) is op het moment enormquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:36 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Van dit moment? Human After All, het laatste echte album, komt uit 2005..
Ik heb er respect voor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:44 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ja, maar de hype (omtrent het nieuwe album en mogelijke tour) is op het moment enorm
Mosca, James Blake, Black Sun Empire, Boards of Canada, Gaiser, Telefon Tel Avivquote:
Boards of Canada hebben nog nooit getoured. Die kan je wel vergeten.quote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef µ het volgende:
[..]
Mosca, James Blake, Black Sun Empire, Boards of Canada, Gaiser, Telefon Tel Aviv
, Daft Punk, Boys Noize en nog veel meer eigenlijk
.
ER STAAT TOCH WAAR IK OP HOOP?!quote:Op zondag 14 april 2013 12:18 schreef stamcel het volgende:
[..]
Boards of Canada hebben nog nooit getoured. Die kan je wel vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op zondag 14 april 2013 12:21 schreef µ het volgende:
[..]
ER STAAT TOCH WAAR IK OP HOOP?!
LAAT ME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of Moirequote:
Die 2 titels vertellen ook wel mooi het verhaal van het surinamerverhaal van 2010.quote:Op zondag 14 april 2013 12:35 schreef friekin_ het volgende:
En ik heb nog steeds hoop gevestigd op sexy FlyLo, want die staat ook op Dour.kerel weet hoe te entertainen. Eindbaas. In 2010 was het alle vormen van episch.
Drop it dudequote:Op zondag 14 april 2013 12:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 2 titels vertellen ook wel mooi het verhaal van het surinamerverhaal van 2010.
Ja sorry, ik drop een verhaal, want die is dubbel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op zondag 14 april 2013 12:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja sorry, ik drop een verhaal, want die is dubbel.Ik kan er nog steeds niet om lachen, was zo kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das lief.quote:Op zondag 14 april 2013 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sorry voor 't openkrabben van oude wonden, ik ga maanden duimen voor FlyLO voor je. Of voor Daft Punk, als je dat gaarner hebt.
Op MTV censureren ze zelfs het woord shit.quote:Op zondag 14 april 2013 12:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn van die Robin Thicke-clip trouwens 3 versies, zag ik. Naast de topless en degeen die ik hier een tijdje geleden postte, zag ik op MTV een nóg aangekledere versie.
Djeez, ze moeten blij zijn als er iemand kijkt. Kappen met het censureren.quote:Op zondag 14 april 2013 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zelfs de fles Rémy Martin was gecensureerd.
Biffyquote:Op zondag 14 april 2013 12:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hé, ik vind t prima als Biffy Clyro op LL komt hoor, maar kunnen ze dan gewoon eens een shirt aantrekken?
Ik denk dat ik op LL Bat for Lashes ga skippen, boeit niet echt lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |