SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
En je bent gewoon gegaan ..quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef just me het volgende:
Ik moest ook eens zonodig naar een meet terwijl net mijn oogleden waren opgetrokken, bont en blauw was ik
In Soury zwart grijsquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:32 schreef Soury het volgende:
Morgen extra opletten he? Karina bij DWDD
Watte??quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:32 schreef Soury het volgende:
Morgen extra opletten he? Karina bij DWDD
Ja in het publiek dan he, met meerdere fokkersquote:
Okee, klinkt tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:30 schreef just me het volgende:
[..]heb het voetballen achter me gelaten en ben nu algemeen secretaris! Ik bemoei me nu met golf, tennis, cricket en voetbal. Kost veel tijd maar ik leer er ook van
Oh ja ik ga ook nog (betaald) de ledenadministratie doen.
hondjes? die in mijn Fobo. Dat is een en dezelfde hond hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
just me dan moet je Bos wel effe in de OP zetten...
Hij heeft leuke hondjesvooral die bruine
Hondjes ? Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
just me dan moet je Bos wel effe in de OP zetten...
Hij heeft leuke hondjesvooral die bruine
Wel als het dezelfde hond isquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heet dat bruine hondje Sjef en dat witte hondje Sjefke?![]()
is wel handig
Dezelfde?? de ene is bruin en die andere wit toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hondjes? die in mijn Fobo. Dat is een en dezelfde hond hoor![]()
![]()
![]()
En die is eigenlijk van mijn vader, zelf mag ik hier geen huisdieren houden![]()
Zal denk ik met belichting van de camera te maken hebben. Maar die 2 foto's in mijn fobo, dat is echt maar 1 verschillende hond..quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dezelfde?? de ene is bruin en die andere wit toch?![]()
of ben ik nou scheel
Er is een voor en achterkant bij beestenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dezelfde?? de ene is bruin en die andere wit toch?![]()
of ben ik nou scheel
Dezelfde bedoel jequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal denk ik met belichting van de camera te maken hebben. Maar die 2 foto's in mijn fobo, dat is echt maar 1 verschillende hond..
Oké, toch vind ik die bruine leukerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal denk ik met belichting van de camera te maken hebben. Maar die 2 foto's in mijn fobo, dat is echt maar 1 verschillende hond..
Ik kan me de verwarring erg goed voorstellen ja. Ik vind ze ook niet helemaal op elkaar lijken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar op die foto's lijken het twee verschillende....
strange.....
Ben ik toch niet scheelquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me de verwarring erg goed voorstellen ja. Ik vind ze ook niet helemaal op elkaar lijken.![]()
![]()
Ik kom uit 1981 jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, welkom Bos, van 1981? Of waren Bos1 tot en met Bos80 al vergeven op FOK?
Oepsiequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dezelfde bedoel je
Dit is er een voor het originele taalfouten topic, maar ik zal me inhouden
Lezen is ook een vakquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben ik toch niet scheelscheelt weer
Die foto vind ik zelf ook mooi. Die heb ik zelfs laten afdrukken en ingelijstquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, toch vind ik die bruine leuker
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben ik toch niet scheelscheelt weer
Lezen is ook een vak nummer twee. Ik deed het beterquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij die test al gedaan?
ja ja ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak nummer twee. Ik deed het beter
Vragen naar de bekende weg moet je niet doenquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg moet je niet doen
Het is meer lachen om domheid hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken het welas ik wil
Kan me voorstellen. Leuke hond!! En waar houdt Bos nog meer van behalve van honden (quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die foto vind ik zelf ook mooi. Die heb ik zelfs laten afdrukken en ingelijst![]()
Oh heurquote:
Ik ookquote:
Kvinnem magisch, ik ga hem onthouden, en ooit gebruiken. Dan zeg ik erbij dat ie van jou afkomt hoor!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken het welas ik wil
da vin ik wel bestquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kvinnem magisch, ik ga hem onthouden, en ooit gebruiken. Dan zeg ik erbij dat ie van jou afkomt hoor!!
Mijne uit '86. Maar ze gedraagt zich vaak als 40+-erquote:
Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien kan je zijn dochter hosselen
Die is al gehosseld door een lange en brede met rood haar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan een Vikingquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is al gehosseld door een lange en brede met rood haar.
Mijn dochter is erg degelijk, heb het idee dat het niet willen deugen steeds een generatie overslaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijne uit '86. Maar ze gedraagt zich vaak als 40+-er
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
das wat andersquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soms voel ik me wel zo
Ja zo'n type is het ongeveer, iets minder woest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan een Viking
Nou jah... misschien niet eens zo'n slecht idee, misschien komt ze dan in Nederland wonenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23
Ja dat komt op als poep he?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soms voel ik me wel zo
FANN gezien het huidige weer ha ik liever naar het zuidenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... misschien niet eens zo'n slecht idee, misschien komt ze dan in Nederland wonen![]()
Als je dat tenminste graag zou willenweet ik veel
Zie je.... ik ben heel visueel ingesteldquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zo'n type is het ongeveer, iets minder woest.
Als grapje waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23
Dan moet je haar lekker daar latenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
FANN gezien het huidige weer ha ik liever naar het zuiden
Dat zou je zeggen jaquote:
Zo een?? Of misschien wel die achterste??quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan een Viking
Ja zoiets, niks voor mij trouwensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoeen??
[ afbeelding ]
Dit is er een van een groep die zowel middeleeuwse als vikingspelen organiseren in Ierland. Van de Fingal living history society. Mooie mensen lopen daar rond!!
Prachtigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoeen??
[ afbeelding ]
Dit is er een van een groep die zowel middeleeuwse als vikingspelen organiseren in Ierland. Van de Fingal living history society. Mooie mensen lopen daar rond!!
Ik schijt me leegquote:
Klopt redelijk, wat minder kilo's en nog wat langer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoeen??
[ afbeelding ]
Niet slecht dan!! Ik vind die twee rooien prachtig!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt redelijk, wat minder kilo's en nog wat langer.
Oh ja dat was ik al weer bijna vergeten Bosquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:04 schreef Bos81 het volgende:
Mijn voornaam is Erik (een echte Viking naam dus![]()
)
Zit ik hier op facebook ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef ElizabethR het volgende:
Kga nog even een of andere aflevering van een of andere serie kijken, en dan maar slapen, morgen werken. Degenen die al weekend hebben, heel fijn weekend, en prettige paasdagen, en de rest, werk ze of voor werklozen, luier ze
Fijn weekend dus ... Trusten ERquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef ElizabethR het volgende:
Kga nog even een of andere aflevering van een of andere serie kijken, en dan maar slapen, morgen werken. Degenen die al weekend hebben, heel fijn weekend, en prettige paasdagen, en de rest, werk ze of voor werklozen, luier ze
Voel met je mee golfer... De mijne zou 84 zijn ..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:16 schreef golfer het volgende:
M'n vader is jarig..als ie nog geleefd zou hebben zou de beste man nu 91 zijn geworden.
stel je niet zo aan, Sidonia.quote:
Ik zou het niet eens meer weten, waar komt dit vreemde sentiment ineens vandaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Voel met je mee golfer... De mijne zou 84 zijn ..
Je dagboek ligt in die doos ergensquote:
Toch proficiat. Speciale dag dusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:16 schreef golfer het volgende:
M'n vader is jarig..als ie nog geleefd zou hebben zou de beste man nu 91 zijn geworden.
Plus je ging toch slapen enzoquote:
Mijn vader is volgende week jarig, maar ik ben toevallig al samen met medische Zus geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:16 schreef golfer het volgende:
Ontremd... alzheimers .quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tis wel moeilijkik weet soms ook niet goed he ik er mee moet omgaan....
Like mijn moeders ....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ontremd... alzheimers .
Hij heeft er zelf geen last van.
Nee weet ik wel, maar voor mij Ma is het rottig.. ze snapt het wel, maar toch....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ontremd... alzheimers .
Hij heeft er zelf geen last van.
Nee, dat heb ik online. Net als bijvoorbeeld Sas die gaat poepen... Address both of us or shut the fuck up, Sidonia.quote:
Met dementie is ook haast niet om te gaan door naasten. Wel rotquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn vader is volgende week jarig, maar ik ben toevallig al samen met medische Zus geweest
want anders komen alle kinders tegelijk en dat is een beetje veel.
Zus had gekookt en toen hebben we de tafel gedekt daar en met zijn viertjes gegeten,
,maar hij is zo dement als een deur![]()
Wel heel rot voor mijn Ma, hij heeft wel 4x zijn hoed opgezet, jas aan en dan zei hij
dat hij naar huis ging, en dan vroeg hij waar hij ook weer woonde en dat soort dingen.
en het ergste is hij proeert al die vrouwtjes te hossele daarsoms moet ik er om lachen
maar het is echt heel zielig voor mij moeder, die neemt het serieus, al is ze wel bij de pinken
maar soms wordt ze toch boos,
Tis wel moeilijkik weet soms ook niet goed hoe ik er mee moet omgaan....
Lezen is ook een vak ....quote:
Mja... maar jah niets aan te doen, gelukkig was het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met dementie is ook haast niet om te gaan door naasten. Wel rot
In herhaling vallen is een teken van alzheimersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik online. Net als bijvoorbeeld Sas die gaat poepen... Address both of us or shut the fuck up, Sidonia.
Fann als jij en ik later oud zijn .. Mag ik dan naar jouw tehuis komen ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn vader is volgende week jarig, maar ik ben toevallig al samen met medische Zus geweest
want anders komen alle kinders tegelijk en dat is een beetje veel.
Zus had gekookt en toen hebben we de tafel gedekt daar en met zijn viertjes gegeten,
,maar hij is zo dement als een deur![]()
Wel heel rot voor mijn Ma, hij heeft wel 4x zijn hoed opgezet, jas aan en dan zei hij
dat hij naar huis ging, en dan vroeg hij waar hij ook weer woonde en dat soort dingen.
en het ergste is hij proeert al die vrouwtjes te hossele daarsoms moet ik er om lachen
maar het is echt heel zielig voor mij moeder, die neemt het serieus, al is ze wel bij de pinken
maar soms wordt ze toch boos,
Tis wel moeilijkik weet soms ook niet goed hoe ik er mee moet omgaan....
Zo is het.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee weet ik wel, maar voor mij Ma is het rottig.. ze snapt het wel, maar toch....
mew... tis niet anders
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann als jij en ik later oud zijn .. Mag ik dan naar jouw tehuis komen ?
Ik zou me er eens in gaan verdiepen, trutje...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
In herhaling vallen is een teken van alzheimers
Dat is ook weer zo met demente mensen ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja... maar jah niets aan te doen, gelukkig was het toch nog gezellig
En als je verliest met sjoelen loop je de deur uitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lijkt me heel gezellig
Kijk das pas leukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lijkt me heel gezellig
Ja, het is sneu, maar soms gewoon ook grappig, alleen niet voor mijn moeder, dat is dan welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo met demente mensen ja.
Mijn oma was ook zo dement als ik weet niet wat. Kon je toch ongelooflijk mee lachen..
We gaan gewoon aan de zuipquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk das pas leukGezellig bakkie doen en zo
Tegen die tijd loop ik er gewoon achteraanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En als je verliest met sjoelen loop je de deur uit
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd loop ik er gewoon achteraan
Laten we niet vooruit lopen op ..... Wodka Jenever of wat anders? Nu onthoud ik het nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We gaan gewoon aan de zuipmaakt dan toch niet meer uit
Echt waar? Gaaf !quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
Mijn ouders leven beide nog en reizen heel Europa door op hun tachtigste met de camper.
Opa had er ook best wel veel moeite mee, maar hij kon echt niet zonder haar en ging er wat ik me er van kan herinneren goed me om (Het is weer meer dan 15 jaar geleden). Zelfs zo erg dat hij 2 dagen na oma's dood zelf zijn laatste adem uitbliesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het is sneu, maar soms gewoon ook grappig, alleen niet voor mijn moeder, dat is dan wel
heel verdrietig, maar het lukt ons altijd wel om haar gerust te stellen, dus dat is dan wel
weer fijn
witte zoete wijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we niet vooruit lopen op ..... Wodka Jenever of wat anders? Nu onthoud ik het nog
Top voor je oudersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
Mijn ouders leven beide nog en reizen heel Europa door op hun tachtigste met de camper.
Zo dat is wel mooi. Ik heb helaas al mijn moeder moeten afstaan toen zij 55 wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
oi....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Opa had er ook best wel veel moeite mee, maar hij kon echt niet zonder haar en ging er wat ik me er van kan herinneren goed me om (Het is weer meer dan 15 jaar geleden). Zelfs zo erg dat hij 2 dagen na oma's dood zelf zijn laatste adem uitblies
Dat is veel te jongquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo dat is wel mooi. Ik heb helaas al mijn moeder moeten afstaan toen zij 55 was![]()
Das Grieks .... Ik hou zelf meer van wit droogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
witte zoete wijnschrijf maar op voor de zekerheid
zeker slim !quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de winter gaan ze ergens in Portugal op wat campings passen. Best wel slim eik.
neh... van droog krijg je zo;n zurige nasmaakquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Grieks .... Ik hou zelf meer van wit droog
Zit je je nu te verontschuldigen voor je eerdere postquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
Spartacus is saai vandaag. Geen seks enzo. Even een andere serie zoeken. Nog een wijntje en een knabbeltje en dan zijn we klaar voor poging twee. Greys anatony. Gezellig.....
Pfff, da's bijna mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo dat is wel mooi. Ik heb helaas al mijn moeder moeten afstaan toen zij 55 was![]()
mijne nemen het er ook van ja! Gelijk hebben ze!! Wel jonger zijn ze. Begin 70.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
I de film Spartacus komt toch geen sex voor? pf heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
Spartacus is saai vandaag. Geen seks enzo. Even een andere serie zoeken. Nog een wijntje en een knabbeltje en dan zijn we klaar voor poging twee. Greys anatony. Gezellig.....
Waar heb jij het over? Ik doe gewoon een dagboekpost. Precies zoals het hoort.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je je nu te verontschuldigen voor je eerdere post
we zien wel en komen er wel uit.. Super is om de hoek hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... van droog krijg je zo;n zurige nasmaak
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
I de film Spartacus komt toch geen sex voor? pf heb ik dat gemist
Ik vind het ook wel prettig dat ze zo vaak op pad zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
mijne nemen het er ook van ja! Gelijk hebben ze!! Wel jonger zijn ze. Begin 70.
Ik ga ff pissenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik doe gewoon een dagboekpost. Precies zoals het hoort.
ow... ik ken alleen de film, kan me nu niet zo goed herinneren of daar sex in voorkwamquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.
Zit je weer te zuipen, vandaar dat het sporten niet zo lekker gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ga typfoutjes makenniet op letten
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je weer te zuipen, vandaar dat het sporten niet zo lekker gaat
Geen last van. Hooguit 2x per jaar..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prettig dat ze zo vaak op pad zijn.
Mijn moeder wil anders iets te vaak langskomen.
Nee ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.
Te ver reizen. Ik kijk wel blote piemels op tv.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doen
Slaap lekker zo Fannquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.
Wat ben je toch enorm vervelend de laatste tijd.quote:
Het is afstotelijk weet je dat eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doen
Ja morgen uitslapen ... Mag ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja jullie ook, ik ga nog even muziekjes luisteren en dan
Wat?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is afstotelijk weet je dat eigenlijk
Oh hallo, nee jij bent de gezelligheid zelfequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm vervelend de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Die kleine opmerkingen tegen vrouwspersonen, ligt er net een beetje veel bovenop. Je doet maar hoor.quote:
Beviel die serie ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Is mevrouw muis ooit een gezellige user geweest dan?? Nauwelijks te bevatten.
Zal wel droog staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Zo droog die opmerking,quote:
Wel. Ben het aan het kijken nu.quote:
Mwah, valt soms wel mee te pratenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Is mevrouw muis ooit een gezellige user geweest dan?? Nauwelijks te bevatten.
Ik merk hetquote:
Jaloers dat ik je vandaag niet heb opgemerkt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kleine opmerkingen tegen vrouwspersonen, ligt er net een beetje veel bovenop. Je doet maar hoor.
duidelijk en mee eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, valt soms wel mee te praten
Ik lees niet alles, maar volgens mij had ze FANN weggejaagd, kan gebeuren
Als FANN dan weer gaat posten dan geef je iemand toch even de ruimte en denk je na over waarom iemand geen zin meer heeft om in deze reeks te posten?
De meeste mensen hier zijn geen lieverdjes, maar dat domme doorzeiken begin ik echt vreemd te vinden.
will doquote:Move on
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, valt soms wel mee te praten
Ik lees niet alles, maar volgens mij had ze FANN weggejaagd, kan gebeuren
Als FANN dan weer gaat posten dan geef je iemand toch even de ruimte en denk je na over waarom iemand geen zin meer heeft om in deze reeks te posten?
De meeste mensen hier zijn geen lieverdjes, maar dat domme doorzeiken begin ik echt vreemd te vinden.
Move on
Een aantal mensen -waaronder ik- hebben 'een verleden'quote:
quote:
Spannend he?quote:
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee het is wel goede vrijdag vandaag .
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.
Jesus APK
Je komt gewoon vervelend over momenteel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.
Jesus APK
trusten Bosje!! Tot de volgende keerquote:
Pleur op zeg, gister deed je nog poeslief en hadden we lolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.
oh shit dan mag ik nu niet meer drinken....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee het is wel goede vrijdag vandaag .
Actie reactie denk ik maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me van geen kwaad bewust ben vanavond. Ja het laatste uur pas. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Je komt gewoon vervelend over momenteel.
Herhaling van zetten.
Dat is zo 5 jaar geleden, doe gewoon volwassen
En dat laatste betekent wmb niet dat je geen onzin zou mogen posten
trek het je niet te veel aan ...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
oh shit dan mag ik nu niet meer drinken..... Oh wacht...
Dat laatste ja, echt zo niet nodig in deze reutelreeksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.
Heb je nu nog je schoenen aan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Soury het volgende:
. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.
Ik las de laatste twee pagina's en ik dacht 'Wat een zeikwijf'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Actie reactie denk ik maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me van geen kwaad bewust ben vanavond. Ja het laatste uur pas. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.
Nee johquote:
Trusten ERquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee johvoorraad ingeslagen voor morgen!!
Nu ben ik wél slapen. Trusten, lief dagboek.
Ken jij een SC met een begin en een eind?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:15 schreef APK het volgende:
Dit is een never ending song en het klinkt als een Eurovision entry van een land dat wederom niet gaat scoren
Hier gaat het altijd doorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ken jij een SC met een begin en een eind?
Ik zie wel eens SC's voorbij komen die een eind hebben wegens gezeikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ken jij een SC met een begin en een eind?
Nou ja weet je, soms gaan mensen erg slecht om met kritiek. En die blazen dan met veel bombarie de aftocht. Ik kan het dan niet helpen om te zieken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik las de laatste twee pagina's en ik dacht 'Wat een zeikwijf'
Is toch niet nodig?
Laat het lekker gaan!![]()
Die gewist isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat er zelfs een heel subforum voor was.
Heb ik ook last van, sla dan gelijk een paar pagina's over.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja weet je, soms gaan mensen erg slecht om met kritiek.
Het zijn er best veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor, als je goed zoekt is het nog te vinden.
Ja zo zijn er vele.quote:
Moet je vooral blijven doen, maar daar kom je niet echt veel verder mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef Soury het volgende:
En jij post dan wel anders dan vijf jaar geleden maar ik blijf mezelf
Ik vind je engquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je vooral blijven doen, maar daar kom je niet echt veel verder mee.
Veranderen
Het Nieuwe FOK!-en
Echt, move on.
Of wil je gewoon gezien worden als een bitter zeikwijf?
Niet toch?![]()
Jij hebt toch ook soms dingen die je wilt delen zonder dat er meteen een of andere geest uit het verleden op je duikt?
En ik vind jou een zeikwijf met spinnenwebben.quote:
Waar haal je die spinnenwebben ineens vandaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
En ik vind jou een zeikwijf met spinnenwebben.
Care
Ik gok door die oude foto's.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar haal je die spinnenwebben ineens vandaan.Zeikwijf is prima
Ik gok van nietquote:
Ik zit niet op hete kolen, heb je jank pm's gehad ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Snappen dat je niet in het verleden moet blijven hangen.
TJAKAAAAAAAAAAA!
![]()
[ afbeelding ]
Nee, gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit niet op hete kolen, heb je jank pm's gehad ofzo
Wat jij denkt boeit me niet zo eigenlijk, ik denk er het mijne van.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn mening.
Nogmaals, ga lekker zo door als je de behoefte voelt.
Persoonlijk vind ik het een beetje zielig
Ik had mijn PM box al jaren uitstaan, ontdekte ik gisteren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit niet op hete kolen, heb je jank pm's gehad ofzo
Oh vandaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had mijn PM box al jaren uitstaan, ontdekte ik gisteren.
Die weet ik nietquote:
Dat lees ik altijd wel. Daar staan de pareltjesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet je vaker in FB komen alhoewel daar laatste jaren niet veel meer aan is.
Tegenwoordig kom je ze overal tegen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lees ik altijd wel. Daar staan de pareltjes
Oh god, ja ik heb deze op volgen staan GC / De FOK! Darwin Awards deel 8quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom je ze overal tegen.![]()
KLB / Testikel injecties moeilijk te zetten.
Daar kom ik dus nooit. Ja via via wel eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:06 schreef sig000 het volgende:
WGR lijkt het beste subforum voor de mooiste topics tegenwoordig.
Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:54 schreef chufi het volgende:
Om 12:00 begint het geweld
http://alacarta.aragontelevision.es/streaming/streaming.html
tromgeroffelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?
Bij mij wel Lien, zit je op je Ipad? Misschien doet het linkje het daarom niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?
Nee niets met stieren, maar als het linkje het deed heb je het zelf kunnen horen toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij wel Lien, zit je op je Ipad? Misschien doet het linkje het daarom niet?
Chufi ik zie allemaal mensen met trommels, wat gaan ze doen?![]()
Toch niet iets met stieren hoop ik
Ja maar toen zag ik alleen trommels nog niet dat kruis en mijn Spaans is niet zo bestquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niets met stieren, maar als het linkje het deed heb je het zelf kunnen horen toch?
Goede Vrijdag op zn Spaans
In de USA is het eng... hier is het imponerendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat lijkt de KKK wel moet die groene kappenbeetje eng...
Mijn Google Vertalen zegt ditquote:
quote:Zoon di teef.
Ik kan geloof ik nog net ola zeggen dat is dacht ik Halloquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:16 schreef Deisyy het volgende:
Dos cervezas por favor.
Dat kan ik wel in het Spaans en dat terwijl ik niet eens bier lust.
zoon van een hoerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Puta is hoer toch?![]()
Ik spreek al 2 woorden Spaans
Ik heb wel Paasbrood gekocht en nu heb ik zo'n stukkie tulband bij mijn koffiequote:
Met roomboter en échte spijsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Oja, paasbrood. Dat gaat op het lijstje!
Eieren natuurlijkquote:
Noem het maar simpelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eieren natuurlijk![]()
Eerste paasdag doe ik een leuk maar simpel paasmenuutje voor man, zoon, dochter en schoonzoon. Biefstuk, champignons, aardappelkroketjes, witlof uit de oven en eertjes, ik zoek alleen nog een lekker toetje en tweede paasdag eten we heel simpel, maar geliefd door mijn gezin zuurkool!
Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.quote:
Un momento dado is toch ook van hem? Maar dat schijnt geen Spaanse uitdrukking te zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.
daar moest nog stoofp voor. Lekker met een scheutje Amarettoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem het maar simpel![]()
wat zijn eertjes?
Is dat spinazie a la creme uit de diepvries?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb er nog niet eens over nagedacht![]()
ik denk spinazie a la créme, aardappeltjes en een kaaskroket
In april worden de eersten pas gestoken, jammer want asperges vind ik echt lekker paaseten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Het is te vroeg voor asperges, geloof ik.
Jaaa! Ik heb nog eertjes in de vriezer!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
daar moest nog stoofp voor. Lekker met een scheutje Amaretto
Ze hebben mij ook wel eens hele rare dingen laten zeggen in het Grieksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat spinazie a la creme uit de diepvries?
Heb jij dan een simpel desertidee voor ons?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaaa! Ik heb nog eertjes in de vriezer!
met custard!!quote:
weer zo een als vorig jaar met meneer de Munck. Is ie al geweest? Ok. Uzg dan maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:59 schreef Lienekien het volgende:
Welke Passion bedoel je? Die van gisteravond?
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat Pietverdriet het maar niet horen.
Dat zijn die stadsduiven, dit zijn houtduiven, nou ja, maakt toch niet uit wat Piet vindtquote:
ja ja jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef golfer het volgende:
Smerige vliegende ratten die ziektes verspreiden, zijn het.
Tis Goede Vrijdag dus we vergeven het hemquote:
Het nestje van een jaar of 3? geleden ging goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Hopelijk gaat het goed! Veel nesten lopen niet zo succesvol, helaas.
Nou....... ik vind het niet zo aardig klinkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Vliegende rat vind ik echt zo een koosnaampje
Draak!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou....... ik vind het niet zo aardig klinken
F&F / Het grote lompe Houtduiven-topicquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja janou ik laat ze lekker gaan dit jaar
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar was 2 jaar niks gepost![]()
was een ferme schop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |