Ik vind je engquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je vooral blijven doen, maar daar kom je niet echt veel verder mee.
Veranderen
Het Nieuwe FOK!-en
Echt, move on.
Of wil je gewoon gezien worden als een bitter zeikwijf?
Niet toch?![]()
Jij hebt toch ook soms dingen die je wilt delen zonder dat er meteen een of andere geest uit het verleden op je duikt?

En ik vind jou een zeikwijf met spinnenwebben.quote:

Waar haal je die spinnenwebben ineens vandaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
En ik vind jou een zeikwijf met spinnenwebben.
Care

Ik gok door die oude foto's.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar haal je die spinnenwebben ineens vandaan.Zeikwijf is prima

Ik gok van nietquote:

Ik zit niet op hete kolen, heb je jank pm's gehad ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Snappen dat je niet in het verleden moet blijven hangen.
TJAKAAAAAAAAAAA!
![]()
[ afbeelding ]

Nee, gewoon mijn mening.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit niet op hete kolen, heb je jank pm's gehad ofzo

Wat jij denkt boeit me niet zo eigenlijk, ik denk er het mijne van.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, gewoon mijn mening.
Nogmaals, ga lekker zo door als je de behoefte voelt.
Persoonlijk vind ik het een beetje zielig

Ik had mijn PM box al jaren uitstaan, ontdekte ik gisteren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit niet op hete kolen, heb je jank pm's gehad ofzo

Oh vandaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik had mijn PM box al jaren uitstaan, ontdekte ik gisteren.

Die weet ik nietquote:

Dat lees ik altijd wel. Daar staan de pareltjesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet je vaker in FB komen alhoewel daar laatste jaren niet veel meer aan is.

Tegenwoordig kom je ze overal tegen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lees ik altijd wel. Daar staan de pareltjes

Oh god, ja ik heb deze op volgen staan GC / De FOK! Darwin Awards deel 8quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom je ze overal tegen.![]()
KLB / Testikel injecties moeilijk te zetten.

Daar kom ik dus nooit. Ja via via wel eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:06 schreef sig000 het volgende:
WGR lijkt het beste subforum voor de mooiste topics tegenwoordig.

Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:54 schreef chufi het volgende:
Om 12:00 begint het geweld
http://alacarta.aragontelevision.es/streaming/streaming.html

tromgeroffelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?

Bij mij wel Lien, zit je op je Ipad? Misschien doet het linkje het daarom niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?

Nee niets met stieren, maar als het linkje het deed heb je het zelf kunnen horen toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij wel Lien, zit je op je Ipad? Misschien doet het linkje het daarom niet?
Chufi ik zie allemaal mensen met trommels, wat gaan ze doen?![]()
Toch niet iets met stieren hoop ik

Ja maar toen zag ik alleen trommels nog niet dat kruis en mijn Spaans is niet zo bestquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niets met stieren, maar als het linkje het deed heb je het zelf kunnen horen toch?
Goede Vrijdag op zn Spaans

In de USA is het eng... hier is het imponerendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat lijkt de KKK wel moet die groene kappenbeetje eng...

Mijn Google Vertalen zegt ditquote:
quote:Zoon di teef.

Ik kan geloof ik nog net ola zeggen dat is dacht ik Halloquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:16 schreef Deisyy het volgende:
Dos cervezas por favor.
Dat kan ik wel in het Spaans en dat terwijl ik niet eens bier lust.

zoon van een hoerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Puta is hoer toch?![]()
Ik spreek al 2 woorden Spaans

Ik heb wel Paasbrood gekocht en nu heb ik zo'n stukkie tulband bij mijn koffiequote:

Met roomboter en échte spijsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Oja, paasbrood. Dat gaat op het lijstje!

Eieren natuurlijkquote:

Noem het maar simpelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eieren natuurlijk![]()
Eerste paasdag doe ik een leuk maar simpel paasmenuutje voor man, zoon, dochter en schoonzoon. Biefstuk, champignons, aardappelkroketjes, witlof uit de oven en eertjes, ik zoek alleen nog een lekker toetje en tweede paasdag eten we heel simpel, maar geliefd door mijn gezin zuurkool!

Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.quote:

Un momento dado is toch ook van hem? Maar dat schijnt geen Spaanse uitdrukking te zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.

daar moest nog stoofp voor. Lekker met een scheutje Amarettoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem het maar simpel![]()
wat zijn eertjes?

Is dat spinazie a la creme uit de diepvries?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb er nog niet eens over nagedacht![]()
ik denk spinazie a la créme, aardappeltjes en een kaaskroket

In april worden de eersten pas gestoken, jammer want asperges vind ik echt lekker paaseten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Het is te vroeg voor asperges, geloof ik.

Jaaa! Ik heb nog eertjes in de vriezer!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
daar moest nog stoofp voor. Lekker met een scheutje Amaretto

Ze hebben mij ook wel eens hele rare dingen laten zeggen in het Grieksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.

Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat spinazie a la creme uit de diepvries?

Heb jij dan een simpel desertidee voor ons?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaaa! Ik heb nog eertjes in de vriezer!

met custard!!quote:

weer zo een als vorig jaar met meneer de Munck. Is ie al geweest? Ok. Uzg dan maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:59 schreef Lienekien het volgende:
Welke Passion bedoel je? Die van gisteravond?

Wat dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Laat Pietverdriet het maar niet horen.

Dat zijn die stadsduiven, dit zijn houtduiven, nou ja, maakt toch niet uit wat Piet vindtquote:

ja ja jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef golfer het volgende:
Smerige vliegende ratten die ziektes verspreiden, zijn het.

Tis Goede Vrijdag dus we vergeven het hemquote:

Het nestje van een jaar of 3? geleden ging goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Hopelijk gaat het goed! Veel nesten lopen niet zo succesvol, helaas.

Nou....... ik vind het niet zo aardig klinkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Vliegende rat vind ik echt zo een koosnaampje

Draak!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou....... ik vind het niet zo aardig klinken

F&F / Het grote lompe Houtduiven-topicquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja janou ik laat ze lekker gaan dit jaar

quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Daar was 2 jaar niks gepost![]()
was een ferme schop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |