Ik heb wel Paasbrood gekocht en nu heb ik zo'n stukkie tulband bij mijn koffiequote:
Met roomboter en échte spijsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Oja, paasbrood. Dat gaat op het lijstje!
Eieren natuurlijkquote:
Noem het maar simpelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eieren natuurlijk![]()
Eerste paasdag doe ik een leuk maar simpel paasmenuutje voor man, zoon, dochter en schoonzoon. Biefstuk, champignons, aardappelkroketjes, witlof uit de oven en eertjes, ik zoek alleen nog een lekker toetje en tweede paasdag eten we heel simpel, maar geliefd door mijn gezin zuurkool!
Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.quote:
Un momento dado is toch ook van hem? Maar dat schijnt geen Spaanse uitdrukking te zijn?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.
daar moest nog stoofp voor. Lekker met een scheutje Amarettoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Noem het maar simpel![]()
wat zijn eertjes?
Is dat spinazie a la creme uit de diepvries?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb er nog niet eens over nagedacht![]()
ik denk spinazie a la créme, aardappeltjes en een kaaskroket
In april worden de eersten pas gestoken, jammer want asperges vind ik echt lekker paaseten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Het is te vroeg voor asperges, geloof ik.
Jaaa! Ik heb nog eertjes in de vriezer!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
daar moest nog stoofp voor. Lekker met een scheutje Amaretto
Ze hebben mij ook wel eens hele rare dingen laten zeggen in het Grieksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het eerste wat Johan Cruijff had geleerd toen ie ooit bij Barca ging voetballen en prompt zei hij dat tegen een scheidsrechter. Meteen z'n eerste rode kaart.
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat spinazie a la creme uit de diepvries?
Heb jij dan een simpel desertidee voor ons?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jaaa! Ik heb nog eertjes in de vriezer!
met custard!!quote:
weer zo een als vorig jaar met meneer de Munck. Is ie al geweest? Ok. Uzg dan maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:59 schreef Lienekien het volgende:
Welke Passion bedoel je? Die van gisteravond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |