Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:54 schreef chufi het volgende:
Om 12:00 begint het geweld
http://alacarta.aragontelevision.es/streaming/streaming.html
tromgeroffelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?
Bij mij wel Lien, zit je op je Ipad? Misschien doet het linkje het daarom niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Linkje doet het hier niet. Waar gaat het over?
Nee niets met stieren, maar als het linkje het deed heb je het zelf kunnen horen toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bij mij wel Lien, zit je op je Ipad? Misschien doet het linkje het daarom niet?
Chufi ik zie allemaal mensen met trommels, wat gaan ze doen?![]()
Toch niet iets met stieren hoop ik
Ja maar toen zag ik alleen trommels nog niet dat kruis en mijn Spaans is niet zo bestquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niets met stieren, maar als het linkje het deed heb je het zelf kunnen horen toch?
Goede Vrijdag op zn Spaans
In de USA is het eng... hier is het imponerendquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat lijkt de KKK wel moet die groene kappenbeetje eng...
Mijn Google Vertalen zegt ditquote:
quote:Zoon di teef.
Ik kan geloof ik nog net ola zeggen dat is dacht ik Halloquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:16 schreef Deisyy het volgende:
Dos cervezas por favor.
Dat kan ik wel in het Spaans en dat terwijl ik niet eens bier lust.
zoon van een hoerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Puta is hoer toch?![]()
Ik spreek al 2 woorden Spaans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |