quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben ik toch niet scheelscheelt weer
Lezen is ook een vak nummer twee. Ik deed het beterquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij die test al gedaan?
ja ja ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak nummer twee. Ik deed het beter
Vragen naar de bekende weg moet je niet doenquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg moet je niet doen
Het is meer lachen om domheid hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken het welas ik wil
Kan me voorstellen. Leuke hond!! En waar houdt Bos nog meer van behalve van honden (quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die foto vind ik zelf ook mooi. Die heb ik zelfs laten afdrukken en ingelijst![]()
Oh heurquote:
Ik ookquote:
Kvinnem magisch, ik ga hem onthouden, en ooit gebruiken. Dan zeg ik erbij dat ie van jou afkomt hoor!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken het welas ik wil
da vin ik wel bestquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kvinnem magisch, ik ga hem onthouden, en ooit gebruiken. Dan zeg ik erbij dat ie van jou afkomt hoor!!
Mijne uit '86. Maar ze gedraagt zich vaak als 40+-erquote:
Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien kan je zijn dochter hosselen
Die is al gehosseld door een lange en brede met rood haar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien kan je zijn dochter hosselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |