SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
En je bent gewoon gegaan ..quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef just me het volgende:
Ik moest ook eens zonodig naar een meet terwijl net mijn oogleden waren opgetrokken, bont en blauw was ik
In Soury zwart grijsquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:32 schreef Soury het volgende:
Morgen extra opletten he? Karina bij DWDD
Watte??quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:32 schreef Soury het volgende:
Morgen extra opletten he? Karina bij DWDD
Ja in het publiek dan he, met meerdere fokkersquote:
Okee, klinkt tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:30 schreef just me het volgende:
[..]heb het voetballen achter me gelaten en ben nu algemeen secretaris! Ik bemoei me nu met golf, tennis, cricket en voetbal. Kost veel tijd maar ik leer er ook van
Oh ja ik ga ook nog (betaald) de ledenadministratie doen.
hondjes? die in mijn Fobo. Dat is een en dezelfde hond hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
just me dan moet je Bos wel effe in de OP zetten...
Hij heeft leuke hondjesvooral die bruine
Hondjes ? Dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
just me dan moet je Bos wel effe in de OP zetten...
Hij heeft leuke hondjesvooral die bruine
Wel als het dezelfde hond isquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heet dat bruine hondje Sjef en dat witte hondje Sjefke?![]()
is wel handig
Dezelfde?? de ene is bruin en die andere wit toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
hondjes? die in mijn Fobo. Dat is een en dezelfde hond hoor![]()
![]()
![]()
En die is eigenlijk van mijn vader, zelf mag ik hier geen huisdieren houden![]()
Zal denk ik met belichting van de camera te maken hebben. Maar die 2 foto's in mijn fobo, dat is echt maar 1 verschillende hond..quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dezelfde?? de ene is bruin en die andere wit toch?![]()
of ben ik nou scheel
Er is een voor en achterkant bij beestenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dezelfde?? de ene is bruin en die andere wit toch?![]()
of ben ik nou scheel
Dezelfde bedoel jequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal denk ik met belichting van de camera te maken hebben. Maar die 2 foto's in mijn fobo, dat is echt maar 1 verschillende hond..
Oké, toch vind ik die bruine leukerquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal denk ik met belichting van de camera te maken hebben. Maar die 2 foto's in mijn fobo, dat is echt maar 1 verschillende hond..
Ik kan me de verwarring erg goed voorstellen ja. Ik vind ze ook niet helemaal op elkaar lijken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar op die foto's lijken het twee verschillende....
strange.....
Ben ik toch niet scheelquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me de verwarring erg goed voorstellen ja. Ik vind ze ook niet helemaal op elkaar lijken.![]()
![]()
Ik kom uit 1981 jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:39 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, welkom Bos, van 1981? Of waren Bos1 tot en met Bos80 al vergeven op FOK?
Oepsiequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dezelfde bedoel je
Dit is er een voor het originele taalfouten topic, maar ik zal me inhouden
Lezen is ook een vakquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben ik toch niet scheelscheelt weer
Die foto vind ik zelf ook mooi. Die heb ik zelfs laten afdrukken en ingelijstquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, toch vind ik die bruine leuker
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben ik toch niet scheelscheelt weer
Lezen is ook een vak nummer twee. Ik deed het beterquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb jij die test al gedaan?
ja ja ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak nummer twee. Ik deed het beter
Vragen naar de bekende weg moet je niet doenquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg moet je niet doen
Het is meer lachen om domheid hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken het welas ik wil
Kan me voorstellen. Leuke hond!! En waar houdt Bos nog meer van behalve van honden (quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die foto vind ik zelf ook mooi. Die heb ik zelfs laten afdrukken en ingelijst![]()
Oh heurquote:
Ik ookquote:
Kvinnem magisch, ik ga hem onthouden, en ooit gebruiken. Dan zeg ik erbij dat ie van jou afkomt hoor!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken het welas ik wil
da vin ik wel bestquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kvinnem magisch, ik ga hem onthouden, en ooit gebruiken. Dan zeg ik erbij dat ie van jou afkomt hoor!!
Mijne uit '86. Maar ze gedraagt zich vaak als 40+-erquote:
Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien kan je zijn dochter hosselen
Die is al gehosseld door een lange en brede met rood haar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan een Vikingquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is al gehosseld door een lange en brede met rood haar.
Mijn dochter is erg degelijk, heb het idee dat het niet willen deugen steeds een generatie overslaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijne uit '86. Maar ze gedraagt zich vaak als 40+-er
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
das wat andersquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soms voel ik me wel zo
Ja zo'n type is het ongeveer, iets minder woest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan een Viking
Nou jah... misschien niet eens zo'n slecht idee, misschien komt ze dan in Nederland wonenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23
Ja dat komt op als poep he?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soms voel ik me wel zo
FANN gezien het huidige weer ha ik liever naar het zuidenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... misschien niet eens zo'n slecht idee, misschien komt ze dan in Nederland wonen![]()
Als je dat tenminste graag zou willenweet ik veel
Zie je.... ik ben heel visueel ingesteldquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zo'n type is het ongeveer, iets minder woest.
Als grapje waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23
Dan moet je haar lekker daar latenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
FANN gezien het huidige weer ha ik liever naar het zuiden
Dat zou je zeggen jaquote:
Zo een?? Of misschien wel die achterste??quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan een Viking
Ja zoiets, niks voor mij trouwensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoeen??
[ afbeelding ]
Dit is er een van een groep die zowel middeleeuwse als vikingspelen organiseren in Ierland. Van de Fingal living history society. Mooie mensen lopen daar rond!!
Prachtigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoeen??
[ afbeelding ]
Dit is er een van een groep die zowel middeleeuwse als vikingspelen organiseren in Ierland. Van de Fingal living history society. Mooie mensen lopen daar rond!!
Ik schijt me leegquote:
Klopt redelijk, wat minder kilo's en nog wat langer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoeen??
[ afbeelding ]
Niet slecht dan!! Ik vind die twee rooien prachtig!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt redelijk, wat minder kilo's en nog wat langer.
Oh ja dat was ik al weer bijna vergeten Bosquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:04 schreef Bos81 het volgende:
Mijn voornaam is Erik (een echte Viking naam dus![]()
)
Zit ik hier op facebook ofzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef ElizabethR het volgende:
Kga nog even een of andere aflevering van een of andere serie kijken, en dan maar slapen, morgen werken. Degenen die al weekend hebben, heel fijn weekend, en prettige paasdagen, en de rest, werk ze of voor werklozen, luier ze
Fijn weekend dus ... Trusten ERquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef ElizabethR het volgende:
Kga nog even een of andere aflevering van een of andere serie kijken, en dan maar slapen, morgen werken. Degenen die al weekend hebben, heel fijn weekend, en prettige paasdagen, en de rest, werk ze of voor werklozen, luier ze
Voel met je mee golfer... De mijne zou 84 zijn ..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:16 schreef golfer het volgende:
M'n vader is jarig..als ie nog geleefd zou hebben zou de beste man nu 91 zijn geworden.
stel je niet zo aan, Sidonia.quote:
Ik zou het niet eens meer weten, waar komt dit vreemde sentiment ineens vandaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Voel met je mee golfer... De mijne zou 84 zijn ..
Je dagboek ligt in die doos ergensquote:
Toch proficiat. Speciale dag dusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:16 schreef golfer het volgende:
M'n vader is jarig..als ie nog geleefd zou hebben zou de beste man nu 91 zijn geworden.
Plus je ging toch slapen enzoquote:
Mijn vader is volgende week jarig, maar ik ben toevallig al samen met medische Zus geweestquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:16 schreef golfer het volgende:
Ontremd... alzheimers .quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tis wel moeilijkik weet soms ook niet goed he ik er mee moet omgaan....
Like mijn moeders ....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ontremd... alzheimers .
Hij heeft er zelf geen last van.
Nee weet ik wel, maar voor mij Ma is het rottig.. ze snapt het wel, maar toch....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ontremd... alzheimers .
Hij heeft er zelf geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |