Dan denk ik gelijk aan een Vikingquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is al gehosseld door een lange en brede met rood haar.
Mijn dochter is erg degelijk, heb het idee dat het niet willen deugen steeds een generatie overslaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijne uit '86. Maar ze gedraagt zich vaak als 40+-er
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Misschien kan je zijn dochter hosselen
das wat andersquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soms voel ik me wel zo
Ja zo'n type is het ongeveer, iets minder woest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan een Viking
Nou jah... misschien niet eens zo'n slecht idee, misschien komt ze dan in Nederland wonenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23
Ja dat komt op als poep he?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
soms voel ik me wel zo
FANN gezien het huidige weer ha ik liever naar het zuidenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... misschien niet eens zo'n slecht idee, misschien komt ze dan in Nederland wonen![]()
Als je dat tenminste graag zou willenweet ik veel
Zie je.... ik ben heel visueel ingesteldquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja zo'n type is het ongeveer, iets minder woest.
Als grapje waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dat ook al een keer geopperd met mijn dochter van 23
Dan moet je haar lekker daar latenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
FANN gezien het huidige weer ha ik liever naar het zuiden
Dat zou je zeggen jaquote:
Zo een?? Of misschien wel die achterste??quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan denk ik gelijk aan een Viking
Ja zoiets, niks voor mij trouwensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoeen??
[ afbeelding ]
Dit is er een van een groep die zowel middeleeuwse als vikingspelen organiseren in Ierland. Van de Fingal living history society. Mooie mensen lopen daar rond!!
Prachtigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zoeen??
[ afbeelding ]
Dit is er een van een groep die zowel middeleeuwse als vikingspelen organiseren in Ierland. Van de Fingal living history society. Mooie mensen lopen daar rond!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |