Lezen is ook een vak ....quote:
Mja... maar jah niets aan te doen, gelukkig was het toch nog gezelligquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Met dementie is ook haast niet om te gaan door naasten. Wel rot
In herhaling vallen is een teken van alzheimersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik online. Net als bijvoorbeeld Sas die gaat poepen... Address both of us or shut the fuck up, Sidonia.
Fann als jij en ik later oud zijn .. Mag ik dan naar jouw tehuis komen ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn vader is volgende week jarig, maar ik ben toevallig al samen met medische Zus geweest
want anders komen alle kinders tegelijk en dat is een beetje veel.
Zus had gekookt en toen hebben we de tafel gedekt daar en met zijn viertjes gegeten,
,maar hij is zo dement als een deur![]()
Wel heel rot voor mijn Ma, hij heeft wel 4x zijn hoed opgezet, jas aan en dan zei hij
dat hij naar huis ging, en dan vroeg hij waar hij ook weer woonde en dat soort dingen.
en het ergste is hij proeert al die vrouwtjes te hossele daarsoms moet ik er om lachen
maar het is echt heel zielig voor mij moeder, die neemt het serieus, al is ze wel bij de pinken
maar soms wordt ze toch boos,
Tis wel moeilijkik weet soms ook niet goed hoe ik er mee moet omgaan....
Zo is het.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee weet ik wel, maar voor mij Ma is het rottig.. ze snapt het wel, maar toch....
mew... tis niet anders
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann als jij en ik later oud zijn .. Mag ik dan naar jouw tehuis komen ?
Ik zou me er eens in gaan verdiepen, trutje...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef Soury het volgende:
In herhaling vallen is een teken van alzheimers
Dat is ook weer zo met demente mensen ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja... maar jah niets aan te doen, gelukkig was het toch nog gezellig
En als je verliest met sjoelen loop je de deur uitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lijkt me heel gezellig
Kijk das pas leukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lijkt me heel gezellig
Ja, het is sneu, maar soms gewoon ook grappig, alleen niet voor mijn moeder, dat is dan welquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo met demente mensen ja.
Mijn oma was ook zo dement als ik weet niet wat. Kon je toch ongelooflijk mee lachen..
We gaan gewoon aan de zuipquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk das pas leukGezellig bakkie doen en zo
Tegen die tijd loop ik er gewoon achteraanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En als je verliest met sjoelen loop je de deur uit
Dat denk ik ook jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd loop ik er gewoon achteraan
Laten we niet vooruit lopen op ..... Wodka Jenever of wat anders? Nu onthoud ik het nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
We gaan gewoon aan de zuipmaakt dan toch niet meer uit
Echt waar? Gaaf !quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
Mijn ouders leven beide nog en reizen heel Europa door op hun tachtigste met de camper.
Opa had er ook best wel veel moeite mee, maar hij kon echt niet zonder haar en ging er wat ik me er van kan herinneren goed me om (Het is weer meer dan 15 jaar geleden). Zelfs zo erg dat hij 2 dagen na oma's dood zelf zijn laatste adem uitbliesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het is sneu, maar soms gewoon ook grappig, alleen niet voor mijn moeder, dat is dan wel
heel verdrietig, maar het lukt ons altijd wel om haar gerust te stellen, dus dat is dan wel
weer fijn
witte zoete wijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten we niet vooruit lopen op ..... Wodka Jenever of wat anders? Nu onthoud ik het nog
Top voor je oudersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
Mijn ouders leven beide nog en reizen heel Europa door op hun tachtigste met de camper.
Zo dat is wel mooi. Ik heb helaas al mijn moeder moeten afstaan toen zij 55 wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
oi....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Opa had er ook best wel veel moeite mee, maar hij kon echt niet zonder haar en ging er wat ik me er van kan herinneren goed me om (Het is weer meer dan 15 jaar geleden). Zelfs zo erg dat hij 2 dagen na oma's dood zelf zijn laatste adem uitblies
Dat is veel te jongquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo dat is wel mooi. Ik heb helaas al mijn moeder moeten afstaan toen zij 55 was![]()
Das Grieks .... Ik hou zelf meer van wit droogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
witte zoete wijnschrijf maar op voor de zekerheid
zeker slim !quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de winter gaan ze ergens in Portugal op wat campings passen. Best wel slim eik.
neh... van droog krijg je zo;n zurige nasmaakquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Grieks .... Ik hou zelf meer van wit droog
Zit je je nu te verontschuldigen voor je eerdere postquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
Spartacus is saai vandaag. Geen seks enzo. Even een andere serie zoeken. Nog een wijntje en een knabbeltje en dan zijn we klaar voor poging twee. Greys anatony. Gezellig.....
Pfff, da's bijna mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo dat is wel mooi. Ik heb helaas al mijn moeder moeten afstaan toen zij 55 was![]()
mijne nemen het er ook van ja! Gelijk hebben ze!! Wel jonger zijn ze. Begin 70.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
I de film Spartacus komt toch geen sex voor? pf heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
Spartacus is saai vandaag. Geen seks enzo. Even een andere serie zoeken. Nog een wijntje en een knabbeltje en dan zijn we klaar voor poging twee. Greys anatony. Gezellig.....
Waar heb jij het over? Ik doe gewoon een dagboekpost. Precies zoals het hoort.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je je nu te verontschuldigen voor je eerdere post
we zien wel en komen er wel uit.. Super is om de hoek hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... van droog krijg je zo;n zurige nasmaak
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
I de film Spartacus komt toch geen sex voor? pf heb ik dat gemist
Ik vind het ook wel prettig dat ze zo vaak op pad zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
mijne nemen het er ook van ja! Gelijk hebben ze!! Wel jonger zijn ze. Begin 70.
Ik ga ff pissenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik doe gewoon een dagboekpost. Precies zoals het hoort.
ow... ik ken alleen de film, kan me nu niet zo goed herinneren of daar sex in voorkwamquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.
Zit je weer te zuipen, vandaar dat het sporten niet zo lekker gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ga typfoutjes makenniet op letten
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je weer te zuipen, vandaar dat het sporten niet zo lekker gaat
Geen last van. Hooguit 2x per jaar..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prettig dat ze zo vaak op pad zijn.
Mijn moeder wil anders iets te vaak langskomen.
Nee ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.
Te ver reizen. Ik kijk wel blote piemels op tv.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doen
Slaap lekker zo Fannquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.
Wat ben je toch enorm vervelend de laatste tijd.quote:
Het is afstotelijk weet je dat eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doen
Ja morgen uitslapen ... Mag ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja jullie ook, ik ga nog even muziekjes luisteren en dan
Wat?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is afstotelijk weet je dat eigenlijk
Oh hallo, nee jij bent de gezelligheid zelfequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm vervelend de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Die kleine opmerkingen tegen vrouwspersonen, ligt er net een beetje veel bovenop. Je doet maar hoor.quote:
Beviel die serie ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Is mevrouw muis ooit een gezellige user geweest dan?? Nauwelijks te bevatten.
Zal wel droog staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Zo droog die opmerking,quote:
Wel. Ben het aan het kijken nu.quote:
Mwah, valt soms wel mee te pratenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Is mevrouw muis ooit een gezellige user geweest dan?? Nauwelijks te bevatten.
Ik merk hetquote:
Jaloers dat ik je vandaag niet heb opgemerkt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kleine opmerkingen tegen vrouwspersonen, ligt er net een beetje veel bovenop. Je doet maar hoor.
duidelijk en mee eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, valt soms wel mee te praten
Ik lees niet alles, maar volgens mij had ze FANN weggejaagd, kan gebeuren
Als FANN dan weer gaat posten dan geef je iemand toch even de ruimte en denk je na over waarom iemand geen zin meer heeft om in deze reeks te posten?
De meeste mensen hier zijn geen lieverdjes, maar dat domme doorzeiken begin ik echt vreemd te vinden.
will doquote:Move on
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, valt soms wel mee te praten
Ik lees niet alles, maar volgens mij had ze FANN weggejaagd, kan gebeuren
Als FANN dan weer gaat posten dan geef je iemand toch even de ruimte en denk je na over waarom iemand geen zin meer heeft om in deze reeks te posten?
De meeste mensen hier zijn geen lieverdjes, maar dat domme doorzeiken begin ik echt vreemd te vinden.
Move on
Een aantal mensen -waaronder ik- hebben 'een verleden'quote:
quote:
Spannend he?quote:
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee het is wel goede vrijdag vandaag .
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.
Jesus APK
Je komt gewoon vervelend over momenteel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.
Jesus APK
trusten Bosje!! Tot de volgende keerquote:
Pleur op zeg, gister deed je nog poeslief en hadden we lolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.
oh shit dan mag ik nu niet meer drinken....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee het is wel goede vrijdag vandaag .
Actie reactie denk ik maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me van geen kwaad bewust ben vanavond. Ja het laatste uur pas. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Je komt gewoon vervelend over momenteel.
Herhaling van zetten.
Dat is zo 5 jaar geleden, doe gewoon volwassen
En dat laatste betekent wmb niet dat je geen onzin zou mogen posten
trek het je niet te veel aan ...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
oh shit dan mag ik nu niet meer drinken..... Oh wacht...
Dat laatste ja, echt zo niet nodig in deze reutelreeksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.
Heb je nu nog je schoenen aan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Soury het volgende:
. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.
Ik las de laatste twee pagina's en ik dacht 'Wat een zeikwijf'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Actie reactie denk ik maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me van geen kwaad bewust ben vanavond. Ja het laatste uur pas. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.
Nee johquote:
Trusten ERquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee johvoorraad ingeslagen voor morgen!!
Nu ben ik wél slapen. Trusten, lief dagboek.
Ken jij een SC met een begin en een eind?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:15 schreef APK het volgende:
Dit is een never ending song en het klinkt als een Eurovision entry van een land dat wederom niet gaat scoren
Hier gaat het altijd doorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ken jij een SC met een begin en een eind?
Ik zie wel eens SC's voorbij komen die een eind hebben wegens gezeikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ken jij een SC met een begin en een eind?
Nou ja weet je, soms gaan mensen erg slecht om met kritiek. En die blazen dan met veel bombarie de aftocht. Ik kan het dan niet helpen om te zieken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik las de laatste twee pagina's en ik dacht 'Wat een zeikwijf'
Is toch niet nodig?
Laat het lekker gaan!![]()
Die gewist isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat er zelfs een heel subforum voor was.
Heb ik ook last van, sla dan gelijk een paar pagina's over.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja weet je, soms gaan mensen erg slecht om met kritiek.
Het zijn er best veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor, als je goed zoekt is het nog te vinden.
Ja zo zijn er vele.quote:
Moet je vooral blijven doen, maar daar kom je niet echt veel verder mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef Soury het volgende:
En jij post dan wel anders dan vijf jaar geleden maar ik blijf mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |