Godverdomme zegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee het is wel goede vrijdag vandaag .
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.
Jesus APK
Je komt gewoon vervelend over momenteel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.
Jesus APK
trusten Bosje!! Tot de volgende keerquote:
Pleur op zeg, gister deed je nog poeslief en hadden we lolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.
oh shit dan mag ik nu niet meer drinken....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee het is wel goede vrijdag vandaag .
Actie reactie denk ik maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me van geen kwaad bewust ben vanavond. Ja het laatste uur pas. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Je komt gewoon vervelend over momenteel.
Herhaling van zetten.
Dat is zo 5 jaar geleden, doe gewoon volwassen
En dat laatste betekent wmb niet dat je geen onzin zou mogen posten
trek het je niet te veel aan ...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
oh shit dan mag ik nu niet meer drinken..... Oh wacht...
Dat laatste ja, echt zo niet nodig in deze reutelreeksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet je? Gezien je gedrag geloof ik dat zomaar. Ik kom hier nog niet zo lang maar heb jou nog niet anders zien doen dan zieken, zeiken, sfeer bederven en beledigen. Jammer.
Heb je nu nog je schoenen aan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Soury het volgende:
. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.
Ik las de laatste twee pagina's en ik dacht 'Wat een zeikwijf'quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Actie reactie denk ik maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me van geen kwaad bewust ben vanavond. Ja het laatste uur pas. Er worden nu ook dingen in mijn schoenen geschoven.
Nee johquote:
Trusten ERquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee johvoorraad ingeslagen voor morgen!!
Nu ben ik wél slapen. Trusten, lief dagboek.
Ken jij een SC met een begin en een eind?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:15 schreef APK het volgende:
Dit is een never ending song en het klinkt als een Eurovision entry van een land dat wederom niet gaat scoren
Hier gaat het altijd doorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ken jij een SC met een begin en een eind?
Ik zie wel eens SC's voorbij komen die een eind hebben wegens gezeikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ken jij een SC met een begin en een eind?
Nou ja weet je, soms gaan mensen erg slecht om met kritiek. En die blazen dan met veel bombarie de aftocht. Ik kan het dan niet helpen om te zieken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik las de laatste twee pagina's en ik dacht 'Wat een zeikwijf'
Is toch niet nodig?
Laat het lekker gaan!![]()
Die gewist isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat er zelfs een heel subforum voor was.
Heb ik ook last van, sla dan gelijk een paar pagina's over.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja weet je, soms gaan mensen erg slecht om met kritiek.
Het zijn er best veel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor, als je goed zoekt is het nog te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |