Wat ben je toch enorm vervelend de laatste tijd.quote:
Het is afstotelijk weet je dat eigenlijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doen
Ja morgen uitslapen ... Mag ik ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja jullie ook, ik ga nog even muziekjes luisteren en dan
Wat?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is afstotelijk weet je dat eigenlijk
Oh hallo, nee jij bent de gezelligheid zelfequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben je toch enorm vervelend de laatste tijd.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Die kleine opmerkingen tegen vrouwspersonen, ligt er net een beetje veel bovenop. Je doet maar hoor.quote:
Beviel die serie ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Is mevrouw muis ooit een gezellige user geweest dan?? Nauwelijks te bevatten.
Zal wel droog staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Zo droog die opmerking,quote:
Wel. Ben het aan het kijken nu.quote:
Mwah, valt soms wel mee te pratenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]Is mevrouw muis ooit een gezellige user geweest dan?? Nauwelijks te bevatten.
Ik merk hetquote:
Jaloers dat ik je vandaag niet heb opgemerkt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kleine opmerkingen tegen vrouwspersonen, ligt er net een beetje veel bovenop. Je doet maar hoor.
duidelijk en mee eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, valt soms wel mee te praten
Ik lees niet alles, maar volgens mij had ze FANN weggejaagd, kan gebeuren
Als FANN dan weer gaat posten dan geef je iemand toch even de ruimte en denk je na over waarom iemand geen zin meer heeft om in deze reeks te posten?
De meeste mensen hier zijn geen lieverdjes, maar dat domme doorzeiken begin ik echt vreemd te vinden.
will doquote:Move on
Ohhh god Fann wegjagen, ja dat wil ze graag aan mijn broek hangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, valt soms wel mee te praten
Ik lees niet alles, maar volgens mij had ze FANN weggejaagd, kan gebeuren
Als FANN dan weer gaat posten dan geef je iemand toch even de ruimte en denk je na over waarom iemand geen zin meer heeft om in deze reeks te posten?
De meeste mensen hier zijn geen lieverdjes, maar dat domme doorzeiken begin ik echt vreemd te vinden.
Move on
Een aantal mensen -waaronder ik- hebben 'een verleden'quote:
quote:
Spannend he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |