Dat is veel te jongquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo dat is wel mooi. Ik heb helaas al mijn moeder moeten afstaan toen zij 55 was![]()
Das Grieks .... Ik hou zelf meer van wit droogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
witte zoete wijnschrijf maar op voor de zekerheid
zeker slim !quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
In de winter gaan ze ergens in Portugal op wat campings passen. Best wel slim eik.
neh... van droog krijg je zo;n zurige nasmaakquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Das Grieks .... Ik hou zelf meer van wit droog
Zit je je nu te verontschuldigen voor je eerdere postquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
Spartacus is saai vandaag. Geen seks enzo. Even een andere serie zoeken. Nog een wijntje en een knabbeltje en dan zijn we klaar voor poging twee. Greys anatony. Gezellig.....
Pfff, da's bijna mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo dat is wel mooi. Ik heb helaas al mijn moeder moeten afstaan toen zij 55 was![]()
mijne nemen het er ook van ja! Gelijk hebben ze!! Wel jonger zijn ze. Begin 70.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef sig000 het volgende:
Mijn ouders leven beide nog en reizen heel Europa door op hun tachtigste met de camper.
I de film Spartacus komt toch geen sex voor? pf heb ik dat gemistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef ElizabethR het volgende:
Spartacus is saai vandaag. Geen seks enzo. Even een andere serie zoeken. Nog een wijntje en een knabbeltje en dan zijn we klaar voor poging twee. Greys anatony. Gezellig.....
Waar heb jij het over? Ik doe gewoon een dagboekpost. Precies zoals het hoort.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je je nu te verontschuldigen voor je eerdere post
we zien wel en komen er wel uit.. Super is om de hoek hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neh... van droog krijg je zo;n zurige nasmaak
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
I de film Spartacus komt toch geen sex voor? pf heb ik dat gemist
Ik vind het ook wel prettig dat ze zo vaak op pad zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
mijne nemen het er ook van ja! Gelijk hebben ze!! Wel jonger zijn ze. Begin 70.
Ik ga ff pissenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Ik doe gewoon een dagboekpost. Precies zoals het hoort.
ow... ik ken alleen de film, kan me nu niet zo goed herinneren of daar sex in voorkwamquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.
Zit je weer te zuipen, vandaar dat het sporten niet zo lekker gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ga typfoutjes makenniet op letten
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
serie. Inmiddels bij seizoen 3. Staat bol van de seks.
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je weer te zuipen, vandaar dat het sporten niet zo lekker gaat
Geen last van. Hooguit 2x per jaar..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel prettig dat ze zo vaak op pad zijn.
Mijn moeder wil anders iets te vaak langskomen.
Nee ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.
Te ver reizen. Ik kijk wel blote piemels op tv.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus seks serie ... Je kunt ook gewoon een weekendje Amsterdam doen
Slaap lekker zo Fannquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik word een beetje moe, ik zit aan de chocomel als je het persé wil weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |