Phew, toch nog enige haatquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef Chloroform het volgende:
Overigens wil ik Nootjes nog even haten vanwege zijn massage.
Fuck you.
Hahaha herkenbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dan gaan die klote katten in en uitlopen true story, m'n kater rent meestal gelijk naar binnen als ik zit te plassen, dan doe ik de deur niet helemaal dicht
Ja, intense haat ook.quote:
watquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind vrouwen die aan het plassen zijn altijd wel schattig.
Waarom?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind vrouwen die aan het plassen zijn altijd wel schattig.
Wist je dat dieren, en dan met name honden en katten, vaak de karikaturen van hun baasjes overnemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Allure_ het volgende:
Kat hier gaat gewoon uit de wcpot drinken, in de douche rollen als er net iemand uit komt. Smerig wild zwijn dat 't is
Jetstream, gvd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watzie altijd een paard voor me als ik die jetstream in het water hoor
Om de week mi mammiquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, intense haat ook.
Krijg je dat elke week ofzo?
Katten hebben geen baasjes hihihi so wispelturig lol xDquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wist je dat dieren, en dan met name honden en katten, vaak de karikaturen van hun baasjes overnemen.
Was laatst aan het kijken hoe mn bby aan het plassen was (geen idee waarom, I'm disgusting) maar dat vond ik zo ranzigquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watzie altijd een paard voor me als ik die jetstream in het water hoor
Dat zal best, het is namelijk niet mijn kat:).quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wist je dat dieren, en dan met name honden en katten, vaak de karikaturen van hun baasjes overnemen.
Fuck you, wil dat ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om de week mi mammizo lekker, niet normaal.
Ook korte handmassage... HEY FAS HAHA KORTE HANDMASSAGE
Dat was de 1e keer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was laatst aan het kijken hoe mn bby aan het plassen was (geen idee waarom, I'm disgusting) maar dat vond ik zo ranzigwil nooit meer een willy aanraken
[..]
Dat zal best, het is namelijk niet mijn kat:).
Waarom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om de week mi mammizo lekker, niet normaal.
Ook korte handmassage... HEY FAS HAHA KORTE HANDMASSAGE
Oh! Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was laatst aan het kijken hoe mn bby aan het plassen was (geen idee waarom, I'm disgusting) maar dat vond ik zo ranzigwil nooit meer een willy aanraken
[..]
Dat zal best, het is namelijk niet mijn kat:).
Hahaaaaaaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fuck you, wil dat ook.
Vriendin van me werkt op een advocatenkantoor, daar komt ook elke week een masseuse langs. Echt zo jaloers.
waarom wat?quote:
Ja echt hoor. Heb verkeerde studiekeuze gemaakt. Docent worden, what was I thinking.quote:
Apartquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee. Het ziet er gewoon lief uit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was de 1e keer?pis altijd onder de douche.
Het is nog niet te laat om je dromen waar te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Heb verkeerde studiekeuze gemaakt. Docent worden, what was I thinking._!
Niks mis meequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Heb verkeerde studiekeuze gemaakt. Docent worden, what was I thinking._!
wat voor vak¿ Handarbeid¿quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helikopterenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
nee, maar was op een feestje. Hij zo 'luurtje liefje kom eens kijken' dus ik kijken op de wc, staat ie met z'n piemel te zwaaien terwijl ie aan het plassen is
ik was er niet op voorbereid en daar moest ik van kokhalzenhij is zo'n retard
Bedankt voor deze ondersteunende woorden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om je dromen waar te maken.
Docentenopleiding of een opleiding in het algemeen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis meeals ik die opleiding zie heb ik spijt dat ik dat nooit heb gedaan
Ja man.quote:
Vmbo is echt beste ooit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Allure_ het volgende:
Lesgeven op een vmbo school lijkt me super grappig
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
nee, maar was op een feestje. Hij zo 'luurtje liefje kom eens kijken' dus ik kijken op de wc, staat ie met z'n piemel te zwaaien terwijl ie aan het plassen is
ik was er niet op voorbereid en daar moest ik van kokhalzenhij is zo'n retard
padum tsjquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ondersteunende woorden.
[..]
Docentenopleiding of een opleiding in het algemeen?huhuhuh kusje
[..]
Ja man.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
padum tsj
docenten opleiding natuurlijk. Al die lekkere gekke meidjes plezieren op kamphuhuhuhu
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
padum tsj
docenten opleiding natuurlijk. Al die lekkere gekke meidjes plezieren op kamphuhuhuhu
HALLO laat dat gewoon niet aan mij zien, SHIT. ik laat hem toch ook niet mijn drol zienquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helikopteren
Maar wel aparte aanvraag van hemen beetje overdreven dat je daar al vies van bent
als het nou om poepen ging, OK.. maar nee, beetje pis
Die kat rolt gewoon in pis en aangekoekte zaad in die badkamer en die gaat daarna op borden liggen waar jij van af eet he
Hehehehe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HALLO laat dat gewoon niet aan mij zien, SHIT. ik laat hem toch ook niet mijn drol zien
Nee, er mag niet gepist of gesext worden in onze douche. Ook niet in de woonkamer e.d.. Dus kan neit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk oprecht wel dat jij een leuke docent zou zijn.
Ach ja mannen... belhamels zijn wequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HALLO laat dat gewoon niet aan mij zien, SHIT. ik laat hem toch ook niet mijn drol zien
Nee, er mag niet gepist of gesext worden in onze douche. Ook niet in de woonkamer e.d.. Dus kan neit.
Hoe ze daar zo zit, met het slipje op d'r enkels. Vooral als ik haar een beetje ga plagen en shit.quote:
Ook echt je vriendin plagen wanneer ze zit te pissenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ze daar zo zit, met het slipje op d'r enkels. Vooral als ik haar een beetje ga plagen en shit.
Raar ventje ben je toch ook hequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ze daar zo zit, met het slipje op d'r enkels. Vooral als ik haar een beetje ga plagen en shit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juist mi maaaang. Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Het is dat ik niet ging Googlen naar 'pissing women'.quote:
dat is gewoon de beeb die ontzettende winden laatquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Chloro, hoor jij ook al een paar dagen elke keer zo'n irritant geluid? Om het half uur ofzo, soort stoomboot
Ja het mag gewoon niet, want smerigquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Lief dat je dat zegt.. en ik denk dat ook, eerlijk gezegd.
[..]
Ach ja mannen... belhamels zijn we
Zjin daar regels voor?als je gewoon goed schoonmaakt/houd wats de probleem?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat is gewoon de beeb die ontzettende winden laat
Ehm, nee, maar zal er eens op letten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Chloro, hoor jij ook al een paar dagen elke keer zo'n irritant geluid? Om het half uur ofzo, soort stoomboot
Hahaha gvdquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja het mag gewoon niet, want smerig. Op de bank in de woonkamer is al gepist, gekotst en geneukt. Toen hebben we m met veel moeite weer helemaal gereinigd, dus nu houden we dat ookzo:')
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd, wat een retardopmerking. En toch lachen, he.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
idd. alleen tijdens de seks neitquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha gvd![]()
had neit verwacht dat jij zo hygienisch verantwoord was!!
Ik heb belangrijke dingen gedaan zoals mijn afzuigkap schoonmaken en alle tegeltjes in het toilet met chloor poetsen, essentiële voorbereiding op de bevalling.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:47 schreef Allure_ het volgende:
lot heb je je puf oefeningen wel gedaan vandaag? straks beval je vannacht, bende weer nergens op voorbereidhuphup geen tijd om te fokken
Kun je Chloroform ook gelijk even poetsen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb belangrijke dingen gedaan zoals mijn afzuigkap schoonmaken en alle tegeltjes in het toilet met chloor poetsen, essentiële voorbereiding op de bevalling.
girl toiletquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Gridlok het volgende:
Waarop heb je trouwens gesearched wise?
inb4 'een baby'quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Weet je al wat je gaat krijgen?
quote:
Hoofdpijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ff schoonspuitenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je Chloroform ook gelijk even poetsen?
okquote:
Tweeling deze keer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou grappig zijn wel. Kom je in het ziekenhuis, die mensen schrikken zich kapot.quote:
Get real, de eerste moet nog geboren worden man, hoe lang denk jij dat een zwangerschap duurt?quote:
ow, vertel eensquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar.
Zei al eens eerder... tijdens seks zou ik nog poep eten (ok beetje overdreven) maar dan zitten er weinig remmen op.
5 dagen zoals in simsquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Get real, de eerste moet nog geboren worden man, hoe lang denk jij dat een zwangerschap duurt?
9 weken toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Get real, de eerste moet nog geboren worden man, hoe lang denk jij dat een zwangerschap duurt?
wat wat watquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar.
Zei al eens eerder... tijdens seks zou ik nog poep eten (ok beetje overdreven) maar dan zitten er weinig remmen op.
week of 4quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Pls, alsof ik dat allemaal bij houd, maar ik dacht dat je al een kind had, SORRY DAT IK INTERESSE TOON.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dan is het de groote van de penis van 2nuttzquote:
wtf is jouw probleem.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
ppl ik word een beetje cray van die guyhele tijd nee moet anders
doe dan zelf gvd
quote:
Wat? is gewoon zo.. ik ben best een mietje wat betreft hygiene. Maar tijdens seks is dat gedeelte van mijn hersenen gewoon limited versionquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
doe dan zelf gvd
das de vriendin van zoskquote:
quote:
quote:
Fuck.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het de groote van de penis van 2nuttz
leg hem soms nog wel in coeveusequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het de groote van de penis van 2nuttz
quote:
Nu nog steeds wel eens toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha zo zat ik er vroeger ook bij.
hahahahquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
doe dan zelf gvd
"Jouw tijd is geweest, vriendquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
maar in mijn tijd deden we de kastjes er gewoon klakkeloos in
ja nu niet meer want gaat gelijk in de factuur
:s :s wow echt :s
ja echt
Ik typte eerst KOEVEUZE hahahaha shitquote:
buikpijn van t lachen, tranen in mn ogenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik typte eerst KOEVEUZE hahahaha shit
Ik voel mij nog erg jong.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jezus, ben je daar niet een beetje te oud voor.
Bij jullie toch? misschien zit ie al jaren in de branche?quote:
wacht wat? welke lijst :squote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
buikpijn van t lachen, tranen in mn ogen
add die aan de lijst
Dat is dwc toch?quote:
Ja maar hij is echt kneiter bijdehand. Alles weet ie 10x beter maar als ik zeg doe het dan zelf ist neee joh.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij jullie toch? misschien zit ie al jaren in de branche?
nou de lkkre lange lokken van jou magge dr ook wel wezen ahahquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Exotisch doet het meestal wel goed ja
Ik hoorde dat in die tak inderdaad bijna alleen maar zulke mensen zitten. Pas je prima bij, meidjequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar hij is echt kneiter bijdehand. Alles weet ie 10x beter maar als ik zeg doe het dan zelf ist neee joh.![]()
Switching van profiel.
die " ahah " vernaait het dan weerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nou de lkkre lange lokken van jou magge dr ook wel wezen ahah
Als ik jou was zou ik echt niet twijfelen. Ws gewoon van opwinding die 'ahah'.quote:
Ja maar deze zijn nog ergerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat in die tak inderdaad bijna alleen maar zulke mensen zitten. Pas je prima bij, meidje
quote:
thanks bro, mijn self-esteem regenereert weer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik echt niet twijfelen. Ws gewoon van opwinding die 'ahah'.
Awww kijk die kleine heeft een klein hartjes moedervlekje op zijn borstquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie is wie? Aan zijn plasser te zien zal ik wel links zijn.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
thanks bro, mijn self-esteem regenereert weer.
Moest ook lachen om mezelf omdat het zo dom wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd, wat een retardopmerking. En toch lachen, he.![]()
Wel uit de wind?quote:
High as a kitequote:
Miereneukerquote:
Homoquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Gorzalka het volgende:
Nieuwe albumpje van Justin Timberlake is wel lekker (no homo).
Trekken hehehequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeie, line-up was godse harddd
[..]
Gelukkig wel, de wind die erbij zit is niet te trekken.
Totaal niet verrassend ditquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben wel van het openbaar masturberen ja.
quote:
Gelukkig zeg ik niet zulke dingen.quote:
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :squote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zeg ik niet zulke dingen.
dwc streek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :s
Ik wou het niet zeggen, maar idd zegquote:
wel haar lengtequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niet verrassend dit
Deze is voor 4ebe
[ afbeelding ]
Integendeel, ik gun jou juist extra shine. Immers, ik neem aan dat je zulke dingen met het volle verstand zegt en er derhalve ook volledig achter staatquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :s
Helemaal juist, alleen vergat je de letters tussen de haakjes mee te kopieeren haahahha gekke jongen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Integendeel, ik gun jou juist extra shine. Immers, ik neem aan dat je zulke dingen met het volle verstand zegt en er derhalve ook volledig achter staat.
Brennevinandcigarettesquote:
quote:
haha oeps :pquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal juist, alleen vergat je de letters tussen de haakjes mee te kopieeren haahahha gekke jongen.
quote:
Je bent zelf een leuke sitequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
http://www.jebentzelfeen.nl/rotte%20hangjas
leuke site
Dank je manquote:
Zou graag eens worden aangereden door de bagagekar die Vas achter zich heeft hangen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
Zwaargewonde KLM'er overleden!! death by bagagecar
hjbquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef PittoreskDorpje het volgende:
[..]
My Daughter is Fucking Blackzilla #3
Beter dan deel 1. Einde is wel onverwachts. Ok gr gr
Is die beter dan Salo?quote:
Zeker zo een gekke krakerflick.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zeker zo een gekke krakerflick.
Gaat 'ie met Vas doen.quote:A high-school girl is kidnapped by gang lords and held captive for several months. Over this time, she repeatedly beaten, raped, and tortured.
Vooruit.quote:
Dag loserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dag loser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat nu iemand in pak?quote:
Volgensmij is het echt, zal me niks verbazen ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat nu iemand in pak?kan niet echt zijn
Ja maar die benen lijken me te lang.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is het echt, zal me niks verbazen ook
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is het echt, zal me niks verbazen ook
*gorillaquote:
Twijfelachtig. In jouw geval zou het echter zomaar kunnen kloppenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je wel tof lopen doen maar die apen zijn slimmer dan jij.
quote:Patterson, who studied psychology, taught Koko to sign more than 1,000 words. The 37-year-old Koko also understands approximately 2,000 words of spoken English, and has a tested IQ of between 70 and 95, slightly below the average human intelligence of 100.
Neequote:
Zeg me dat dit tijdelijk is zoals Ally dat ook 's had?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vas¿ fas¿quote:
In het vervolg duid ik stupiditeit aan op de schaal van Vas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Twijfelachtig. In jouw geval zou het echter zomaar kunnen kloppen!
[..]
Ja. Lange benen en net iets te humanlikequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wist pas bij de val zeker dat het iemand in een pak was, leek me al sterk dat dit kon
.
-edit- ironisch genoeg las ik verkeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het vervolg duid ik stupiditeit aan op de schaal van Vas.
0 Is een zwaar verstandelijk gehandicapte en 10 is het IQ van een amoebe.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef krioro het volgende:
Aiiiii die nieuwe sigarettenmeid is wel spang.
Que?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef krioro het volgende:
Aiiiii die nieuwe sigarettenmeid is wel spang.
Oh, maar dat zijn meiden, niet een meidquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
rokah is sooooooooooo telefoneren aan du kassa
Ja, daar zijn toch meerdere reclames van stomme koeiquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Tenminste, ik zie altijd die bbsletjes op dat bankje.
Waar gaat dit over? I feel like I can relate to thisquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
Ja maar ik zie atm alleen die met die bbsletjes op dat bankje neukgeitquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar zijn toch meerdere reclames van stomme koei
Jij moet je bek houden met je wanstaltige muziek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? I feel like I can relate to this.
[..]!
Ik ben serieus meer gaan roken van die reclames.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ken d'r niks aan doen meid, bel de kindertelefoonquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik zie atm alleen die met die bbsletjes op dat bankje neukgeit
50 Tyson > Bokoesam (srs).quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden met je wanstaltige muziek.
Gaat ie downie rap luisteren. Alleen bokoesam mag je luisteren op dat level
.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
50 Tyson > Bokoesam (srs).
Sterker nog, Riff Raff, Lil B, Soulja Boy > Bokoesam.
Ik steek er zo ook nog maar 1 op aahaha. Ben niet te houweequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben serieus meer gaan roken van die reclames.
ik steek er zo 1 in mijn kont en rook hem anaal op xDquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik steek er zo ook nog maar 1 op aahaha. Ben niet te houwee
Komen die tussen gtst of zo? Volgens mij heb ik geen van gezien. :$quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar zijn toch meerdere reclames van stomme koei
Zou heel goed dit onwaarschijnlijk geniale pak kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C'mon son, Bokoesam.
Oh, ga jij ook nog bijdehand doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komen die tussen gtst of zo? Volgens mij heb ik geen van gezien. :$
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C'mon son, Bokoesam.
Heb me ziek gelachen om die afleveringquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chill, nieuwe(re) afleveringen. Bazenvlogprogrammadingiets
.
Seems legitquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Stelletje racisten :)
Ga later een paar afleveringen kijken als ik skaffa benquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb me ziek gelachen om die aflevering.
pak het zelf wel, jij bent zo heet dat het gelijk smelt xDquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wil ook een beetje frozen yoghurt van my
Hahah okquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
pak het zelf wel, jij bent zo heet dat het gelijk smelt xD
quote:
WAAAAAAAAAAHAHAAAATquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:35 schreef krioro het volgende:
dWc, die vid/track![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bokoesam >
Donny dat is Don Jones, anaal zonder condooms, ik eet de beat op, als een doosje bonbons.
Snap sowieso niet waarom je voor die crimineel gaat terwijl Krio een veel betere optie is, bad boy mét intellectquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAHAHAAAAT. Krio stijgt zo naar de 1e plek
.
=$quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAHAHAAAAT. Krio stijgt zo naar de 1e plek
.
=$quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je voor die crimineel gaat terwijl Krio een veel betere optie is, bad boy mét intellect.
Snap ook niet waarom ik de hele week aan zijn piemel moet denken. Maar ik blijf sterk thank u based godquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je voor die crimineel gaat terwijl Krio een veel betere optie is, bad boy mét intellect.
Hoe groot is zijn penis in centimeters (lengte + breedte) (no homo)?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik de hele week aan zijn piemel moet denken. Maar ik blijf sterk thank u based god
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh my God Based God, you can fuck my bitch Based God, you swag to the maximum, swag on a hunnid thousand, a hunnid trillion, oh God damn Based God.
Hopped up in my car (swag!) then I drop my roof (woo!)
Wet like wonton soup. That's just how I do (swag!)
Then I park my car, then I fuck your bitch
Eat that wonton soup, wet like wonton soup
fuck, lyrics van de eeuw..echt...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh my God Based God, you can fuck my bitch Based God, you swag to the maximum, swag on a hunnid thousand, a hunnid trillion, oh God damn Based God.
Hopped up in my car (swag!) then I drop my roof (woo!)
Wet like wonton soup. That's just how I do (swag!)
Then I park my car, then I fuck your bitch
Eat that wonton soup, wet like wonton soup
Wat is de boodschap?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Stelletje racisten :)
Hahaha doe dezequote:
Bovengemiddeld lang en breedte normaal. Zal volgende keer even opmetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe groot is zijn penis in centimeters (lengte + breedte) (no homo)?
Jouw poesje is dus ook bovengemiddeld langquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bovengemiddeld lang en breedte normaal. Zal volgende keer even opmeten. Gewoon geschapen voor mijn poesje, lijkt het wel.
Wat is die beat vanaf 7:00? GOD DAYUMN.quote:
hjbquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jouw poesje is dus ook bovengemiddeld lang?
En dat voor zo'n tenger wijffie.
We gaan HAM in die oekoe.quote:
gwn compliment hoowrquote:
ha, de neus van chloroquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Boys die in slappe toestand geen tapir rocken.
[ afbeelding ]
wowquote:
Oh my, Boekoesam is fly, ben met Kali daar in Ally en we blazen tot de sky.quote:
Ze heet IRL srs Ally, dus dat zou zomaar echt kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh my, Boekoesam is fly, ben met Kali daar in Ally en we blazen tot de sky.
Allure_ is geDP'd door Bokoesam én Kalibwoy.
Nee, Bokoe en Jowy Rose =$quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh my, Boekoesam is fly, ben met Kali daar in Ally en we blazen tot de sky.
Allure_ is geDP'd door Bokoesam én Kalibwoy.
Echt een nep neger jij. Maar dat wisten we alquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is dat nou weer. Ben op tijd gestopt met Nederlandse rap volgen zo te zien
.
Wie zijn er nou nepnegers, ik of die mongolen waar jij naar luistertquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt een nep neger jij. Maar dat wisten we al.
Ik vind het schokkender dat een vrouw van 25 naar zulke dingen luistert.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie zijn er nou nepnegers, ik of die mongolen waar jij naar luistert_!
LOL, als je het zo steltquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het schokkender dat een vrouw van 25 naar zulke dingen luistert.
Heb gewoon gevarieerde interessesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is wat haar mijn droomvrouw maakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ally plsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb gewoon gevarieerde interesses.
Zie de hoofdletter en interpunctie + een 'moeilijk' woord om zich te bewijzenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hier altijd zo gangster doen terwijl je ook een lieve gevoelige kant hebtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zie de hoofdletter en interpunctie + een 'moeilijk' woord om zich te bewijzen.
ok jullie hebben gelyk ik ben waardeloosquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom hier zo gangster doen terwijl je ook een lieve gevoelige kant hebt?
Allemaal toch? Zowel Ally, wd, Chloro, Vas enz. etc. claimen allemaal 'irl' heel anders te zijn dan op FOK!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom hier altijd zo gangster doen terwijl je ook een lieve gevoelige kant hebt?
ga in een koeveuze liggenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
gevarieerde een moeilijk woord vinden
Irl ben ik een kk retard in mijn vrije tijd. En daarbuiten btje normalerquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allemaal toch? Zowel Ally, wd, Chloro, Vas enz. etc. claimen allemaal 'irl' heel anders te zijn dan op FOK!.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
LOL, als je het zo stelt! Goeie.
[birdman]
Zo, echte rap.
Het staat tussen haakjes, want normaal praat ze simpel. Jij bent zó dom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
gevarieerde een moeilijk woord vinden
Kijk, nu zit je weer op ons niveauquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
ok jullie hebben gelyk ik ben waardeloos
Ja, IRL allemaal auti's en hier de gebekte meids uithangenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Allemaal toch? Zowel Ally, wd, Chloro, Vas enz. etc. claimen allemaal 'irl' heel anders te zijn dan op FOK!.
25¿quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt hèquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Gorzalka het volgende:
Ja, IRL allemaal auti's en hier de gebekte meids uithangen.
Hahaha, ik zat echt even diep in mezelf gekeerd over deze vraag na te denken, maar letterlijk niemandquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè.
Ken jij één lekkere chick in je omgeving die op FOK! post of een soortgelijke hobby heeft?
Werken, want daardoor stackt hij chips als Pringles.quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hahaha, ik zat echt even diep in mezelf gekeerd over deze vraag na te denken, maar letterlijk niemand! Hooguit 9Gag ofzo.
Heb van m'n hobby mijn werk weten te makenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ken jij één lekkere chick in je omgeving die op FOK! post of een soortgelijke hobby heeft?
1tje die WoW speelt, telt dat ook?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè.
Zeg dan gewoon gelijk pallets sorteren/vakkenvullen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb van m'n hobby mijn werk weten te maken.
Yo krio, ik vind je een prima kerel en alles, maar jouw definitie van 'lekkere chick' kan ik niet serieus nemen.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Komt wise weer met een random gifje hoor
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk pallets sorteren/vakkenvullen.
Meermaals mijn zuivel in verscheidene vakken gevuld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk pallets sorteren/vakkenvullen.
Jij zit nog niet in de inner circle, dus jij moet bewijsmateriaal leveren zodat die claim kan worden geverifieerd.quote:
Ja ook goed, dat bedoel ik.quote:
3 keer toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meermaals mijn zuivel in verscheidene vakken gevuld.
Wat danquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!
[..]
Heb van m'n hobby mijn werk weten te maken.
Ik denk niet dat ze dat zal waarderen, dan trek ik mijn claim weer in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij zit nog niet in de inner circle, dus jij moet bewijsmateriaal leveren zodat die claim kan worden geverifieerd.
Geef me eens ongelijk, ze zijn kklekker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij at continu donuts op de broodafdeling van AH kan ik concluderen.
Tot zover jouw wansmaak.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk, ze zijn kklekker.
haha heb je die in een taxi gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |