wat voor vak¿ Handarbeid¿quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Heb verkeerde studiekeuze gemaakt. Docent worden, what was I thinking._!
Helikopterenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
nee, maar was op een feestje. Hij zo 'luurtje liefje kom eens kijken' dus ik kijken op de wc, staat ie met z'n piemel te zwaaien terwijl ie aan het plassen is
ik was er niet op voorbereid en daar moest ik van kokhalzenhij is zo'n retard
Bedankt voor deze ondersteunende woorden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om je dromen waar te maken.
Docentenopleiding of een opleiding in het algemeen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis meeals ik die opleiding zie heb ik spijt dat ik dat nooit heb gedaan
Ja man.quote:
Vmbo is echt beste ooit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Allure_ het volgende:
Lesgeven op een vmbo school lijkt me super grappig
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
nee, maar was op een feestje. Hij zo 'luurtje liefje kom eens kijken' dus ik kijken op de wc, staat ie met z'n piemel te zwaaien terwijl ie aan het plassen is
ik was er niet op voorbereid en daar moest ik van kokhalzenhij is zo'n retard
padum tsjquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt voor deze ondersteunende woorden.
[..]
Docentenopleiding of een opleiding in het algemeen?huhuhuh kusje
[..]
Ja man.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
padum tsj
docenten opleiding natuurlijk. Al die lekkere gekke meidjes plezieren op kamphuhuhuhu
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
padum tsj
docenten opleiding natuurlijk. Al die lekkere gekke meidjes plezieren op kamphuhuhuhu
HALLO laat dat gewoon niet aan mij zien, SHIT. ik laat hem toch ook niet mijn drol zienquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helikopteren
Maar wel aparte aanvraag van hemen beetje overdreven dat je daar al vies van bent
als het nou om poepen ging, OK.. maar nee, beetje pis
Die kat rolt gewoon in pis en aangekoekte zaad in die badkamer en die gaat daarna op borden liggen waar jij van af eet he
Hehehehe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HALLO laat dat gewoon niet aan mij zien, SHIT. ik laat hem toch ook niet mijn drol zien
Nee, er mag niet gepist of gesext worden in onze douche. Ook niet in de woonkamer e.d.. Dus kan neit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk oprecht wel dat jij een leuke docent zou zijn.
Ach ja mannen... belhamels zijn wequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
HALLO laat dat gewoon niet aan mij zien, SHIT. ik laat hem toch ook niet mijn drol zien
Nee, er mag niet gepist of gesext worden in onze douche. Ook niet in de woonkamer e.d.. Dus kan neit.
Hoe ze daar zo zit, met het slipje op d'r enkels. Vooral als ik haar een beetje ga plagen en shit.quote:
Ook echt je vriendin plagen wanneer ze zit te pissenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ze daar zo zit, met het slipje op d'r enkels. Vooral als ik haar een beetje ga plagen en shit.
Raar ventje ben je toch ook hequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe ze daar zo zit, met het slipje op d'r enkels. Vooral als ik haar een beetje ga plagen en shit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juist mi maaaang. Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden. Het is dat ik niet ging Googlen naar 'pissing women'.quote:
dat is gewoon de beeb die ontzettende winden laatquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Chloro, hoor jij ook al een paar dagen elke keer zo'n irritant geluid? Om het half uur ofzo, soort stoomboot
Ja het mag gewoon niet, want smerigquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Lief dat je dat zegt.. en ik denk dat ook, eerlijk gezegd.
[..]
Ach ja mannen... belhamels zijn we
Zjin daar regels voor?als je gewoon goed schoonmaakt/houd wats de probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |