Phew, toch nog enige haatquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef Chloroform het volgende:
Overigens wil ik Nootjes nog even haten vanwege zijn massage.
Fuck you.
Hahaha herkenbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dan gaan die klote katten in en uitlopen true story, m'n kater rent meestal gelijk naar binnen als ik zit te plassen, dan doe ik de deur niet helemaal dicht
Ja, intense haat ook.quote:
watquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind vrouwen die aan het plassen zijn altijd wel schattig.
Waarom?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind vrouwen die aan het plassen zijn altijd wel schattig.
Wist je dat dieren, en dan met name honden en katten, vaak de karikaturen van hun baasjes overnemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Allure_ het volgende:
Kat hier gaat gewoon uit de wcpot drinken, in de douche rollen als er net iemand uit komt. Smerig wild zwijn dat 't is
Jetstream, gvd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watzie altijd een paard voor me als ik die jetstream in het water hoor
Om de week mi mammiquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, intense haat ook.
Krijg je dat elke week ofzo?
Katten hebben geen baasjes hihihi so wispelturig lol xDquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wist je dat dieren, en dan met name honden en katten, vaak de karikaturen van hun baasjes overnemen.
Was laatst aan het kijken hoe mn bby aan het plassen was (geen idee waarom, I'm disgusting) maar dat vond ik zo ranzigquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
watzie altijd een paard voor me als ik die jetstream in het water hoor
Dat zal best, het is namelijk niet mijn kat:).quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wist je dat dieren, en dan met name honden en katten, vaak de karikaturen van hun baasjes overnemen.
Fuck you, wil dat ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om de week mi mammizo lekker, niet normaal.
Ook korte handmassage... HEY FAS HAHA KORTE HANDMASSAGE
Dat was de 1e keer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was laatst aan het kijken hoe mn bby aan het plassen was (geen idee waarom, I'm disgusting) maar dat vond ik zo ranzigwil nooit meer een willy aanraken
[..]
Dat zal best, het is namelijk niet mijn kat:).
Waarom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om de week mi mammizo lekker, niet normaal.
Ook korte handmassage... HEY FAS HAHA KORTE HANDMASSAGE
Oh! Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was laatst aan het kijken hoe mn bby aan het plassen was (geen idee waarom, I'm disgusting) maar dat vond ik zo ranzigwil nooit meer een willy aanraken
[..]
Dat zal best, het is namelijk niet mijn kat:).
Hahaaaaaaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fuck you, wil dat ook.
Vriendin van me werkt op een advocatenkantoor, daar komt ook elke week een masseuse langs. Echt zo jaloers.
waarom wat?quote:
Ja echt hoor. Heb verkeerde studiekeuze gemaakt. Docent worden, what was I thinking.quote:
Apartquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen idee. Het ziet er gewoon lief uit.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat was de 1e keer?pis altijd onder de douche.
Het is nog niet te laat om je dromen waar te maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Heb verkeerde studiekeuze gemaakt. Docent worden, what was I thinking._!
Niks mis meequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Heb verkeerde studiekeuze gemaakt. Docent worden, what was I thinking._!
wat voor vak¿ Handarbeid¿quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Helikopterenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mannen
nee, maar was op een feestje. Hij zo 'luurtje liefje kom eens kijken' dus ik kijken op de wc, staat ie met z'n piemel te zwaaien terwijl ie aan het plassen is
ik was er niet op voorbereid en daar moest ik van kokhalzenhij is zo'n retard
Bedankt voor deze ondersteunende woorden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is nog niet te laat om je dromen waar te maken.
Docentenopleiding of een opleiding in het algemeen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks mis meeals ik die opleiding zie heb ik spijt dat ik dat nooit heb gedaan
Ja man.quote:
Vmbo is echt beste ooit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef Allure_ het volgende:
Lesgeven op een vmbo school lijkt me super grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |