ow, vertel eensquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar.
Zei al eens eerder... tijdens seks zou ik nog poep eten (ok beetje overdreven) maar dan zitten er weinig remmen op.
5 dagen zoals in simsquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Get real, de eerste moet nog geboren worden man, hoe lang denk jij dat een zwangerschap duurt?
9 weken toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Get real, de eerste moet nog geboren worden man, hoe lang denk jij dat een zwangerschap duurt?
wat wat watquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
zo herkenbaar.
Zei al eens eerder... tijdens seks zou ik nog poep eten (ok beetje overdreven) maar dan zitten er weinig remmen op.
week of 4quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Pls, alsof ik dat allemaal bij houd, maar ik dacht dat je al een kind had, SORRY DAT IK INTERESSE TOON.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
dan is het de groote van de penis van 2nuttzquote:
wtf is jouw probleem.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
ppl ik word een beetje cray van die guyhele tijd nee moet anders
doe dan zelf gvd
quote:
Wat? is gewoon zo.. ik ben best een mietje wat betreft hygiene. Maar tijdens seks is dat gedeelte van mijn hersenen gewoon limited versionquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
doe dan zelf gvd
das de vriendin van zoskquote:
quote:
quote:
Fuck.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het de groote van de penis van 2nuttz
leg hem soms nog wel in coeveusequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het de groote van de penis van 2nuttz
quote:
Nu nog steeds wel eens toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha zo zat ik er vroeger ook bij.
hahahahquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
doe dan zelf gvd
"Jouw tijd is geweest, vriendquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
maar in mijn tijd deden we de kastjes er gewoon klakkeloos in
ja nu niet meer want gaat gelijk in de factuur
:s :s wow echt :s
ja echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |