quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
dat is gewoon de beeb die ontzettende winden laat
Ehm, nee, maar zal er eens op letten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef L0t.. het volgende:
Chloro, hoor jij ook al een paar dagen elke keer zo'n irritant geluid? Om het half uur ofzo, soort stoomboot
Hahaha gvdquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja het mag gewoon niet, want smerig. Op de bank in de woonkamer is al gepist, gekotst en geneukt. Toen hebben we m met veel moeite weer helemaal gereinigd, dus nu houden we dat ookzo:')
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gvd, wat een retardopmerking. En toch lachen, he.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
idd. alleen tijdens de seks neitquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha gvd![]()
had neit verwacht dat jij zo hygienisch verantwoord was!!
Ik heb belangrijke dingen gedaan zoals mijn afzuigkap schoonmaken en alle tegeltjes in het toilet met chloor poetsen, essentiële voorbereiding op de bevalling.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:47 schreef Allure_ het volgende:
lot heb je je puf oefeningen wel gedaan vandaag? straks beval je vannacht, bende weer nergens op voorbereidhuphup geen tijd om te fokken
Kun je Chloroform ook gelijk even poetsen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb belangrijke dingen gedaan zoals mijn afzuigkap schoonmaken en alle tegeltjes in het toilet met chloor poetsen, essentiële voorbereiding op de bevalling.
girl toiletquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Gridlok het volgende:
Waarop heb je trouwens gesearched wise?
inb4 'een baby'quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gefeliciteeeerd! Weet je al wat je gaat krijgen?
quote:
Hoofdpijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ff schoonspuitenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kun je Chloroform ook gelijk even poetsen?
okquote:
Tweeling deze keer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou grappig zijn wel. Kom je in het ziekenhuis, die mensen schrikken zich kapot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |