quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:25 schreef Chloroform het volgende:
OMG
Avan Jogia (pedo crush) is gewoon een jonge versie van Diego Boneta.
Alweer dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Mooi moment dit.
Welkom op FOK!
Ja kijk het is dat ik nu overdag nog minder te doen heb dan normaal op school al.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goh nee als je met wd 95000 fucking posts heb... en je ook nog enigzins een sociaal leven hebt..
Wat 'alweer'. Is een tijdje geleden al sinds ik publiekelijk op Avan heb zitten geilen, doe niet zo.quote:
Oh het kan nog erger?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:26 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
[..]
Ja kijk het is dat ik nu overdag nog minder te doen heb dan normaal op school al.
Bedoelde gewoon hem hè, niet dat jij erop geilt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat 'alweer'. Is een tijdje geleden al sinds ik publiekelijk op Avan heb zitten geilen, doe niet zo.
Doet het niet, Fassie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zwijmel zwijmel. Die linkse dan, he.
Werkt niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:28 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Zwijmel zwijmel. Die linkse dan, he.
Oh iddquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:28 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
[..]
Nee, lees eens goed hobo.
Die met die headset? :squote:Op woensdag 27 maart 2013 14:29 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
[ afbeelding ]
zou x infinity
quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:29 schreef Zosk het volgende:
Ook pas vijf keer gezegd of zo, maakt niet uit.
Wats mis met hem?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon hem hè, niet dat jij erop geilt.![]()
Dat moet je gewoon lekker blijven doen, zoveel als je wilt.
De stand van haar mond doet mij aan tammie denkenquote:
Zij is nog steeds mooi <3quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:29 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
[ afbeelding ]
zou x infinity
Iemand gezien? moeite waard?quote:A Good Year is de tweede samenwerking tussen Russell Crowe en Ridley Scott. In tegenstelling tot wat je van ze gewend bent, zit deze film vol slapstick en romantiek. Om 20.30 uur op RTL8.
Oh?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De stand van haar mond doet mij aan tammie denken
Stijve tepel? :$quote:
Je hebt het over rechts neem ik aan?quote:
quote:
Is die man Moby?quote:
Ja, lekker, he.quote:
Ik zou dit niet pikken, Tli.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De stand van haar mond doet mij aan tammie denken
Ja.quote:
Nee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt het over rechts neem ik aan?
Waarom? ik bedoel waarom staan zij samen op een foto?quote:
Ja, krijg er ook beetje stijve tepel van.quote:
Dat is Tammi zonder e en in dat geval oneens.quote:
quote:
quote:
Feestje voor een van z'n albums.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom? ik bedoel waarom staan zij samen op een foto?
Werken op werk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:34 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
die nieuwe guy die hier werkt zet me gewoon aan het werkmoet zijn keuken gaan maken en zo donder op gek
donder jij eens op gek klote wolvendagenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:34 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
die nieuwe guy die hier werkt zet me gewoon aan het werkmoet zijn keuken gaan maken en zo donder op gek
Miss moet je even wijdbeens op z'n bureau gaan leggen. Gaat ie het wel zelf doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:34 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |