Zou heel goed dit onwaarschijnlijk geniale pak kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat nu iemand in pak?kan niet echt zijn
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C'mon son, Bokoesam.
Oh, ga jij ook nog bijdehand doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komen die tussen gtst of zo? Volgens mij heb ik geen van gezien. :$
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C'mon son, Bokoesam.
Heb me ziek gelachen om die afleveringquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chill, nieuwe(re) afleveringen. Bazenvlogprogrammadingiets
.
Seems legitquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Stelletje racisten :)
Ga later een paar afleveringen kijken als ik skaffa benquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb me ziek gelachen om die aflevering.
pak het zelf wel, jij bent zo heet dat het gelijk smelt xDquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wil ook een beetje frozen yoghurt van my
Hahah okquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
pak het zelf wel, jij bent zo heet dat het gelijk smelt xD
quote:
WAAAAAAAAAAHAHAAAATquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:35 schreef krioro het volgende:
dWc, die vid/track![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bokoesam >
Donny dat is Don Jones, anaal zonder condooms, ik eet de beat op, als een doosje bonbons.
Snap sowieso niet waarom je voor die crimineel gaat terwijl Krio een veel betere optie is, bad boy mét intellectquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAHAHAAAAT. Krio stijgt zo naar de 1e plek
.
=$quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAHAHAAAAT. Krio stijgt zo naar de 1e plek
.
=$quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je voor die crimineel gaat terwijl Krio een veel betere optie is, bad boy mét intellect.
Snap ook niet waarom ik de hele week aan zijn piemel moet denken. Maar ik blijf sterk thank u based godquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom je voor die crimineel gaat terwijl Krio een veel betere optie is, bad boy mét intellect.
Hoe groot is zijn penis in centimeters (lengte + breedte) (no homo)?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik de hele week aan zijn piemel moet denken. Maar ik blijf sterk thank u based god
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh my God Based God, you can fuck my bitch Based God, you swag to the maximum, swag on a hunnid thousand, a hunnid trillion, oh God damn Based God.
Hopped up in my car (swag!) then I drop my roof (woo!)
Wet like wonton soup. That's just how I do (swag!)
Then I park my car, then I fuck your bitch
Eat that wonton soup, wet like wonton soup
fuck, lyrics van de eeuw..echt...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh my God Based God, you can fuck my bitch Based God, you swag to the maximum, swag on a hunnid thousand, a hunnid trillion, oh God damn Based God.
Hopped up in my car (swag!) then I drop my roof (woo!)
Wet like wonton soup. That's just how I do (swag!)
Then I park my car, then I fuck your bitch
Eat that wonton soup, wet like wonton soup
Wat is de boodschap?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Stelletje racisten :)
Hahaha doe dezequote:
Bovengemiddeld lang en breedte normaal. Zal volgende keer even opmetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe groot is zijn penis in centimeters (lengte + breedte) (no homo)?
Jouw poesje is dus ook bovengemiddeld langquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bovengemiddeld lang en breedte normaal. Zal volgende keer even opmeten. Gewoon geschapen voor mijn poesje, lijkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |