Waar gaat dit over? I feel like I can relate to thisquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
rokah is sooooooooooo telefoneren aan du kassa
quote:
Ja maar ik zie atm alleen die met die bbsletjes op dat bankje neukgeitquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar zijn toch meerdere reclames van stomme koei
Jij moet je bek houden met je wanstaltige muziek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? I feel like I can relate to this.
[..]!
Ik ben serieus meer gaan roken van die reclames.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
rokah is sooooooooooo telefoneren aan du kassa
ken d'r niks aan doen meid, bel de kindertelefoonquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik zie atm alleen die met die bbsletjes op dat bankje neukgeit
50 Tyson > Bokoesam (srs).quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij moet je bek houden met je wanstaltige muziek.
Gaat ie downie rap luisteren. Alleen bokoesam mag je luisteren op dat level
.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
50 Tyson > Bokoesam (srs).
Sterker nog, Riff Raff, Lil B, Soulja Boy > Bokoesam.
Ik steek er zo ook nog maar 1 op aahaha. Ben niet te houweequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben serieus meer gaan roken van die reclames.
ik steek er zo 1 in mijn kont en rook hem anaal op xDquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik steek er zo ook nog maar 1 op aahaha. Ben niet te houwee
Komen die tussen gtst of zo? Volgens mij heb ik geen van gezien. :$quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, daar zijn toch meerdere reclames van stomme koei
Zou heel goed dit onwaarschijnlijk geniale pak kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat nu iemand in pak?kan niet echt zijn
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C'mon son, Bokoesam.
Oh, ga jij ook nog bijdehand doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Komen die tussen gtst of zo? Volgens mij heb ik geen van gezien. :$
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
C'mon son, Bokoesam.
Heb me ziek gelachen om die afleveringquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chill, nieuwe(re) afleveringen. Bazenvlogprogrammadingiets
.
Seems legitquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Stelletje racisten :)
Ga later een paar afleveringen kijken als ik skaffa benquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb me ziek gelachen om die aflevering.
pak het zelf wel, jij bent zo heet dat het gelijk smelt xDquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wil ook een beetje frozen yoghurt van my
Hahah okquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
pak het zelf wel, jij bent zo heet dat het gelijk smelt xD
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |