Ik typte eerst KOEVEUZE hahahaha shitquote:
buikpijn van t lachen, tranen in mn ogenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik typte eerst KOEVEUZE hahahaha shit
Ik voel mij nog erg jong.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jezus, ben je daar niet een beetje te oud voor.
Bij jullie toch? misschien zit ie al jaren in de branche?quote:
wacht wat? welke lijst :squote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
buikpijn van t lachen, tranen in mn ogen
add die aan de lijst
Dat is dwc toch?quote:
Ja maar hij is echt kneiter bijdehand. Alles weet ie 10x beter maar als ik zeg doe het dan zelf ist neee joh.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij jullie toch? misschien zit ie al jaren in de branche?
nou de lkkre lange lokken van jou magge dr ook wel wezen ahahquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Exotisch doet het meestal wel goed ja
Ik hoorde dat in die tak inderdaad bijna alleen maar zulke mensen zitten. Pas je prima bij, meidjequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar hij is echt kneiter bijdehand. Alles weet ie 10x beter maar als ik zeg doe het dan zelf ist neee joh.![]()
Switching van profiel.
die " ahah " vernaait het dan weerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nou de lkkre lange lokken van jou magge dr ook wel wezen ahah
Als ik jou was zou ik echt niet twijfelen. Ws gewoon van opwinding die 'ahah'.quote:
Ja maar deze zijn nog ergerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat in die tak inderdaad bijna alleen maar zulke mensen zitten. Pas je prima bij, meidje
quote:
thanks bro, mijn self-esteem regenereert weer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik echt niet twijfelen. Ws gewoon van opwinding die 'ahah'.
Awww kijk die kleine heeft een klein hartjes moedervlekje op zijn borstquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wie is wie? Aan zijn plasser te zien zal ik wel links zijn.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
thanks bro, mijn self-esteem regenereert weer.
Moest ook lachen om mezelf omdat het zo dom wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gvd, wat een retardopmerking. En toch lachen, he.![]()
Wel uit de wind?quote:
High as a kitequote:
Miereneukerquote:
Homoquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Gorzalka het volgende:
Nieuwe albumpje van Justin Timberlake is wel lekker (no homo).
Trekken hehehequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeie, line-up was godse harddd
[..]
Gelukkig wel, de wind die erbij zit is niet te trekken.
Totaal niet verrassend ditquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben wel van het openbaar masturberen ja.
quote:
Gelukkig zeg ik niet zulke dingen.quote:
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :squote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zeg ik niet zulke dingen.
dwc streek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :s
Ik wou het niet zeggen, maar idd zegquote:
wel haar lengtequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niet verrassend dit
Deze is voor 4ebe
[ afbeelding ]
Integendeel, ik gun jou juist extra shine. Immers, ik neem aan dat je zulke dingen met het volle verstand zegt en er derhalve ook volledig achter staatquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :s
Helemaal juist, alleen vergat je de letters tussen de haakjes mee te kopieeren haahahha gekke jongen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Integendeel, ik gun jou juist extra shine. Immers, ik neem aan dat je zulke dingen met het volle verstand zegt en er derhalve ook volledig achter staat.
Brennevinandcigarettesquote:
quote:
haha oeps :pquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal juist, alleen vergat je de letters tussen de haakjes mee te kopieeren haahahha gekke jongen.
quote:
Je bent zelf een leuke sitequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
http://www.jebentzelfeen.nl/rotte%20hangjas
leuke site
Dank je manquote:
Zou graag eens worden aangereden door de bagagekar die Vas achter zich heeft hangen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
Zwaargewonde KLM'er overleden!! death by bagagecar
hjbquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef PittoreskDorpje het volgende:
[..]
My Daughter is Fucking Blackzilla #3
Beter dan deel 1. Einde is wel onverwachts. Ok gr gr
Is die beter dan Salo?quote:
Zeker zo een gekke krakerflick.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zeker zo een gekke krakerflick.
Gaat 'ie met Vas doen.quote:A high-school girl is kidnapped by gang lords and held captive for several months. Over this time, she repeatedly beaten, raped, and tortured.
Vooruit.quote:
Dag loserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dag loser!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat nu iemand in pak?quote:
Volgensmij is het echt, zal me niks verbazen ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat nu iemand in pak?kan niet echt zijn
Ja maar die benen lijken me te lang.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is het echt, zal me niks verbazen ook
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgensmij is het echt, zal me niks verbazen ook
*gorillaquote:
Twijfelachtig. In jouw geval zou het echter zomaar kunnen kloppenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je wel tof lopen doen maar die apen zijn slimmer dan jij.
quote:Patterson, who studied psychology, taught Koko to sign more than 1,000 words. The 37-year-old Koko also understands approximately 2,000 words of spoken English, and has a tested IQ of between 70 and 95, slightly below the average human intelligence of 100.
Neequote:
Zeg me dat dit tijdelijk is zoals Ally dat ook 's had?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vas¿ fas¿quote:
In het vervolg duid ik stupiditeit aan op de schaal van Vas.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Twijfelachtig. In jouw geval zou het echter zomaar kunnen kloppen!
[..]
Ja. Lange benen en net iets te humanlikequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wist pas bij de val zeker dat het iemand in een pak was, leek me al sterk dat dit kon
.
-edit- ironisch genoeg las ik verkeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het vervolg duid ik stupiditeit aan op de schaal van Vas.
0 Is een zwaar verstandelijk gehandicapte en 10 is het IQ van een amoebe.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef krioro het volgende:
Aiiiii die nieuwe sigarettenmeid is wel spang.
Que?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef krioro het volgende:
Aiiiii die nieuwe sigarettenmeid is wel spang.
Oh, maar dat zijn meiden, niet een meidquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
rokah is sooooooooooo telefoneren aan du kassa
Ja, daar zijn toch meerdere reclames van stomme koeiquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Tenminste, ik zie altijd die bbsletjes op dat bankje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |