Wel uit de wind?quote:
High as a kitequote:
Miereneukerquote:
Homoquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:20 schreef Gorzalka het volgende:
Nieuwe albumpje van Justin Timberlake is wel lekker (no homo).
Trekken hehehequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Boeie, line-up was godse harddd
[..]
Gelukkig wel, de wind die erbij zit is niet te trekken.
Totaal niet verrassend ditquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben wel van het openbaar masturberen ja.
quote:
Gelukkig zeg ik niet zulke dingen.quote:
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :squote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig zeg ik niet zulke dingen.
dwc streek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :s
Ik wou het niet zeggen, maar idd zegquote:
wel haar lengtequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niet verrassend dit
Deze is voor 4ebe
[ afbeelding ]
Integendeel, ik gun jou juist extra shine. Immers, ik neem aan dat je zulke dingen met het volle verstand zegt en er derhalve ook volledig achter staatquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat wil je mij er nou weer bij naaien en de aandacht van jezelf afwenden dan? laag hoor :s
Helemaal juist, alleen vergat je de letters tussen de haakjes mee te kopieeren haahahha gekke jongen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Integendeel, ik gun jou juist extra shine. Immers, ik neem aan dat je zulke dingen met het volle verstand zegt en er derhalve ook volledig achter staat.
Brennevinandcigarettesquote:
quote:
haha oeps :pquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal juist, alleen vergat je de letters tussen de haakjes mee te kopieeren haahahha gekke jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |