Fuck.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het de groote van de penis van 2nuttz
leg hem soms nog wel in coeveusequote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
dan is het de groote van de penis van 2nuttz
quote:
Nu nog steeds wel eens toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:57 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha zo zat ik er vroeger ook bij.
hahahahquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
ppl ik word een beetje cray van die guyhele tijd nee moet anders
doe dan zelf gvd
"Jouw tijd is geweest, vriendquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:55 schreef Brennevinandcigarettes. het volgende:
maar in mijn tijd deden we de kastjes er gewoon klakkeloos in
ja nu niet meer want gaat gelijk in de factuur
:s :s wow echt :s
ja echt
Ik typte eerst KOEVEUZE hahahaha shitquote:
buikpijn van t lachen, tranen in mn ogenquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik typte eerst KOEVEUZE hahahaha shit
Ik voel mij nog erg jong.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
jezus, ben je daar niet een beetje te oud voor.
Bij jullie toch? misschien zit ie al jaren in de branche?quote:
wacht wat? welke lijst :squote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
buikpijn van t lachen, tranen in mn ogen
add die aan de lijst
Dat is dwc toch?quote:
Ja maar hij is echt kneiter bijdehand. Alles weet ie 10x beter maar als ik zeg doe het dan zelf ist neee joh.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij jullie toch? misschien zit ie al jaren in de branche?
nou de lkkre lange lokken van jou magge dr ook wel wezen ahahquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Exotisch doet het meestal wel goed ja
Ik hoorde dat in die tak inderdaad bijna alleen maar zulke mensen zitten. Pas je prima bij, meidjequote:Op woensdag 27 maart 2013 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar hij is echt kneiter bijdehand. Alles weet ie 10x beter maar als ik zeg doe het dan zelf ist neee joh.![]()
Switching van profiel.
die " ahah " vernaait het dan weerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nou de lkkre lange lokken van jou magge dr ook wel wezen ahah
Als ik jou was zou ik echt niet twijfelen. Ws gewoon van opwinding die 'ahah'.quote:
Ja maar deze zijn nog ergerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat in die tak inderdaad bijna alleen maar zulke mensen zitten. Pas je prima bij, meidje
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |