Hahaha geweldig verhaal weer! Uiteindelijk nog een tweede date gehad?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Het wordt een beetje eentonig, maar ook DAT heb ik al eens meegemaakt.
R&P / Daten, hoe moet dat?
Ik ben de kerel over wie ze het heeft in dit topic. Wist ook niet dat ze op fok zat.Nadat ze mijn reactie las (en fotoboek zag) smste ze dat ze zich kapotschaamde, gna gna gna.
edit: en natuurlijk dat date-verslag in het volleybal-clubblad waar ik laatst over vertelde.
Ja, ben daarna nog een keer naar haar toe gegaan. Leuke vrouw, erg grappig. Maar het viel me wel een beetje zwaar (nadien) dat ze twee kinderen had. Heb ze toen ook ontmoet, zij me nog waarschuwen dat ze heftig konden reageren op een andere man dan hun vader....nou die oudste rende meteen met een puzzle op me af. Zag in mij (dankzij mijn toen nog babyfacequote:Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Linguine het volgende:
[..]
Hahaha geweldig verhaal weer! Uiteindelijk nog een tweede date gehad?
Wanneer breng jij een verhalenbundel uit met meer van dit soort anekdotes? Ik zou er zo 24,95 voor neertellen
Hebben we dit verhaal eigenlijk nooit verteld?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Joysa het volgende:
Silenus heeft ook een mooi verhaal over een fiets.
Neequote:Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hebben we dit verhaal eigenlijk nooit verteld?
Nouja, dan nu: na carnaval ging ik frietjes eten bij ons aller Joysa. Toen hebben we gezellig All you need is love gekeken en daarna nam ik weer de trein (in mijn paarse trainingpak, nooit zo slechtgekleed op 'date' gegaan) naar huis.
Ik fietsen op de fiets van Joysa, zij achter...Op een gegeven moment gingen we een beetje helling af en vlogen we echt met een rotvaart op een drempel. Achterwiel volledig dubbelgeklapt.
Sorry daarvoor nog trouwens Joysa. Is ie weer gemaakt?
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Zo heb ik ooit een date gehad met een goed uitziend meisje. Totaal geen klik. Ze heeft niet 1x gelachen in 2 uur tijd. Niks gevraagd, niks gezegd. Niks spontaan. Echt een anti-krea. Hele tijd sjacho op haar telefoon kijken.
Dus we nemen afscheid, ik loop naar huis met het idee van eens maar nooit weer. Zou nog liever een bus koppen. Dacht dat zij er minimaal net zo'n kutgevoel over had.
Krijg ik een sms dat ze het super vond, mij geweldig (uiteraard) en dat ze niet kon wachten op de volgende date..
Dus. Toen heb ik toegezegd (), exact dezelfde date gehad. Super sjacho, niet lachen, geen klik. Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Lopen we samen naar huis drukt ze me ergens tegen een muurtje en begint me te zoenen....als een goudvis.
Toen toch maar afgekapt. Kreeg weinig begrip, want we waren zo'n leuk stelletje..
Dat was mijn eerste datesite ervaring.
Bizarquote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Zo heb ik ooit een date gehad met een goed uitziend meisje. Totaal geen klik. Ze heeft niet 1x gelachen in 2 uur tijd. Niks gevraagd, niks gezegd. Niks spontaan. Echt een anti-krea. Hele tijd sjacho op haar telefoon kijken.
Dus we nemen afscheid, ik loop naar huis met het idee van eens maar nooit weer. Zou nog liever een bus koppen. Dacht dat zij er minimaal net zo'n kutgevoel over had.
Krijg ik een sms dat ze het super vond, mij geweldig (uiteraard) en dat ze niet kon wachten op de volgende date..
Dus. Toen heb ik toegezegd (), exact dezelfde date gehad. Super sjacho, niet lachen, geen klik. Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Lopen we samen naar huis drukt ze me ergens tegen een muurtje en begint me te zoenen....als een goudvis.
Toen toch maar afgekapt. Kreeg weinig begrip, want we waren zo'n leuk stelletje..
Ze woont hier om de hoek. Kom der regelmatig tegen in de appie. Gezellig.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Woont niet toevallig in Leiden?! Precies het zelfde meegemaakt, geweldig!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
sounds like she just wanted the Dquote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
De neuk?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Weird. Ik zou zeggen dat ze superverlegen is. Of supervreemd.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet isquote:Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Andromache het volgende:
geen specifieke reden. wil niet meer. alhoewel hij het er eerst op gooide dat het te maken had met dat ik uit het noorden weg wil. vervolgens in hetzelfde smsje 'nee doe maar helemaal niet meer'. que?
Is woord voor woord waarheid. Voor de verandering.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef dawg het volgende:
dat verhaal geloven.
wel leuk verhaal, dat wel.
Geldt voor vrouwen ook hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet is
Hoop dat hetzelfde voor vrouwen geldt overigens
Ze is je afhoudende houding zatquote:Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Damn, eerst een meid die heel erg enthousiast tegen mij begint te whatsappen, houd ik de boot af. Nu begin ik wel erg van d'r gecharmeerd te worden (aankomende week date), laat ze zelf veel minder horen opeens. Ik snap er soms niks van.
Zolang er nog niet gedate is, wil ik niet iemand die me bestookt met van alles. Gewoon gezellig is meer dan genoegquote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
Semi ongeinteresseerde mannen zijn interessanter.
quote:
Of ze heeft het gewoon druk op dit moment (wat ze eigenlijk wel aangaf). Maar ben eigenlijk altijd bang dat dit een smoesje is om me af te wimpelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:30 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
[..]
Of ze heeft het gewoon druk op dit moment (wat ze eigenlijk wel aangaf). Maar ben eigenlijk altijd bang dat dit een smoesje is om me af te wimpelen.
please respondquote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.
Dan moet ze wel. Succes.
Dat zal vast werken, zal het gelijk doen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.
Dan moet ze wel. Succes.
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiestenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geldt voor vrouwen ook hoor
Ik twijfel er juist aan of mannen het wel hebben...
Maar ja, volgens Passenger en De Dijk wel dus
Challenge accepted...quote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiesten
Heb het een vrouw nog nooit horen zingen....
Geloof mij maar op m'n blauwe ogenquote:Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiesten
Heb het een vrouw nog nooit horen zingen....
En? Are you?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, ik heb ook weinig foto's van mezelf... 1 dame reageerde meteen: Hoezo? Ben je onzeker?
Ik heb dat met kind ipv exquote:Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef habitue het volgende:
Wilde wat leuke foto's van mezelf zoeken. Ik haat op de foto gaan, en 90% waar ik wel sta is met mijn ex.De andere 10% is niet leuk
![]()
FUUUUU
Maw: ze wil je niet zienquote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Capstan het volgende:
Ik begin mijn 'leuke' Paiq-contact toch een beetje moe te worden. Ze komt alleen nog maar één minuutje per dag online om te zeggen dat ze niet zo van het snelle afspreken is, maar daar blijft het dus bij...verder gebeurt er ook niets
Tja, zó kom je natuurlijk alsnog niets aan de weet, mens
Ach, aangezien je discussies met vrouwen altijd verliest, zullen ze wel gelijk hebbenquote:
Friendszone brahquote:Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Capstan het volgende:
Ik begin mijn 'leuke' Paiq-contact toch een beetje moe te worden. Ze komt alleen nog maar één minuutje per dag online om te zeggen dat ze niet zo van het snelle afspreken is, maar daar blijft het dus bij...verder gebeurt er ook niets
Tja, zó kom je natuurlijk alsnog niets aan de weet, mens
Die kan ze nooit spreken in die luttele secondes die ze per dag online isquote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Wie weet hoeveel contacten ze heeft..
S95quote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Paiq, wordt dat uberhaupt nog gebruikt. Haast antiek.
Heb inmiddels succes, ze wilde altijd al een stalker hebben.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan moet ze wel. Succes.
Bwah, de rest werkt ook niet...dan maar iets dat gratis niet werktquote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Paiq, wordt dat uberhaupt nog gebruikt. Haast antiek.
Paiq werkt ook maar half, plus teveel kansloze rukkers dus wat sturen zit er 99% van de tijd ook niet inquote:Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Bwah, de rest werkt ook niet...dan maar iets dat gratis niet werkt
Het kan soms ook handig zijn als de vrouwen juist niets voor te selecteren hebbenquote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Sannne het volgende:
Ik kende paiq niet eens.. Zat op knuz enzo. Maar vind paiq niet heel fijn werken.. maak liever een voorselectie
Dat is toch het hele idee ervanquote:Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Sannne het volgende:
Ik kende paiq niet eens.. Zat op knuz enzo. Maar vind paiq niet heel fijn werken.. maak liever een voorselectie
Hij is wel leuk.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat het locatie balkje helemaal vol is. En de betreffende persoon in Gouda woont. Want dat is wel echt om de hoek ja.
Uhuquote:
Dat is wel zo ja.. Soms kijk ik in de supermarkt of op straat weleens naar mannen, zitten soms hele leuke tussen. Maar als ik dan goed naar het gezicht kijk denk ik, daar had ik de foto meteen van weggeklikt.. Toch een superleuke uitstraling, leuke kleding.. Dat zie je echt pas in het echt.. Dus wat dat betreft is paiq wel beter ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uhu
Wellicht dat er toch iemand tussen zit die je anders bij voorbaat al zou hebben afgeschreven. Kan ook natuurlijk.
Ghehe, dit is een mooie (al vergeet je een 1 voor of een 0 na de "2" te typen).quote:Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had paar dagen terug een one liner ontvangen en 2 foto bewonderaars ofzo....
Te lui om er iets mee te doen
Waarom is ie mooi?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ghehe, dit is een mooie (al vergeet je een 1 voor of een 0 na de "2" te typen).
Krijg af en toe ook nog wel eens een mailtje maar om nou te zeggen dat paiq ooit tot iets heeft geleid.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had paar dagen terug een one liner ontvangen en 2 foto bewonderaars ofzo....
Te lui om er iets mee te doen
Dat sowieso.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja.. Soms kijk ik in de supermarkt of op straat weleens naar mannen, zitten soms hele leuke tussen. Maar als ik dan goed naar het gezicht kijk denk ik, daar had ik de foto meteen van weggeklikt.. Toch een superleuke uitstraling, leuke kleding.. Dat zie je echt pas in het echt.. Dus wat dat betreft is paiq wel beter ja.
je bent niet over je auto begonnen toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg af en toe ook nog wel eens een mailtje maar om nou te zeggen dat paiq ooit tot iets heeft geleid.
Zal ook deels liggen aan dat 90% erop totaal niet boeiend is.
[..]
Dat sowieso.
Paiq is alleen wel een beetje kapsones krijg ik het idee, in iedegeval van wat ik er op heb gemerkt vroeger
Of ik was gewoon niet boeiend, dat zal het eerder zijn denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Ik heb een vooroordeel over vrouwen voor wie dat opgaatquote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, op paiq ben ik gewoon open. Sowieso zijn van die stomme spelletjes voor mij een dikke -1 en ik merk dat dat ook voor veel vrouwen geldt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb een vooroordeel over vrouwen voor wie dat opgaat![]()
Semi ongeïnteresseerd werkt bij mij voor geen meter, wil ik iemand leuk gaan vinden, moet ik echt meegezogen worden in een spiraal van wederzijdse interesse en elkaar willen leren kennen... Anders denk ik al snel, "Meeeeh, weet je, met mijn vrienden is het leuker!"
En als de man nou precies het zelfde denkt ? Dat de vrouw wel eens meer moeite mag doen ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:14 schreef Sannne het volgende:
Ongeinteresseerde mannen zijn bij mij ook snel exit. Ben juist meer van het ouderwetse, de man moet vechten voor de vrouw![]()
Nu kun je dat ruim zien hoor, maar een beetje moeite doen mag best.
Dat kan toch? Ik doe ook moeite.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
En als de man nou precies het zelfde denkt ? Dat de vrouw wel eens meer moeite mag doen ?
Ik ben het helemaal mee je eens! Dat quasi nonchalante gedoe van die semi-geinteresseerde mannen komt me op een gegeven moment echt mijn strot uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:14 schreef Sannne het volgende:
Ongeinteresseerde mannen zijn bij mij ook snel exit. Ben juist meer van het ouderwetse, de man moet vechten voor de vrouw![]()
Nu kun je dat ruim zien hoor, maar een beetje moeite doen mag best.
Wat is het dan met het idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echtquote:
Gewoon ouderwets het hof maken. Vrouw mee uit vragen, bloemetje, gewoon aantonen dat je wilt. Die dingen triggeren mij. Zo raar is dat toch nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het dan met heel dat idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echt
You and me, grote eik, zonsondergang.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is het dan met het idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echt
k houd sowieso niet van spelletjes spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:37 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ja, op paiq ben ik gewoon open. Sowieso zijn van die stomme spelletjes voor mij een dikke -1 en ik merk dat dat ook voor veel vrouwen geldt.
Een vrouw het hof maken is niet ouderwets, het is van alle tijden. Courtesy is contagious. Maar de rest er om heen, bloemetje of wat voor extra inzet dan ook, is gew bullshit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:23 schreef Sannne het volgende:
Gewoon ouderwets het hof maken. Vrouw mee uit vragen, bloemetje, gewoon aantonen dat je wilt. Zo raar is dat toch niet![]()
Oh, ik zeg ook niet dat ik dat doe. Ik merk alleen dat het beter werkt dan volenthousiast ergens induiken, wat ik normaal gesproken doe als ik iemand écht leuk vind.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb een vooroordeel over vrouwen voor wie dat opgaat![]()
Semi ongeïnteresseerd werkt bij mij voor geen meter, wil ik iemand leuk gaan vinden, moet ik echt meegezogen worden in een spiraal van wederzijdse interesse en elkaar willen leren kennen... Anders denk ik al snel, "Meeeeh, weet je, met mijn vrienden is het leuker!"
Op een eerste date, zeker via internet, zou ik dat echt nóóit doen. Bijna net zo afgezaagd als een doosje chocolade. Als ik ergens thuis zou komen voor een date, neem ik een fles wijn mee (en condooms).quote:
k zou me zelfs opgelaten voelen als iemand wat mee zou nemenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Op een eerste date, zeker via internet, zou ik dat echt nóóit doen. Bijna net zo afgezaagd als een doosje chocolade. Als ik ergens thuis zou komen voor een date, neem ik een fles wijn mee (en condooms).
ja maar dan is t ook al snel de eerste date niet meer hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Geen probleem met een fles wijn
Nouja tenminste als de date thuis is / plek waar je hem kan openen en opdrinken.. anders ben je de hele tijd zo aan het slepen met die fles
Ja ok, dat is normaal. Dat heet een relatie. Of vast dateding.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:43 schreef Sannne het volgende:
Een bloemetje op date 1 vind ik ook wel een beetje awkward.
Maar later in de dating-tijd zou ik dat super leuk vinden. Gewoon een gebaar. En extra inzet is echt onzin, het is alleen maar aantonen dat je het echt ziet zitten.
Onbaatzuchtige fellatio?quote:Op mijn beurt doe ik dat net zo goed, maar dan anders.
Kans is klein. Al ben ik wel eens op een eerste meet/date bij iemand thuis geweest.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:47 schreef Ynske het volgende:
ja maar dan is t ook al snel de eerste date niet meer he
althans nodig jij de eerste keer iemand al bij je thuis uit?
Of je vindt match 1 leuker maar dat is eigenlijk niet je type vent (meer een foute vent), dat kan ook nog. Maar goede beslissing als je het eigenlijk niet ziet zitten moet je ook niet op date gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Andromache het volgende:
ik heb besloten om de ingenieur (match nr 2 speeddaten) af te zeggen. ik merk dat ik best teleurgesteld ben over de havenmeester, dat het met hem niks werd. dus kennelijk vind ik dat type man leuker. idd niet eerlijk als ik hem dan toch date.
zo. maar weer eens op zoek naar mezelf. ik meld me later dit jaar wel weer.
Offline cheat..het is vaak gezegd al hier.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die kan ze nooit spreken in die luttele secondes die ze per dag online is
Laat ik het zo zeggen: ze wil in ieder geval niemand anders van Paiq zien
Toen ik een tijdje aan het daten was met een man gaf ik hem een goede fles whiskey. Heb hem ook een dagje mee uit genomen. Heb sushi gemaakt omdat dat zijn lievelingseten is (en ja, koken is vanzelfsprekend, maar sushi maken was nieuw voor mij).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee serieus. Wat doe jij als vrouw dan als extra'tje?
Ik kook graag voor vrouwen die op date komen. Is leuk en weet je meteen of ze een beetje culinair/bourgondisch zijn....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:55 schreef Sannne het volgende:
[..]
Toen ik een tijdje aan het daten was met een man gaf ik hem een goede fles whiskey. Heb hem ook een dagje mee uit genomen. Heb sushi gemaakt omdat dat zijn lievelingseten is (en ja, koken is vanzelfsprekend, maar sushi maken was nieuw voor mij).
En waarom diequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kook graag voor vrouwen die op date komen. Is leuk en weet je meteen of ze een beetje culinair/bourgondisch zijn....
Eensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:05 schreef Sannne het volgende:
[..]
En waarom diedan?
Ik vind het superleuk als mannen kunnen koken! Zeker als ze een beetje moeite doen, dat kan mij ook helemaal inpakken!
k vind dat echt sexyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:05 schreef Sannne het volgende:
[..]
En waarom diedan?
Ik vind het superleuk als mannen kunnen koken! Zeker als ze een beetje moeite doen, dat kan mij ook helemaal inpakken!
alleen als je t ook kunt en leuk vind hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hmmm ik ga 'koken' als Do invullen op Paiq
Dat is bij mij geheel afhankelijk van de man. Als het een lelijkerd is vind ik het hoogstens aardig van mquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:08 schreef Ynske het volgende:
k vind dat echt sexyals een man voor me wilt koken
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hmmm ik ga 'koken' als Do invullen op Paiq
als je iemand een lelijkerd vind, waarom date je dan met m?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is bij mij geheel afhankelijk van de man. Als het een lelijkerd is vind ik het hoogstens aardig van m
Jij zei niet "sexy als een man voor me wil koken op een date" dus had het even algemeen getrokkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Ynske het volgende:
als je iemand een lelijkerd vind, waarom date je dan met m?
Dat had ik met mn laatste date.. Die zag er op foto heel leuk uit maar in werkelijkheid was het toch wel wat andersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je iemand een lelijkerd vind, waarom date je dan met m?
wanneer kunnen we waar aanschuiven?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:11 schreef Kreator het volgende:
Nou, pak de boel maar in, check de files/laad je OV op..
Ik vind koken leuk en heb sinds deze week een splinternieuwe keuken. Italiaans en Hongaars zijn mijn favorieten (ben half Hongaar, dus opgegroeid met dat eten.)
Ik snap mensen (vooral mannen) niet zo die zeggen dat ze niet kunnen koken. Iedereen kan koken.
Had hij voor het gemakt z'n make up maar vergeten de 3e datequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zei niet "sexy als een man voor me wil koken op een date" dus had het even algemeen getrokken![]()
daarbij heb ik wel eens gehad dat ik een derde date had met iemand en hem toen ineens een stuk lelijker begon te vinden.
Na een derde date? Lag vast niet alleen aan zijn uiterlijk dan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zei niet "sexy als een man voor me wil koken op een date" dus had het even algemeen getrokken![]()
daarbij heb ik wel eens gehad dat ik een derde date had met iemand en hem toen ineens een stuk lelijker begon te vinden.
Was idd combi van ook gedrag. Maar het leek echt alsof ik of half blind was de eerste twee keer (en niet omdat ie zo geweldig was ofzo), want vond hem er echt letterlijk anders uit zien.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef eefje801 het volgende:
Na een derde date? Lag vast niet alleen aan zijn uiterlijk dan.
ja maar dan kom ik weer dat gebeurt je op de eerste datequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:13 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat had ik met mn laatste date.. Die zag er op foto heel leuk uit maar in werkelijkheid was het toch wel wat anders![]()
Nouja, daar kan ik wel doorheen kijken maar moest mn verwachtingen wel even bijstellen. Verder was er sowieso geen klik dus daar hoefde ik me niet druk om te maken..
okquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
Ik heb weleens thuis afgesproken als eerste date hoor..
Ik ook, maar dan had ik iemand al wel via Skype gezien en ergens buitenshuis elkaar even gesproken van te voren, op een neutrale plek.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
Ik heb weleens thuis afgesproken als eerste date hoor..
dan is t toch geen eerste ontmoeting meerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan had ik iemand al wel via Skype gezien en ergens buitenshuis elkaar even gesproken van te voren, op een neutrale plek.
Voor jou is het aanbellen en hup naar binnen? Ja, zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan is t toch geen eerste ontmoeting meer
voor mij is dat wat anders
nouja ik ontmoet iemand liever de eerste of eerste paar keer ergens in een kroegje, restaurant, cafeetje oid voordat ik hem meteen mn huis in haal of daarheen gaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Voor jou is het aanbellen en hup naar binnen? Ja, zo kun je het ook zienGaranties heb je nooit, maar op die manier vind ik het gewoon wat veiliger en kan ik een beetje peilen of ik zin heb om bij iemand thuis te zijn op een date.
Tja dat weet je vantevoren als een mannelijke collega even gezellig op bezoek gaat bij een vrouwelijke collega.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat had ik met een excollegakwam gewoon gezellig op bezoek maar had duidelijk andere intenties, dikke doeii
Zolang je je niet klem zuipt gebeurt er alleen wat je wil dat er gebeurt natuurlijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja ik ontmoet iemand liever de eerste of eerste paar keer ergens in een kroegje, restaurant, cafeetje oid voordat ik hem meteen mn huis in haal of daarheen ga
en dat dat geen garantie is, dat had ik met een excollegakwam gewoon gezellig op bezoek maar had duidelijk andere intenties, dikke doeii
nouja vind ik niet, k was ziek geweest, baan kwijt daardoor, hij kwam even bijkletsenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Tja dat weet je vantevoren als een mannelijke collega even gezellig op bezoek gaat bij een vrouwelijke collega.
nee, ook niet met t gezellige contact op de vloer, helemaal nietsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zolang je je niet klem zuipt gebeurt er alleen wat je wil dat er gebeurt natuurlijkMaar snap het wel.
Ha ha, beetje ongemakkelijk..had je eerder niks door gehad?
houd je van masseren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor het alweer, ik blijf single
Ik hou niet zo van koken
Ok dat maakt de situatie inderdaad wel anders.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja vind ik niet, k was ziek geweest, baan kwijt daardoor, hij kwam even bijkletsen
Ha ha jezus..lekker subtiel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ook niet met t gezellige contact op de vloer, helemaal niets
achteraf moet ik er nog vaak om lachen
zit iemand tegenover je aan de eetkamertafel gaat hij je ineens vertellen dat je tafel wel een ideale hoogte heeft![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvan moeten mannen wel begrijpen dat vragen om een massage niet gelijk staat aan seks
Kunnen ze dat niet in een curriculum opnemen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvan moeten mannen wel begrijpen dat vragen om een massage niet gelijk staat aan seks
Iedereen wil ze krijgen. Geven gaat wel een keer vervelen. Af en toe wel leuk om te doen om in de stemming te komen.quote:
Kom je nu mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
k wil ze ook wel geven hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iedereen wil ze krijgen. Geven gaat wel een keer vervelen. Af en toe wel leuk om te doen om in de stemming te komen.
Jawelquote:
Mijn nek is vrij matig. Daar mag alleen een professional aanzitten. Paar keer door een welwillende vrouw laten doen en daar werd het slechter van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil ze ook wel geven hoor
maar tis ook wel fijn als mn nek een en al spanning is om die spanning eraf gehaald te krijgen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn nek is vrij matig. Daar mag alleen een professional aanzitten. Paar keer door een welwillende vrouw laten doen en daar werd het slechter van..
Maar als je verliefd bent (of geil) is elke aanraking leuk, dus aan massage super.
Inderdaad. Heerlijk om te krijgen.. nouja van sommigen wat minderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
Iedereen wil ze krijgen. Geven gaat wel een keer vervelen. Af en toe wel leuk om te doen om in de stemming te komen.
Pfff. Is dit serieus ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Hmm misschien 'massage' ook als Do invullen op paiq, al ben ik wel bang dat ik dan als een vies mannetje over kom die meteen tot lichamelijk contact wil over gaan
Alle vrouwen zijn hetzelfde hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:
Pfff. Is dit serieus ja?.
Als 3 vrouwen zeggen dat ze het leuk vinden, ga jij je aanpassen?
Typisch fok-mannen.
Nou ja ik probeer iets op te steken van dit topicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pfff. Is dit serieus ja?.
Als 3 vrouwen zeggen dat ze het leuk vinden, ga jij je aanpassen?
Typisch fok-mannen.
k zou alleen dingen daarin zetten waar je zelf echt achterstaatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja ik probeer iets op te steken van dit topic
Mee eens, maar koken en massage geven vind ik beide wel leuk, dus nuttige tips.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou alleen dingen daarin zetten waar je zelf echt achterstaat
niets omdat vrouwen dat leuk vinden
k kan t wel, maar ik beleef er geen plezier aan, en al helemaal niet als ik voor mij alleen moet kokenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mee eens, maar koken en massage geven vind ik beide wel leuk, dus nuttige tips.
Wat dat koken betreft ging ik er vanuit dat iedereen dat wel kan, maar dat valt blijkbaar tegen?
Ik kan heel goed m'n eigen prakje maken, maar er is maar weinig wat ik aan een ander durf voor te schotelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat dat koken betreft ging ik er vanuit dat iedereen dat wel kan, maar dat valt blijkbaar tegen?
Als ik mijn ex vroeg water op te zetten kwam hij 3 keer de keuken uit...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mee eens, maar koken en massage geven vind ik beide wel leuk, dus nuttige tips.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Als ik mijn ex vroeg water op te zetten kwam hij 3 keer de keuken uit...
'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'
Dat was al te lastig
In je eentje eten is niet echt leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan t wel, maar ik beleef er geen plezier aan, en al helemaal niet als ik voor mij alleen moet koken
Het komt op mij heel onzeker over. "oh, vinden jullie dat leuk? Nou, ik ga het op mijn profiel zetten!"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja ik probeer iets op te steken van dit topic
Heb je geen SMART-doel voor m gesteld dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'
Dat was al te lastig
QFT.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt op mij heel onzeker over. "oh, vinden jullie dat leuk? Nou, ik ga het op mijn profiel zetten!"
"Dit ben ik, dit vind ik leuk: Wie past er bij mij?" komt veel leuker over.
Vind ik dan.
In je eentje koken en afwassen vind ik eigenlijk nog erger. De ander hoeft van mij niet te helpen, maar ff aanspraak hebben is wel prettig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In je eentje eten is niet echt leuk inderdaad.
mee eensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt op mij heel onzeker over. "oh, vinden jullie dat leuk? Nou, ik ga het op mijn profiel zetten!"
"Dit ben ik, dit vind ik leuk: Wie past er bij mij?" komt veel leuker over.
Vind ik dan.
Heb ik vooral met neuken. Dat is in je eentje toch een stuk minder leuk...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
In je eentje koken en afwassen vind ik eigenlijk nog erger. De ander hoeft van mij niet te helpen, maar ff aanspraak hebben is wel prettig.
Voor alledrie geldt (voor mij iig) dat het leuker is om er iemand bij te hebben.
Neuken dan maar?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef Kreator het volgende:
Heb ik vooral met neuken. Dat is in je eentje toch een stuk minder leuk...
Ja het is wel fijn om na je werk gezellig wat te praten te hebben tijdens het eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
In je eentje koken en afwassen vind ik eigenlijk nog erger. De ander hoeft van mij niet te helpen, maar ff aanspraak hebben is wel prettig.
Voor alledrie geldt (voor mij iig) dat het leuker is om er iemand bij te hebben.
risottoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:02 schreef Kreator het volgende:
Ik kook ook wel voor mezelf. Vind het niet vervelend. Elke dag pizza gaat ook wel vervelen.
Maak dan wel snelle dingen (pasta met zak groenten, zoetzure saus: 10 minuten).
neuken op de vaatwasserquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja het is wel fijn om na je werk gezellig wat te praten te hebben tijdens het eten.
Voor het afwassen heb ik gelukkig een vaatwasser, echt zo ongeveer m'n beste aankoop ooit.
Dat is tactiek! Doe dit een paar keer en je krijgt de vraag niet meer en mensen gaan het zelf doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'
Dat was al te lastig
Chili con carne, ook altijd lekker op de 2e dag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
risottomaar daar eet ik dan wel 3 dagen van
of mexicaanse prut
met rijst? of witbrood?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Chili con carne, ook altijd lekker op de 2e dag..
Damn. Ik heb honger.
Nee, met bonen. (mix van kidney en bruin). Beetje knoflook, ketjap (echt lekker. echt.), kruiden, groentemix, tomatentroep, gehakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
met rijst? of witbrood?
toch niet met kikkererwten he
Sorry. Ik ga wel even een boterham scoren.quote:
Ik ben matties met de crew. Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Pas maar op, zodadelijk wordt het topic weer dichtgegooid voor 24 uur
Imo terecht, het gaat nergens meer overquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Pas maar op, zodadelijk wordt het topic weer dichtgegooid voor 24 uur
Ja, ik zoek een vent. Geen mak schaap.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ynske het volgende:
tis iig wel belangrijk dat iemand op z'n site wel voor zichzelf kiest, en niet steeds maar meedraait in wat ik leuk vind
Nee, ik ben te oud om te daten. Mijn tijd is voorbijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel even een boterham scoren.
Daten?
[..]
Ik ben matties met de crew. Dat komt wel goed.
Nee, massages en eten koken voor je date is niet ontopic?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Imo terecht, het gaat nergens meer over
Tyft op, ventquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, massages en eten koken voor je date is niet ontopic?. Ga in een hoekje huilen ofzo.
(en ja, dat recept was offtopic. Wooptiefuckingdoo)
Niks mis met een gokje op z'n tijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:25 schreef Sannne het volgende:
Ik zou trouwens geen chili con carne koken voor mijn date(zo zijn we weer ontopic!)
Offtopic.quote:
Ik zou kleding aantrekken. In je blote kont op komen dagen wordt vaak niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Offtopic..
Ontopic: Ik heb volgende week een date. Voor het eerst sinds jaren. God oh god, wat moet ik aan....
Goede tips hier.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou kleding aantrekken. In je blote kont op komen dagen wordt vaak niet gewaardeerd![]()
Minthy heeft wel een punt. En nee, ik ben niet heilig want ik postte ook een beetje mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, massages en eten koken voor je date is niet ontopic?. Ga in een hoekje huilen ofzo.
(en ja, dat recept was offtopic. Wooptiefuckingdoo)
Gaaf! Wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef habitue het volgende:
Weekendje Antwerpen geboekt.
Hotelkamer en roomservice, meer heb ik niet nodig!
joh, ren naar de FB of naar t report knopje, en ga jankenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Minthy heeft wel een punt. En nee, ik ben niet heilig want ik postte ook een beetje mee.
Maar als er einde pagina 2 (bij mij) wordt gesproken over koken voor je date en binnen een half uur zit je einde pagina 4 (dik 100 posts verder) met allemaal dingen die er heel in de verte misschien nog iets mee te maken hebben (koken, recepten, neuken op de vaatwasser), dan is het toch echt slowchat en daar zijn we al herhaaldelijk voor gewaarschuwd.
Klinkt goed met je date! Leuk om te horen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef habitue het volgende:
Weekendje Antwerpen geboekt.
Hotelkamer en roomservice, meer heb ik niet nodig!
Wat begrijp je niet aan "herhaaldelijk gewaarschuwd"? Mods hebben meerdere keren aangegeven dat dit geen SC is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
joh, ren naar de FB of naar t report knopje, en ga janken
sorry hoor, maar echt waar
Dit topic is toch net veranderd naar dating(site) ervaringen? Nou, mijn ervaring is dat je prima kunt neuken op de vaatwasser na het koken van een heerlijke maaltijd (met kruiden), gevolgd door een kontmassage wegens harde vaatwasser.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "herhaaldelijk gewaarschuwd"? Mods hebben meerdere keren aangegeven dat dit geen SC is.
In LIF staat vast ergens een PMS-topic
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit topic is toch net veranderd naar dating(site) ervaringen? Nou, mijn ervaring is dat je prima kunt neuken op de vaatwasser na het koken van een heerlijke maaltijd (met kruiden), gevolgd door een kontmassage wegens harde vaatwasser.
En nu weer lief doen. Ik namelijk ook van jou.
Is dat met die date waarmee je naar Burgers bent geweest? Met die zieke moeder?quote:
leuk! en spannend!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Is dat met die date waarmee je naar Burgers bent geweest? Met die zieke moeder?
Wel een super leuke date! Ik wens je alvast veel plezier
Zeg smartass, dit topic gaat over dates. Dit is wat breder getrokken, prima. Maar ga het dan niet lopen verneuken met allerlei randverhaaltjes die niet terzake doen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit topic is toch net veranderd naar dating(site) ervaringen? Nou, mijn ervaring is dat je prima kunt neuken op de vaatwasser na het koken van een heerlijke maaltijd (met kruiden), gevolgd door een kontmassage wegens harde vaatwasser.
En nu weer lief doen. Ik namelijk ook van jou.
Balen! Waarom is het afgezegd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben maar die is gisteravond laat afgezegd, nu baal ik want ik had er echt zin in.
balen, wat was de reden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben maar die is gisteravond laat afgezegd, nu baal ik want ik had er echt zin in.
Ik heb jou alleen nog maar zien zeiken over de posts van anderen. Ik was op pagina 1 al ontopic:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg smartass, dit topic gaat over dates. Dit is wat breder getrokken, prima. Maar ga het dan niet lopen verneuken met allerlei randverhaaltjes die niet terzake doen...
Ik weet dat je het kan, heus!
Hopelijk is het dan ook wat lekkerder weerquote:
Klopt, ik ben een notoire zeikerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen nog maar zien zeiken over de posts van anderen. Ik was op pagina 1 al ontopic:
R&P / Dating(site)-ervaringen #331 Kneuzenkermis & Playaboys
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Is dat met die date waarmee je naar Burgers bent geweest? Met die zieke moeder?
Wel een super leuke date! Ik wens je alvast veel plezier
Zonnetje zou zeer welkom zijn idd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hopelijk is het dan ook wat lekkerder weerzodat je in je blote kont door de kamer kunt lopen met de balkondeuren open natuurlijk, want jullie komen de kamer niet af las ik
Is het voor een bijzondere gelegenheid, of zomaar?
We waren ook gisteren pas begonnen met afspreken dat we vandaag iets zouden gaan doen maar stond nog niet 100% vast wat we zouden doen en volgens mij was ze vergeten dat ze nog wat anders moest doen.quote:
wat lief van je!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:45 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Zonnetje zou zeer welkom zijn idd.![]()
Nou ja haar broertje loopt daar stage en ze wilde bij hem langs, dus toen leek het me wel leuk om er een weekendje van te maken.
How thoughtfulquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:45 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]
Zonnetje zou zeer welkom zijn idd.![]()
Nou ja haar broertje loopt daar stage en ze wilde bij hem langs, dus toen leek het me wel leuk om er een weekendje van te maken.
Het klinkt in ieder geval hoopvol!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
We waren ook gisteren pas begonnen met afspreken dat we vandaag iets zouden gaan doen maar stond nog niet 100% vast wat we zouden doen en volgens mij was ze vergeten dat ze nog wat anders moest doen.
Dus maar een smsje gestuurd en succes gewenst met vandaag en toen had ik vanochtend een lief smsje terug. Heb er vertrouwen in dat ik haar een andere dag deze week ga zien
Voor mijn gevoel ken ik haar al heel langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
How thoughtful
Ik zou t niet voor durven stellen geloof ik, zo snel![]()
Tof!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef Ynske het volgende:
hij is weer online, zijn weer aan t babbelen op Paiq
Sowieso op je eigen gevoel afgaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ken ik haar al heel lang
Dat! Klinkt goed man.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sowieso op je eigen gevoel afgaan
En als dit geen succesvolle relatie wordt...
Ja toch? Om nou achter het afzeggen iets te gaan zoeken vind ik ook een beetje overdreven.quote:
fijn toch!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ken ik haar al heel lang
Je doet er zelf aan mee. Je kan ook gewoon in het wilde weg gaan ouwehoeren, als je geen zin hebt in zo'n riedeltje. Moet ze wel een erg saaie doos zijn wil ze daar niet in meegaan (en dan kan je haar dus meteen uit je paiq flikkeren). Makkelijk opgelostquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me ook maar es aangemeld op Paiq. Weinig actie. Wel 2x een leuk gesprek gehad, maar het kan me toch allemaal niet genoeg boeien. Moet je weer dat hele riedeltje door van wie je bent, wat je doet, etc. Is IRL toch een stuk leuker dan via mail.
al een dag of 3/4quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Sinds wanneer is in de TT de (site) tussen haaksjes?
Dat doe ik dan ook. Al is het op fok makkelijker. Daar weet men tenminste dat niets serieus is en snapt men smileys.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je doet er zelf aan mee. Je kan ook gewoon in het wilde weg gaan ouwehoeren, als je geen zin hebt in zo'n riedeltje. Moet ze wel een erg saaie doos zijn wil ze daar niet in meegaan (en dan kan je haar dus meteen uit je paiq flikkeren). Makkelijk opgelost
En daar kan je ook nog meteen aan haar tieten zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me ook maar es aangemeld op Paiq. Weinig actie. Wel 2x een leuk gesprek gehad, maar het kan me toch allemaal niet genoeg boeien. Moet je weer dat hele riedeltje door van wie je bent, wat je doet, etc. Is IRL toch een stuk leuker dan via mail.
Dat xoberso.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef Q. het volgende:
[..]
En daar kan je ook nog meteen aan haar tieten zitten.
De laatste die ik heb afgezegd omdat ik zo zenuwachtig was bedoel je ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:17 schreef eefje801 het volgende:
[..]
We wachten anders nog steeds op jouw dateverhaal..
wat nou?.... dat is nog steeds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?quote:
dates bespreken, datingsites besprekenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou?.... dat is nog steeds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?
Ik weet niet was aan het teruglezen en kwam op geen andere conclusiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Re het volgende:
[..]
wat nou?.... dat is nog steds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?
Had ze wel begrip voor je situatie?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
De laatste die ik heb afgezegd omdat ik zo zenuwachtig was bedoel je ?
Maarreh nu je het er toch over hebt; binnenkort samen een keer eendjes voeren ?
Eerst de eendjes en dan elkaar zekerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Had ze wel begrip voor je situatie?
Klinkt als een droomdate.
Jij snapt het!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef Izzit het volgende:
[..]
Eerst de eendjes en dan elkaar zeker
Btw, vervolgdate is gepland
Jawel, ze vond het wel schattig.quote:
50 Tinten Weiss, babyquote:Klinkt als een droomdate.
Nicequote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jawel, ze vond het wel schattig.
[..]
50 Tinten Weiss, baby
Tof! Wat gaan jullie doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef Izzit het volgende:
[..]
Eerst de eendjes en dan elkaar zeker
Btw, vervolgdate is gepland
Als je dat visualiseert klinkt het best opwindend.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Re het volgende:
ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen...
Volgens zijn pro is het een meneer. Nog steeds opwindend? Toch eens een ander tabje aanvinken op de datingsites danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat visualiseert klinkt het best opwindend..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef Sannne het volgende:
[..]
Volgens zijn pro is het een meneer. Nog steeds opwindend? Toch eens een ander tabje aanvinken op de datingsites dan
quote:Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef All-out het volgende:
[..]
je bent niet over je auto begonnen toch?Haha nee, niet in de eerste 5min in iedergevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook geen bordspelletje?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k houd sowieso niet van spelletjes spelen
Bij mij een grote no-go, als een man dit doet knap ik er direct op afquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Swaytje het volgende:
Daten jullie wel eens meerdere mensen tegelijk? Of is dat een grote no-go?
Ik probeerde ons alleen maar ontopic te houden. Ik wil geen straf van de juf..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]. Ik ken RE beter dan mijn moeder. Maar dit is slowchat.
Nee, als ik daar behoefte aan heb zit er namelijk iets niet goed...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Swaytje het volgende:
vaak genoeg gedaan, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Je hebt uiteindelijk toch voorkeur voor iemand. Die je dan gaat sms-en op de plee tijdens je andere date. Die dan gaat zeggen: was je net on-line op de plee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Swaytje het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vaak genoeg gedaan, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Je hebt uiteindelijk toch voorkeur voor iemand. Die je dan gaat sms-en op de plee tijdens je andere date. Die dan gaat zeggen: was je net on-line op de plee.
Hahaha klinkt goedquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vaak genoeg gedaan, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Je hebt uiteindelijk toch voorkeur voor iemand. Die je dan gaat sms-en op de plee tijdens je andere date. Die dan gaat zeggen: was je net on-line op de plee.
Ja dat was meer iets mentaals waar ik me overheen moest zetten. Maar qua persoonlijkheden passen we echt goed bij elkaar. Ze is echt leuk, en heel mooi.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat! Klinkt goed man.Dit is ook niet 'zomaar een date'. Dit klinkt al wat serieuzer.
En dat voor iemand waarbij je 2 dates geleden dacht.. meh... wat zal ik doen.
Precies, ik zou me zo geen zorgen maken. Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:00 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ja toch? Om nou achter het afzeggen iets te gaan zoeken vind ik ook een beetje overdreven.
Beetje relax daten en kijken of er wederzijdse interesse/klik is, mijn aandacht is in ieder geval wel getrokken.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Was een geslaagde date dan...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet toch vaak enkele vrienden op de hoogte houden hoe de date gaat
Een keer stuurde ik pas de dag erna wat (toen ik bij de bakker stond om ontbijt te halen), gewoon: nu ontbijt voor 2 halen
Toch een trots momentje om te delen soms
Oke nou wil niemand hier mij nog datenterecht
Awwwquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat was meer iets mentaals waar ik me overheen moest zetten. Maar qua persoonlijkheden passen we echt goed bij elkaar. Ze is echt leuk, en heel mooi.
m'n vrienden ken ik al heel lang, maar mensen die ik net of tegelijkertijd ongeveer heb leren kennen, die verhalen kan ik wel eens door elkaar gaan gooien. is de leeftijdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Dizorn het volgende:
Dat hele door elkaar halen snap ik niet hoor.. de meeste mensen hebben meerdere gewone vrienden, die haal je toch ook niet door elkaar?![]()
Meerdere eerste dates is heel wat anders dan met meerdere mensen voor meerdere dates. Dat laatste is al snel wat minder leuk
(ohnoes, alweer SC! hoi silentchaos)
Hangt er vanaf hoe je het bekijktquote:
Ja maar die ken je al langer. Zo kut altijd, dat je niet meer weet wat nou bij wie hoort.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Dizorn het volgende:
Dat hele door elkaar halen snap ik niet hoor.. de meeste mensen hebben meerdere gewone vrienden, die haal je toch ook niet door elkaar?![]()
Ha! Je bent verliefd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat was meer iets mentaals waar ik me overheen moest zetten. Maar qua persoonlijkheden passen we echt goed bij elkaar. Ze is echt leuk, en heel mooi.
quote:
Tja, wat is een foute vent... ik meende direct van alles aan hem te zien wat mijn ex een foute man maakte en hem niet. Geïnteresseerd in mij, had het gewoon openlijk over de wens voor een fijne relatie, ging niet prat op status en het werken in een yuppenwereldje, maar werkte in een degelijk beroep, genoot van simpele, kleine dingen als klussen aan zijn huisje, had een goede relatie met zijn familie. Maar ja. Ik wil graag ook dat 'ie een beetje aantrekkelijk is, en blijkbaar bestaan er geen leuke mannen die aantrekkelijk zijn. Voor mij. Dus een man die ik aantrekkelijk vind, is vaak per definitie een foute man....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:51 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Of je vindt match 1 leuker maar dat is eigenlijk niet je type vent (meer een foute vent), dat kan ook nog. Maar goede beslissing als je het eigenlijk niet ziet zitten moet je ook niet op date gaan.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je dat visualiseert klinkt het best opwindend..
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ha! Je bent verliefd.Wat leuk man!
Tuurlijk, hadden niet alle mannen jou aangevinkt bij speeddaten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Zucht. Ach. Het zal nog wel eens gebeuren, iets van een relatie.
Tuurlijk wel. En dat is vrij standaard dat verhaal als het een leuke vent betreft en bij wederzijdse interesse. Bedoelde het meer in de zin van fout voor jou maar kon niks beters verzinnen, het staat er nu wat raar. Hmm ja, het kan goed dat hij dingen ook écht graag wil, alleen uiteindelijk blijkt nu dat er niet voldoende is. Heb je zelf vast ook wel eens gehad. En sommige mensen zijn daar vrij rap in, kappen het dan ook gelijk af bij twijfel. Je bent echt een hartstikke leuke vrouw met inhoud en je ziet er leuk uit dus jouw tijd komt wel. Misschien moet je het jagen wat meer overlaten aan de heren in kwestie, of inderdaad even pauze nemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tja, wat is een foute vent... ik meende direct van alles aan hem te zien wat mijn ex een foute man maakte en hem niet. Geïnteresseerd in mij, had het gewoon openlijk over de wens voor een fijne relatie, ging niet prat op status en het werken in een yuppenwereldje, maar werkte in een degelijk beroep, genoot van simpele, kleine dingen als klussen aan zijn huisje, had een goede relatie met zijn familie. Maar ja. Ik wil graag ook dat 'ie een beetje aantrekkelijk is, en blijkbaar bestaan er geen leuke mannen die aantrekkelijk zijn. Voor mij. Dus een man die ik aantrekkelijk vind, is vaak per definitie een foute man....
Zullen we naar het museum gaan en dan neuken? Of hou je niet van musea?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet mijn date van zaterdag maar eens gaan polsen over wat we zullen gaan doen
We zijn niet allemaal zo smooth als jijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zullen we naar het museum gaan en dan neuken? Of hou je niet van musea?
Dat is toch puur persoonlijk, wat de een aantrekkelijk vindt hoeft toch voor jou niet zo te zijn. En waarom zou een foute man dan juist aantrekkelijker zijn, zou persoonlijk een afknapper zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tja, wat is een foute vent... ik meende direct van alles aan hem te zien wat mijn ex een foute man maakte en hem niet. Geïnteresseerd in mij, had het gewoon openlijk over de wens voor een fijne relatie, ging niet prat op status en het werken in een yuppenwereldje, maar werkte in een degelijk beroep, genoot van simpele, kleine dingen als klussen aan zijn huisje, had een goede relatie met zijn familie. Maar ja. Ik wil graag ook dat 'ie een beetje aantrekkelijk is, en blijkbaar bestaan er geen leuke mannen die aantrekkelijk zijn. Voor mij. Dus een man die ik aantrekkelijk vind, is vaak per definitie een foute man....
Weekend zou het weer kouder worden dacht ik, sowieso iets binnen dusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet mijn date van zaterdag maar eens gaan polsen over wat we zullen gaan doen
Seks in een museum schijnt een idee te zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch puur persoonlijk, wat de een aantrekkelijk vindt hoeft toch voor jou niet zo te zijn. En waarom zou een foute man dan juist aantrekkelijker zijn, zou persoonlijk een afknapper zijn.
[..]
Weekend zou het weer kouder worden dacht ik, sowieso iets binnen dus
Een bed is comfortabeler hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Seks in een museum schijnt een idee te zijn
Ach, doe toch niet aan seks op de 1e date.... Vaak dragen ze dan oma ondergoed enzo om zichzelf te bedwingenquote:
Doe je de lampen uit, merk je dr niks van. Het gaat toch uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, doe toch niet aan seks op de 1e date.... Vaak dragen ze dan oma ondergoed enzo om zichzelf te bedwingen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, doe toch niet aan seks op de 1e date.... Vaak dragen ze dan oma ondergoed enzo om zichzelf te bedwingen
Hap!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]waar heb je die wijsheid vandaan
In een kroeg? Of een thuisdate dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Met je date het Songfestival kijken.![]()
Geen dank voor deze gratis tip.
Thuis.quote:
Ouch! Kan je beter een oma onderbroek van d'r kont trekkenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Alleen bejaarden kijken daarnaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:
Goede tip! Zou ik ook moeten gaan doen.. hahaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe was jouw date zondag? Alles nog goed gekomen ondanks je pukkel?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:35 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Goede tip! Zou ik ook moeten gaan doen.. hahaAl heb ik nog nooit seks gehad om mijn eerste date, met moeite..
Yupquote:
Haha, die pukkel deed niet ter zake aangezien het geen leuke man was. Wel gezellig hoor, lekker gekletst. Maar echt zo'n man van 27 die in het leven staat alsof hij 60 is. Niet mijn ding! Ik heb meer spanning en avontuur nodig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoe was jouw date zondag? Alles nog goed gekomen ondanks je pukkel?
Had hij zijn rollator ergens verstopt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, die pukkel deed niet ter zake aangezien het geen leuke man was. Wel gezellig hoor, lekker gekletst. Maar echt zo'n man van 27 die in het leven staat alsof hij 60 is. Niet mijn ding! Ik heb meer spanning en avontuur nodig.
Moet je toch maar eens met mij datenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, die pukkel deed niet ter zake aangezien het geen leuke man was. Wel gezellig hoor, lekker gekletst. Maar echt zo'n man van 27 die in het leven staat alsof hij 60 is. Niet mijn ding! Ik heb meer spanning en avontuur nodig.
Ik zou kiezen voor uitstellen en de dinsdag date gaan. Heb je miss op het einde langer succes mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef Blue_note het volgende:
Twijfel....
Dinsdag 2e date met een meisje die ik leuk vind wua karakter, uiterlijk, mijn leeftijd, kortom: zou eventueel iets kunnen worden.
Ik kan vrijdag echter op 1e date gaan met een meisje die heel veel iniatief neemt, maar volgens mij meer uit is op seks dan een relatie.
Ik twijfel of ik moet gaan of moet uitstellen tot na dinsdag..
Weer het andere uiterste danquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moet je toch maar eens met mij daten
Waarom wachten tot dinsdag, als het waarschijnlijk toch maar eenmalig is die van vrijdag. Hangt er uiteraard wel vanaf of hij beide leuk vind. En wellicht zit er toch wel meer achter bij die van vrijdag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor uitstellen en de dinsdag date gaan. Heb je miss op het einde langer succes mee.
Mwa, even snel over iemand heen gaan en een paar dagen later met een ander serieus daten. Zou er zelf niet echt goed bij voelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer het andere uiterste dan
[..]
Waarom wachten tot dinsdag, als het waarschijnlijk toch maar eenmalig is die van vrijdag. Hangt er uiteraard wel vanaf of hij beide leuk vind. En wellicht zit er toch wel meer achter bij die van vrijdag.
Weet je van te voren natuurlijk ook niet, dus om dan om die reden niet te gaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Mwa, even snel over iemand heen gaan en een paar dagen later met een ander serieus daten. Zou er zelf niet echt goed bij voelen.
Dan doe je het toch gewoon allebei?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet je van te voren natuurlijk ook niet, dus om dan om die reden niet te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |