abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 maart 2013 @ 18:34:17 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124492581

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124492718
quote:
10s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Het wordt een beetje eentonig, maar ook DAT heb ik al eens meegemaakt. :')

R&P / Daten, hoe moet dat?

Ik ben de kerel over wie ze het heeft in dit topic. Wist ook niet dat ze op fok zat. :') Nadat ze mijn reactie las (en fotoboek zag) smste ze dat ze zich kapotschaamde, gna gna gna.

edit: en natuurlijk dat date-verslag in het volleybal-clubblad waar ik laatst over vertelde.
Hahaha geweldig verhaal weer! Uiteindelijk nog een tweede date gehad?

Wanneer breng jij een verhalenbundel uit met meer van dit soort anekdotes? Ik zou er zo 24,95 voor neertellen ;)
  maandag 25 maart 2013 @ 18:39:51 #3
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124492786
Dat verhaal van Silenus _O-
pi_124492855
Silenus heeft ook een mooi verhaal over een fiets. :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 25 maart 2013 @ 18:42:13 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124492899
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Linguine het volgende:

[..]

Hahaha geweldig verhaal weer! Uiteindelijk nog een tweede date gehad?

Wanneer breng jij een verhalenbundel uit met meer van dit soort anekdotes? Ik zou er zo 24,95 voor neertellen ;)
Ja, ben daarna nog een keer naar haar toe gegaan. Leuke vrouw, erg grappig. Maar het viel me wel een beetje zwaar (nadien) dat ze twee kinderen had. Heb ze toen ook ontmoet, zij me nog waarschuwen dat ze heftig konden reageren op een andere man dan hun vader....nou die oudste rende meteen met een puzzle op me af. Zag in mij (dankzij mijn toen nog babyface :+) vast geen bedreiging, haha.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 maart 2013 @ 18:44:16 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124492974
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:41 schreef Joysa het volgende:
Silenus heeft ook een mooi verhaal over een fiets. :')
Hebben we dit verhaal eigenlijk nooit verteld? :')

Nouja, dan nu: na carnaval ging ik frietjes eten bij ons aller Joysa. Toen hebben we gezellig All you need is love gekeken en daarna nam ik weer de trein (in mijn paarse trainingpak, nooit zo slechtgekleed op 'date' gegaan :')) naar huis.

Ik fietsen op de fiets van Joysa, zij achter...Op een gegeven moment gingen we een beetje helling af en vlogen we echt met een rotvaart op een drempel. Achterwiel volledig dubbelgeklapt. :')

Sorry daarvoor nog trouwens Joysa. Is ie weer gemaakt?
pi_124493003
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:44 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hebben we dit verhaal eigenlijk nooit verteld? :')

Nouja, dan nu: na carnaval ging ik frietjes eten bij ons aller Joysa. Toen hebben we gezellig All you need is love gekeken en daarna nam ik weer de trein (in mijn paarse trainingpak, nooit zo slechtgekleed op 'date' gegaan :')) naar huis.

Ik fietsen op de fiets van Joysa, zij achter...Op een gegeven moment gingen we een beetje helling af en vlogen we echt met een rotvaart op een drempel. Achterwiel volledig dubbelgeklapt. :')

Sorry daarvoor nog trouwens Joysa. Is ie weer gemaakt?
Nee _O- staat nog zo in de tuin. Heb mijn andere fiets laten maken, die is beter :P

En ik heb het je allang vergeven hoor :D Net als je kleding & je alcoholmisbruik die dag :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  Official ESF Kreviewer maandag 25 maart 2013 @ 18:57:11 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124493492
Zo heb ik ooit een date gehad met een goed uitziend meisje. Totaal geen klik. Ze heeft niet 1x gelachen in 2 uur tijd. Niks gevraagd, niks gezegd. Niks spontaan. Echt een anti-krea. Hele tijd sjacho op haar telefoon kijken.
Dus we nemen afscheid, ik loop naar huis met het idee van eens maar nooit weer. Zou nog liever een bus koppen. Dacht dat zij er minimaal net zo'n kutgevoel over had.
Krijg ik een sms dat ze het super vond, mij geweldig (uiteraard) en dat ze niet kon wachten op de volgende date. :').
Dus. Toen heb ik toegezegd ( :') ), exact dezelfde date gehad. Super sjacho, niet lachen, geen klik. Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Lopen we samen naar huis drukt ze me ergens tegen een muurtje en begint me te zoenen....als een goudvis.
Toen toch maar afgekapt. Kreeg weinig begrip, want we waren zo'n leuk stelletje. ;(.

Dat was mijn eerste datesite ervaring.
pi_124493541
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:57 schreef Kreator het volgende:
Zo heb ik ooit een date gehad met een goed uitziend meisje. Totaal geen klik. Ze heeft niet 1x gelachen in 2 uur tijd. Niks gevraagd, niks gezegd. Niks spontaan. Echt een anti-krea. Hele tijd sjacho op haar telefoon kijken.
Dus we nemen afscheid, ik loop naar huis met het idee van eens maar nooit weer. Zou nog liever een bus koppen. Dacht dat zij er minimaal net zo'n kutgevoel over had.
Krijg ik een sms dat ze het super vond, mij geweldig (uiteraard) en dat ze niet kon wachten op de volgende date. :').
Dus. Toen heb ik toegezegd ( :') ), exact dezelfde date gehad. Super sjacho, niet lachen, geen klik. Wist niet hoe snel ik weg moest komen. Lopen we samen naar huis drukt ze me ergens tegen een muurtje en begint me te zoenen....als een goudvis.
Toen toch maar afgekapt. Kreeg weinig begrip, want we waren zo'n leuk stelletje. ;(.

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 25 maart 2013 @ 19:01:58 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124493682
quote:

Bizar :D
  Official ESF Kreviewer maandag 25 maart 2013 @ 19:03:31 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124493744
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 19:01 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Bizar :D
Ze woont hier om de hoek. Kom der regelmatig tegen in de appie. Gezellig. ;(.
Zit op tablet. Verhaal is nog gekker...
pi_124493882
quote:

A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 25 maart 2013 @ 19:08:36 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124493966
Dan was ze in ieder geval niet verlegen :')
pi_124494024
quote:

Woont niet toevallig in Leiden?! Precies het zelfde meegemaakt, geweldig!

Ik ben nu ook weer bezig met daten, was even gestopt om mijn vorige relatie goed af te sluiten, inmiddels 2 leuke vrouwen ontmoet en de eerste date staat voor volgende week op de planning. De vorige date van 2 maanden terug spreek ik nog elke dag, maar ik had aangegeven dat het niet meer dan vrienden gaat worden.

Weer terug in actie! ~O>
  maandag 25 maart 2013 @ 20:16:30 #15
320538 All-out
super, man
pi_124497737
quote:

sounds like she just wanted the D
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  maandag 25 maart 2013 @ 20:17:21 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124497801
quote:

De neuk? _O-

Dat je überhaupt die tweede date nog gedaan hebt, zag je daar niet vreselijk tegenop?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124497872
:')
dat verhaal geloven. :')

wel leuk verhaal, dat wel. :7
  maandag 25 maart 2013 @ 20:34:46 #18
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_124498819
quote:

Weird. Ik zou zeggen dat ze superverlegen is. Of supervreemd.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  maandag 25 maart 2013 @ 20:36:23 #19
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124498932
ik heb besloten om de ingenieur (match nr 2 speeddaten) af te zeggen. ik merk dat ik best teleurgesteld ben over de havenmeester, dat het met hem niks werd. dus kennelijk vind ik dat type man leuker. idd niet eerlijk als ik hem dan toch date.

zo. maar weer eens op zoek naar mezelf. ik meld me later dit jaar wel weer. :P
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124500134
Wijs besluit Andromache.. Jammer dat het zo'n teleurstelling is geworden, ik herken dat wel.. Soms denk je dat je 'die klik' echt hebt, waar je naar op zoek was al een tijd, en dan is het niet wederzijds.. Mooi klote!

Succes!!
pi_124500394
Ja echt balen voor je... Wat gaf ie als reden aan eigenlijk om af te zien van een tweede date?
  maandag 25 maart 2013 @ 21:01:38 #22
138876 Andromache
pi_124500556
geen specifieke reden. wil niet meer. alhoewel hij het er eerst op gooide dat het te maken had met dat ik uit het noorden weg wil. vervolgens in hetzelfde smsje 'nee doe maar helemaal niet meer'. que?
pi_124500871
Weet niet wat ie mist.
'His loss' heet het dan toch? ;)
  maandag 25 maart 2013 @ 21:07:44 #24
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124500898
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:01 schreef Andromache het volgende:
geen specifieke reden. wil niet meer. alhoewel hij het er eerst op gooide dat het te maken had met dat ik uit het noorden weg wil. vervolgens in hetzelfde smsje 'nee doe maar helemaal niet meer'. que?
Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet is ;)

Hoop dat hetzelfde voor vrouwen geldt overigens :')
  Official ESF Kreviewer maandag 25 maart 2013 @ 21:08:20 #25
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124500933
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef dawg het volgende:
dat verhaal geloven. :')

wel leuk verhaal, dat wel. :7
Is woord voor woord waarheid. Voor de verandering.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:15:06 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124501338
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:07 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Een man weet pas wat'ie mist, als ze er niet is ;)

Hoop dat hetzelfde voor vrouwen geldt overigens :')
Geldt voor vrouwen ook hoor ;)

Ik twijfel er juist aan of mannen het wel hebben... :')
Maar ja, volgens Passenger en De Dijk wel dus :+
pi_124501526
Damn, eerst een meid die heel erg enthousiast tegen mij begint te whatsappen, houd ik de boot af. Nu begin ik wel erg van d'r gecharmeerd te worden (aankomende week date), laat ze zelf veel minder horen opeens. Ik snap er soms niks van. :')
Burning bridges gives you so much more
  maandag 25 maart 2013 @ 21:20:59 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124501715
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:17 schreef Gatenkaas het volgende:
Damn, eerst een meid die heel erg enthousiast tegen mij begint te whatsappen, houd ik de boot af. Nu begin ik wel erg van d'r gecharmeerd te worden (aankomende week date), laat ze zelf veel minder horen opeens. Ik snap er soms niks van. :')
Ze is je afhoudende houding zat O+
  Official ESF Kreviewer maandag 25 maart 2013 @ 21:26:05 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124502047
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Semi ongeinteresseerde mannen zijn interessanter.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:28:56 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124502245
quote:
14s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Kreator het volgende:
Zolang er nog niet gedate is, wil ik niet iemand die me bestookt met van alles. Gewoon gezellig is meer dan genoeg :)

maar als er eenmaal gedate is, dan liever geen spelletjes met wel/niet geintresseerd spelen etc. :)
Dan knap ik juist daarop af.
pi_124502383
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

quote:

[..]

Of ze heeft het gewoon druk op dit moment (wat ze eigenlijk wel aangaf). Maar ben eigenlijk altijd bang dat dit een smoesje is om me af te wimpelen. ;(
pi_124502900
Waarschijnlijk kan ik binnenkort naar België afreizen, super leuk gesprek gehad via paiq even gegeten en daarna weer verder gesproken. Dus maar meteen gevraagd of ze zin had om af te spreken maar ze ging net nog wat met haar vriendinnen doen dus we hebben nog geen dag vast kunnen leggen.

Het zou niet direct de dame zijn waar ik een bericht naar zou sturen als ik haar tegen zou komen op een normale datingsite met profielen, ze is een jaartje ouder en vervoerstechnisch is het niet heel handig. Maar goed ik zie wel waar het schip strand, het is niet voor niks dat we zo'n gezellig en lang gesprek gesprek hebben gehad. Nu eerst even haar facebook checken :P
  maandag 25 maart 2013 @ 21:39:09 #33
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124502910
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:30 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

[..]

Of ze heeft het gewoon druk op dit moment (wat ze eigenlijk wel aangaf). Maar ben eigenlijk altijd bang dat dit een smoesje is om me af te wimpelen. ;(
gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.

Dan moet ze wel. Succes.
pi_124502954
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

gewoon de hele tijd checken of ze online is op WA. Echt continu. En steeds als ze dan online is zeggen: hey je bent online, straks ook al. Hoe is het? Hey hallo. Je bent niet druk. Hallo. Zeg es iets.

Dan moet ze wel. Succes.
please respond
pi_124502963
quote:

[..]

Dan moet ze wel. Succes.
Dat zal vast werken, zal het gelijk doen.
  maandag 25 maart 2013 @ 21:54:11 #36
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124503854
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Geldt voor vrouwen ook hoor ;)

Ik twijfel er juist aan of mannen het wel hebben... :')
Maar ja, volgens Passenger en De Dijk wel dus :+
En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiesten :D
Heb het een vrouw nog nooit horen zingen.... :{w
pi_124504078
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

En Fred Durst (Limp Bizkit), Kanye West, The Everly Brothers en met hun nog vele andere artiesten :D
Challenge accepted...
* Spezza19 gaat eens zoeken
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 25 maart 2013 @ 22:23:21 #38
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124505552
quote:
2s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Geloof mij maar op m'n blauwe ogen :D
pi_124505857
Wilde wat leuke foto's van mezelf zoeken. Ik haat op de foto gaan, en 90% waar ik wel sta is met mijn ex. :') De andere 10% is niet leuk :(

FUUUUU
pi_124505938
Ach, ik heb ook weinig foto's van mezelf... 1 dame reageerde meteen: Hoezo? Ben je onzeker?

pi_124506252
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:30 schreef Spezza19 het volgende:
Ach, ik heb ook weinig foto's van mezelf... 1 dame reageerde meteen: Hoezo? Ben je onzeker?

En? Are you?
pi_124506267
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:29 schreef habitue het volgende:
Wilde wat leuke foto's van mezelf zoeken. Ik haat op de foto gaan, en 90% waar ik wel sta is met mijn ex. :') De andere 10% is niet leuk :(

FUUUUU
Ik heb dat met kind ipv ex :+
pi_124506336
Ik begin mijn 'leuke' Paiq-contact toch een beetje moe te worden. Ze komt alleen nog maar één minuutje per dag online om te zeggen dat ze niet zo van het snelle afspreken is, maar daar blijft het dus bij...verder gebeurt er ook niets :')

Tja, zó kom je natuurlijk alsnog niets aan de weet, mens :P
pi_124506389
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Capstan het volgende:
Ik begin mijn 'leuke' Paiq-contact toch een beetje moe te worden. Ze komt alleen nog maar één minuutje per dag online om te zeggen dat ze niet zo van het snelle afspreken is, maar daar blijft het dus bij...verder gebeurt er ook niets :')

Maw: ze wil je niet zien ;)
pi_124506393
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:35 schreef Sannne het volgende:

[..]

En? Are you?
Ach, aangezien je discussies met vrouwen altijd verliest, zullen ze wel gelijk hebben :')

maandag 25 maart 2013 @ 22:39:05 #46
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124506435
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:37 schreef Capstan het volgende:

Friendszone brah ;)
pi_124506450
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:38 schreef Sannne het volgende:

[..]

Maw: ze wil je niet zien ;)
Dan wil ze dus niemand zien ;)
pi_124506488
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:39 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dan wil ze dus niemand zien ;)
Dat weet je toch niet? Wie weet hoeveel contacten ze heeft..
pi_124506490
Dat het locatie balkje helemaal vol is. En de betreffende persoon in Gouda woont. Want dat is wel echt om de hoek ja. :')
pi_124506602
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat weet je toch niet? Wie weet hoeveel contacten ze heeft..
Die kan ze nooit spreken in die luttele secondes die ze per dag online is ;)

Laat ik het zo zeggen: ze wil in ieder geval niemand anders van Paiq zien :P
  maandag 25 maart 2013 @ 22:42:55 #51
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124506652
Paiq, wordt dat uberhaupt nog gebruikt. Haast antiek.
pi_124506681
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
S95 :W
  maandag 25 maart 2013 @ 22:43:50 #53
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124506710
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

S95 :W
Ola ;) :W
pi_124506717
quote:

[..]

Dan moet ze wel. Succes.
Heb inmiddels succes, ze wilde altijd al een stalker hebben.

Anyway, ik zie wel waar dit op uit loopt. Date staat sowieso nog steeds vast, dus zal wel niks aan de hand zijn. :P
pi_124506726
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
Bwah, de rest werkt ook niet...dan maar iets dat gratis niet werkt :P
  maandag 25 maart 2013 @ 22:45:52 #56
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124506810
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:44 schreef Capstan het volgende:

[..]

Bwah, de rest werkt ook niet...dan maar iets dat gratis niet werkt :P
Paiq werkt ook maar half, plus teveel kansloze rukkers dus wat sturen zit er 99% van de tijd ook niet in :P
pi_124506894
Ik kende paiq niet eens.. Zat op knuz enzo. Maar vind paiq niet heel fijn werken.. maak liever een voorselectie ;)
pi_124506982
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Sannne het volgende:
Ik kende paiq niet eens.. Zat op knuz enzo. Maar vind paiq niet heel fijn werken.. maak liever een voorselectie ;)
Het kan soms ook handig zijn als de vrouwen juist niets voor te selecteren hebben :P
  maandag 25 maart 2013 @ 22:50:14 #59
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124507033
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:47 schreef Sannne het volgende:
Dat is toch het hele idee ervan :P ;)
pi_124507110
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is toch het hele idee ervan :P ;)
Joh :P
pi_124507192
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat het locatie balkje helemaal vol is. En de betreffende persoon in Gouda woont. Want dat is wel echt om de hoek ja. :')
Hij is wel leuk. :D

De eerste man op Paiq waarvan de foto's me niet tegen vielen. Ik ben er alleen nog niet uit of dat aan de mannen of aan mij ligt. :')
  maandag 25 maart 2013 @ 22:56:36 #62
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124507336
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:51 schreef Sannne het volgende:

[..]

Joh :P
Uhu :+

Wellicht dat er toch iemand tussen zit die je anders bij voorbaat al zou hebben afgeschreven. Kan ook natuurlijk.
pi_124507377
Tja, ik ontving gisteren ook weer eens een Oneliner. Ze heeft kennelijk zelf niet zo goed naar het locatiebalkje gekeken :')

Niet dat het uitmaakt, want ze is nu toch alweer meer dan een dag niet online geweest :P
pi_124507400
Ik had paar dagen terug een one liner ontvangen en 2 foto bewonderaars ofzo....

Te lui om er iets mee te doen :O
pi_124507452
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uhu :+

Wellicht dat er toch iemand tussen zit die je anders bij voorbaat al zou hebben afgeschreven. Kan ook natuurlijk.
Dat is wel zo ja.. Soms kijk ik in de supermarkt of op straat weleens naar mannen, zitten soms hele leuke tussen. Maar als ik dan goed naar het gezicht kijk denk ik, daar had ik de foto meteen van weggeklikt.. Toch een superleuke uitstraling, leuke kleding.. Dat zie je echt pas in het echt.. Dus wat dat betreft is paiq wel beter ja.
  maandag 25 maart 2013 @ 23:02:14 #66
242666 BeamofLight
pi_124507590
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:

Ghehe, dit is een mooie (al vergeet je een 1 voor of een 0 na de "2" te typen).
pi_124507696
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ghehe, dit is een mooie (al vergeet je een 1 voor of een 0 na de "2" te typen).
Waarom is ie mooi?
  maandag 25 maart 2013 @ 23:04:44 #68
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124507707
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:57 schreef Spezza19 het volgende:

Krijg af en toe ook nog wel eens een mailtje maar om nou te zeggen dat paiq ooit tot iets heeft geleid.

Zal ook deels liggen aan dat 90% erop totaal niet boeiend is. :')

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:58 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat is wel zo ja.. Soms kijk ik in de supermarkt of op straat weleens naar mannen, zitten soms hele leuke tussen. Maar als ik dan goed naar het gezicht kijk denk ik, daar had ik de foto meteen van weggeklikt.. Toch een superleuke uitstraling, leuke kleding.. Dat zie je echt pas in het echt.. Dus wat dat betreft is paiq wel beter ja.
Dat sowieso.
Paiq is alleen wel een beetje kapsones krijg ik het idee, in iedegeval van wat ik er op heb gemerkt vroeger :P

Of ik was gewoon niet boeiend, dat zal het eerder zijn denk ik :+
  maandag 25 maart 2013 @ 23:45:59 #69
320538 All-out
super, man
pi_124509455
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Krijg af en toe ook nog wel eens een mailtje maar om nou te zeggen dat paiq ooit tot iets heeft geleid.

Zal ook deels liggen aan dat 90% erop totaal niet boeiend is. :')

[..]

Dat sowieso.
Paiq is alleen wel een beetje kapsones krijg ik het idee, in iedegeval van wat ik er op heb gemerkt vroeger :P

Of ik was gewoon niet boeiend, dat zal het eerder zijn denk ik :+
je bent niet over je auto begonnen toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_124513299
quote:

[..]

Ik heb een vooroordeel over vrouwen voor wie dat opgaat :@

Semi ongeïnteresseerd werkt bij mij voor geen meter, wil ik iemand leuk gaan vinden, moet ik echt meegezogen worden in een spiraal van wederzijdse interesse en elkaar willen leren kennen... Anders denk ik al snel, "Meeeeh, weet je, met mijn vrienden is het leuker!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_124513600
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 06:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Semi ongeïnteresseerd werkt bij mij voor geen meter, wil ik iemand leuk gaan vinden, moet ik echt meegezogen worden in een spiraal van wederzijdse interesse en elkaar willen leren kennen... Anders denk ik al snel, "Meeeeh, weet je, met mijn vrienden is het leuker!"
Ja, op paiq ben ik gewoon open. Sowieso zijn van die stomme spelletjes voor mij een dikke -1 en ik merk dat dat ook voor veel vrouwen geldt. :)
pi_124513929
Ongeinteresseerde mannen zijn bij mij ook snel exit. Ben juist meer van het ouderwetse, de man moet vechten voor de vrouw ;)
Nu kun je dat ruim zien hoor, maar een beetje moeite doen mag best.
pi_124513963
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:14 schreef Sannne het volgende:
Ongeinteresseerde mannen zijn bij mij ook snel exit. Ben juist meer van het ouderwetse, de man moet vechten voor de vrouw ;)
En als de man nou precies het zelfde denkt ? Dat de vrouw wel eens meer moeite mag doen ?
pi_124513978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:17 schreef Weissman het volgende:

[..]

En als de man nou precies het zelfde denkt ? Dat de vrouw wel eens meer moeite mag doen ?
Dat kan toch? Ik doe ook moeite.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:19:38 #75
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124513986
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:14 schreef Sannne het volgende:
Ik ben het helemaal mee je eens! Dat quasi nonchalante gedoe van die semi-geinteresseerde mannen komt me op een gegeven moment echt mijn strot uit ;)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124514013
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:19 schreef Sannne het volgende:
Dat kan toch? Ik doe ook moeite.
Wat is het dan met het idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echt 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 08:22:46 ]
pi_124514038
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat is het dan met heel dat idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echt 8)7
Gewoon ouderwets het hof maken. Vrouw mee uit vragen, bloemetje, gewoon aantonen dat je wilt. Die dingen triggeren mij. Zo raar is dat toch niet :{w

Ik bedoelde meer te zeggen dat ik het ongeinteresseerde totaal niet boeiend vind. En als een man moeite voor mij doet, doe ik dat ook voor hem. Als hij ongeinteresseerd gaat zitten doen omdat ik alle moeite moet doen dan kan ie die date wel vergeten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sannne op 26-03-2013 08:34:05 ]
pi_124514044
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:21 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat is het dan met het idee dat een man zou ''moeten vechten'' voor een vrouw ? WTF echt 8)7
You and me, grote eik, zonsondergang.

Winnaar mag in Sannne haar broekje.
pi_124514056
Jullie zijn hopeloos :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 08:26:41 #80
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514084
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 07:37 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ja, op paiq ben ik gewoon open. Sowieso zijn van die stomme spelletjes voor mij een dikke -1 en ik merk dat dat ook voor veel vrouwen geldt. :)
k houd sowieso niet van spelletjes spelen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_124514108
Ik snap het wel. Houd zelf ook totaal niet van die "hard to get" vrouwen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:30:49 #82
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124514140
Ik heb nog een beter idee:
Denk er niet over na en wees gewoon jezelf *O*

Geforceerd non-chalant doen, geforceerd teasen (dat heb je in je of niet, klaar), geforceerd hard to get...
het werkt allemaal niet want je bent jezelf niet, klaar :)
Bovendien is de omgang met iedere persoon die je in je leven ontmoet anders is mijn ervaring omdat iedereen andere reacties geeft op dingen :)
pi_124514154
edit, niet quote..
pi_124514236
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:23 schreef Sannne het volgende:
Gewoon ouderwets het hof maken. Vrouw mee uit vragen, bloemetje, gewoon aantonen dat je wilt. Zo raar is dat toch niet :{w
Een vrouw het hof maken is niet ouderwets, het is van alle tijden. Courtesy is contagious. Maar de rest er om heen, bloemetje of wat voor extra inzet dan ook, is gew bullshit.

Waar komt het idee vandaan dat een vrouw meer waardevoller is in een relatie dan een man ? En dat een man daarom meer moeite zou moeten doen ?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 08:39:55 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124514270
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 06:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh, ik zeg ook niet dat ik dat doe. Ik merk alleen dat het beter werkt dan volenthousiast ergens induiken, wat ik normaal gesproken doe als ik iemand écht leuk vind.
Kennelijk is dat hier anders. B-).

Als een vrouw het bij mij doet ben ik ook snel klaar. Dan heb ik al snel het gevoel dat ik het waard zou moeten zijn om enthousiast op te reageren. :7.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 08:41:46 #86
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124514297
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:23 schreef Sannne het volgende:
bloemetje,
Op een eerste date, zeker via internet, zou ik dat echt nóóit doen. Bijna net zo afgezaagd als een doosje chocolade. Als ik ergens thuis zou komen voor een date, neem ik een fles wijn mee (en condooms).
pi_124514318
Een bloemetje op date 1 vind ik ook wel een beetje awkward.
Maar later in de dating-tijd zou ik dat super leuk vinden. Gewoon een gebaar. En extra inzet is echt onzin, het is alleen maar aantonen dat je het echt ziet zitten.

Op mijn beurt doe ik dat net zo goed, maar dan anders.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 08:44:31 #88
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514334
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Op een eerste date, zeker via internet, zou ik dat echt nóóit doen. Bijna net zo afgezaagd als een doosje chocolade. Als ik ergens thuis zou komen voor een date, neem ik een fles wijn mee (en condooms).
k zou me zelfs opgelaten voelen als iemand wat mee zou nemen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124514349
Ik heb ooit een date gehad waarbij de man een roos meenam. We gingen wat eten in een restaurantje en ik kreeg een glas water voor de roos... :') En toen we weg gingen vergat ik de roos. Zo dankbaar :D
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:46:59 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124514366
Geen probleem met een fles wijn :D
Nouja tenminste als de date thuis is / plek waar je hem kan openen en opdrinken.. anders ben je de hele tijd zo aan het slepen met die fles :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 08:47:35 #91
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:46 schreef Cue_ het volgende:
Geen probleem met een fles wijn :D
Nouja tenminste als de date thuis is / plek waar je hem kan openen en opdrinken.. anders ben je de hele tijd zo aan het slepen met die fles :+
ja maar dan is t ook al snel de eerste date niet meer he
althans nodig jij de eerste keer iemand al bij je thuis uit?
Today is life -

Dale Carnegie
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 08:48:15 #92
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124514376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:43 schreef Sannne het volgende:
Een bloemetje op date 1 vind ik ook wel een beetje awkward.
Maar later in de dating-tijd zou ik dat super leuk vinden. Gewoon een gebaar. En extra inzet is echt onzin, het is alleen maar aantonen dat je het echt ziet zitten.
Ja ok, dat is normaal. Dat heet een relatie. Of vast dateding.
Op mijn derde date neem ik altijd 2 paar sokken en 2 onderbroeken mee. Dat toont commitment.

quote:
Op mijn beurt doe ik dat net zo goed, maar dan anders.
Onbaatzuchtige fellatio? :o. Wat?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:48:25 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124514378
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:47 schreef Ynske het volgende:
ja maar dan is t ook al snel de eerste date niet meer he
althans nodig jij de eerste keer iemand al bij je thuis uit?
Kans is klein. Al ben ik wel eens op een eerste meet/date bij iemand thuis geweest.
Ligt een beetje aan hoe/wat/wie.
pi_124514384
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Onbaatzuchtige fellatio? :o. Wat?
Haha! :6
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 08:50:01 #95
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124514404
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:49 schreef Sannne het volgende:

[..]

Haha! :6
Nee serieus. Wat doe jij als vrouw dan als extra'tje?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:51:57 #96
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124514429
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Andromache het volgende:
ik heb besloten om de ingenieur (match nr 2 speeddaten) af te zeggen. ik merk dat ik best teleurgesteld ben over de havenmeester, dat het met hem niks werd. dus kennelijk vind ik dat type man leuker. idd niet eerlijk als ik hem dan toch date.

zo. maar weer eens op zoek naar mezelf. ik meld me later dit jaar wel weer. :P
Of je vindt match 1 leuker maar dat is eigenlijk niet je type vent (meer een foute vent), dat kan ook nog. Maar goede beslissing als je het eigenlijk niet ziet zitten moet je ook niet op date gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:42 schreef Capstan het volgende:

[..]

Die kan ze nooit spreken in die luttele secondes die ze per dag online is ;)

Laat ik het zo zeggen: ze wil in ieder geval niemand anders van Paiq zien :P
Offline cheat..het is vaak gezegd al hier.

Voor mij is het hof maken meer duidelijk zijn dat je iemand weer wilt zien en wanneer. Dat is uitwisselbaar tussen man en vrouw, afhankelijk van wat voor type iemand is. Eigenlijk wat Silent_Chaos zegt dus.
pi_124514488
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee serieus. Wat doe jij als vrouw dan als extra'tje?
Toen ik een tijdje aan het daten was met een man gaf ik hem een goede fles whiskey. Heb hem ook een dagje mee uit genomen. Heb sushi gemaakt omdat dat zijn lievelingseten is (en ja, koken is vanzelfsprekend, maar sushi maken was nieuw voor mij).
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 09:02:22 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124514607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:55 schreef Sannne het volgende:

[..]

Toen ik een tijdje aan het daten was met een man gaf ik hem een goede fles whiskey. Heb hem ook een dagje mee uit genomen. Heb sushi gemaakt omdat dat zijn lievelingseten is (en ja, koken is vanzelfsprekend, maar sushi maken was nieuw voor mij).
Ik kook graag voor vrouwen die op date komen. Is leuk en weet je meteen of ze een beetje culinair/bourgondisch zijn....
pi_124514661
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik kook graag voor vrouwen die op date komen. Is leuk en weet je meteen of ze een beetje culinair/bourgondisch zijn....
En waarom die ;( dan?
Ik vind het superleuk als mannen kunnen koken! Zeker als ze een beetje moeite doen, dat kan mij ook helemaal inpakken!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:08:05 #100
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124514710
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:05 schreef Sannne het volgende:

[..]

En waarom die ;( dan?
Ik vind het superleuk als mannen kunnen koken! Zeker als ze een beetje moeite doen, dat kan mij ook helemaal inpakken!
Eens
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:08:36 #101
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:05 schreef Sannne het volgende:

[..]

En waarom die ;( dan?
k vind dat echt sexy :9~ als een man voor me wilt koken
maar aangezien ik aardig wat allergieën heb is dat soms wel lastig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124514733
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:08 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eens
Hmmm ik ga 'koken' als Do invullen op Paiq :)
٩๏̯͡๏)۶
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:09:34 #103
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514741
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

alleen als je t ook kunt en leuk vind he ;)
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:10:03 #104
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124514751
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:08 schreef Ynske het volgende:
k vind dat echt sexy :9~ als een man voor me wilt koken

Dat is bij mij geheel afhankelijk van de man. Als het een lelijkerd is vind ik het hoogstens aardig van m :+
pi_124514752
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

^O^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:10:59 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is bij mij geheel afhankelijk van de man. Als het een lelijkerd is vind ik het hoogstens aardig van m :+
als je iemand een lelijkerd vind, waarom date je dan met m?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124514778
Koken O+

Mijn date en ik sturen elkaar regelmatig linkjes van recepten die we dan gaan maken. :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 09:11:48 #108
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124514781
Nou, pak de boel maar in, check de files/laad je OV op. :7.
Ik vind koken leuk en heb sinds deze week een splinternieuwe keuken. Italiaans en Hongaars zijn mijn favorieten (ben half Hongaar, dus opgegroeid met dat eten.)

Ik snap mensen (vooral mannen) niet zo die zeggen dat ze niet kunnen koken. Iedereen kan koken.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:12:26 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124514798
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Ynske het volgende:
Jij zei niet "sexy als een man voor me wil koken op een date" dus had het even algemeen getrokken ;)

daarbij heb ik wel eens gehad dat ik een derde date had met iemand en hem toen ineens een stuk lelijker begon te vinden.
pi_124514823
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat had ik met mn laatste date.. Die zag er op foto heel leuk uit maar in werkelijkheid was het toch wel wat anders :'(
Nouja, daar kan ik wel doorheen kijken maar moest mn verwachtingen wel even bijstellen. Verder was er sowieso geen klik dus daar hoefde ik me niet druk om te maken..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:13:37 #111
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514824
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:11 schreef Kreator het volgende:
Nou, pak de boel maar in, check de files/laad je OV op. :7.
Ik vind koken leuk en heb sinds deze week een splinternieuwe keuken. Italiaans en Hongaars zijn mijn favorieten (ben half Hongaar, dus opgegroeid met dat eten.)

Ik snap mensen (vooral mannen) niet zo die zeggen dat ze niet kunnen koken. Iedereen kan koken.
wanneer kunnen we waar aanschuiven?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124514826
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij zei niet "sexy als een man voor me wil koken op een date" dus had het even algemeen getrokken ;)

daarbij heb ik wel eens gehad dat ik een derde date had met iemand en hem toen ineens een stuk lelijker begon te vinden.
Had hij voor het gemakt z'n make up maar vergeten de 3e date 8-)
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:14:07 #113
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124514831
Date V. die wist, vorig jaar. Zelfgemaakte curry met gestoofde kip, salade en verse aardbeien na..
En dat op een zondag :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:17:59 #114
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124514887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Na een derde date? Lag vast niet alleen aan zijn uiterlijk dan.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:19:16 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124514911
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef eefje801 het volgende:
Na een derde date? Lag vast niet alleen aan zijn uiterlijk dan.
Was idd combi van ook gedrag. Maar het leek echt alsof ik of half blind was de eerste twee keer (en niet omdat ie zo geweldig was ofzo), want vond hem er echt letterlijk anders uit zien.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:20:16 #116
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514932
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:13 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat had ik met mn laatste date.. Die zag er op foto heel leuk uit maar in werkelijkheid was het toch wel wat anders :'(
Nouja, daar kan ik wel doorheen kijken maar moest mn verwachtingen wel even bijstellen. Verder was er sowieso geen klik dus daar hoefde ik me niet druk om te maken..
ja maar dan kom ik weer dat gebeurt je op de eerste date
maar dan zou ik niet bij iemand thuis gaan en dat die dan voor me kookt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124514987
Ik heb weleens thuis afgesproken als eerste date hoor..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:23:59 #118
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515006
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
ok :D
k ben daar blijkbaar echt raar in
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:24:24 #119
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124515010
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
Ik ook, maar dan had ik iemand al wel via Skype gezien en ergens buitenshuis elkaar even gesproken van te voren, op een neutrale plek.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:25:32 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515031
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik ook, maar dan had ik iemand al wel via Skype gezien en ergens buitenshuis elkaar even gesproken van te voren, op een neutrale plek.
dan is t toch geen eerste ontmoeting meer
voor mij is dat wat anders
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:27:12 #121
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124515048
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

dan is t toch geen eerste ontmoeting meer
voor mij is dat wat anders
Voor jou is het aanbellen en hup naar binnen? Ja, zo kun je het ook zien :) Garanties heb je nooit, maar op die manier vind ik het gewoon wat veiliger en kan ik een beetje peilen of ik zin heb om bij iemand thuis te zijn op een date.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:29:34 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515091
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Voor jou is het aanbellen en hup naar binnen? Ja, zo kun je het ook zien :) Garanties heb je nooit, maar op die manier vind ik het gewoon wat veiliger en kan ik een beetje peilen of ik zin heb om bij iemand thuis te zijn op een date.
nouja ik ontmoet iemand liever de eerste of eerste paar keer ergens in een kroegje, restaurant, cafeetje oid voordat ik hem meteen mn huis in haal of daarheen ga
en dat dat geen garantie is, dat had ik met een excollega _O- kwam gewoon gezellig op bezoek maar had duidelijk andere intenties, dikke doeii
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124515129
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat had ik met een excollega _O- kwam gewoon gezellig op bezoek maar had duidelijk andere intenties, dikke doeii
Tja dat weet je vantevoren als een mannelijke collega even gezellig op bezoek gaat bij een vrouwelijke collega.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:31:55 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124515136
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

nouja ik ontmoet iemand liever de eerste of eerste paar keer ergens in een kroegje, restaurant, cafeetje oid voordat ik hem meteen mn huis in haal of daarheen ga
en dat dat geen garantie is, dat had ik met een excollega _O- kwam gewoon gezellig op bezoek maar had duidelijk andere intenties, dikke doeii
Zolang je je niet klem zuipt gebeurt er alleen wat je wil dat er gebeurt natuurlijk :) Maar snap het wel.
Ha ha, beetje ongemakkelijk..had je eerder niks door gehad?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:35:04 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515191
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Tja dat weet je vantevoren als een mannelijke collega even gezellig op bezoek gaat bij een vrouwelijke collega.
nouja vind ik niet, k was ziek geweest, baan kwijt daardoor, hij kwam even bijkletsen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:35:52 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zolang je je niet klem zuipt gebeurt er alleen wat je wil dat er gebeurt natuurlijk :) Maar snap het wel.
Ha ha, beetje ongemakkelijk..had je eerder niks door gehad?
nee, ook niet met t gezellige contact op de vloer, helemaal niets
achteraf moet ik er nog vaak om lachen
zit iemand tegenover je aan de eetkamertafel gaat hij je ineens vertellen dat je tafel wel een ideale hoogte heeft O-) :')
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:36:51 #127
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124515227
Ik hoor het alweer, ik blijf single -O-
Ik hou niet zo van koken :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:37:24 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515240
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor het alweer, ik blijf single -O-
Ik hou niet zo van koken :@
houd je van masseren?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124515257
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

nouja vind ik niet, k was ziek geweest, baan kwijt daardoor, hij kwam even bijkletsen
Ok dat maakt de situatie inderdaad wel anders.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:38:14 #130
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124515266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef Ynske het volgende:

[..]

nee, ook niet met t gezellige contact op de vloer, helemaal niets
achteraf moet ik er nog vaak om lachen
zit iemand tegenover je aan de eetkamertafel gaat hij je ineens vertellen dat je tafel wel een ideale hoogte heeft O-) :')
Ha ha jezus..lekker subtiel.

Heb nou je het zegt ook wel eens gehad dat ik een bank zou bekijken die ik van een mannelijke collega (met gezin) zou overnemen. De wijnglazen stonden al klaar en een kaarsje erbij, heb maar beleefd afgeslagen en een kop koffie naar binnen geklokt. De bank was ook oerlelijk van dichtbij trouwens.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 09:38:49 #131
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515277
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:13 schreef Ynske het volgende:

[..]

wanneer kunnen we waar aanschuiven?
Enschede hè. Daar wil niemand naartoe.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:38:53 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124515278
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:37 schreef Ynske het volgende:
houd je van masseren?
Daarvan moeten mannen wel begrijpen dat vragen om een massage niet gelijk staat aan seks :+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:39:39 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515293
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarvan moeten mannen wel begrijpen dat vragen om een massage niet gelijk staat aan seks :+
:D niet meteen gelijk aan maar t is wel een van de kanten dat t uit kan gaan :+
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:39:41 #134
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124515294
quote:

[..]

Kunnen ze dat niet in een curriculum opnemen?
pi_124515299
Ik heb nog nooit een massage gegeven die niet uitdraaide op seks :P
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 09:39:51 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515301
quote:

[..]

houd je van masseren?
Iedereen wil ze krijgen. Geven gaat wel een keer vervelen. Af en toe wel leuk om te doen om in de stemming te komen.
pi_124515306
quote:

[..]

Kom je nu mee. -O-
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:40:56 #138
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515320
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iedereen wil ze krijgen. Geven gaat wel een keer vervelen. Af en toe wel leuk om te doen om in de stemming te komen.
k wil ze ook wel geven hoor :D
maar tis ook wel fijn als mn nek een en al spanning is om die spanning eraf gehaald te krijgen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:41:08 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124515326
quote:

[..]

houd je van masseren?
Jawel :Y (en nee hoeft niet tot seks te leiden, maar gaat toch wel gebeuren _O- )
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 09:42:29 #140
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

k wil ze ook wel geven hoor :D
maar tis ook wel fijn als mn nek een en al spanning is om die spanning eraf gehaald te krijgen
Mijn nek is vrij matig. Daar mag alleen een professional aanzitten. Paar keer door een welwillende vrouw laten doen en daar werd het slechter van. B-).

Maar als je verliefd bent (of geil) is elke aanraking leuk, dus een massage super.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:43:02 #141
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515367
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:42 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn nek is vrij matig. Daar mag alleen een professional aanzitten. Paar keer door een welwillende vrouw laten doen en daar werd het slechter van. B-).

Maar als je verliefd bent (of geil) is elke aanraking leuk, dus aan massage super.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:43:32 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124515379
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
Inderdaad. Heerlijk om te krijgen.. nouja van sommigen wat minder :+

Geven heb ik al een tijdje niet gedaan eigenlijk :')
pi_124515411
Ik hou niet zo van massages krijgen. Ook niet van geven trouwens.. Althans, van rug/schouders that is.
pi_124515417
Hmm misschien 'massage' ook als Do invullen op paiq, al ben ik wel bang dat ik dan als een vies mannetje over kom die meteen tot lichamelijk contact wil over gaan :P
٩๏̯͡๏)۶
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 09:47:28 #145
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Hmm misschien 'massage' ook als Do invullen op paiq, al ben ik wel bang dat ik dan als een vies mannetje over kom die meteen tot lichamelijk contact wil over gaan :P
Pfff. Is dit serieus ja? ;(.

Als 3 vrouwen zeggen dat ze het leuk vinden, ga jij je aanpassen?

Typisch fok-mannen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:48:51 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124515511
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:

Typisch fok-mannen.
Alle vrouwen zijn hetzelfde he ;)
pi_124515602
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Typisch fok-mannen.
Nou ja ik probeer iets op te steken van dit topic ;)
٩๏̯͡๏)۶
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:55:42 #148
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515656
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

k zou alleen dingen daarin zetten waar je zelf echt achterstaat
niets omdat vrouwen dat leuk vinden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124515693
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

k zou alleen dingen daarin zetten waar je zelf echt achterstaat
niets omdat vrouwen dat leuk vinden
Mee eens, maar koken en massage geven vind ik beide wel leuk, dus nuttige tips.

Wat dat koken betreft ging ik er vanuit dat iedereen dat wel kan, maar dat valt blijkbaar tegen?
٩๏̯͡๏)۶
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 09:57:52 #150
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515702
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat dat koken betreft ging ik er vanuit dat iedereen dat wel kan, maar dat valt blijkbaar tegen?
k kan t wel, maar ik beleef er geen plezier aan, en al helemaal niet als ik voor mij alleen moet koken
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:57:53 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124515705
quote:
Ik kan heel goed m'n eigen prakje maken, maar er is maar weinig wat ik aan een ander durf voor te schotelen :+
pi_124515711
quote:

[..]

Als ik mijn ex vroeg water op te zetten kwam hij 3 keer de keuken uit...
'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'

Dat was al te lastig ;(
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:00:27 #153
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124515760
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Sannne het volgende:

[..]

'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'

Dat was al te lastig ;(
_O- _O- _O- _O-

Dit heeft mijn dag gemaakt :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124515766
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ynske het volgende:

[..]

k kan t wel, maar ik beleef er geen plezier aan, en al helemaal niet als ik voor mij alleen moet koken
In je eentje eten is niet echt leuk inderdaad.
٩๏̯͡๏)۶
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:01:00 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515772
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Het komt op mij heel onzeker over. "oh, vinden jullie dat leuk? Nou, ik ga het op mijn profiel zetten!"
"Dit ben ik, dit vind ik leuk: Wie past er bij mij?" komt veel leuker over.

Vind ik dan.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:01:04 #156
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124515773
quote:

[..]

'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'

Dat was al te lastig ;(
Heb je geen SMART-doel voor m gesteld dan? :{w
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:01:27 #157
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124515784
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het komt op mij heel onzeker over. "oh, vinden jullie dat leuk? Nou, ik ga het op mijn profiel zetten!"

Vind ik dan.
QFT.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:02:02 #158
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515793
Ik kook ook wel voor mezelf. Vind het niet vervelend. Elke dag pizza gaat ook wel vervelen.
Maak dan wel snelle dingen (pasta met zak groenten, zoetzure saus: 10 minuten).
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:02:51 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515813
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:01 schreef Yuki het volgende:

[..]

QFT.
Hey, leef jij ook nog. :7.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:03:14 #160
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124515821
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

In je eentje eten is niet echt leuk inderdaad.
In je eentje koken en afwassen vind ik eigenlijk nog erger. De ander hoeft van mij niet te helpen, maar ff aanspraak hebben is wel prettig.

Voor alledrie geldt (voor mij iig) dat het leuker is om er iemand bij te hebben.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:03:45 #161
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124515829
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:02 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hey, leef jij ook nog. :7.
Ja joh 8-)
pi_124515837
Ja vind ik ook. Samen koken vind ik ook erg leuk
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:05:06 #163
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515865
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Vind ik dan.
mee eens :D
Today is life -

Dale Carnegie
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:05:06 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515866
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

In je eentje koken en afwassen vind ik eigenlijk nog erger. De ander hoeft van mij niet te helpen, maar ff aanspraak hebben is wel prettig.

Voor alledrie geldt (voor mij iig) dat het leuker is om er iemand bij te hebben.
Heb ik vooral met neuken. Dat is in je eentje toch een stuk minder leuk...
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:05:19 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124515871
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef Kreator het volgende:
Heb ik vooral met neuken. Dat is in je eentje toch een stuk minder leuk...
Neuken dan maar?
pi_124515874
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja het is wel fijn om na je werk gezellig wat te praten te hebben tijdens het eten.

Voor het afwassen heb ik gelukkig een vaatwasser, echt zo ongeveer m'n beste aankoop ooit.
٩๏̯͡๏)۶
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:06:46 #167
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124515897
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Neuken dan maar?
Voor of na de afwas?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:09:44 #168
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515967
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:02 schreef Kreator het volgende:
Ik kook ook wel voor mezelf. Vind het niet vervelend. Elke dag pizza gaat ook wel vervelen.
Maak dan wel snelle dingen (pasta met zak groenten, zoetzure saus: 10 minuten).
risotto :9~ maar daar eet ik dan wel 3 dagen van :')
of mexicaanse prut

:@
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:10:14 #169
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124515984
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja het is wel fijn om na je werk gezellig wat te praten te hebben tijdens het eten.

Voor het afwassen heb ik gelukkig een vaatwasser, echt zo ongeveer m'n beste aankoop ooit.
neuken op de vaatwasser :D
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:10:23 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124515993
quote:

[..]

'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'

Dat was al te lastig ;(
Dat is tactiek! Doe dit een paar keer en je krijgt de vraag niet meer en mensen gaan het zelf doen :D

Ik man best wel koken, en durf mensen ook wel wat voor te schotelen, maar ik heb er niks mee :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124516037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

neuken op de vaatwasser :D
mmm m'n combi magnetron staat daar bovenop :)

(maar die is wel verplaatsbaar)
٩๏̯͡๏)۶
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:12:29 #172
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124516048
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

risotto :9~ maar daar eet ik dan wel 3 dagen van :')
of mexicaanse prut

:@
Chili con carne, ook altijd lekker op de 2e dag. :9.

Damn. Ik heb honger.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:15:08 #173
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124516116
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Chili con carne, ook altijd lekker op de 2e dag. :9.

Damn. Ik heb honger.
met rijst? of witbrood?

toch niet met kikkererwten he :o
Today is life -

Dale Carnegie
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:18:48 #174
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124516198
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:15 schreef Ynske het volgende:

[..]

met rijst? of witbrood?

toch niet met kikkererwten he :o
Nee, met bonen. (mix van kidney en bruin). Beetje knoflook, ketjap (echt lekker. echt.), kruiden, groentemix, tomatentroep, gehakt.
En dan met witbrood. Vind ik lekkerder. Met rijst is het gelijk weer zo'n maaltijd.
pi_124516218
Schopje CUL aanvragen? O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124516247
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:19 schreef minthy het volgende:
Pas maar op, zodadelijk wordt het topic weer dichtgegooid voor 24 uur ;)
٩๏̯͡๏)۶
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:21:21 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124516254
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:19 schreef minthy het volgende:
Sorry. Ik ga wel even een boterham scoren.

Daten?

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik ben matties met de crew. Dat komt wel goed.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:21:41 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124516262
tis iig wel belangrijk dat iemand op z'n site wel voor zichzelf kiest, en niet steeds maar meedraait in wat ik leuk vind
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124516266
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Imo terecht, het gaat nergens meer over :')
Tante minthy!! O+
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:22:34 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124516292
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Ynske het volgende:
tis iig wel belangrijk dat iemand op z'n site wel voor zichzelf kiest, en niet steeds maar meedraait in wat ik leuk vind
Ja, ik zoek een vent. Geen mak schaap.
pi_124516293
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Sorry. Ik ga wel even een boterham scoren.

Daten?

[..]

Ik ben matties met de crew. Dat komt wel goed.
Nee, ik ben te oud om te daten. Mijn tijd is voorbij :7
Tante minthy!! O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:23:30 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124516318
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Imo terecht, het gaat nergens meer over :')
Nee, massages en eten koken voor je date is niet ontopic? :{w. Ga in een hoekje huilen ofzo.
(en ja, dat recept was offtopic. Wooptiefuckingdoo)
pi_124516347
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Nee, massages en eten koken voor je date is niet ontopic? :{w. Ga in een hoekje huilen ofzo.
Tyft op, vent :')
Tante minthy!! O+
pi_124516357
Ik zou trouwens geen chili con carne koken voor mijn date :D (zo zijn we weer ontopic!)
pi_124516390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:25 schreef Sannne het volgende:
Ik zou trouwens geen chili con carne koken voor mijn date :D (zo zijn we weer ontopic!)
Niks mis met een gokje op z'n tijd :7
Tante minthy!! O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:27:04 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124516407
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Tyft op, vent :')
Offtopic. O+.

Ontopic: Ik heb volgende week een date. Voor het eerst sinds jaren. God oh god, wat moet ik aan... :@.
pi_124516413
Ik zou trouwens ook geen 2 dagen oude risotto serveren voor mijn date. Die shit dien je direct te serveren :P
pi_124516440
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef Kreator het volgende:

[..]

Offtopic. O+.

Ontopic: Ik heb volgende week een date. Voor het eerst sinds jaren. God oh god, wat moet ik aan... :@.
Ik zou kleding aantrekken. In je blote kont op komen dagen wordt vaak niet gewaardeerd :@ 8-)
Tante minthy!! O+
pi_124516446
Weekendje Antwerpen geboekt.

Hotelkamer en roomservice, meer heb ik niet nodig! :7
pi_124516457
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zou kleding aantrekken. In je blote kont op komen dagen wordt vaak niet gewaardeerd :@ 8-)
Goede tips hier. _O_
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:29:42 #191
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124516485
quote:
13s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:

[..]

Minthy heeft wel een punt. En nee, ik ben niet heilig want ik postte ook een beetje mee.

Maar als er einde pagina 2 (bij mij) wordt gesproken over koken voor je date en binnen een half uur zit je einde pagina 4 (dik 100 posts verder) met allemaal dingen die er heel in de verte misschien nog iets mee te maken hebben (koken, recepten, neuken op de vaatwasser), dan is het toch echt slowchat en daar zijn we al herhaaldelijk voor gewaarschuwd.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:30:48 #192
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124516503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef habitue het volgende:

Gaaf! Wanneer gaan jullie?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:30:51 #193
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124516505
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

Minthy heeft wel een punt. En nee, ik ben niet heilig want ik postte ook een beetje mee.

Maar als er einde pagina 2 (bij mij) wordt gesproken over koken voor je date en binnen een half uur zit je einde pagina 4 (dik 100 posts verder) met allemaal dingen die er heel in de verte misschien nog iets mee te maken hebben (koken, recepten, neuken op de vaatwasser), dan is het toch echt slowchat en daar zijn we al herhaaldelijk voor gewaarschuwd.
joh, ren naar de FB of naar t report knopje, en ga janken
sorry hoor, maar echt waar :N
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:30:53 #194
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124516508
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:28 schreef habitue het volgende:

Klinkt goed met je date! Leuk om te horen.
pi_124516562
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

joh, ren naar de FB of naar t report knopje, en ga janken
sorry hoor, maar echt waar :N
Wat begrijp je niet aan "herhaaldelijk gewaarschuwd"? Mods hebben meerdere keren aangegeven dat dit geen SC is.

In LIF staat vast ergens een PMS-topic :*
Tante minthy!! O+
pi_124516575
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:30 schreef Yuki het volgende:

[..]

Gaaf! Wanneer gaan jullie?
12-14 april. :)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:36:01 #197
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124516627
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:33 schreef minthy het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan "herhaaldelijk gewaarschuwd"? Mods hebben meerdere keren aangegeven dat dit geen SC is.

In LIF staat vast ergens een PMS-topic :*
Dit topic is toch net veranderd naar dating(site) ervaringen? Nou, mijn ervaring is dat je prima kunt neuken op de vaatwasser na het koken van een heerlijke maaltijd (met kruiden), gevolgd door een kontmassage wegens harde vaatwasser.

En nu weer lief doen. Ik namelijk ook van jou.
pi_124516665
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit topic is toch net veranderd naar dating(site) ervaringen? Nou, mijn ervaring is dat je prima kunt neuken op de vaatwasser na het koken van een heerlijke maaltijd (met kruiden), gevolgd door een kontmassage wegens harde vaatwasser.

dinsdag 26 maart 2013 @ 10:38:30 #199
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124516697
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Is dat met die date waarmee je naar Burgers bent geweest? Met die zieke moeder?
Wel een super leuke date! Ik wens je alvast veel plezier :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:38:47 #200
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124516708
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

leuk! en spannend!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124516712
Ik zou vandaag een date hebben maar die is gisteravond laat afgezegd, nu baal ik want ik had er echt zin in.
Azwethinkweiz
pi_124516718
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zeg smartass, dit topic gaat over dates. Dit is wat breder getrokken, prima. Maar ga het dan niet lopen verneuken met allerlei randverhaaltjes die niet terzake doen...
Ik weet dat je het kan, heus! :*
Tante minthy!! O+
pi_124516726
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben maar die is gisteravond laat afgezegd, nu baal ik want ik had er echt zin in.
Balen! Waarom is het afgezegd?
Tante minthy!! O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:39:50 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124516727
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef El.Wulfo het volgende:
balen, wat was de reden?
Today is life -

Dale Carnegie
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:40:55 #205
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124516757
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Zeg smartass, dit topic gaat over dates. Dit is wat breder getrokken, prima. Maar ga het dan niet lopen verneuken met allerlei randverhaaltjes die niet terzake doen...
Ik weet dat je het kan, heus! :*
Ik heb jou alleen nog maar zien zeiken over de posts van anderen. Ik was op pagina 1 al ontopic:
R&P / Dating(site)-ervaringen #331 Kneuzenkermis & Playaboys
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:41:18 #206
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124516767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:33 schreef habitue het volgende:

[..]

Hopelijk is het dan ook wat lekkerder weer :) zodat je in je blote kont door de kamer kunt lopen met de balkondeuren open natuurlijk, want jullie komen de kamer niet af las ik :7

Is het voor een bijzondere gelegenheid, of zomaar?
pi_124516793
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb jou alleen nog maar zien zeiken over de posts van anderen. Ik was op pagina 1 al ontopic:
R&P / Dating(site)-ervaringen #331 Kneuzenkermis & Playaboys
Klopt, ik ben een notoire zeikerd ;(
Maar dan nog...
Tante minthy!! O+
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:44:38 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124516853
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:06 schreef Kreator het volgende:

Voor of na de afwas?
Jij hebt een vaatwasser toch? :7
pi_124516878
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:38 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

:Y
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:41 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hopelijk is het dan ook wat lekkerder weer :) zodat je in je blote kont door de kamer kunt lopen met de balkondeuren open natuurlijk, want jullie komen de kamer niet af las ik :7

Is het voor een bijzondere gelegenheid, of zomaar?
Zonnetje zou zeer welkom zijn idd. O+
Nou ja haar broertje loopt daar stage en ze wilde bij hem langs, dus toen leek het me wel leuk om er een weekendje van te maken.
pi_124516907
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:39 schreef minthy het volgende:

[..]

Balen! Waarom is het afgezegd?
We waren ook gisteren pas begonnen met afspreken dat we vandaag iets zouden gaan doen maar stond nog niet 100% vast wat we zouden doen en volgens mij was ze vergeten dat ze nog wat anders moest doen.

Dus maar een smsje gestuurd en succes gewenst met vandaag en toen had ik vanochtend een lief smsje terug. Heb er vertrouwen in dat ik haar een andere dag deze week ga zien *)
Azwethinkweiz
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:47:05 #211
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124516909
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:45 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Nou ja haar broertje loopt daar stage en ze wilde bij hem langs, dus toen leek het me wel leuk om er een weekendje van te maken.
wat lief van je!
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:50:01 #212
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124516974
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:45 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

How thoughtful O+

Ik zou t niet voor durven stellen geloof ik, zo snel :') :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 10:50:01 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124516975
*O* hij is weer online, zijn weer aan t babbelen op Paiq
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124517012
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:47 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

We waren ook gisteren pas begonnen met afspreken dat we vandaag iets zouden gaan doen maar stond nog niet 100% vast wat we zouden doen en volgens mij was ze vergeten dat ze nog wat anders moest doen.

Dus maar een smsje gestuurd en succes gewenst met vandaag en toen had ik vanochtend een lief smsje terug. Heb er vertrouwen in dat ik haar een andere dag deze week ga zien *)
Het klinkt in ieder geval hoopvol! :D
Tante minthy!! O+
pi_124517014
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef Yuki het volgende:

[..]

How thoughtful O+

Ik zou t niet voor durven stellen geloof ik, zo snel :') :@
Voor mijn gevoel ken ik haar al heel lang :)
pi_124517039
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:50 schreef Ynske het volgende:
*O* hij is weer online, zijn weer aan t babbelen op Paiq
Tof! *O*
Tante minthy!! O+
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:52:34 #217
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124517048
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Sowieso op je eigen gevoel afgaan :Y

En als dit geen succesvolle relatie wordt... ;)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 10:54:14 #218
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124517085
Ik heb me ook maar es aangemeld op Paiq. Weinig actie. Wel 2x een leuk gesprek gehad, maar het kan me toch allemaal niet genoeg boeien. Moet je weer dat hele riedeltje door van wie je bent, wat je doet, etc. Is IRL toch een stuk leuker dan via mail.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:54:39 #219
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124517091
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:52 schreef Yuki het volgende:

[..]

Sowieso op je eigen gevoel afgaan :Y

En als dit geen succesvolle relatie wordt... ;)
Dat! Klinkt goed man. ;) Dit is ook niet 'zomaar een date'. Dit klinkt al wat serieuzer.
En dat voor iemand waarbij je 2 dates geleden dacht.. meh... wat zal ik doen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_124517231
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:51 schreef minthy het volgende:

[..]

Het klinkt in ieder geval hoopvol! :D
Ja toch? Om nou achter het afzeggen iets te gaan zoeken vind ik ook een beetje overdreven.
Beetje relax daten en kijken of er wederzijdse interesse/klik is, mijn aandacht is in ieder geval wel getrokken.
Azwethinkweiz
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 11:00:56 #221
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124517246
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:51 schreef habitue het volgende:

[..]

fijn toch!
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:12:15 #222
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124517565
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef Kreator het volgende:
Ik heb me ook maar es aangemeld op Paiq. Weinig actie. Wel 2x een leuk gesprek gehad, maar het kan me toch allemaal niet genoeg boeien. Moet je weer dat hele riedeltje door van wie je bent, wat je doet, etc. Is IRL toch een stuk leuker dan via mail.
Je doet er zelf aan mee. Je kan ook gewoon in het wilde weg gaan ouwehoeren, als je geen zin hebt in zo'n riedeltje. Moet ze wel een erg saaie doos zijn wil ze daar niet in meegaan (en dan kan je haar dus meteen uit je paiq flikkeren). Makkelijk opgelost ;)
WFPB!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:19:37 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124517809
Sinds wanneer is in de TT de (site) tussen haaksjes? :o
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 11:20:39 #224
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124517842
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Sinds wanneer is in de TT de (site) tussen haaksjes? :o
al een dag of 3/4
Today is life -

Dale Carnegie
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 11:23:28 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124517925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:12 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Je doet er zelf aan mee. Je kan ook gewoon in het wilde weg gaan ouwehoeren, als je geen zin hebt in zo'n riedeltje. Moet ze wel een erg saaie doos zijn wil ze daar niet in meegaan (en dan kan je haar dus meteen uit je paiq flikkeren). Makkelijk opgelost ;)
Dat doe ik dan ook. Al is het op fok makkelijker. Daar weet men tenminste dat niets serieus is en snapt men smileys. ;(.
Maar goed, we zien wel hoe het gaat. Eerst maar eens 2 housewarmingparty's afwerken. :7.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 11:23:43 #226
141482 Q.
JurassiQ
pi_124517933
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef Kreator het volgende:
En daar kan je ook nog meteen aan haar tieten zitten.
For great justice!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 11:27:35 #227
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124518064
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:23 schreef Q. het volgende:

[..]

En daar kan je ook nog meteen aan haar tieten zitten.
Dat xoberso.
pi_124519443
Wist niet dat SC weer was toegestaan *O*
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:17:26 #229
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124519652
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:11 schreef Weissman het volgende:
We wachten anders nog steeds op jouw dateverhaal..
pi_124519687
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:17 schreef eefje801 het volgende:

[..]

We wachten anders nog steeds op jouw dateverhaal..
De laatste die ik heb afgezegd omdat ik zo zenuwachtig was bedoel je ?

Maarreh nu je het er toch over hebt; binnenkort samen een keer eendjes voeren ?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:21:43 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124519788
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:11 schreef Weissman het volgende:
wat nou?.... dat is nog steeds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 12:22:26 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124519819
quote:
3s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:21 schreef Re het volgende:

[..]

wat nou?.... dat is nog steeds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?
dates bespreken, datingsites bespreken
delen wat je met dates gaat doen etc
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124519821
quote:

[..]

wat nou?.... dat is nog steds niet toegestaan, ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen... dus willen we dat hier?
Ik weet niet was aan het teruglezen en kwam op geen andere conclusie :D
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:23:01 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124519839
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:18 schreef Weissman het volgende:

[..]

De laatste die ik heb afgezegd omdat ik zo zenuwachtig was bedoel je ?

Maarreh nu je het er toch over hebt; binnenkort samen een keer eendjes voeren ?
Had ze wel begrip voor je situatie?

Klinkt als een droomdate :).
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:30:07 #235
381477 Izzit
This Izzit
pi_124520056
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Eerst de eendjes en dan elkaar zeker ;)

Btw, vervolgdate is gepland :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:31:15 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124520086
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef Izzit het volgende:

[..]

Jij snapt het!

Wat leuk! Goed bezig.
pi_124520089
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:23 schreef eefje801 het volgende:
Jawel, ze vond het wel schattig.

quote:
50 Tinten Weiss, baby *)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 12:31:36 ]
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:36:53 #238
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124520250
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:31 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jawel, ze vond het wel schattig.

[..]

50 Tinten Weiss, baby *)
Nice *)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 12:39:37 #239
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124520328
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:30 schreef Izzit het volgende:

[..]

Tof! Wat gaan jullie doen?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 12:40:26 #240
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124520352
quote:

ik voel me net een kleuterleidster die straffen moet gaan uitdelen...
Als je dat visualiseert klinkt het best opwindend. :@.
pi_124520546
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Volgens zijn pro is het een meneer. Nog steeds opwindend? Toch eens een ander tabje aanvinken op de datingsites dan ;)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 26 maart 2013 @ 13:17:40 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_124521703
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:46 schreef Sannne het volgende:

[..]

Volgens zijn pro is het een meneer. Nog steeds opwindend? Toch eens een ander tabje aanvinken op de datingsites dan ;)
:'(. Ik ken RE beter dan mijn moeder. Maar dit is slowchat.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 13:56:39 #243
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124523315
quote:
99s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef All-out het volgende:

[..]

je bent niet over je auto begonnen toch?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee, niet in de eerste 5min in iedergeval :+
pi_124526210
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

k houd sowieso niet van spelletjes spelen
Ook geen bordspelletje? ;(
pi_124526429
Daten jullie wel eens meerdere mensen tegelijk? Of is dat een grote no-go?
pi_124526462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:25 schreef Swaytje het volgende:
Bij mij een grote no-go, als een man dit doet knap ik er direct op af ^O^
Tante minthy!! O+
pi_124526541
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

:'(. Ik ken RE beter dan mijn moeder. Maar dit is slowchat.
Ik probeerde ons alleen maar ontopic te houden. Ik wil geen straf van de juf..
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:28:40 #248
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124526588
quote:
Nee, als ik daar behoefte aan heb zit er namelijk iets niet goed...
Maar goed, dat is zoals ik in elkaar zit, is voor iedereen anders :)

Bovendien ga ik verhalen aan verkeerde mensen koppelen etc... ik zal nog net de namen niet omwisselen, maar wie wat heeft verteld kan ik echt niet meer bijhouden :@
pi_124526750
Ik zou er niet zo'n groot probleem van maken als mijn date meerdere vrouwen date hoor..
Maar ik vind het leuker me op 1 man te richten..
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:34:12 #250
242666 BeamofLight
pi_124526803
quote:
vaak genoeg gedaan, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Je hebt uiteindelijk toch voorkeur voor iemand. Die je dan gaat sms-en op de plee tijdens je andere date. Die dan gaat zeggen: was je net on-line op de plee.
pi_124526822
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vaak genoeg gedaan, maar uiteindelijk werkt dat toch niet. Je hebt uiteindelijk toch voorkeur voor iemand. Die je dan gaat sms-en op de plee tijdens je andere date. Die dan gaat zeggen: was je net on-line op de plee.
Haha :D
pi_124526857
quote:

[..]

Hahaha klinkt goed
pi_124526941
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat! Klinkt goed man. ;) Dit is ook niet 'zomaar een date'. Dit klinkt al wat serieuzer.
En dat voor iemand waarbij je 2 dates geleden dacht.. meh... wat zal ik doen.
Ja dat was meer iets mentaals waar ik me overheen moest zetten. Maar qua persoonlijkheden passen we echt goed bij elkaar. Ze is echt leuk, en heel mooi. O+
pi_124526973
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 11:00 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Ja toch? Om nou achter het afzeggen iets te gaan zoeken vind ik ook een beetje overdreven.
Beetje relax daten en kijken of er wederzijdse interesse/klik is, mijn aandacht is in ieder geval wel getrokken.
Precies, ik zou me zo geen zorgen maken. Ik ben benieuwd! :P
Tante minthy!! O+
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:39:11 #255
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_124526987
Dat hele door elkaar halen snap ik niet hoor.. de meeste mensen hebben meerdere gewone vrienden, die haal je toch ook niet door elkaar? :+

Meerdere eerste dates is heel wat anders dan met meerdere mensen voor meerdere dates. Dat laatste is al snel wat minder leuk :)

(ohnoes, alweer SC! hoi silentchaos O+ )
WFPB!
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:39:43 #256
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124527013
quote:

[..]

Ik moet toch vaak enkele vrienden op de hoogte houden hoe de date gaat :@
Een keer stuurde ik pas de dag erna wat (toen ik bij de bakker stond om ontbijt te halen _O- ), gewoon: nu ontbijt voor 2 halen
Toch een trots momentje om te delen soms :@

Oke nou wil niemand hier mij nog daten _O- terecht :D
pi_124527067
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik moet toch vaak enkele vrienden op de hoogte houden hoe de date gaat :@
Een keer stuurde ik pas de dag erna wat (toen ik bij de bakker stond om ontbijt te halen _O- ), gewoon: nu ontbijt voor 2 halen
Toch een trots momentje om te delen soms :@

Oke nou wil niemand hier mij nog daten _O- terecht :D
Was een geslaagde date dan...

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat was meer iets mentaals waar ik me overheen moest zetten. Maar qua persoonlijkheden passen we echt goed bij elkaar. Ze is echt leuk, en heel mooi. O+
Awww :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:41:08 #258
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124527071
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Dizorn het volgende:
Dat hele door elkaar halen snap ik niet hoor.. de meeste mensen hebben meerdere gewone vrienden, die haal je toch ook niet door elkaar? :+

Meerdere eerste dates is heel wat anders dan met meerdere mensen voor meerdere dates. Dat laatste is al snel wat minder leuk :)

(ohnoes, alweer SC! hoi silentchaos O+ )
m'n vrienden ken ik al heel lang, maar mensen die ik net of tegelijkertijd ongeveer heb leren kennen, die verhalen kan ik wel eens door elkaar gaan gooien. is de leeftijd ;) :P
Nee hoor, geen idee, maar ik ken mezelf, t'is nooit gebeurd trouwens maar dat komt omdat ik weinig date denk ik...

Hall0n trouwens O+
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:42:13 #259
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124527122
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:41 schreef Sannne het volgende:

[..]

Was een geslaagde date dan...
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt ;)
Als seks de insteek was: Ja
Als iets opbouwen de insteek was: Nee ;(
  dinsdag 26 maart 2013 @ 15:59:24 #260
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124527780
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef Dizorn het volgende:
Ja maar die ken je al langer. Zo kut altijd, dat je niet meer weet wat nou bij wie hoort.

"Haaaa, hoe was je wintersport trouwens? :D"
Date: Wintersport? Waar heb je het over? :?
Ik: *kak*
"Je was toch op wintersp...of was een vriend van me dat nou?"

En zij denkt: jaja, een vriend :')
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:29:03 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124531494
Als ik niks laat horen krijg ik bijna altijd een smsje "goeie neuk :D". En jaja dat stuurt een vrouw ja :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:31:44 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124531604
Ik snap er niks van.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 17:31:58 #263
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124531612
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 15:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Ha! Je bent verliefd. O+ Wat leuk man! :D
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 18:30:58 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124533814
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef Silenus het volgende:
Ik snap er niks van.
waarvan?
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 18:37:39 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124534090
Van wat ook_gek allemaal zegt.
pi_124534131
Ah joepie, de gebruikelijke onzin.....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 18:41:12 #267
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124534228
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 18:37 schreef Silenus het volgende:
Van wat ook_gek allemaal zegt.
:D k probeer t maar niet te begrijpen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 26 maart 2013 @ 19:24:42 #268
138876 Andromache
pi_124536159
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:51 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Of je vindt match 1 leuker maar dat is eigenlijk niet je type vent (meer een foute vent), dat kan ook nog. Maar goede beslissing als je het eigenlijk niet ziet zitten moet je ook niet op date gaan.

Tja, wat is een foute vent... ik meende direct van alles aan hem te zien wat mijn ex een foute man maakte en hem niet. Geïnteresseerd in mij, had het gewoon openlijk over de wens voor een fijne relatie, ging niet prat op status en het werken in een yuppenwereldje, maar werkte in een degelijk beroep, genoot van simpele, kleine dingen als klussen aan zijn huisje, had een goede relatie met zijn familie. Maar ja. Ik wil graag ook dat 'ie een beetje aantrekkelijk is, en blijkbaar bestaan er geen leuke mannen die aantrekkelijk zijn. Voor mij. Dus een man die ik aantrekkelijk vind, is vaak per definitie een foute man....

Zucht. Ach. Het zal nog wel eens gebeuren, iets van een relatie.

quote:
11s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

:D _O-
pi_124537411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 17:31 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ha! Je bent verliefd. O+ Wat leuk man! :D
O+ *;

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Andromache het volgende:

[..]

Tuurlijk, hadden niet alle mannen jou aangevinkt bij speeddaten? 8-)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 20:00:02 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124537987
quote:

[..]

Tja, wat is een foute vent... ik meende direct van alles aan hem te zien wat mijn ex een foute man maakte en hem niet. Geïnteresseerd in mij, had het gewoon openlijk over de wens voor een fijne relatie, ging niet prat op status en het werken in een yuppenwereldje, maar werkte in een degelijk beroep, genoot van simpele, kleine dingen als klussen aan zijn huisje, had een goede relatie met zijn familie. Maar ja. Ik wil graag ook dat 'ie een beetje aantrekkelijk is, en blijkbaar bestaan er geen leuke mannen die aantrekkelijk zijn. Voor mij. Dus een man die ik aantrekkelijk vind, is vaak per definitie een foute man....

Tuurlijk wel. En dat is vrij standaard dat verhaal als het een leuke vent betreft en bij wederzijdse interesse. Bedoelde het meer in de zin van fout voor jou maar kon niks beters verzinnen, het staat er nu wat raar. Hmm ja, het kan goed dat hij dingen ook écht graag wil, alleen uiteindelijk blijkt nu dat er niet voldoende is. Heb je zelf vast ook wel eens gehad. En sommige mensen zijn daar vrij rap in, kappen het dan ook gelijk af bij twijfel. Je bent echt een hartstikke leuke vrouw met inhoud en je ziet er leuk uit dus jouw tijd komt wel. Misschien moet je het jagen wat meer overlaten aan de heren in kwestie, of inderdaad even pauze nemen.
pi_124538055
Lijntjes uitgezet:

Badoo, te persoonlijk. Kwam bij wijze van het meisje van de bakker om de hoek tegen. Verwijderd.

Paiq, leuk en betaalbaar.

Pepper, leuk design en je kan jezelf goed presenteren. Echter weinig mogelijk zonder betalen.

Lexa, prima maar erg duur.

Komende dagen wachten op reacties en dan ergens een abonnement afsluiten.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:02:51 #272
381477 Izzit
This Izzit
pi_124541577
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 12:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof! Wat gaan jullie doen?
We gaan naar een theatervoorstelling, impro-cabaretteketet :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:28:22 #273
138876 Andromache
pi_124543214
leuk Izzit :)
pi_124543431
Ik moet mijn date van zaterdag maar eens gaan polsen over wat we zullen gaan doen :P
  dinsdag 26 maart 2013 @ 21:45:11 #275
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124544274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Ik moet mijn date van zaterdag maar eens gaan polsen over wat we zullen gaan doen :P
Zullen we naar het museum gaan en dan neuken? Of hou je niet van musea? 8-)
pi_124544522
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zullen we naar het museum gaan en dan neuken? Of hou je niet van musea? 8-)
We zijn niet allemaal zo smooth als jij ;)
pi_124546601
Twijfel....
Dinsdag 2e date met een meisje die ik leuk vind wua karakter, uiterlijk, mijn leeftijd, kortom: zou eventueel iets kunnen worden.

Ik kan vrijdag echter op 1e date gaan met een meisje die heel veel iniatief neemt, maar volgens mij meer uit is op seks dan een relatie.

Ik twijfel of ik moet gaan of moet uitstellen tot na dinsdag..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 22:17:17 ]
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:18:45 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124546708
quote:

[..]

Dat is toch puur persoonlijk, wat de een aantrekkelijk vindt hoeft toch voor jou niet zo te zijn. En waarom zou een foute man dan juist aantrekkelijker zijn, zou persoonlijk een afknapper zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef Spezza19 het volgende:
Weekend zou het weer kouder worden dacht ik, sowieso iets binnen dus ;)
pi_124546817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is toch puur persoonlijk, wat de een aantrekkelijk vindt hoeft toch voor jou niet zo te zijn. En waarom zou een foute man dan juist aantrekkelijker zijn, zou persoonlijk een afknapper zijn.

[..]

Weekend zou het weer kouder worden dacht ik, sowieso iets binnen dus ;)
Seks in een museum schijnt een idee te zijn :D
pi_124546849
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Seks in een museum schijnt een idee te zijn :D
Een bed is comfortabeler hoor.
pi_124546940
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:20 schreef Sannne het volgende:

[..]

Een bed is comfortabeler hoor.
Ach, doe toch niet aan seks op de 1e date.... Vaak dragen ze dan oma ondergoed enzo om zichzelf te bedwingen
pi_124546990
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:21 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ach, doe toch niet aan seks op de 1e date.... Vaak dragen ze dan oma ondergoed enzo om zichzelf te bedwingen
Doe je de lampen uit, merk je dr niks van. Het gaat toch uit.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:24:02 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124547102
quote:

[..]

:') waar heb je die wijsheid vandaan _O-
pi_124547192
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:') waar heb je die wijsheid vandaan _O-
Hap! :D
pi_124547332
Met je date het Songfestival kijken. _O_

Geen dank voor deze gratis tip. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124547379
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef Fascination het volgende:

In een kroeg? Of een thuisdate dan?
pi_124547435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:27 schreef Sannne het volgende:

[..]

In een kroeg? Of een thuisdate dan?
Thuis.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124547477
quote:

Ouch! Kan je beter een oma onderbroek van d'r kont trekken :P
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:30:48 #289
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124547591
quote:

Alleen bejaarden kijken daarnaar :{w
pi_124547629
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alleen bejaarden kijken daarnaar :{w
Vandaar die oma onderbroek dus :(
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:35:31 #291
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124547972
quote:

[..]

Goede tip! Zou ik ook moeten gaan doen.. haha :) Al heb ik nog nooit seks gehad op mijn eerste date, met moeite..
pi_124548074
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:35 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Goede tip! Zou ik ook moeten gaan doen.. haha :) Al heb ik nog nooit seks gehad om mijn eerste date, met moeite..
Hoe was jouw date zondag? Alles nog goed gekomen ondanks je pukkel? :P
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:36:59 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124548104
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:31 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Vandaar die oma onderbroek dus :(
Yup ;)

Verder geen idee wat te doen met dit weer, weet dat er paasraces zijn op zandvoort maar om dat nou als 1e date te doen :P
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:39:56 #294
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124548304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hoe was jouw date zondag? Alles nog goed gekomen ondanks je pukkel? :P
Haha, die pukkel deed niet ter zake aangezien het geen leuke man was. Wel gezellig hoor, lekker gekletst. Maar echt zo'n man van 27 die in het leven staat alsof hij 60 is. Niet mijn ding! Ik heb meer spanning en avontuur nodig.
pi_124548452
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Haha, die pukkel deed niet ter zake aangezien het geen leuke man was. Wel gezellig hoor, lekker gekletst. Maar echt zo'n man van 27 die in het leven staat alsof hij 60 is. Niet mijn ding! Ik heb meer spanning en avontuur nodig.
Had hij zijn rollator ergens verstopt? :')
pi_124548533
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:39 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Moet je toch maar eens met mij daten O-)
pi_124548585
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef Blue_note het volgende:
Twijfel....
Dinsdag 2e date met een meisje die ik leuk vind wua karakter, uiterlijk, mijn leeftijd, kortom: zou eventueel iets kunnen worden.

Ik kan vrijdag echter op 1e date gaan met een meisje die heel veel iniatief neemt, maar volgens mij meer uit is op seks dan een relatie.

Ik twijfel of ik moet gaan of moet uitstellen tot na dinsdag..
Ik zou kiezen voor uitstellen en de dinsdag date gaan. Heb je miss op het einde langer succes mee. :)
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:47:23 #298
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124548828
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Moet je toch maar eens met mij daten O-)
Weer het andere uiterste dan :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:43 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik zou kiezen voor uitstellen en de dinsdag date gaan. Heb je miss op het einde langer succes mee. :)
Waarom wachten tot dinsdag, als het waarschijnlijk toch maar eenmalig is die van vrijdag. Hangt er uiteraard wel vanaf of hij beide leuk vind. En wellicht zit er toch wel meer achter bij die van vrijdag.
pi_124549442
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Weer het andere uiterste dan :P

[..]

Waarom wachten tot dinsdag, als het waarschijnlijk toch maar eenmalig is die van vrijdag. Hangt er uiteraard wel vanaf of hij beide leuk vind. En wellicht zit er toch wel meer achter bij die van vrijdag.
Mwa, even snel over iemand heen gaan en een paar dagen later met een ander serieus daten. Zou er zelf niet echt goed bij voelen.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 23:00:26 #300
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124549670
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Mwa, even snel over iemand heen gaan en een paar dagen later met een ander serieus daten. Zou er zelf niet echt goed bij voelen.
Weet je van te voren natuurlijk ook niet, dus om dan om die reden niet te gaan.
pi_124549717
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Weet je van te voren natuurlijk ook niet, dus om dan om die reden niet te gaan.
Dan doe je het toch gewoon allebei? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')