Ga vooral overanalyseren en wees zo min mogelijk jezelf.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:10 schreef Misvatting het volgende:
Overmatig gebruik van smilies is sowieso een afknapper geloof ik. Ik moet daar zelf altijd wel op letten tenminste. Als ik sommige dingen van mezelf teruglees lijk ik wel een puber zoveel smilies zitten daar tussen.
Waar je je al niet druk om kan maken
Je mag de vraag vast wel stellen, maar of je ook antwoord krijgt..quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef Sannne het volgende:
Trouwens, wie heeft hier met wie gedate? Of is dat een verboden vraag
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:44 schreef achterdeur het volgende:
Ben trouwens best benieuwd hoe het zou zijn om een date verhaal hier te lezen en jezelf er ineens in te herkennen... Zeker ook niemand met een dergelijke ervaring?
jawel die zijn er!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:44 schreef achterdeur het volgende:
Ben trouwens best benieuwd hoe het zou zijn om een date verhaal hier te lezen en jezelf er ineens in te herkennen... Zeker ook niemand met een dergelijke ervaring?
Wat de neuk is dit voor post.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:44 schreef achterdeur het volgende:
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Het wordt een beetje eentonig, maar ook DAT heb ik al eens meegemaakt.
R&P / Daten, hoe moet dat?
Ik ben de kerel over wie ze het heeft in dit topic. Wist ook niet dat ze op fok zat.Nadat ze mijn reactie las (en fotoboek zag) smste ze dat ze zich kapotschaamde, gna gna gna.
Zoiets als dat je in het begin denkt: wat een kneus en op het einde denkt: Hey! Dat ben ik!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:44 schreef achterdeur het volgende:
Misschien eerst een stukje terug lezen voordat je antwoord...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat de neuk is dit voor post.
Hoe het is om een dateverhaal te lezen? Nou, je leest het. Miljoenen op google.
Wat moet je er van jezelf in herkennen? Dat je ook een date hebt gehad?
Impliceer je nu met die laatste zin dat hier nooit iemand gedate heeft?
Ik ben er weer weg van..
Eh..quote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat de neuk is dit voor post.
Hoe het is om een dateverhaal te lezen? Nou, je leest het. Miljoenen op google.
Wat moet je er van jezelf in herkennen? Dat je ook een date hebt gehad?
Impliceer je nu met die laatste zin dat hier nooit iemand gedate heeft?
Ik ben er weer weg van..
Het duurde even voordat je warrige verhaal duidelijk werd. Ik snap em.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:48 schreef achterdeur het volgende:
[..]
Misschien eerst een stukje terug lezen voordat je antwoord...
Vooral jouw reactie erop is hilarischquote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
Ik ben de kerel over wie ze het heeft in dit topic. Wist ook niet dat ze op fok zat.Nadat ze mijn reactie las (en fotoboek zag) smste ze dat ze zich kapotschaamde, gna gna gna.
edit: en natuurlijk dat date-verslag in het volleybal-clubblad waar ik laatst over vertelde.
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Silenus het volgende:
edit: en natuurlijk dat date-verslag in het volleybal-clubblad waar ik laatst over vertelde.
Ik ben een meeschrijver hier wel eens daar tegen gekomen in een datingsite topicquote:Op maandag 25 maart 2013 16:52 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Misschien moeten we eens in het viva forum rondneuzen of daar iets van ons in staat.
Hebben ze daar ook een datingsite topic, joh? Ik kom echt nooit op het Viva forum, haha, of het moet per ongeluk via een google zoekresultaat zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben een meeschrijver hier wel eens daar tegen gekomen in een datingsite topic
Dat gaat nogal snel via google, óf het is een foktopic óf eentje van viva, bovenaan. En jazeker hebben ze datquote:Op maandag 25 maart 2013 16:55 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een datingsite topic, joh? Ik kom echt nooit op het Viva forum, haha, of het moet per ongeluk via een google zoekresultaat zijn.
quote:Ik en mijn vriend hebben momenteel een weekend relatie omdat ik voor mijn studie elders in het land woon, en nja ik miste hem en ging op internet op zoek naar foto's en toen kwam ik erachter dat zijn foto's op een dating site stonden. Hij bleek daar onlangs nog online te zijn geweest met recente foto's..
Zijn relatie status stond niet ingevuld, en bij de vraag waar ben je naar op zoek stond er 'misschien wel naar jou???;)'
Wat moet ik hiermee??? Want ik wil niet over komen als de vriendin die alles controleerd, want zo ben ik helemaal niet...
Maar het idee dat hij achter mijn rug om misschien wel loopt te sjanzen met andere vind ik ook niet zo prettig..
Echt? Wie dan?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik ben een meeschrijver hier wel eens daar tegen gekomen in een datingsite topic
Naast fok is er niks op het internet.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:55 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een datingsite topic, joh? Ik kom echt nooit op het Viva forum, haha, of het moet per ongeluk via een google zoekresultaat zijn.
Nou ja, hij leek me een aardige, intellectuele en bereisde man, dus in die zin ben ik wel benieuwd naar hem, en misschien moet ik het een kans geven. Maar de havenmeester vond ik op een andere manier weer leuk, qua karakter en meer gezamenlijke interesses, en heel aantrekkelijk. Ben ik dan oneerlijk bezig?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als ik geweten had dat mijn date er zo over dacht, zou ik haar vriendelijk bedanken.Heb je al aan hem laten doorschemeren dat je geen interesse in hem hebt op het vlak van serieus dating materiaal? Of denk hij dat hij serieus een kans maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |