abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:31:18 #1
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_66935087
Het volgende:

Afgelopen zondag had ik een date. Ik vond het heel gezellig en ik vond hem heel leuk, dus ik wilde graag nog eens afspreken. Hij in eerste instantie ook, dus hadden we afgesproken voor volgende week.

Maar daar is hij dus nu op teruggekomen, hij wil het een week verzetten. En persoonlijk verzet ik alleen maar afspraken met mensen die me totaal niet boeien, om ze vervolgens alsnog af te zeggen. Maar dit zegt natuurlijk alles over mij en niets over hem.

Toch had ik het idee dat hij het ook wel gezellig vond en hij mij ook leuk vond. Nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet denken, ik heb nooit eerder op deze manier een date gehad. Mijn vorige relaties zijn allemaal ontstaan vanuit vriendschappen en nu kun je binnen een vriendschap nog eens vragen: 'Hoe zit het nu, vriend, vind je me leuk of ben ik slechts als een zusje voor je?' (Of je laat het een wederzijdse vriend vragen ), maar ik vind het moeilijk om dat te vragen aan iemand die ik nauwelijks ken. Ik ben bang dat hij dan denkt dat ik hele hoge verwachtingen heb, terwijl ik eigenlijk gewoon nog eens zo'n leuke avond wil hebben.

Het houdt me (ongewild) behoorlijk bezig. Ik ben iemand die de zaken graag duidelijk heeft, hoe kan ik er nu zelf voor zorgen dat het duidelijk wordt?

Met "gewoon vragen" kom ik er niet, want ik weet dus niet hoe, zie ook laatste regel, derde alinea.
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:39:46 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_66935437
Ik zou het toch een beetje van je af proberen te zetten. Voor hetzelfde geld kan hij écht niet. Het antwoord komt in deze vanzelf, maak het niet moeilijker dan het hoeft te zijn lijkt me. Persoonlijk zou ik enigszins een 'WTF?' moment hebben als een meisje van een eerste date zo onzeker over zou komen door te vragen of het hem niet boeit. Het is een eerste date.

Relax, adem in en adem uit. Als hij het nog een keer verzet dan weet je genoeg en kan het alsnog vragen natuurlijk als je het wil weten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:40:08 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_66935454
Gewoon vragen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_66935477
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef PanPan het volgende:
Het volgende:

Afgelopen zondag had ik een date. Ik vond het heel gezellig en ik vond hem heel leuk, dus ik wilde graag nog eens afspreken. Hij in eerste instantie ook, dus hadden we afgesproken voor volgende week.

Maar daar is hij dus nu op teruggekomen, hij wil het een week verzetten. En persoonlijk verzet ik alleen maar afspraken met mensen die me totaal niet boeien, om ze vervolgens alsnog af te zeggen. Maar dit zegt natuurlijk alles over mij en niets over hem.

Toch had ik het idee dat hij het ook wel gezellig vond en hij mij ook leuk vond. Nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet denken, ik heb nooit eerder op deze manier een date gehad. Mijn vorige relaties zijn allemaal ontstaan vanuit vriendschappen en nu kun je binnen een vriendschap nog eens vragen: 'Hoe zit het nu, vriend, vind je me leuk of ben ik slechts als een zusje voor je?' (Of je laat het een wederzijdse vriend vragen ), maar ik vind het moeilijk om dat te vragen aan iemand die ik nauwelijks ken. Ik ben bang dat hij dan denkt dat ik hele hoge verwachtingen heb, terwijl ik eigenlijk gewoon nog eens zo'n leuke avond wil hebben.

Het houdt me (ongewild) behoorlijk bezig. Ik ben iemand die de zaken graag duidelijk heeft, hoe kan ik er nu zelf voor zorgen dat het duidelijk wordt?

Met "gewoon vragen" kom ik er niet, want ik weet dus niet hoe, zie ook laatste regel, derde alinea.

Je spreekt jezelf een beetje tegen. Je wil wel weten hoe hij over je denkt, maar je wil het niet vragen omdat je niet als een zeikwijf wil overkomen, maar ondertussen kan je het ook niet loslaten en wil je het toch weten

Laat die teugel vieren. Maak jezelf een beetje interessant. Ik noem het altijd de vriendelijke-afstandelijke techniek en die werkt super. Dus je doet vriendelijk, maar afstandelijk en als hij dan echt geïnteresseerd in je is, merk je het gelijk, is hij het niet dan merk je het ook wel. Dus niet als een hondje achter hem aanlopen!
pi_66935492
Mannen zijn niet zo lastig hoor... als je denkt dat hij het leuk heeft gehad en hij wil nog wel een keer afspreken kijk dan of het nog steeds zo leuk is, of beter.

Een week verzetten wil niet perse iets zeggen, pas als je zn motief daarvoor weet.
pi_66935528
En wat was de reden van het verzetten van die date?

Enne: als ik iets 1 week verzet, dan is dat zo. Als ik niet geïnteresseerd ben, zeg ik dat eerlijk (maar zonder kwetsend te zijn natuurlijk). Met andere woorden: je bent een dramaqueen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:49:10 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66935782
Aangezien het een man is waarmee je een date hebt gehad mag je er vanuit gaan dat ie gewoon eerlijk tegen je is en dus echt geen tijd heeft .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:49:52 #8
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_66935806
Laten gaan, gewoon een weekje extra wachten en niet zo moeilijk doen in je hoofd. Als ie het nou nog een keer verzet met een smoesje, is hij waarschijnlijk niet echt geinteresseerd.
  woensdag 11 maart 2009 @ 14:54:31 #9
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_66935996
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef heksehiel het volgende:
Je wil wel weten hoe hij over je denkt, maar je wil het niet vragen omdat je niet als een zeikwijf wil overkomen, maar ondertussen kan je het ook niet loslaten en wil je het toch weten
schuldig
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef katerwater het volgende:
Met andere woorden: je bent een dramaqueen.
schuldig

Ik ben niet zo onzeker, ik kan dit gewoon moeilijk inschatten. En aangezien ik verder wel alles weet , is dat nogal frustrerend.
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:01:49 #10
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_66938599
quote:
Of je laat het een wederzijdse vriend vragen
Hoe oud ben jij dan ?
There is no rehab for stupidity.
pi_66939143
Men denkt altijd gelijk in doemscenario's terwijl dat bijna nooit nodig is. Puur om zich het ergst mogelijke scenario te analyseren en eventueel daarop te kunnen anticiperen. Er kunnen 1001 redenen zijn waarom hij het wil verzetten, 1 daarvan is dat hij niet meer wil. Dat is een mogelijkheid, daar kan je je druk over maken of het afwachten en tegen de tijd dat hij echt niet meer wil je er druk om gaan maken. Of helemaal niet druk om maken en gewoon daten, of helemaal niet druk om maken en niet meer daten omdat hij niet meer wil. iig heb je dan 1 ding gewonnen, je hebt je niet druk gemaakt

Na die eerste date heeft hij van jou al een beeld wat jij bijna niet meer veranderd krijgt. Een eerste indruk. Hij heeft zijn antwoord al klaar liggen en daar verander je weinig aan. Het is als een voicemail welke al ingesproken is die je kan afluisteren, maar durf je dat? Dan moet je het direct op de man af vragen

Either way, probeer het van je af te zetten, vraag het op de man af of blijf je druk maken. Dat zijn je 3 mogelijkheden.
Lambo of Rekt
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:14:32 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_66939166
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef PanPan het volgende:

Ik ben niet zo onzeker
Mooi. Zet het even van je af en laat het maar gebeuren.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_66941178
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef PanPan het volgende:

Ik ben niet zo onzeker.
Jawel.
Live out of your imagination, not your history.
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:42:41 #14
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_66946184
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij dan ?
Let vooral op de erachter.
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:12 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Jawel.
ok

Nou ja, vroeger ging ik ook altijd een half uur na een proefwerk naar de leraar; of hij wel even aan wilde maken met het nakijken ervan. Misschien ben ik wat ongeduldig. En onzeker, wellicht

Nu ik het zo teruglees, gaat het inderdaad nergens over. Bedankt voor de reacties.
pi_66946425
en tegen de spanning....
afspreken dat je eerst gaat zoenen, gaat de rest van de date veel relaxter
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:53:16 #16
247435 Pompiedompie
Survival of the fittest
pi_66946525
Stuur hem een SMSje dat je over twee weken ongesteld wordt.

Dan wil hij waarschijnlijk deze week nog wel.
...You can do anything you set your mind to...
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:59:50 #17
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_66946723
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef Pompiedompie het volgende:
Stuur hem een SMSje dat je over twee weken ongesteld wordt.

Dan wil hij waarschijnlijk deze week nog wel.
Dat is een goed idee
Alles om mijn zin te krijgen
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:00:46 #18
247435 Pompiedompie
Survival of the fittest
pi_66946750
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef PanPan het volgende:

[..]

Dat is een goed idee
Alles om mijn zin te krijgen
Anders heb ik deze week nog wel tijd

[ Bericht 0% gewijzigd door Pompiedompie op 11-03-2009 20:19:21 ]
...You can do anything you set your mind to...
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:18:22 #19
73209 dnzl
Minimalist.
pi_66947255
Niet zo moelijk denken.
Ik ga gewoon met m'n date dingen doen die ik anders alleen had moeten doen. Vorige week bijv. schoenen gekocht als eerste date. Daarna hebben we wat wijn gedronken in de stad en als klapper op de vuurpiijl het toetje bij haar thuis
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:56:10 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67050553
Maak je niet druk, ik denk dat ie gewoon echt niet kon. Anders spreek je toch direct een nieuwe datum af? Hij vond het vast ook heel leuk! Succes, hij klinkt in ieder geval als een leuke vent.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67055574
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef PanPan het volgende:
En persoonlijk verzet ik alleen maar afspraken met mensen die me totaal niet boeien, om ze vervolgens alsnog af te zeggen. Maar dit zegt natuurlijk alles over mij en niets over hem.

Het houdt me (ongewild) behoorlijk bezig. Ik ben iemand die de zaken graag duidelijk heeft,
Muhaha!! little payback Bitch!
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')