quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef PanPan het volgende:
Het volgende:
Afgelopen zondag had ik een date. Ik vond het heel gezellig en ik vond hem heel leuk, dus ik wilde graag nog eens afspreken. Hij in eerste instantie ook, dus hadden we afgesproken voor volgende week.
Maar daar is hij dus nu op teruggekomen, hij wil het een week verzetten. En persoonlijk verzet ik alleen maar afspraken met mensen die me totaal niet boeien, om ze vervolgens alsnog af te zeggen. Maar dit zegt natuurlijk alles over mij en niets over hem.
Toch had ik het idee dat hij het ook wel gezellig vond en hij mij ook leuk vond. Nu weet ik dus niet zo goed wat ik moet denken, ik heb nooit eerder op deze manier een date gehad. Mijn vorige relaties zijn allemaal ontstaan vanuit vriendschappen en nu kun je binnen een vriendschap nog eens vragen: 'Hoe zit het nu, vriend, vind je me leuk of ben ik slechts als een zusje voor je?' (Of je laat het een wederzijdse vriend vragen), maar ik vind het moeilijk om dat te vragen aan iemand die ik nauwelijks ken. Ik ben bang dat hij dan denkt dat ik hele hoge verwachtingen heb, terwijl ik eigenlijk gewoon nog eens zo'n leuke avond wil hebben.
Het houdt me (ongewild) behoorlijk bezig. Ik ben iemand die de zaken graag duidelijk heeft, hoe kan ik er nu zelf voor zorgen dat het duidelijk wordt?
Met "gewoon vragen" kom ik er niet, want ik weet dus niet hoe, zie ook laatste regel, derde alinea.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:40 schreef heksehiel het volgende:
Je wil wel weten hoe hij over je denkt, maar je wil het niet vragen omdat je niet als een zeikwijf wil overkomen, maar ondertussen kan je het ook niet loslaten en wil je het toch weten![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:41 schreef katerwater het volgende:
Met andere woorden: je bent een dramaqueen.
Hoe oud ben jij danquote:Of je laat het een wederzijdse vriend vragen
Mooi. Zet het even van je af en laat het maar gebeuren.quote:
Let vooral op dequote:
okquote:
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:53 schreef Pompiedompie het volgende:
Stuur hem een SMSje dat je over twee weken ongesteld wordt.
Dan wil hij waarschijnlijk deze week nog wel.
Anders heb ik deze week nog wel tijdquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef PanPan het volgende:
[..]
Dat is een goed idee![]()
Alles om mijn zin te krijgen
Muhaha!! little payback Bitch!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:31 schreef PanPan het volgende:
En persoonlijk verzet ik alleen maar afspraken met mensen die me totaal niet boeien, om ze vervolgens alsnog af te zeggen. Maar dit zegt natuurlijk alles over mij en niets over hem.
Het houdt me (ongewild) behoorlijk bezig. Ik ben iemand die de zaken graag duidelijk heeft,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |