Ik kan heel goed m'n eigen prakje maken, maar er is maar weinig wat ik aan een ander durf voor te schotelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat dat koken betreft ging ik er vanuit dat iedereen dat wel kan, maar dat valt blijkbaar tegen?
Als ik mijn ex vroeg water op te zetten kwam hij 3 keer de keuken uit...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mee eens, maar koken en massage geven vind ik beide wel leuk, dus nuttige tips.
Wat dat koken betreft ging ik er vanuit dat iedereen dat wel kan, maar dat valt blijkbaar tegen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
Als ik mijn ex vroeg water op te zetten kwam hij 3 keer de keuken uit...
'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'
Dat was al te lastig
In je eentje eten is niet echt leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan t wel, maar ik beleef er geen plezier aan, en al helemaal niet als ik voor mij alleen moet koken
Het komt op mij heel onzeker over. "oh, vinden jullie dat leuk? Nou, ik ga het op mijn profiel zetten!"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja ik probeer iets op te steken van dit topic
Heb je geen SMART-doel voor m gesteld dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'
Dat was al te lastig
QFT.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt op mij heel onzeker over. "oh, vinden jullie dat leuk? Nou, ik ga het op mijn profiel zetten!"
"Dit ben ik, dit vind ik leuk: Wie past er bij mij?" komt veel leuker over.
Vind ik dan.
In je eentje koken en afwassen vind ik eigenlijk nog erger. De ander hoeft van mij niet te helpen, maar ff aanspraak hebben is wel prettig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In je eentje eten is niet echt leuk inderdaad.
mee eensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het komt op mij heel onzeker over. "oh, vinden jullie dat leuk? Nou, ik ga het op mijn profiel zetten!"
"Dit ben ik, dit vind ik leuk: Wie past er bij mij?" komt veel leuker over.
Vind ik dan.
Heb ik vooral met neuken. Dat is in je eentje toch een stuk minder leuk...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
In je eentje koken en afwassen vind ik eigenlijk nog erger. De ander hoeft van mij niet te helpen, maar ff aanspraak hebben is wel prettig.
Voor alledrie geldt (voor mij iig) dat het leuker is om er iemand bij te hebben.
Neuken dan maar?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef Kreator het volgende:
Heb ik vooral met neuken. Dat is in je eentje toch een stuk minder leuk...
Ja het is wel fijn om na je werk gezellig wat te praten te hebben tijdens het eten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
In je eentje koken en afwassen vind ik eigenlijk nog erger. De ander hoeft van mij niet te helpen, maar ff aanspraak hebben is wel prettig.
Voor alledrie geldt (voor mij iig) dat het leuker is om er iemand bij te hebben.
risottoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:02 schreef Kreator het volgende:
Ik kook ook wel voor mezelf. Vind het niet vervelend. Elke dag pizza gaat ook wel vervelen.
Maak dan wel snelle dingen (pasta met zak groenten, zoetzure saus: 10 minuten).
neuken op de vaatwasserquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja het is wel fijn om na je werk gezellig wat te praten te hebben tijdens het eten.
Voor het afwassen heb ik gelukkig een vaatwasser, echt zo ongeveer m'n beste aankoop ooit.
Dat is tactiek! Doe dit een paar keer en je krijgt de vraag niet meer en mensen gaan het zelf doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Sannne het volgende:
[..]
'Welke maat pan?'
'Hoeveel water?'
'Koud of warm water?'
Dat was al te lastig
Chili con carne, ook altijd lekker op de 2e dag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
risottomaar daar eet ik dan wel 3 dagen van
of mexicaanse prut
met rijst? of witbrood?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Chili con carne, ook altijd lekker op de 2e dag..
Damn. Ik heb honger.
Nee, met bonen. (mix van kidney en bruin). Beetje knoflook, ketjap (echt lekker. echt.), kruiden, groentemix, tomatentroep, gehakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
met rijst? of witbrood?
toch niet met kikkererwten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |