nee, ook niet met t gezellige contact op de vloer, helemaal nietsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zolang je je niet klem zuipt gebeurt er alleen wat je wil dat er gebeurt natuurlijkMaar snap het wel.
Ha ha, beetje ongemakkelijk..had je eerder niks door gehad?
houd je van masseren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:36 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor het alweer, ik blijf single
Ik hou niet zo van koken
Ok dat maakt de situatie inderdaad wel anders.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
nouja vind ik niet, k was ziek geweest, baan kwijt daardoor, hij kwam even bijkletsen
Ha ha jezus..lekker subtiel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ook niet met t gezellige contact op de vloer, helemaal niets
achteraf moet ik er nog vaak om lachen
zit iemand tegenover je aan de eetkamertafel gaat hij je ineens vertellen dat je tafel wel een ideale hoogte heeft![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvan moeten mannen wel begrijpen dat vragen om een massage niet gelijk staat aan seks
Kunnen ze dat niet in een curriculum opnemen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarvan moeten mannen wel begrijpen dat vragen om een massage niet gelijk staat aan seks
Iedereen wil ze krijgen. Geven gaat wel een keer vervelen. Af en toe wel leuk om te doen om in de stemming te komen.quote:
Kom je nu mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
k wil ze ook wel geven hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iedereen wil ze krijgen. Geven gaat wel een keer vervelen. Af en toe wel leuk om te doen om in de stemming te komen.
Jawelquote:
Mijn nek is vrij matig. Daar mag alleen een professional aanzitten. Paar keer door een welwillende vrouw laten doen en daar werd het slechter van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k wil ze ook wel geven hoor
maar tis ook wel fijn als mn nek een en al spanning is om die spanning eraf gehaald te krijgen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn nek is vrij matig. Daar mag alleen een professional aanzitten. Paar keer door een welwillende vrouw laten doen en daar werd het slechter van..
Maar als je verliefd bent (of geil) is elke aanraking leuk, dus aan massage super.
Inderdaad. Heerlijk om te krijgen.. nouja van sommigen wat minderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:39 schreef Kreator het volgende:
Iedereen wil ze krijgen. Geven gaat wel een keer vervelen. Af en toe wel leuk om te doen om in de stemming te komen.
Pfff. Is dit serieus ja?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Hmm misschien 'massage' ook als Do invullen op paiq, al ben ik wel bang dat ik dan als een vies mannetje over kom die meteen tot lichamelijk contact wil over gaan
Alle vrouwen zijn hetzelfde hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:
Pfff. Is dit serieus ja?.
Als 3 vrouwen zeggen dat ze het leuk vinden, ga jij je aanpassen?
Typisch fok-mannen.
Nou ja ik probeer iets op te steken van dit topicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pfff. Is dit serieus ja?.
Als 3 vrouwen zeggen dat ze het leuk vinden, ga jij je aanpassen?
Typisch fok-mannen.
k zou alleen dingen daarin zetten waar je zelf echt achterstaatquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou ja ik probeer iets op te steken van dit topic
Mee eens, maar koken en massage geven vind ik beide wel leuk, dus nuttige tips.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou alleen dingen daarin zetten waar je zelf echt achterstaat
niets omdat vrouwen dat leuk vinden
k kan t wel, maar ik beleef er geen plezier aan, en al helemaal niet als ik voor mij alleen moet kokenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Mee eens, maar koken en massage geven vind ik beide wel leuk, dus nuttige tips.
Wat dat koken betreft ging ik er vanuit dat iedereen dat wel kan, maar dat valt blijkbaar tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |